Oletteko katsoneet Scherlockin tekijöiden modernisoitua Draculaa? Siinä jännämies Dracula löysi helposti naisia syötäväksi Tinderistä ja totesi, että on tämä kumma aika, kun ruokaa voi tilata helposti puhelimella.
Dracula (Netflix)
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paskaa en tykännyt. Vaikka se eka jakson loppu, jossa Dracula teurasti luostarillisen nunnia oli aika hauska.
Pari ekaa jaksoa oli hyvät, sitten muuttui ihan paskaksi.
- Anonyymi
Joo. Nykyajassa tapahtuva jakso kännyköineen oli ihan paska
- Anonyymi
Netflix on paskaa
- Anonyymi
Netflix ja muut suoratoistopalvelut on homoille. Hetero vuokraa leffansa Filmtownista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netflix ja muut suoratoistopalvelut on homoille. Hetero vuokraa leffansa Filmtownista.
Ja juntti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja juntti
- Anonyymi
Tämä vampyyri ei ollut mikään kiihkeä rakastaja. Hänelle naiset olivat vain ruokaa.
- Anonyymi
Tyypilliselle suomi-juntille nainen on lähinnä ruuanlaittaja
- Anonyymi
Minusta herra Frankenstein oli hvyin herättelevä- Erityisesti jakso kaksi. PIdän jakson toteuttajista.
- Anonyymi
En tykännyt yhtään. Christopher Lee on ainoa oikea Daracula
- Anonyymi
Samaa mieltä, vaikka tykkäsin myös Gary Oldmanista
Mää oon ehlottomasti sitä mieltä et naisii ei saa lounastaa. Pikkusen saa maistaa, niiku vanpyyrit ja hyttyset tekee, mut lounastaa ei saa. Soon kerta kaikkii täysin hylättävä ja huono tapa.
- Anonyymi
Nyt tulee tuo Shrek-elokuva TV5 tässä taisi tuo HULK-Örkki ihastua kaunottareen jne.... tarina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683