Vertaistukea ja kokemuksia muilta vastaavassa tilanteessa olevilta. Elikäs perheen oon perustanut hyvin lyhytpinnaisen ihmisen kanssa, muutama jo teini-iässä oleva lapsi ja tuntuu etten vaan kestä tätä. Miehellä palaa pinna pienemmistäkin asioista, ei arvosta lainkaan muiden tekemisiä ja huomaa vain omat tekemiset. Toki väliin osaa olla leppoisa ja mukavakin, mutta pääosin negatiivinen räyhähenki. Ite yritän parhaani mukaan hoitaa työn ja muita perheeseen kuuluvia hommia ja pysyä hyvällä mielellä, silloinkin kun oon sairaana. Jatkuva negatiivisuus on ajanut meidät erilleen enkä oikeesti edes jaksa yrittää (ollaan oltu terapiassa ym.). Nytkin kun ite oon saikulla ja yöt nukkunut tosi huonosti niin pitäis vaan jaksaa tehdä sitä ja tätä.
Muita räyhähenkien kanssa eläviä
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Näytäppä kirjoittamasi viesti miehellesi.
Kysy miten hän parantaa tilannetta.
Salli hänelle vielä yksi mahdollisuus huomata käyttäytymisensä ja kuuntele tarkkaan hänen vastaustaan.
Muista ettet tarjoa omia mieleipiteitäsi tai ehdotuksiasi. Hän on kuullut ne jo moneen kertaan.
Ellei mikään toimi, sitten sinun on vahvistettava teflonkuuloasi ja yksinkertaisesti vain olla kuulematta negatiivisuuksia. Ne ovat niitä samoja joita olet jo kuullut niin usein ettei mitään uutta sieltä kuitenkaan tule. - Anonyymi
Mulla vähän saman tapainen vaimo kun sulla mies. Vaimon päässä napsahtaa todella nopeesti jos en ole hänen kanssa asioista samaa mieltä. Ne ei ole mitään pikku kiukuttelua vaan kunnon hepuleita.
- Anonyymi
Alottajana vastaan, että enpä taida jaksaa enää katella tommosta. Tuntuu ahdistavalta olla samaan aikaan kotonakin hänen kanssaan. Kiitos tuolle tsemppaajalle, joka pyysi näyttämään vielä tämän viestin, ei siitä ole apua, ei ole aiemminkaan ollut. En aio kehittää itseäni siihen suuntaan enempää, että annan vaan puheiden mennä ohi korvien. Lisäksi oon miettinyt, että kun ikää ja kremppojakin tulee niin tommosessa negatiivisuuden ilmapiirissä en jaksa olla. Voi olla, että olen heikko, mutta mulla toi jatkuva negatiivisuus alkaa laskemaan mielialaa ja tätä välttääkseni mun on juoksenneltava ties missä silloin kun toinen on kotona, enkä jaksais sitäkään.
- Anonyymi
Tiedät jo itsekkin että pesäero on parasta .
- Anonyymi
ota ero
Tuollaiset naiset kutsuvat itseään "vahvoiksi" naisiksi ja ihmettelevät, kun miehet pelkäävät vahvoja naisia.
Tuollaisia miehiä kutsutaan narsisteiksi.- Anonyymi
Hei, kirjoitusessasi on paljon samaa kuin omassa elämässni.
Akressiivisuutta, kiroilua, väheksyntää, syyllistämistä.
Nyt olen päättänyt erota pitkästä liitosta.
Ennen tätä päätöstä tunsin vihaa ja katkeruutta menetetyille vuosille, asioille joita olen joutunut kokemaan , pelkoa ja häpeää epäonnistumiselle
Nyt kun olen päätökseni tehnyt, tunnen ikävää, sääliä, itkua ja hyvien hetkien muistoa.
En saa kuitenkaan enää päätöstäni muuttaa, koska tämä on jo toinen kerta, nyt liittoni on päätöksessä.
Toivottavasti suru helpottaa, ja saan hegittää ja tulla hyvksytyksi epäonnistumisesta huolimatta.
Aika kultaa muistot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147