Tinderissä 60 %:ia miehistä pyyhkäisee oikealle...

Anonyymi

Siis mitä ihmettä?
Mulla jää alle 10 %:in, ja siihenkin täytyy olla vähän suvaitsevainen ettei menisi aika täysin hukkaan.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piti kirjoittaa että miehet tykkäävät jokaisesta kymmenestä ehdotetusta naisesta kuudesta.

    • Anonyymi

      Joo ja naisilla on otsaa väittää, että miehet on ulkonäkökeskeisimpiä:D

    • Anonyymi

      Skenaario: naiset tykkäävät tinderissä 2-3 tasoa tasokkaammista miehistä, saavat tasokkaammilta seksiä ja kun komistus kelpuuttaa parisuhteen sijasta naisen vain seksiin, niin naiset haukkuvat miehiä ulkonäkökeskeisiksi:D

      Kumpi se ulkonäkökeskeinen on? Nainen joka yrittää operoida tasokkaampaa kumppania, vai mies joka tyytyy hetkeksi alempitasoiseen naiseen?

      • Anonyymi

        Ulkonäkökeskeisempiä on mies. Hänhän ensi töikseen määrittelee naisen "tason" pelkän ulkonäön perusteella. Miehen mielestä taso riippua vain ulkonäöstä. Mies on hemmetin ulkonäkökeskeinen. Jos heti kättelyssä alkaa pisteyttää toisen ihmisen ulkonäköä asteikolla 4-10, on tooooodella ulkonäkökeskeinen.

        Naiset enimmäkseen eivät etsi pelkkää seksiä; pelkkää seksisuhdetta etsivissä on miesten ylivoima. Kun naiset etsivät parisuhdetta, he ensisijaisesti etsivät henkistä yhteyttä, rakkautta. Eivät ulkonäköä.

        Miehet etsiessään seksiä ottavat kauneimman jonka saavat. Usein se kauneinkin on aika ruma, ja silloin ulkonäkökeskeistä miestä harmittaa niin että on pakko päästä jotenkin nöyryyttämään tätä naista. Vaikkapa siten että on tietävinään.itä tämä nainen ajattelee. Mies tempaisee jostain hatusta väitteen, että nainen on muka toivonut saavansa miehen parisuhteeseen. Ikään kuin ulkonäkökeskeinen mies alkaisi RUMAN naisen kanssa parisuhteeseen, Ei tietenkään ala! Ulkonäkökeskeisen miehen seurustelukumppanin pitää olla kaunis! Ruma nainen on ulkonäkökeskeisen miehen mielestä niin halveksittavaa olento että häntä saa solvata miten paljon hyvänsä. Mitäs on niin ruma, oma syynsä! Naisen kuuluu ulkonäkökeskeisen miehen mielestä olla vähintään tavallisen näköinen, ja mieluummin missItyyppinen kelvatakseen parisuhteeseen. Ulkonäkökeskeinen mies ajattelee että ruma nainen ei saa edes haaveilla parisuhteesta. Ruma nainen on ulkonäkökeskeisen miehen mielestä sontaa, kuraa ja saastaa.


      • Anonyymi

        Naiset? Kaikki naisetko saavat Tinderissä seksiä? Väitätkö että kaikki naiset edes haluavat irtoseksiä?


    • Anonyymi

      Varmaan pelkkää seksii varten tinderiä käyttävät miehet pyyhkii kaikki vähänkään siedettävän näköiset oikeelle. Mä etsin tyttöystävää joten netti deiteissä ja deitti sovelluksissa painan sydäntä ja laitan viestii vaan jos nainen vaikuttaa oikeesti kiinnostavalta ja siltä et meil vois olla tarpeeks yhteistä.

      • Anonyymi

        Juuri noin toimii fiksu mies. Lopultakin tälle palstalle saatiin yksi sellainenkin kaikkien seksiriippuvaisten misogyynien rinnalle. Ällöttäviä nuo seksistä puhuvat miehet.


    • Anonyymi

      "Ulkonäkökeskeisempiä on mies. Hänhän ensi töikseen määrittelee naisen "tason" pelkän ulkonäön perusteella. Miehen mielestä taso riippua vain ulkonäöstä."

      Jos nyt tinderistä puhutaan, niin naisethan ne määrittelee heti ensimmäisenä miehen tason ulkonäön perusteella kun eivät tykkää tasoisistaan miehistä, koska tarjolla on ulkonäöllisesti niin paljon parempaa miestä ja nämä miehet ovat juuri niitä, jotka ovat laskeneet rimaa saadakseen seksiä edes joltain. Sitten keskiverto naiset kuvittelevat, että voivat saada mallimiehen parisuhteeseen kun kerta seksiäkin on saatu. Keskiverto naiset eivät kohtaa keskiverto miehiä ja keskiverron näköiset miehet joutuvat tyytymään rumiin/lihaviin.

      Tasoon vaikuttaa muutkin kuin ulkonäkö, mutta kuvan perusteella pystyt näköjään päättelemään kaikki muut. Ilmeisesti sulla on joku tutka päässä mikä hälyttää keskiverron näköisten miesten kohdalla "huono luonne" ja komeiden miesten kohdalla "aah ihan luonne"??

      Tinderissä et tiedä millainen luonne kenelläkin on. Perustuu vain ULKONÄKÖÖN!

      • Anonyymi

        Yhtä lailla se tinderin ulkonäkökeskeisyys koskee naisia ja miehiä. Kuten sanoit niin pelkkään ulkonäköönhän se sovellus perustuu. Joten sekä naiset että miehet valikoivat sieltä jatkoon ne joiden ulkonäkö miellyttää.


      • Anonyymi

        Ja mistä hemmetistä tiedät että painan sydäntä komeiden miesten kohdalla???!!! Sinä et tunne minua! Älä rupea kertomaan minulle mitä minä teen. Enköhän minä tiedä sen itse.

        Luonnetta ei voi päätellä kuvasta, mutta profiiliteksti kertoo jotain. Teksti on se mikä ratkaisee vedänkö vasemmalle koska sen perusteella voi päätellä sentään jotain. Jos teksti puuttuu tai teksti on tyhmä, vedän TAKUULLA vasemmalle, ihan riippumatta miehen ulkonäöstä.

        Ja tähän sinä vastaat joko näin:

        - No joo sinä ehkä teet noin mutta 99% naisista katsoo vain ulkonäköä

        Tai:

        - Älä valehtele, ette te naiset tee valintoja kuin miehen ulkonäön perusteella.

        Muuten. Annan arvoa alkuperäiselle miehelle joka vetää oikealle 10% naisista. Hän siis todella katsoo profiilikuvat ja lukee profiilitekstit KUNNOLLA.

        Minua tympii mies joka aivottomasti ja automaattisesti kelpuuttaa jokaisen - vaikka halveksii ja vihaa naisia. Mitä se on ettei karsi ketään pois vaan höpöttää että "joo, kelpaa, kelpaa, tämä hyvä, tämä hyvä, joo oikealle, tämäkin oikealle, kaikki oikealle, tämä kelpaa, kelpaa, kelpaa tämäkin, joo kelpaa..." Tuollainen automaattisesti oikealle vetäminen ei ole valintaa ollenkaan. Noin toimii robotti eikä ihminen. Tuollainen "mies" ei ansaitse sääliä, saati naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistä hemmetistä tiedät että painan sydäntä komeiden miesten kohdalla???!!! Sinä et tunne minua! Älä rupea kertomaan minulle mitä minä teen. Enköhän minä tiedä sen itse.

        Luonnetta ei voi päätellä kuvasta, mutta profiiliteksti kertoo jotain. Teksti on se mikä ratkaisee vedänkö vasemmalle koska sen perusteella voi päätellä sentään jotain. Jos teksti puuttuu tai teksti on tyhmä, vedän TAKUULLA vasemmalle, ihan riippumatta miehen ulkonäöstä.

        Ja tähän sinä vastaat joko näin:

        - No joo sinä ehkä teet noin mutta 99% naisista katsoo vain ulkonäköä

        Tai:

        - Älä valehtele, ette te naiset tee valintoja kuin miehen ulkonäön perusteella.

        Muuten. Annan arvoa alkuperäiselle miehelle joka vetää oikealle 10% naisista. Hän siis todella katsoo profiilikuvat ja lukee profiilitekstit KUNNOLLA.

        Minua tympii mies joka aivottomasti ja automaattisesti kelpuuttaa jokaisen - vaikka halveksii ja vihaa naisia. Mitä se on ettei karsi ketään pois vaan höpöttää että "joo, kelpaa, kelpaa, tämä hyvä, tämä hyvä, joo oikealle, tämäkin oikealle, kaikki oikealle, tämä kelpaa, kelpaa, kelpaa tämäkin, joo kelpaa..." Tuollainen automaattisesti oikealle vetäminen ei ole valintaa ollenkaan. Noin toimii robotti eikä ihminen. Tuollainen "mies" ei ansaitse sääliä, saati naista.

        Miksi ajattelet aloittajan olevan mies? Hänhän nimenomaan kirjoittaa miesten tekevän noin, mutta itse tekevänsä näin..


      • Anonyymi

        Jos nyt viimeinkin kertoisit mistä tiedät mitä ne naiset ajattelevat jotka harrastavat yhden illan suhteita! Mistä hatusta olet tempaissut väitteen että he luulevat, uskovat, kuvittelevat saavansa parisuhteeseen sen saman miehen? MISTÄ helvetistä muka voit tietää? Et kuule tiedä toisen ihmisen ajatuksia. Varsinkaan sellaisten ihmisten ajatuksia joita et ole koskaan edes tavannut.

        Sitä paitsi: Googletapa mitä tarkoittaa keskiverto. Se on matemaattinen termi joka EI tarkoita samaa kuin keskimääräinen, keskiarvo, keskitaso tai tavallinen. Älä käytä sanaa jonka merkitystä et ymmärrä.


    • Anonyymi

      Ap tietysti nainen ja todisti sen että alle 10% miehistä on kiinnostavia eli kuten on väitettykin. Vain top10 miehet saavat viestejä naisilta. Senjälkeen naiset saavat hyvän syyn haukkua kaikki miehet sioiksi. hahahahaha

      • Anonyymi

        Ja sinä se jaksat jankuttaa että naiset haukkuu miehiä sioiksi, vaikka KUKAAN nainen ei tällä palstalla ole haukkunut KETÄÄN miestä siaksi. Lopeta valehteleminen!


    • Anonyymi

      vasenkätiset vasemmalle.. vessanpytyllä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe