Wwuwuw tuli kaapista tuossa toisessaketjussa ja tunnusti olevansa vankkumaton Timo Soinin kannattaja. HYKSin erikoislääkäri diagnosoi hänellä olevan pakko-oireisen persuhäiriön.
Wwuwuw on persu
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
eikä ole helpoimmasta päästä eli erittäin vaikea parannettava ja se tarttuu herkästi persuja tulee koko ajan lisää ja lisää miksi sitä ei lääketiede vielä tiedä onko syy ydinsaasteet vai muovi vedessä mutta nyt lopetettava tuli kolariuhri t:hyksin päivystävä osaston erikois ylilääkäri
- Anonyymi
varo voi olla persujen ovela kikka wuppis esittää ei persua mutta kun huomaa jonkun oikeasti persu mielisen niin yrittää saada hänet liittymään persuihin eli onko wuppis persujen houkutuslintu ja kun saa tarpeeksi ihmisiä liittymään persu puolueeseen niin hän ylenee rivipersuksi ja pääsee hollolan persujen kokouksiin ja saa virallisen persu äänen kun äänestävät jotain
- Anonyymi
ja sitten joskus hollolan kokoukseen tulee kike ja jussi halla aho niin wuppis katselee heitä haltioissaan ja fanaattisena ja huutaa heil kike ja nousee ja lyö lujaa kannat yhteen ja nostaa oikean käden heil jussi ja jussi katsoo wuppista niin wuppis pyörtyy onnesta ja on sulaa vahaa ja pöksytkin voi tipahtaa jussin edessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sitten joskus hollolan kokoukseen tulee kike ja jussi halla aho niin wuppis katselee heitä haltioissaan ja fanaattisena ja huutaa heil kike ja nousee ja lyö lujaa kannat yhteen ja nostaa oikean käden heil jussi ja jussi katsoo wuppista niin wuppis pyörtyy onnesta ja on sulaa vahaa ja pöksytkin voi tipahtaa jussin edessä
veikkaisin kaksoisagentiksi.
Anonyymi kirjoitti:
veikkaisin kaksoisagentiksi.
Ehdottomasti. Minuakin yritti värvätä persujen riveihin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ehdottomasti. Minuakin yritti värvätä persujen riveihin.
niin persut on taitavia puhujia ja kirjoittajia ja ne sanoo mitä ihmiset haluu kuulla ja jos vähänkin myötäilet persua niin äkkiä olet jo suomen sisun jäsen ja persu pisti nimen ilman lupaa niin uskon että on persujen houkutuslintu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804