Sadistista valmentamista.

Anonyymi

"Olisi ehkä helpompi, jos sä tappaisit ittes" – entiset valmennettavat kertovat menestyneen suomalaisvalmentajan nöyryyttävästä ja alistavasta käytöksestä sekä vuosia jatkuneesta henkisestä väkivallasta
-Leenan ympärille kerääntynyt huutorinki oli joukkueen valmentajan organisoima.Leena oli huutoringin keskellä haukuttavana noin kymmenen minuuttia.
-Valmentajan käytös on pahimmillaan johtanut nuorten urheilijoiden mielenterveysongelmiin tai syömishäiriöihin.
-– Valmentaja alkoi huutaa, että miten voin olla noin itsekäs. Ihan kuin olisin kaatunut tahallani.
-Valmentaja käski muut luistelijat kauemmas parkkipaikalle sellaiseen paikkaan, jossa ulkopuoliset eivät kuulisi heitä.

– Valmentaja käski muodostamaan ringin, jonka keskelle laitetaan Leena ja huutamaan Leenalle niin kauan, että hän murtuu, Maarit sanoo.
-Huutoringit olleet tavallisia kyseisen valmentajan joukkueissa
-Kukaan ei uskaltanut asettua kaatuneiden luistelijoiden puolelle, koska joukkueen jäsenet pelkäsivät valmentajaa.
-Luistelijat jaoteltiin “hyviin ja saastuneisiin ihmisiin
- luistelijoiden nöyryyttäminen koko joukkueen edessä on ollut toistuvaa kyseisen valmentajan joukkueissa.
-Valmentaja on järjestänyt useita kertoja niin sanottuja psyykeharjoituksia, joissa joukkueen jäsenet jaetaan hyviin luistelijoihin ja ihmisiin sekä huonoihin ja saastuneisiin ihmisiin.
-Psyykeharjoituksissa saatettiin itkeä, jolloin valmentaja sanoi, että älä itke. Jos joku ei itkenyt, valmentaja saattoi kysyä, etkö edes itke
-– Jäällä valmentaja kävi yksitellen läpi, kuka oli hyvä ihminen ja kuka oli paha ihminen. Minä olin saastunut ihminen, enkä saanut tehdä ohjelmaa joukkueen mukana. Menetin silloin kisapaikan, enkä saanut sitä enää koskaan takaisin
-– Harjoitus pysäytettiin joka kerta siihen, että minä olin “v-tun paska”. Valmentaja huusi kaukalon laidalta kurkku suorana, että “silmät auki v-tun hiiri”
-Useampi luistelija kertoo, että valmentaja on kehottanut valmennettaviaan tappamaan itsensä.
SAIRASTA !!!!!!
Lukekaa YLE:n sivulta

https://yle.fi/urheilu/3-11164048

7

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marigoldin Mirjami Penttinen

      • Anonyymi

        Ei todellakaan mitään tekemistä Marigoldin kanssa! Haloo!


    • Anonyymi

      Urheilussa on säännöt ja muut jutut, mutta kun kuuntelee noita selityksiä, niin kiinnitetään enemmän huomio siihen, että noin ei kävisi ja olemme ottaneet opiksi.
      Mitä helxxxxtiä eikö asioit ole otettu jo huomioon ja toimit niiden mukaan, mua naurattaa nuo selitykset, eli jos rikot saat rangaistuksen ja se astuu voimaan heti.
      Keltainen kortti ei kelpaa vaaan punainen on käytössä.
      Muutenkin urheilussa korruptio ja muu rikollisuus on rehoittanut jo kauan melillä ja muualla.

    • Anonyymi

      Seuran sivuilta juuri nyt kopioitu.

      "Perinteikäs, vuonna 1875 perustettu HSK on vireä ja alati kehittyvä urheiluseura, joka tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet taitoluistelun harrastamiseen ja kilpavalmennukseen. Valikoimaamme kuuluvat yksinluistelu, muodostelmaluistelu, lasten luistelu- ja muodostelmaluistekoulut ja aikuisille mm. alkeita, tekniikkaa, jäätanssia ja erilaisia teemakursseja. Valmennuksesta kaikissa ryhmissä vastaavat ammattitaitoiset ja kokeneet valmentajat."

      Varsinkin tämä viimeinen lause on juurikin parasta mainosta.

    • Anonyymi

      ja jatkuu...

      "Toiminnastaan palkittu seura
      Kilpailumenestyksen perusteella Suomen Taitoluisteluliitto on nimennyt HSK:n kauden parhaaksi seuraksi useina vuosina ja palkinnoksi siitä olemme saaneet arvokkaan kiertopalkinnon, Walter ja Ludovika Jakobssonin maljan."

    • Anonyymi

      Kuinkahan tuo pyylevä valmentaja on pysynyt itse luistimilla pystyssä, on nimittäin massaa kertynyt sen verran paljon tuolle hirviölle.

    • Anonyymi

      Ai lapsille" voi sanoa ihan mitä vaan, heidän itsetuntonsa on niin kova", mistä helvetin planeetalta tämä Mirkku on lähtöisin? Toivottavasti saisi elinikäisen valmentaja kiellon, tuollaisia psykopaatteja ei tarvitse lasten pariin päästää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe