Sadistista valmentamista.

Anonyymi

"Olisi ehkä helpompi, jos sä tappaisit ittes" – entiset valmennettavat kertovat menestyneen suomalaisvalmentajan nöyryyttävästä ja alistavasta käytöksestä sekä vuosia jatkuneesta henkisestä väkivallasta
-Leenan ympärille kerääntynyt huutorinki oli joukkueen valmentajan organisoima.Leena oli huutoringin keskellä haukuttavana noin kymmenen minuuttia.
-Valmentajan käytös on pahimmillaan johtanut nuorten urheilijoiden mielenterveysongelmiin tai syömishäiriöihin.
-– Valmentaja alkoi huutaa, että miten voin olla noin itsekäs. Ihan kuin olisin kaatunut tahallani.
-Valmentaja käski muut luistelijat kauemmas parkkipaikalle sellaiseen paikkaan, jossa ulkopuoliset eivät kuulisi heitä.

– Valmentaja käski muodostamaan ringin, jonka keskelle laitetaan Leena ja huutamaan Leenalle niin kauan, että hän murtuu, Maarit sanoo.
-Huutoringit olleet tavallisia kyseisen valmentajan joukkueissa
-Kukaan ei uskaltanut asettua kaatuneiden luistelijoiden puolelle, koska joukkueen jäsenet pelkäsivät valmentajaa.
-Luistelijat jaoteltiin “hyviin ja saastuneisiin ihmisiin
- luistelijoiden nöyryyttäminen koko joukkueen edessä on ollut toistuvaa kyseisen valmentajan joukkueissa.
-Valmentaja on järjestänyt useita kertoja niin sanottuja psyykeharjoituksia, joissa joukkueen jäsenet jaetaan hyviin luistelijoihin ja ihmisiin sekä huonoihin ja saastuneisiin ihmisiin.
-Psyykeharjoituksissa saatettiin itkeä, jolloin valmentaja sanoi, että älä itke. Jos joku ei itkenyt, valmentaja saattoi kysyä, etkö edes itke
-– Jäällä valmentaja kävi yksitellen läpi, kuka oli hyvä ihminen ja kuka oli paha ihminen. Minä olin saastunut ihminen, enkä saanut tehdä ohjelmaa joukkueen mukana. Menetin silloin kisapaikan, enkä saanut sitä enää koskaan takaisin
-– Harjoitus pysäytettiin joka kerta siihen, että minä olin “v-tun paska”. Valmentaja huusi kaukalon laidalta kurkku suorana, että “silmät auki v-tun hiiri”
-Useampi luistelija kertoo, että valmentaja on kehottanut valmennettaviaan tappamaan itsensä.
SAIRASTA !!!!!!
Lukekaa YLE:n sivulta

https://yle.fi/urheilu/3-11164048

7

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marigoldin Mirjami Penttinen

• Anonyymi

Ei todellakaan mitään tekemistä Marigoldin kanssa! Haloo!

• Anonyymi

Urheilussa on säännöt ja muut jutut, mutta kun kuuntelee noita selityksiä, niin kiinnitetään enemmän huomio siihen, että noin ei kävisi ja olemme ottaneet opiksi.
      Mitä helxxxxtiä eikö asioit ole otettu jo huomioon ja toimit niiden mukaan, mua naurattaa nuo selitykset, eli jos rikot saat rangaistuksen ja se astuu voimaan heti.
      Keltainen kortti ei kelpaa vaaan punainen on käytössä.
      Muutenkin urheilussa korruptio ja muu rikollisuus on rehoittanut jo kauan melillä ja muualla.

• Anonyymi

Seuran sivuilta juuri nyt kopioitu.

"Perinteikäs, vuonna 1875 perustettu HSK on vireä ja alati kehittyvä urheiluseura, joka tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet taitoluistelun harrastamiseen ja kilpavalmennukseen. Valikoimaamme kuuluvat yksinluistelu, muodostelmaluistelu, lasten luistelu- ja muodostelmaluistekoulut ja aikuisille mm. alkeita, tekniikkaa, jäätanssia ja erilaisia teemakursseja. Valmennuksesta kaikissa ryhmissä vastaavat ammattitaitoiset ja kokeneet valmentajat."

Varsinkin tämä viimeinen lause on juurikin parasta mainosta.

• Anonyymi

ja jatkuu...

"Toiminnastaan palkittu seura
      Kilpailumenestyksen perusteella Suomen Taitoluisteluliitto on nimennyt HSK:n kauden parhaaksi seuraksi useina vuosina ja palkinnoksi siitä olemme saaneet arvokkaan kiertopalkinnon, Walter ja Ludovika Jakobssonin maljan."

• Anonyymi

Kuinkahan tuo pyylevä valmentaja on pysynyt itse luistimilla pystyssä, on nimittäin massaa kertynyt sen verran paljon tuolle hirviölle.

• Anonyymi

Ai lapsille" voi sanoa ihan mitä vaan, heidän itsetuntonsa on niin kova", mistä helvetin planeetalta tämä Mirkku on lähtöisin? Toivottavasti saisi elinikäisen valmentaja kiellon, tuollaisia psykopaatteja ei tarvitse lasten pariin päästää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2288
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1578
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1563
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1254
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1251
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1131
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      975
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      926
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      833
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      819
    Aihe