Moi!
Olen suunnitellut ottavani käteen tatuoinnin jossa on sykkeen muotoiset viivat johon tulee minun kuolleen veljeni tiedot. Olen siis 14 vuotias tyttö ja en ole vielä keskustellut vanhempieni kanssa asiasta. Veljeni kuolemasta tulee 7 vuotta ja se on vieläkin todella raskas ja vaikea aihe minulle. Haluan kunnioittaa ja muistaa veljeni kuolemaa tatuoinnilla. Onko tatuointi hyvä idea tämän ikäisenä?
Tatuointi ala-ikäisenä
3
204
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Odota vielä muutama vuosi .
- Anonyymi
Tatuointi ei ole koskaan hyvä idea, ei minkäänikäiselle. Voit kunnioittaa veljesi muistoa paljon paremmilla keinoin esimerkiksi maalauksella veljestäsi.
Tatuointia joidut selittelemaan muille ja aina tulee kommentteja, kuinka typerää on tatskata itseään. Vuosien kuluessa värit haalistuvat ja kuvat alkavat muistuttaa mustelmia eikä vertaus musteroiskeista iholla ole muutenkaan ylentävää. Pidä itsesi tyttönä ja sen jälkeen naisena, eikä minään huorahtavaa vaikutelmaa kantavana hylkiönä.
En usko veljesi haluavan sinun pilaavasi elämääsi hänen kustannuksella. Keksi parempi ja lämpimämpi muisto rakkaallesi. - Anonyymi
Varmaan asut jossain takahikiällä, kun tatuoinneista vielä haaveilet? Ei ole enää nykypäivän juttu. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554