Muita räyhähenkien kanssa eläviä

Anonyymi

Vertaistukea ja kokemuksia muilta vastaavassa tilanteessa olevilta. Elikäs perheen oon perustanut hyvin lyhytpinnaisen ihmisen kanssa, muutama jo teini-iässä oleva lapsi ja tuntuu etten vaan kestä tätä. Miehellä palaa pinna pienemmistäkin asioista, ei arvosta lainkaan muiden tekemisiä ja huomaa vain omat tekemiset. Toki väliin osaa olla leppoisa ja mukavakin, mutta pääosin negatiivinen räyhähenki. Ite yritän parhaani mukaan hoitaa työn ja muita perheeseen kuuluvia hommia ja pysyä hyvällä mielellä, silloinkin kun oon sairaana. Jatkuva negatiivisuus on ajanut meidät erilleen enkä oikeesti edes jaksa yrittää (ollaan oltu terapiassa ym.). Nytkin kun ite oon saikulla ja yöt nukkunut tosi huonosti niin pitäis vaan jaksaa tehdä sitä ja tätä.

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näytäppä kirjoittamasi viesti miehellesi.
      Kysy miten hän parantaa tilannetta.
      Salli hänelle vielä yksi mahdollisuus huomata käyttäytymisensä ja kuuntele tarkkaan hänen vastaustaan.
      Muista ettet tarjoa omia mieleipiteitäsi tai ehdotuksiasi. Hän on kuullut ne jo moneen kertaan.

      Ellei mikään toimi, sitten sinun on vahvistettava teflonkuuloasi ja yksinkertaisesti vain olla kuulematta negatiivisuuksia. Ne ovat niitä samoja joita olet jo kuullut niin usein ettei mitään uutta sieltä kuitenkaan tule.

    • Anonyymi

      Mulla vähän saman tapainen vaimo kun sulla mies. Vaimon päässä napsahtaa todella nopeesti jos en ole hänen kanssa asioista samaa mieltä. Ne ei ole mitään pikku kiukuttelua vaan kunnon hepuleita.

    • Anonyymi

      Alottajana vastaan, että enpä taida jaksaa enää katella tommosta. Tuntuu ahdistavalta olla samaan aikaan kotonakin hänen kanssaan. Kiitos tuolle tsemppaajalle, joka pyysi näyttämään vielä tämän viestin, ei siitä ole apua, ei ole aiemminkaan ollut. En aio kehittää itseäni siihen suuntaan enempää, että annan vaan puheiden mennä ohi korvien. Lisäksi oon miettinyt, että kun ikää ja kremppojakin tulee niin tommosessa negatiivisuuden ilmapiirissä en jaksa olla. Voi olla, että olen heikko, mutta mulla toi jatkuva negatiivisuus alkaa laskemaan mielialaa ja tätä välttääkseni mun on juoksenneltava ties missä silloin kun toinen on kotona, enkä jaksais sitäkään.

      • Anonyymi

        Tiedät jo itsekkin että pesäero on parasta .


    • Anonyymi

      ota ero

    • Tuollaiset naiset kutsuvat itseään "vahvoiksi" naisiksi ja ihmettelevät, kun miehet pelkäävät vahvoja naisia.

      Tuollaisia miehiä kutsutaan narsisteiksi.

    • Anonyymi

      Hei, kirjoitusessasi on paljon samaa kuin omassa elämässni.
      Akressiivisuutta, kiroilua, väheksyntää, syyllistämistä.
      Nyt olen päättänyt erota pitkästä liitosta.
      Ennen tätä päätöstä tunsin vihaa ja katkeruutta menetetyille vuosille, asioille joita olen joutunut kokemaan , pelkoa ja häpeää epäonnistumiselle
      Nyt kun olen päätökseni tehnyt, tunnen ikävää, sääliä, itkua ja hyvien hetkien muistoa.
      En saa kuitenkaan enää päätöstäni muuttaa, koska tämä on jo toinen kerta, nyt liittoni on päätöksessä.
      Toivottavasti suru helpottaa, ja saan hegittää ja tulla hyvksytyksi epäonnistumisesta huolimatta.
      Aika kultaa muistot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe