Yksinäinen perjantai

Anonyymi

Raittiin miehen perjantai on yksinäinen. Häntä ei porukoihin oteta mukaan eikä hän naisia tapaa.

Viinamies sensijaan on mukana porukoissa. Alkuilta juodaa pohjia ja sitten suunnataan yökerhoon tai bileisiin tapaamaan naisia. Myöhemmin viinamies viettää perjantai-iltoja yökerhossa tapaamansa tyttöystävän kanssa.

t. viinamies

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oteta mukaan edes kortin peluuseen. Yksin on selvittävä raittiin miehen.
      Nukkukaa hyvin.

• Anonyymi

Raitis mies varmasti otetaan porukoihin, jos hän haluaa porukoihin tulla. Mutta eivät kaikki halua porukoihin. Ihmisiä on monenlaisia, ja se tosiasia pitää hyväksyä.

• Anonyymi

Naiset haluaa viina jännämiehi ja sit huomenna aamulla on silmä mustana

• Anonyymi

Ei raittius ole mikään este sosiaalisuudelle.

• Anonyymi

Ei sitä viitsi katsella, kännisten örveltämistä. Alkuillat ihan ok ravintoloissa.

• Anonyymi

Tää on totta. Ennen kahta joutaa jo kotiin. Kaikki on nähty.

• Anonyymi

Oon kyl huomannut ettei naiset halua raittiimpaa miestä

• Anonyymi

Voisko olla että jokin muu piirre tökkii raittiutta enemmän? Mä oon ollu kokonaan juomatta kohta 8 vuotta eikä oo koskaan ollu esteenä naisten kans.

• Anonyymi

Pitää vain alkaa väkisin juoda viinaa niin sitä naisseuraakin löytyy. Ei se humalassa olo ja varsinkaan krapula-aamut niin kivoja ole, mutta ne ovat vain rankkaa työtä joka miehen pitää tehdä naisseuran eteen.

t. viinamies

• Mjoo

Ja joopa joo.

Katsos kun holistisuus noin sanana voi tarkoittaa vaikka minkälaista sekopäisyyttä.

(naurua)

• Huolestuttavia piirteitä

Huolestuttavimmiksi piirteiksi olen valikoinut kymmensormijärjestelmän taidon puutteen. Jos kirjoittaja ei kirjoita kymmensormijärjesterlmällä, hän todennäköisesti pitää toisen käden peukaloa takapuolessaan ja kirjoittaa yhdellä kädellä seisaaltaan.

(hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Huolestuttavia piirteitä

Huolestuttavimmiksi piirteiksi olen valikoinut kymmensormijärjestelmän taidon puutteen. Jos kirjoittaja ei kirjoita kymmensormijärjesterlmällä, hän todennäköisesti pitää toisen käden peukaloa takapuolessaan ja kirjoittaa yhdellä kädellä seisaaltaan.

(hihitystä)

Jos taas

Jos taas kuvitellaan kymmensormijärjestelmäkirjoittajan olemusta, niin olemme nopeasti lähellä holistista maailmankuvaa.

Kuka sellaista nyt jaksaa.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Jos taas

Jos taas kuvitellaan kymmensormijärjestelmäkirjoittajan olemusta, niin olemme nopeasti lähellä holistista maailmankuvaa.

Kuka sellaista nyt jaksaa.

(hirn)

Ajatellaan nyt hetki tätä

En jaksa ajatella hetkeäkään ihmisiä, jotka holistisesti naputtavat ammattitaidotonta päätään näennäisholistisen maailmankuvansa pintaan, olettaen että se on se kaikki.

Typerää

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Ajatellaan nyt hetki tätä

En jaksa ajatella hetkeäkään ihmisiä, jotka holistisesti naputtavat ammattitaidotonta päätään näennäisholistisen maailmankuvansa pintaan, olettaen että se on se kaikki.

Typerää

(naurua)

Vakavat puolet

Yksinäisyys on katoava luonnovara. Vaalikaa tätä jättimäistä omaisuutta huolella, sillä sen tärkein ja arvokkain ominaisuus on kadota saavuttamattomiin.

(hihitystä)

• Funeau
        Funeau kirjoitti:

Vakavat puolet

Yksinäisyys on katoava luonnovara. Vaalikaa tätä jättimäistä omaisuutta huolella, sillä sen tärkein ja arvokkain ominaisuus on kadota saavuttamattomiin.

(hihitystä)

Lyriikka

Yksinäisyys on kuin kuoppa sateisella kadulla.

Tajuatko?

(reps)

• Anonyymi

Oon mut ketää ei kinosta

• Anonyymi

Niihin porukoihin kyllä pääsee kun menee kaupan tai alkon kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe