Käyttöön niin rauhoittuisitte ja palstalla olis turvallista olla. Voisitte pitää naisen kädestä kiinni ja jutella sille mukavia.
Teille miehille pitäis saada nainen edes tunniksi
15
<50
Vastaukset
Voisin pitää kädestä kiinni, mutta olisiko pakko puhua?
-Tuppisuu- Anonyymi
Vois pelata monopolia tai kimblee naisen kanssa.
- Anonyymi
Minä panisin sitä vaikka väkisin.
Mä vaikka maksaisin naiselle, jos nainen tulis istuun syliin ja laittais kätensä kaulan ympärille, mut ei kukaan nainen sellaista halua tehdä, kun kyseessä on ruma mies.
Naisellehan tulis pakokauhu, jos menis sellasta ehdottaan ja nainen juoksis tosi lujaa karkuun.- Anonyymi
Thaimaassa naiset tulee juttelee ja pitää hyvänä.
Onkos täällä jotenkin turvatonta vai?
Nämähän on vaan merkkejä ruudulla.- Anonyymi
Ajattelin samaa, tuosta syystäkö naiset ei vastaa mitään ja käskevät painua helvettiin.
Pelkäävät jo nettipalstallakin niin miksi ei sitten livenäkin.
- Anonyymi
"RumaMies
Mä vaikka maksaisin naiselle, jos nainen tulis istuun syliin ja laittais kätensä kaulan ympärille, mut ei kukaan nainen sellaista halua tehdä, kun kyseessä on ruma mies.
Naisellehan tulis pakokauhu, jos menis sellasta ehdottaan ja nainen juoksis tosi lujaa karkuun"
Mitä saisit siitä että joku säälistä ja rahanhimosta istuisi syliisi ja vain laskisi minuuteja milloin saa rahan käteen ja pääsee jatkamaan elämäänsä?
Ei noin alas saa itseään arvioida! Tiedätkö että tuo asenteesi näkyy sinusta kilometrin päähän ja se varmasti karkottaa naiset ympäriltäsi jopa tehokkaammin kuin se mainostamasi "ruma ulkonäkö"?
Surkea itsetunto, itsesääli ja itseviha rumentaa ihmistä eikä todellakaan hokuttele ketään. - Anonyymi
Naista olisi kiva saada.
- Anonyymi
Tunnissa ehtii tehdä vaikka mitä naisen kanssa. Mut jos olis kolme tuntii nii käytäisiin elokuvis ja syömäs ja juteltais. Ei naisen tarvii koskee minuun en halua halata enkä koskea naista mut olis kiva olla juttuseuraa joskus.
- Anonyymi
Ah, tulipa hyvä mieli, kun sain katsella lähes pari tuntia kaunista siroa Vietnamilaista neitoa sellaisessa monikulttuurisessa tilaisuudessa.
- Anonyymi
Tietyntyyppisiä naisia voi vuokrata lyhyeksi aikaa....
- Anonyymi
Maksaisin tonnin mut ei kukaan halua rumaa miestä.
Lempi runoilija kirjailijani Tommy Tabermannin runoin;
Sitoutua niin syvästi
että muuttuu pohjattomaksi
Puristaa niin lujasti
että muuttuu rajattomaksi
Rakastaa niin mielettömästi
ettei mikään enää
ole vailla merkitystä- Anonyymi
On naisia, joiden kanssa 20 minuuttia on jo riittävän pitkä aika !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730