Tänne kaikki naiset ketkä on

Anonyymi

Kiinostunu T llä alkavasta miehestä. Tiedän, niitä ei ole monta, yks riittää Tauno en ol, Tintti saatan olla.

20

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä sun kirjain ja ikä on nainen? Mä olen 22 :) pelseeni on kalvainen. En soita huuli halppua mutta voin soittaa sun huulia pus pus pus

    • Anonyymi

      S nainen, oon S nainen ja asun tuusulassa. Mäki oon 22 :) aletaaks? Mun koko nimi on Saana. Painan 125kg mut suahan se ei varmaa haittaa ku oot niin uros? ❤🥰

      • Anonyymi

        Joo ei mut asun rovaniemellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mut asun rovaniemellä

        Ai voin muuttaa sinne ❤🥰 rakastan sua t. S nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai voin muuttaa sinne ❤🥰 rakastan sua t. S nainen

        Öö joo ,semmonen juttu vaa tuttavat pyys kylää ja pitäis lähtee porii serkkuja tapaamaan, hei mitä jos vaikka ens kesänä sitte vähän paremmalla ajalla. Et kyl mäki Saana susta tykkään mut nyt on aikataulut seuraavat 2 vuotta vähän tukossa et... pahoittelen ee🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö joo ,semmonen juttu vaa tuttavat pyys kylää ja pitäis lähtee porii serkkuja tapaamaan, hei mitä jos vaikka ens kesänä sitte vähän paremmalla ajalla. Et kyl mäki Saana susta tykkään mut nyt on aikataulut seuraavat 2 vuotta vähän tukossa et... pahoittelen ee🤤

        😥😥😥😥 S nainen on hyvin pettynyt ja surullinen. S on stalkannu T jo monta kuukautta, tässäkö on palkkio siitä työstä? Hom o 🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😥😥😥😥 S nainen on hyvin pettynyt ja surullinen. S on stalkannu T jo monta kuukautta, tässäkö on palkkio siitä työstä? Hom o 🥵

        Ei ei suinkaan, enhän mä niin sanonu, kiireitä vain pukkaa olemaan, mut hei, jos sä heität 2millii ni eiköhän me saada sovittuu tää asia 😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei suinkaan, enhän mä niin sanonu, kiireitä vain pukkaa olemaan, mut hei, jos sä heität 2millii ni eiköhän me saada sovittuu tää asia 😙

        Joo en todellakaan, mut saat lupauksen että olen kiltti ja reipas tyttö enkä nalkuta ja auo päätäni ja tämmöstä t. S nainen😛😛😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en todellakaan, mut saat lupauksen että olen kiltti ja reipas tyttö enkä nalkuta ja auo päätäni ja tämmöstä t. S nainen😛😛😛

        Nooh, no sehän passaa. Vaihetaanko puhelin numeroita.☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh, no sehän passaa. Vaihetaanko puhelin numeroita.☺️

        Joo jee ❤❤❤❤❤❤ 0483949982 t. S nainen 😍😍😍😍😍😍😍😍😍


    • Anonyymi

      Onko muita kiinnostuneita. Tarmosta tai Tintistä?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti ei?

        Miks ei, odotan sua nainen..😴 herätä ku oot täällä...


    • Anonyymi

      Ei silleen että ap olis muka kirjoittanu kaikki viestit, mut olis kivaa jos muutki kirjoittais täällä jotain :) 😛

      • Anonyymi

        Ketjun tarkoitus ei oikein auennut. Voisit ensinnäkin paljastaa, millä kirjaimella alkavien naisten toivoisit ilmoittautuvan? Vai onko ihan sama...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun tarkoitus ei oikein auennut. Voisit ensinnäkin paljastaa, millä kirjaimella alkavien naisten toivoisit ilmoittautuvan? Vai onko ihan sama...

        Jos ei kiinosta, ei sitte...

        Olisin vaa ollu hyvän nakönen... :)

        Ei sitte....

        Kun ei kiinosta....

        Katoan kuin pieru saharaan...

        t. T mies.

        Jos olisit järkevä, kirjoottaisit ikäsi ,jaa yksi kirjain .

        Jos haluat tutustuu muhun kirjootat vielä sen lisäksi sukunimestä kirjaimen ja pisteet .... muille kirjaimille.

        Jos haluat rakkautta ja hellyyttä, kirjootat ikä, etunimi ja paikkakunta tai sukunimi. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun tarkoitus ei oikein auennut. Voisit ensinnäkin paljastaa, millä kirjaimella alkavien naisten toivoisit ilmoittautuvan? Vai onko ihan sama...

        Tietenkin tässä on huuvin pieni mahdollisuus kirjoittaa jonkun toisen nimi, mutta emmehän me sellaista harrasta :)
        <3

        22 mies T , palstalla käy n. 50 ihmistä, 49 mummoo minä

        Niinnånn sita vaa etta tama on vain terapiaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tässä on huuvin pieni mahdollisuus kirjoittaa jonkun toisen nimi, mutta emmehän me sellaista harrasta :)
        <3

        22 mies T , palstalla käy n. 50 ihmistä, 49 mummoo minä

        Niinnånn sita vaa etta tama on vain terapiaa....

        Jooos oikeasti haluat tuutustuu minuun, huva kaveri, tiedat kuullaaa ettaa minullaaa on vielaa samaa puhelinnumerooo löyyydaat seenn esimm foneecta gallerustaaa

        Muttaa minaa en tiedaa sinuun numerooo koskaa en tiedaa kukaa sinaa oleet huvaaa tyttooo kaverii ystavaa naineeenn ee


    • Anonyymi

      Mistä päin aloittaja "T mies" olet?

      • Anonyymi

        Ei sitte, mut hei, et hävinny mitää, oikeesti en oo niin komee... hyvän näkönen vain, mut älä välitä, mun laisia on 1/1 000 000 et varmasti löydät jostain samanlaisen, ei tarviste mitenkään huolestua, ihaan rauhassa vain, kyllä se Mauri Mutkanperä vielä sinuut jostain löytää, ja onnellisesti avioidutte ja elääätte ooonnelisen elämän.

        Että en suosittele minuun tutustua, en mä nyt niin erikoinen edes ole,
        loppujen lopuksi...
        moikka :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe