Mies: moi
Minä: hei voitko nopeesti soittaa mun kännykkään kun en löydä sitä mistään ja kohta pitää lähteä neuvolaan?
Mies: *hetken hiljaisuus * siis anteeks mitä mun pitää tehdä? Siis mihin mun pitää soittaa?
Minä: no mun kännykkään kun en löydä sitä!
Mies: *mega repeäminen nauruun* oota hetki! Hei jätkät mun vaimo soittaa ja pyytää mua soittaa sen kännykkään kun ei löydä sitä *taustalta kuuluu ison mies porukan nauruun repeäminen*
Minä: mitä sä oikeen naurat! Voitko nyt soittaa mulle et löydän sen kännykän!!
Mies: joo hei tiedän ettet ole penaalin terävin kynä mut hei millä sä nyt soitat mulle *lisää naurua*
Minä jo hieman vihaisena: no milläköhän luulet että soitan?! Mun kännykällä!
Mies kuolemaisillaan nauruun : niin ja mikä sulla olikaan hukassa?
Minä: aa joo, ei tartte enää soittaa, löysin sen puhelimen. Heippa!
https://www.vauva.fi/keskustelu/3245803/mita-pienia-alyttomyyksia-olet-tehnyt-kun-olet-ollut-omissa-ajatuksissasi?page=18&changed=1578658020
Jonkun vaimo pyysi soittamaan kadonneeseen puhelimeen
Anonyymi
2
169
Vastaukset
- Anonyymi
ja naiset sitten pitäisi päästää vaikka ydinvoimalaa ajamaan... lienee parempi alkaa rakennella lyijyvuorattuja seiniä taloon...
- Anonyymi
Kyllä molemmat sukupuolet toimivat tuolla tavalla puhelimen kadottua kotona tms.
En pidä noita tapauksia sukupuolikohtaisina (naisen/miehen logiikka).
Käytännössä kadottaja löytää puhelimensa merkkiäänen perusteella läheisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152782Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291923- 241843
- 281566
- 171430
- 771412
- 1461314
- 311178