Oletko saanut MYÖNTEISTÄ palautetta?

Anonyymi

Varmaan moni on joskus saanut myönteistä palautetta. Kerro, miten sait myönteistä palautetta.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen kehui, että panen hyvin ja että munani on iso ja ihana.

    • Anonyymi

      Hyvä paska!

    • Perjantaina 17.1.2020 aloitin yhden aiheen. Siinä joku kirjoittaja kiitti minua ja yhtä toista kirjoittajaa mukavaksi kirjoittajaksi. Lähinnä hän halusi sanoa arvostavansa yhtä kirjoittajaa, mutta mainitsi minutkin siinä sivussa positiivisessa merkityksessä. Katsoin tämän olevan myönteistä palautetta. Laitaisin myönteisen palautteen tekstin tähän, mutta keskustelualue on poistettu.

      • Anonyymi

        Et ollut sivulauseessa, vaan yhtä tärkeä. Molemmat tärkeitä omalla tavallaan. Ahaa.. Ketju poistettu. En ole muutamaan päivään ollut täällä joten tiedä, mitä kaikkea on tapahtunut. Paljon ilmeisesti. Yllättävää, että noin pieni asia teki iloiseksi. (Jos vielä enemmän haluat paukutella henkseleitä niin voin sanoa, että pidän täällä hyvin harvasta.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ollut sivulauseessa, vaan yhtä tärkeä. Molemmat tärkeitä omalla tavallaan. Ahaa.. Ketju poistettu. En ole muutamaan päivään ollut täällä joten tiedä, mitä kaikkea on tapahtunut. Paljon ilmeisesti. Yllättävää, että noin pieni asia teki iloiseksi. (Jos vielä enemmän haluat paukutella henkseleitä niin voin sanoa, että pidän täällä hyvin harvasta.)

        Myönteistä palautetta sinullekin: se oli fiksusti kirjoitettu ja Abris kaipaa nyt kehuja. Pidän taukoa. Käyn helmikuun puolessavälissä ja sitten kirjoittelen kesällä. Kiva oli päättä tammikuun osalta myönteiseen viestiisi.


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Myönteistä palautetta sinullekin: se oli fiksusti kirjoitettu ja Abris kaipaa nyt kehuja. Pidän taukoa. Käyn helmikuun puolessavälissä ja sitten kirjoittelen kesällä. Kiva oli päättä tammikuun osalta myönteiseen viestiisi.

        Päinvastoin en kaipaa mitään kehuja, kaikki muhun keskittyvä ahdistaa..mielummin kukaan ei puhu musta sanaakaan ja sitten saattaa helpottaakin..inhoan otsikkona olemista ja glorifiointia, hypetystä..aarrggh nään punaista!!

        Mulle on ihan jees että sanoo pidän susta, kiva kirjoitella sun kanssa mutta täällä on mennyt ihan överiksi touhu sen suhteen, jatkuvasti jauhetaan Helmiina sitä Helmiina tätä...Abris ja Abris..Lopettakaa se!!! Mä olen vaan yks kaikista ihmisistä, enkä halua olla yhtään enempää. Kiitos. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin en kaipaa mitään kehuja, kaikki muhun keskittyvä ahdistaa..mielummin kukaan ei puhu musta sanaakaan ja sitten saattaa helpottaakin..inhoan otsikkona olemista ja glorifiointia, hypetystä..aarrggh nään punaista!!

        Mulle on ihan jees että sanoo pidän susta, kiva kirjoitella sun kanssa mutta täällä on mennyt ihan överiksi touhu sen suhteen, jatkuvasti jauhetaan Helmiina sitä Helmiina tätä...Abris ja Abris..Lopettakaa se!!! Mä olen vaan yks kaikista ihmisistä, enkä halua olla yhtään enempää. Kiitos. :)

        Niin ja Dino, sun kanssa on mukavaa keskustella mutta se mikä joskus keljuttaa on, että kyselet ihan liikaa henkilökohtaisia asioita, joista mä puhun sitten kun itelle sopii. Se mua joskus jurppii, että kun jotakin oon puhunut, niin kohta se pitää kaivaa uudestaan esiin ja taas aloittaa jauhamaan sitä..mikä on eilen sanottu ei enää tänää tartte olla mikään puheenaihe eikä etenekään julistaa sitä kaikille kysyjille.. :)

        Sellasesta vähän päällekäyvästä keskustelusta tulee ajan kanssa rasittavaa..tekee mieli paeta ja olla hiljaa..onko se tarkoituskin, en tiiä..ehkä. Sitten pelottavaa sekin, että kaikki kerrotut kirjataan ylös ja kaivetaan esiin julistaen uudelleen ja uudelleen..tulee semmonen olo että keräileekö se musta tietoa ja kohta käyttää sitä jotenkin väärin???

        Mä olen joskus hölösuu, mutta en meinaa olla enää...ja nyt kirjoitan ihan tarkoityksella näin, että olen tunnistettava tyylistäni. Ehkä jatkossa en kirjoita enää lainkaan näin tai sovin koodikielen niiden kanssa joiden haluan tunnistavan mut... :)

        Sitte sekin viellä, että ihan sama millä nicillä kirjoitan ja mitä, niihin ei tarvi takertua eikä ottaa todesta, mutta sen verran toivon arvostusta, ettei tarvi rääpiä nimimerkki skeidaa palstalla kenestäkään!! Se nimittäin vituttaa jokasta lukijaa, jotka jatkuvasti lukee nimimerkki sitä ja se tätä...muakin vituttaa lukea niitä.

        Että en ylläty, kun anonyymiys alkaa kiehtoo, jos se on sitä nimimerkeistä keskustelua..kuka siitä nyt tykkää, ei kukaan muu kun trollit!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Dino, sun kanssa on mukavaa keskustella mutta se mikä joskus keljuttaa on, että kyselet ihan liikaa henkilökohtaisia asioita, joista mä puhun sitten kun itelle sopii. Se mua joskus jurppii, että kun jotakin oon puhunut, niin kohta se pitää kaivaa uudestaan esiin ja taas aloittaa jauhamaan sitä..mikä on eilen sanottu ei enää tänää tartte olla mikään puheenaihe eikä etenekään julistaa sitä kaikille kysyjille.. :)

        Sellasesta vähän päällekäyvästä keskustelusta tulee ajan kanssa rasittavaa..tekee mieli paeta ja olla hiljaa..onko se tarkoituskin, en tiiä..ehkä. Sitten pelottavaa sekin, että kaikki kerrotut kirjataan ylös ja kaivetaan esiin julistaen uudelleen ja uudelleen..tulee semmonen olo että keräileekö se musta tietoa ja kohta käyttää sitä jotenkin väärin???

        Mä olen joskus hölösuu, mutta en meinaa olla enää...ja nyt kirjoitan ihan tarkoityksella näin, että olen tunnistettava tyylistäni. Ehkä jatkossa en kirjoita enää lainkaan näin tai sovin koodikielen niiden kanssa joiden haluan tunnistavan mut... :)

        Sitte sekin viellä, että ihan sama millä nicillä kirjoitan ja mitä, niihin ei tarvi takertua eikä ottaa todesta, mutta sen verran toivon arvostusta, ettei tarvi rääpiä nimimerkki skeidaa palstalla kenestäkään!! Se nimittäin vituttaa jokasta lukijaa, jotka jatkuvasti lukee nimimerkki sitä ja se tätä...muakin vituttaa lukea niitä.

        Että en ylläty, kun anonyymiys alkaa kiehtoo, jos se on sitä nimimerkeistä keskustelua..kuka siitä nyt tykkää, ei kukaan muu kun trollit!!!

        Ja sekin viellä!!! Jos mä haluan olla mies, nainen, lapsi, mummo, mamma, ukki, akka, kana tai vaikka koira...mä olen ja se ei muuksi muutu kekenkään pään aukomisesta. Että tietäkää se, jotka koitatte pusertaa mua omaan muottiinne, ei tuu onnistumaan IKINÄ!!!! :)

        Joten beat it!! Antakaa olla, mä olen jokatapuksessa just sitä mitä haluan tykkäätte tai ette musta persoonana ja ihmisenä, mä en sitä tykkäämistä kaipaa. Tuijotetaan nyt vaa asiaan eikä ihmiseen, sitten saattaa joskus täälläkin ilmapiiri olla rennompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekin viellä!!! Jos mä haluan olla mies, nainen, lapsi, mummo, mamma, ukki, akka, kana tai vaikka koira...mä olen ja se ei muuksi muutu kekenkään pään aukomisesta. Että tietäkää se, jotka koitatte pusertaa mua omaan muottiinne, ei tuu onnistumaan IKINÄ!!!! :)

        Joten beat it!! Antakaa olla, mä olen jokatapuksessa just sitä mitä haluan tykkäätte tai ette musta persoonana ja ihmisenä, mä en sitä tykkäämistä kaipaa. Tuijotetaan nyt vaa asiaan eikä ihmiseen, sitten saattaa joskus täälläkin ilmapiiri olla rennompi.

        Pysyttelepäs kuule yhdessä nimimerkissä, äläkä transuile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyttelepäs kuule yhdessä nimimerkissä, äläkä transuile.

        Pysyppäs lestissäs äläkä tule neuvomaan mitä mun pitäs olla, että kelpaan sulle...joko kelpaan tai en yks lysti. Koeta kestää se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyppäs lestissäs äläkä tule neuvomaan mitä mun pitäs olla, että kelpaan sulle...joko kelpaan tai en yks lysti. Koeta kestää se...

        Muutenki olen sitä mieltä että kaikki homokammoiset, lesbokammoiset, transukammoiset saa vaan oppia sietämään erilaisuutta..he homot, lesbot ja transu yms. on ihmisiä siinä missä muutkin, kohdelkaa niitä niin ettei niitten tarvi kärsiä mielenterveysongelmia teidän ilkeytenne takia..

        Yhtälainen oikeus elää ja toteuttaa omaa itseään, kun ns. normaalina itseään pitävillä heteroilla yms. Samanlaisia kuraperseitä kaikki ihmiset, syö ja paskoo..se mitä persoona on ja ihminen tuntee sisällään on se mitä ihminen on!!!! Suksikaa vittuun kaikki ketkä ette pysty sietämään muuta kun oman peilikuvanne!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Dino, sun kanssa on mukavaa keskustella mutta se mikä joskus keljuttaa on, että kyselet ihan liikaa henkilökohtaisia asioita, joista mä puhun sitten kun itelle sopii. Se mua joskus jurppii, että kun jotakin oon puhunut, niin kohta se pitää kaivaa uudestaan esiin ja taas aloittaa jauhamaan sitä..mikä on eilen sanottu ei enää tänää tartte olla mikään puheenaihe eikä etenekään julistaa sitä kaikille kysyjille.. :)

        Sellasesta vähän päällekäyvästä keskustelusta tulee ajan kanssa rasittavaa..tekee mieli paeta ja olla hiljaa..onko se tarkoituskin, en tiiä..ehkä. Sitten pelottavaa sekin, että kaikki kerrotut kirjataan ylös ja kaivetaan esiin julistaen uudelleen ja uudelleen..tulee semmonen olo että keräileekö se musta tietoa ja kohta käyttää sitä jotenkin väärin???

        Mä olen joskus hölösuu, mutta en meinaa olla enää...ja nyt kirjoitan ihan tarkoityksella näin, että olen tunnistettava tyylistäni. Ehkä jatkossa en kirjoita enää lainkaan näin tai sovin koodikielen niiden kanssa joiden haluan tunnistavan mut... :)

        Sitte sekin viellä, että ihan sama millä nicillä kirjoitan ja mitä, niihin ei tarvi takertua eikä ottaa todesta, mutta sen verran toivon arvostusta, ettei tarvi rääpiä nimimerkki skeidaa palstalla kenestäkään!! Se nimittäin vituttaa jokasta lukijaa, jotka jatkuvasti lukee nimimerkki sitä ja se tätä...muakin vituttaa lukea niitä.

        Että en ylläty, kun anonyymiys alkaa kiehtoo, jos se on sitä nimimerkeistä keskustelua..kuka siitä nyt tykkää, ei kukaan muu kun trollit!!!

        sönkkö: "Niin ja Dino, sun kanssa on mukavaa keskustella mutta se mikä joskus keljuttaa on, että kyselet ihan liikaa henkilökohtaisia asioita, joista mä puhun sitten kun itelle sopii. Se mua joskus jurppii, että kun jotakin oon puhunut, niin kohta se pitää kaivaa uudestaan esiin ja taas aloittaa jauhamaan sitä..mikä on eilen sanottu ei enää tänää tartte olla mikään puheenaihe eikä etenekään julistaa sitä kaikille kysyjille.. :)"

        Kiitos palautteesta ja hyviä tammikuita. Pitää laittaa korvan taakse.

        Dino


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        sönkkö: "Niin ja Dino, sun kanssa on mukavaa keskustella mutta se mikä joskus keljuttaa on, että kyselet ihan liikaa henkilökohtaisia asioita, joista mä puhun sitten kun itelle sopii. Se mua joskus jurppii, että kun jotakin oon puhunut, niin kohta se pitää kaivaa uudestaan esiin ja taas aloittaa jauhamaan sitä..mikä on eilen sanottu ei enää tänää tartte olla mikään puheenaihe eikä etenekään julistaa sitä kaikille kysyjille.. :)"

        Kiitos palautteesta ja hyviä tammikuita. Pitää laittaa korvan taakse.

        Dino

        Onko jo helmikuun puoliväli?


    • Anonyymi

      Olen saanut myönteistä palautetta usein, koska linja-autokuljettajana toimiessani tervehdin matkustajia reippaasti, ja joskus juttelen matkustajille muutaman ystävällisen sanan. Toisinaan (en usein) kuulutan hiukan ennen päätepysäkkiä:
      "Tulemme tälläkin kerralla perille."
      T. Paksulinssirillipääkuljettaja

      • Anonyymi

        Ootko sinä se oikein likinäkönen kuski voimakkaissa miinuslinssisissä silmälaseissa ?


    • Anonyymi

      Olen saanut oman ikäluokkani naisilta myönteistä palautetta siitä, että minulla on mainio mielikuvitus ja taito tuottaa OMAPERÄISTÄ huumoria !

      • Anonyymi

        Juu, omaperäinen huumori on hienoa, kun taas kaksimielisten vitsien kertominen rasittaa kuuntelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, omaperäinen huumori on hienoa, kun taas kaksimielisten vitsien kertominen rasittaa kuuntelijoita.

        En minäkään halua kuunnella kaksimielisiä vitsejä!


    • Just äsken tuli positiivista palautetta mun tuunauksista..🤗

    • Anonyymi

      En. Täytys muuttuu paljon että ois hyvä

    • Juuh kasvatan hyvin lapseni, se on hyvin antoisaa.

    • Anonyymi

      Palkka riittää, joten ei muuta stalkattavaa.

    • Muksut on sanoneet mua huikeaksi isäksi ja että mun luona on hyvä olla. Kaverit ja ystävät on tässä kehunut, ihan tänäänkin.
      Pelikaverit kehui ja itseasiassa vastustajatkin. Pelaan kovaa, mutta kunnioittaen, ei kuulemma tarvitse itsekään varoa liikoja, ei tule mitään sikaa.

      Mutta kaiken olen ottanut vastaan hymyllä.... Koska mä oon hyvä.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä myös sinulle:))😘😘🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä myös sinulle:))😘😘🤗

        Öitä vaan sinnekin, minne lie... Tässä vetäsen viimoisen yövuoron ja sit muutaman vapaan tähän päälle... :o)


      • Disse: "Pelikaverit kehui ja itseasiassa vastustajatkin. Pelaan kovaa, mutta kunnioittaen, ei kuulemma tarvitse itsekään varoa liikoja, ei tule mitään sikaa."

        Minä kehuin muutamia päiviä sitten, että on kiva lukea säbä-juttujasi, sillä ne tulee jotenkin aid,osti. Syy on siinä, että itsekin pelasin aikoinaan vähän salibandyä ja aihepiiri saa aikaan myönteisiä mielikuvia. Myös muksu-juttusi on monesti kivoja. Siinä myönteistä palautetta sinulle.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Disse: "Pelikaverit kehui ja itseasiassa vastustajatkin. Pelaan kovaa, mutta kunnioittaen, ei kuulemma tarvitse itsekään varoa liikoja, ei tule mitään sikaa."

        Minä kehuin muutamia päiviä sitten, että on kiva lukea säbä-juttujasi, sillä ne tulee jotenkin aid,osti. Syy on siinä, että itsekin pelasin aikoinaan vähän salibandyä ja aihepiiri saa aikaan myönteisiä mielikuvia. Myös muksu-juttusi on monesti kivoja. Siinä myönteistä palautetta sinulle.

        Säbä on mulle lähellä sydäntä, samoin kuin tietty noi nakerot.... On helppo todeta se "ääneen".

        Tänään oli säbässä kiva päivä.... tälläiset muistaa, vaikka on varmaan välillä menty pää allapäin....vaikka vuosi sitten, kun juuri olin saanut sauvat kädestä ja piti opetella kävelemään taas.... silti nyt mennään taas ja on vasemmassa koivessa entistä kestävämpi eturistiside.... Vielä painetaan pelihommia, kun kerta kulkee. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Säbä on mulle lähellä sydäntä, samoin kuin tietty noi nakerot.... On helppo todeta se "ääneen".

        Tänään oli säbässä kiva päivä.... tälläiset muistaa, vaikka on varmaan välillä menty pää allapäin....vaikka vuosi sitten, kun juuri olin saanut sauvat kädestä ja piti opetella kävelemään taas.... silti nyt mennään taas ja on vasemmassa koivessa entistä kestävämpi eturistiside.... Vielä painetaan pelihommia, kun kerta kulkee. :oD

        Itse olin aikanaan joukkuessa jääkiekonpelaaja, joten voin samastua sitäkin kautta touhuusi. Joskus kyllä pelasin seuran kakkosjoukkueessa, mutta aluksi pelasin juniorina jopa ykkösketjussa. Hyviä öitä ja säbä-pelejä! 40 minuuttia ja olen jo untenmailla!

        Näkemiin helmikuulle!


    • Anonyymi

      Myönteistä palautetta olen saanut ja saan työssäni. Pomoilta tulee kiitosta välillä, asiakkailta enemmän. Myönnän että olen työmyyrä, ja teen kaikessa parhaani.
      Minua on sanottu miellyttäväksi ihmiseksi.
      Myönteistä palautetta tunnen saavani myös ihan arkielämässä: pidän ovea auki takana tulevalle ja saan kiitoksen hymyn kera. Sehän on jo myönteistä! Juttelen pari sanaa tuntemattoman kanssa ja näen että se merkitsee toiselle paljon. Sekin on myönteistä palautetta. Ei sen aina tarvitse olla ylitsevuotavia kiitoksia ja kehuja, pienetkin eleet lämmittää.

      • Anonyymi

        Tuo on oikea asenne ! Hienoa, kun puhut pari sanaa myös tuntemattomille ! Suomessa puhehaluisia on vähän, vaan puhehaluiset saavat myönteistä palautetta kymmenen kertaa enemmän kuin tuppisuut.


      • Minäkin saan myönteistä palautetta omilta lapsilta.🥰💕✨🧸


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe