Kitaran talla irti ja irvistää - mitä tehtävissä?

Anonyymi

Kaulan puolella talla on vielä kiinni, mutta peräpuolen pää irvistää, eli on vähän (enkä millimetrin) koholla. Voiko itse yrittää korjata? Jos, niin onko vaikeaa? Mitä voi tehdä tai mitä kannattaa tehdä?

4

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäys: Kyse on teräskielisestä akustisesta kitarasta (Ibanez Talman TCY10).

    • Anonyymi

      Jos kitaralla on arvoa, vie soitinkorjaajalle. Halpa kannattaa korjata itse. Akkarin talla ilmeisesti puuta, joten sopivalla liimalla homma hoituu.

      • Anonyymi

        Kitaranrakentajat käyttävät yleisesti Titebond-merkkistä liimaa ja jos sinulla on sopivia puristimia, niin voinet korjata itse. PVA-liima eli EriKeeper ei kelpaa!

        Toinen vaihtoehto on soitinhuolto. Jos asut pääkaupunkiseudulla, niin Vantaalla on F-musiikin soitinhuolto. Suosittelen!


      • Anonyymi

        Aina voi kokeilla pää tyyliä ja mäjäyttää kitara omaan KALLOONSA kuten erään friikki bändin hemmot tekivät. Sisään tulo studioon oli ennen näkemättömän vakuuttava. Toki akustinen kitara oli jo valmiiksi huonossa hapessa ja hieman pehmeä joten päät säilyivät ehjinä. Voin sanoa että naurua riitti kun pää tuli mukavasti kitaran läpi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe