Miesten kelpoisuusvaatimukset naisille

Anonyymi

En ymmärrä. Mies laittaa ihannenaisensa ominaisuuksiin tarkkoja asioita pituudesta, painosta, iästä, poliittisesta näkemyksestä, uskonnosta. Sitten hän ottaa yhteyttä melko erilaiseen naiseen, minuun. Miksi?
Vastaan yleensä, että en ole valitettavasti etsimäsi nainen ja onnea etsintään.
Miksi aloittaa yhtään mitään sellaisen kanssa, joka tavoittelee jotain muuta? Hän tulisi olemaan pettynyt aina, kun tarkka haave ei toteutunut ja joutuisi tyytymään johonkin vaatimattomampaan. Ei kestä minun itsetunto tätä ajatusta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko mies lähtenyt suurin odotuksin nettideittailun maailmaan kertonut mitä on etsimässä. Sitten odottelee ja odottelee.... odottelee....odottelee.... eikä naisilta vastauksia tulekkaan parissa viikossa useita kuten oli kuvitellut vain korkeintaan 1-3 mutta mielestään vielä vääriä. Sitten mies turhaantuu ja alkaa sitten kaikille "potentiaalisille" vastailemaan.... kuten myös niille "väärille" naisille kun itsetunto romahtaa ja pakko edes joku nainen saada?

      Tai sitten paneskella voi kenen tahansa naisen kanssa joka on suurinpiirtein ok näköinen, mutta pariutuminen on sitten se haastavampi juttu. Kuvittelee että seksiä irtoaa helposti myös niiltä "vääriltä" naisilta.

    • Anonyymi

      En minäkään alkaisi viestitellä miehen kanssa jolle selvästi olen vääränlainen: väärä ikä, väärä ulkonäkö, väärät harrastukset, väärä maailmankuva. Ei se voi onnistua. Ei siitä suhdetta syntyisi, ja vaikka mies sanoisikin että ne naista koskevat toiveet eivät ole ehdottomia ja ettei häntä haittaa vaikka olen pyöreä, en meikkaa, en viihdy mökillä enkä äänestä hänen suosikkipuoluettaan, niin jossain välissä hän kumminkin toisi esille että olen vääränlainen nainen. "Voisit vähän laihduttaa, laita nyt vähän ripsiväriä, mennään viikonlopuksi mökille, luovu jo noista vihervassarimielipiteistäsi!" Jos vastaisin että ei käy, tiesit alunperinkin että en ole laiheliini enkä tykkää meikkaamisesta (jos mies kelpaa minulle omalla aidolla naamallaan, niin miksi minun pitäisi parannella oma naamaani?), olen kaupunki-ihminen ja äänestän Vasemmistoliittoa ja sanoit suhteen alussa että se kaikki on ok, niin mies vastasi ettei se ole ok vaan minun pitää muuttua tai hän pistää minut vaihtoon.

    • Anonyymi

      Naiset on muka niitä, jotka tavoittelee parempaa miestä, kuin voivat saada. Hah.
      Taitaa meillä naisilla olla paremmin realiteetit hallussa. Häviäjiä tässä on liian paljon vaativat miehet: eivät saa sitä kympin tyttöä eikä edes kutosen.

      • Anonyymi

        Jokainen saa tavoitella ihan mitä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa tavoitella ihan mitä vain.

        Tottakai saa tavoitella mitä haluaa, mutta jos on mielessä selkeä tavoite, miksi itse kääntyy poisrajaamansa naisen puoleen? Joko muuttaa tavoitettaan tai jatkaa valitsemallaan tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saa tavoitella mitä haluaa, mutta jos on mielessä selkeä tavoite, miksi itse kääntyy poisrajaamansa naisen puoleen? Joko muuttaa tavoitettaan tai jatkaa valitsemallaan tiellä.

        Olen samaa mieltä. Tuo että pistää viestiä naiselle joka ei millään tavoin vastaa miehen omia valintakriteerejä viittaa joko siihen ettei oikeastaan tiedä mitä haluaa, mikä viittaa kypsymättömyyteen eikä Suhde noin lapsellisen miehen kanssa kuulosta kovin lupaavalta, tai siihen että mies on ihan epätoivoinen ja sairaalloisen naisenkipeä, mikä ei ole kovin puoleensavetävää sekään.

        Arvokkuus pitää edes yrittää säilyttää. Itseään kunnioittava ihminen on mieluummin yksin kuin luopuu kaikista periaatteistaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe