enteileekö sinkkupalsta loppuaan

Anonyymi

yksi tai kaksi kirjoittajaa lopettaa niin kymmeniä nimimerkkejä loppuu ja tuleeko jostain muusta uusi ns sinkkupalsta tai miehen logiikka palsta mutta sitä ihmettelen miksi kymmeniä eri nikkejä eli yhden sammuttaa niin toisen aukaisee muka eri henkilönä ja sama ja kolmas nikki aukeaa

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karavaani kulkee, koirat haukkuu....

      Jonninjoutavaa spegulointia...

      • Anonyymi

        vastaatko seuraavaksi virivirinä pihatipusena dissenä vai abriksena ym ym tai jollakin uutena nikkinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        vastaatko seuraavaksi virivirinä pihatipusena dissenä vai abriksena ym ym tai jollakin uutena nikkinä

        Mitä sillä on sulle väliä....sinä olet sama tyhmäksi tekeytyvä tai tyhmä anonyymi... Sellaista se kuule palstalla olo on....voi voi...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Mitä sillä on sulle väliä....sinä olet sama tyhmäksi tekeytyvä tai tyhmä anonyymi... Sellaista se kuule palstalla olo on....voi voi...

        Joku tekeytyy tyhmäksi, sinun ei tarvitse.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Mitä sillä on sulle väliä....sinä olet sama tyhmäksi tekeytyvä tai tyhmä anonyymi... Sellaista se kuule palstalla olo on....voi voi...

        miksi monta nikkiä niin miksi ei yhdellä nikillä voi sanoa samoja asioita niin sitä vain ihmettelen


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi monta nikkiä niin miksi ei yhdellä nikillä voi sanoa samoja asioita niin sitä vain ihmettelen

        No suotta vaan ihmettelet.... keskity omiin hommiisi.... Mitä hittoa sä kyttäät muitten tekemisiä, jos et tajua mistään mitään....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku tekeytyy tyhmäksi, sinun ei tarvitse.

        Enpä tekeydykään.... Mä kyllä osaan täällä nauttia niistä ihmisistä ketkä tänne kirjoittaa.... mulla on ainakin monta tuttua täällä, enkä mä ihmettele yhtään kuka heistä on kuka... Uniikkeja kaikki... Upeita ihmisiä... :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No suotta vaan ihmettelet.... keskity omiin hommiisi.... Mitä hittoa sä kyttäät muitten tekemisiä, jos et tajua mistään mitään....

        oletko vankilassa vai miten muuten jaksat olla täällä 24/7 eri nikeillä eli nyt meni viriviri nukkumaan eli kaikki luulee että viriviri nukkuu mutta disse tulee tilalle ja yöllä pihatipunen aamulla taas viriviri ja päivällä juttelette keskenänneeli nukutko välillä parituntia ja taas tänne vai onko kaksi kirjoittajaa toinen nukkuu niin toinen jatkaa niin miten vuodesta toiseen voit olla ilman työtä tai opiskelupaikkaa tai tukityöllistymistä eikö sinun tarvi edes työkkärissä käydä eli kerro miten pystyt tuohon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi monta nikkiä niin miksi ei yhdellä nikillä voi sanoa samoja asioita niin sitä vain ihmettelen

        Jakautuneempi persoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi monta nikkiä niin miksi ei yhdellä nikillä voi sanoa samoja asioita niin sitä vain ihmettelen

        Jakautuneempi persoona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oletko vankilassa vai miten muuten jaksat olla täällä 24/7 eri nikeillä eli nyt meni viriviri nukkumaan eli kaikki luulee että viriviri nukkuu mutta disse tulee tilalle ja yöllä pihatipunen aamulla taas viriviri ja päivällä juttelette keskenänneeli nukutko välillä parituntia ja taas tänne vai onko kaksi kirjoittajaa toinen nukkuu niin toinen jatkaa niin miten vuodesta toiseen voit olla ilman työtä tai opiskelupaikkaa tai tukityöllistymistä eikö sinun tarvi edes työkkärissä käydä eli kerro miten pystyt tuohon

        Oletkos sinä unohtanut hengittää pitkänkin aikaa, kun et ymmärrä yksinkertaistakaan lausetta.... ???
        Minäpä kirjoitan sen tähän uudelleen tikkukirjaimin ja tavuttamalla....jos sinä sitten ymmärrät...

        E-LÄ MU-REH-DI MUIT-TEN E-LÄ-MÄÄ. PI-DÄ HUO-LI VAIN O-MAS-TA-SI!


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Oletkos sinä unohtanut hengittää pitkänkin aikaa, kun et ymmärrä yksinkertaistakaan lausetta.... ???
        Minäpä kirjoitan sen tähän uudelleen tikkukirjaimin ja tavuttamalla....jos sinä sitten ymmärrät...

        E-LÄ MU-REH-DI MUIT-TEN E-LÄ-MÄÄ. PI-DÄ HUO-LI VAIN O-MAS-TA-SI!

        nyt sinulla taitaa olla huonompi vaihe menossa eli mielenterveydellisiä ongelmia ja onko kaikki helmoissa kiinni ja kaikki vainoaa sinua ja sinun on paha olla kun mieli on mustunut niin nyt et itsekkään tiedä millä nikeillä kirjoittaa mutta kun vaikea vaihe ohi niin uusi nikki ilmestyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt sinulla taitaa olla huonompi vaihe menossa eli mielenterveydellisiä ongelmia ja onko kaikki helmoissa kiinni ja kaikki vainoaa sinua ja sinun on paha olla kun mieli on mustunut niin nyt et itsekkään tiedä millä nikeillä kirjoittaa mutta kun vaikea vaihe ohi niin uusi nikki ilmestyy

        Otappas välis väliaikaisista välihousuistas kiinni ja tempase ne väliaikaisesti väliajan verran vähintään päähäsi ja nuuhkaise..

        Tällasten väliaikasten väliaikaista taukoa pitävien väliaikalaisten väliaikaiset välilomat tuppaa jäämään liika väliaikaisiksi, niin että väliaikainenkin kirjottelijaväsähtää, joko väliaikaisesti välikseen ja vähentää väliaikaisesti vähintään jopa väliaikaista kommunikointia välis välihourun kanssa..

        Jotta ole hyvä.. 😤


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt sinulla taitaa olla huonompi vaihe menossa eli mielenterveydellisiä ongelmia ja onko kaikki helmoissa kiinni ja kaikki vainoaa sinua ja sinun on paha olla kun mieli on mustunut niin nyt et itsekkään tiedä millä nikeillä kirjoittaa mutta kun vaikea vaihe ohi niin uusi nikki ilmestyy

        Joo, ei minua vaivaa mikään. Ihan hyvin on mielenterveys.... Minua ei vaan kiinnosta myöskään se, että mitä sinä ihmettelet....sinä jaksat ihmetellä vaikka mitä, koska sinä olet....hmmmm, heikkolahjainen... Täällä palstalla on monenlaisia ihmisiä ja he osaavat kirjoitella täällä muitta mutkitta....ei heille ole väliä kuka toinen on, vaan enemmänkin, että mitä he tai toiset kirjoittaa täällä...
        Mutta on valitettavaa, että sinulla ei riitä vaan kapasiteetti sen ymmärtämiseen....sun kannattaisikin ihmetellä jotain muuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappas välis väliaikaisista välihousuistas kiinni ja tempase ne väliaikaisesti väliajan verran vähintään päähäsi ja nuuhkaise..

        Tällasten väliaikasten väliaikaista taukoa pitävien väliaikalaisten väliaikaiset välilomat tuppaa jäämään liika väliaikaisiksi, niin että väliaikainenkin kirjottelijaväsähtää, joko väliaikaisesti välikseen ja vähentää väliaikaisesti vähintään jopa väliaikaista kommunikointia välis välihourun kanssa..

        Jotta ole hyvä.. 😤

        Niin ja väliksen väliaikaisen välitystoimiston väliviestit ja ovet voit sulkea myös perässäsi.. Kiitti!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappas välis väliaikaisista välihousuistas kiinni ja tempase ne väliaikaisesti väliajan verran vähintään päähäsi ja nuuhkaise..

        Tällasten väliaikasten väliaikaista taukoa pitävien väliaikalaisten väliaikaiset välilomat tuppaa jäämään liika väliaikaisiksi, niin että väliaikainenkin kirjottelijaväsähtää, joko väliaikaisesti välikseen ja vähentää väliaikaisesti vähintään jopa väliaikaista kommunikointia välis välihourun kanssa..

        Jotta ole hyvä.. 😤

        sinulle sopii tapio rautavaaran laulu väliaikainen eli muista sairautesi eli kuten laulussa sanotaan totta tosiaan väliaikaista kaikki on vaan ja koita parantua ja aurinkoa mieleesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja väliksen väliaikaisen välitystoimiston väliviestit ja ovet voit sulkea myös perässäsi.. Kiitti!!

        Tuohon ei edes väliin päässyt mitään lisäämään. :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinulle sopii tapio rautavaaran laulu väliaikainen eli muista sairautesi eli kuten laulussa sanotaan totta tosiaan väliaikaista kaikki on vaan ja koita parantua ja aurinkoa mieleesi

        Kolina kuuluu... Peltiämpärikö siellä kolisee?!


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo, ei minua vaivaa mikään. Ihan hyvin on mielenterveys.... Minua ei vaan kiinnosta myöskään se, että mitä sinä ihmettelet....sinä jaksat ihmetellä vaikka mitä, koska sinä olet....hmmmm, heikkolahjainen... Täällä palstalla on monenlaisia ihmisiä ja he osaavat kirjoitella täällä muitta mutkitta....ei heille ole väliä kuka toinen on, vaan enemmänkin, että mitä he tai toiset kirjoittaa täällä...
        Mutta on valitettavaa, että sinulla ei riitä vaan kapasiteetti sen ymmärtämiseen....sun kannattaisikin ihmetellä jotain muuta...

        naurattaa mutta et ole vielä sanonut miksi käytät monia nikkejä ja anonyyminäkin vastailet niin mikä se juttu on kerro meille tyhmillekki se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolina kuuluu... Peltiämpärikö siellä kolisee?!

        kuuntele ccr än molina laulu


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Tuohon ei edes väliin päässyt mitään lisäämään. :oD

        kai täytyy lopetella täällä olo kun sama kenelle vastaa niin aina sinä olet nikin takana tai anonyyminä mutta oikeasti koita parantua


      • Anonyymi kirjoitti:

        naurattaa mutta et ole vielä sanonut miksi käytät monia nikkejä ja anonyyminäkin vastailet niin mikä se juttu on kerro meille tyhmillekki se

        Miksi sinä taas väität olevasi Jimmy Hoffa ja juokset jokapäivä Tampereen toria ympäri käsiä pääsi päällä heilutellen....???

        Ihan yhtä hyvin voisin kysyä sinulta tuon....

        Sinä oletat ja sinä keksit päässäsi asioita, turhaan sinä niitä minulta kyselet....

        Opettele elämään ajatuksiesi kanssa, tai sitten ihmettele maailman tappiin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        kai täytyy lopetella täällä olo kun sama kenelle vastaa niin aina sinä olet nikin takana tai anonyyminä mutta oikeasti koita parantua

        En ole varma, että onko samasta tyypistä kyse, mutta sunhan piti lopettaa uuden vuoden jälkeen jo...

        Kannattaa pitää taukoa, jos kaikkialla näkee vaan jotain omia mörköjä...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo, ei minua vaivaa mikään. Ihan hyvin on mielenterveys.... Minua ei vaan kiinnosta myöskään se, että mitä sinä ihmettelet....sinä jaksat ihmetellä vaikka mitä, koska sinä olet....hmmmm, heikkolahjainen... Täällä palstalla on monenlaisia ihmisiä ja he osaavat kirjoitella täällä muitta mutkitta....ei heille ole väliä kuka toinen on, vaan enemmänkin, että mitä he tai toiset kirjoittaa täällä...
        Mutta on valitettavaa, että sinulla ei riitä vaan kapasiteetti sen ymmärtämiseen....sun kannattaisikin ihmetellä jotain muuta...

        Huomenta 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kai täytyy lopetella täällä olo kun sama kenelle vastaa niin aina sinä olet nikin takana tai anonyyminä mutta oikeasti koita parantua

        Johan sinun oli määrä jo vuodenvaihteessa häipyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakautuneempi persoona.

        Vaikka joku olis jakautunut persoona tai muuten vaan luova, nii keltä se on pois täällä???

        Pitääkö kaikesta aina olla sättimässä ja haukkumassa mikä ei ole itsen kaltaista??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakautuneempi persoona.

        Vaikka joku olis jakautunut persoona tai muuten vaan luova, nii keltä se on pois täällä???

        Pitääkö kaikesta aina olla sättimässä ja haukkumassa mikä ei ole itsen kaltaista??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta 🤗

        Nyt on vasta yövuoron jälkeen huomenta. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko vankilassa vai miten muuten jaksat olla täällä 24/7 eri nikeillä eli nyt meni viriviri nukkumaan eli kaikki luulee että viriviri nukkuu mutta disse tulee tilalle ja yöllä pihatipunen aamulla taas viriviri ja päivällä juttelette keskenänneeli nukutko välillä parituntia ja taas tänne vai onko kaksi kirjoittajaa toinen nukkuu niin toinen jatkaa niin miten vuodesta toiseen voit olla ilman työtä tai opiskelupaikkaa tai tukityöllistymistä eikö sinun tarvi edes työkkärissä käydä eli kerro miten pystyt tuohon

        "oletko vankilassa vai miten muuten jaksat olla täällä 24/7 eri nikeillä...."

        Mulla on vähän sellainen olettamus; ettei vanki oikein pysty netissä roikkumaan.
        Tuskin on nettiyhteyksiä käytössään; kun pelkkä vanhanaikainen kännykkäkin on kielletty.
        Niitä kännyköitä on silti vankilassa... tiedetään, mutt tuskin kukaan sinkkupalstalla niillä surffailee.

        Ennemminkin Disse saattaa olla vaikka Allerin palveluksessa, tai jossain päivystys hommissa... vaikkapa laitosmiehenä tai vaikka vanginvartijana vankilassa.
        Kyllä näitä työpaikkoja on paljonkin mistä voi ihan tietsikan kanssa surffailla, tai älykännykällään netissä.
        Mä esim. tein juuri apteekki tilaukset huomiseksi, nyt pieni paussi ja luin palstaa ja turisen sulle hetken.

        En minäkään minnekkään ole kadonnut, en vaan jaksa kaikkeen tällaiseen vikinään vastata... eikä varmaan olis pitänyt nytkään.

        Ja ilman kysymyksiäsikin; Joo olen ihan onnellinen ja tyytyväinen näin sinkkuna! Ei ole tarkoitustakaan mitään riippakiveä vierelleni hakea.
        Päivänjatkoja sulle välimerkitön.
        trollikka


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo, ei minua vaivaa mikään. Ihan hyvin on mielenterveys.... Minua ei vaan kiinnosta myöskään se, että mitä sinä ihmettelet....sinä jaksat ihmetellä vaikka mitä, koska sinä olet....hmmmm, heikkolahjainen... Täällä palstalla on monenlaisia ihmisiä ja he osaavat kirjoitella täällä muitta mutkitta....ei heille ole väliä kuka toinen on, vaan enemmänkin, että mitä he tai toiset kirjoittaa täällä...
        Mutta on valitettavaa, että sinulla ei riitä vaan kapasiteetti sen ymmärtämiseen....sun kannattaisikin ihmetellä jotain muuta...

        Oks sulla itselläsi kaikki hyvin.... pinna kireällä. Kyllä sä osaat ihan mukavastikin vastata ärsyttävällekin ihmiselle, kuten mulle, niin miks ett välimerkittömällekin tai loikata yli.
        Meitä kulkijoita on niin moneen eri junaan ja muutamia jää vielä laiturillekin.
        Mutt nyt mä palaan toiseen asiaan... eli tekemään duuniani. Se on moro, sulle!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "oletko vankilassa vai miten muuten jaksat olla täällä 24/7 eri nikeillä...."

        Mulla on vähän sellainen olettamus; ettei vanki oikein pysty netissä roikkumaan.
        Tuskin on nettiyhteyksiä käytössään; kun pelkkä vanhanaikainen kännykkäkin on kielletty.
        Niitä kännyköitä on silti vankilassa... tiedetään, mutt tuskin kukaan sinkkupalstalla niillä surffailee.

        Ennemminkin Disse saattaa olla vaikka Allerin palveluksessa, tai jossain päivystys hommissa... vaikkapa laitosmiehenä tai vaikka vanginvartijana vankilassa.
        Kyllä näitä työpaikkoja on paljonkin mistä voi ihan tietsikan kanssa surffailla, tai älykännykällään netissä.
        Mä esim. tein juuri apteekki tilaukset huomiseksi, nyt pieni paussi ja luin palstaa ja turisen sulle hetken.

        En minäkään minnekkään ole kadonnut, en vaan jaksa kaikkeen tällaiseen vikinään vastata... eikä varmaan olis pitänyt nytkään.

        Ja ilman kysymyksiäsikin; Joo olen ihan onnellinen ja tyytyväinen näin sinkkuna! Ei ole tarkoitustakaan mitään riippakiveä vierelleni hakea.
        Päivänjatkoja sulle välimerkitön.
        trollikka

        Heippa kamu.

        Hitsin vaikeaa selittää joillekin ihmisille tätä palstailua...
        Välillä tulee mieleen, että eikö toisilla ihmisillä oikeasti ole muuta elämää kuin tämä palsta?

        Minusta vaan ihmiset elää niin eri tavoin. Se rytmitys on erilaista. Ei myö osattais oikeasti elää rauhallisesti. Meille rauhallisuus on nukkumista. 🤣

        Eikä mitään oikeasti voi kirjallisesti selvittää... ei sitä kaikkea koettua voi jakaa. Niin se vaan on. Se osaa huijata.. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oks sulla itselläsi kaikki hyvin.... pinna kireällä. Kyllä sä osaat ihan mukavastikin vastata ärsyttävällekin ihmiselle, kuten mulle, niin miks ett välimerkittömällekin tai loikata yli.
        Meitä kulkijoita on niin moneen eri junaan ja muutamia jää vielä laiturillekin.
        Mutt nyt mä palaan toiseen asiaan... eli tekemään duuniani. Se on moro, sulle!
        trollikka

        No kiitos että huolehdit...

        Mulla on just nyt kaikki ihan hyvin. 😊👌

        Oon mä sullekin täällä hermostunut ja hermostun kelle vaan. Ei se ole maata kaatavaa. Miten monesti ollaan vaikka Harmiksen kanssa oltu napit vastakkain? Silti se ryökäle on mun parhaita kamuja täällä.... niin kuin säkin....

        Nyt on vaan hetki kun mä mietin omia nytkähtelyjä elämässä....
        Minä olen ihan sama ihminen kun eka kertaa kirjoitettiinkin täällä toisillemme, mutta minä ymmärrän itseni kovin toisin nyt. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "oletko vankilassa vai miten muuten jaksat olla täällä 24/7 eri nikeillä...."

        Mulla on vähän sellainen olettamus; ettei vanki oikein pysty netissä roikkumaan.
        Tuskin on nettiyhteyksiä käytössään; kun pelkkä vanhanaikainen kännykkäkin on kielletty.
        Niitä kännyköitä on silti vankilassa... tiedetään, mutt tuskin kukaan sinkkupalstalla niillä surffailee.

        Ennemminkin Disse saattaa olla vaikka Allerin palveluksessa, tai jossain päivystys hommissa... vaikkapa laitosmiehenä tai vaikka vanginvartijana vankilassa.
        Kyllä näitä työpaikkoja on paljonkin mistä voi ihan tietsikan kanssa surffailla, tai älykännykällään netissä.
        Mä esim. tein juuri apteekki tilaukset huomiseksi, nyt pieni paussi ja luin palstaa ja turisen sulle hetken.

        En minäkään minnekkään ole kadonnut, en vaan jaksa kaikkeen tällaiseen vikinään vastata... eikä varmaan olis pitänyt nytkään.

        Ja ilman kysymyksiäsikin; Joo olen ihan onnellinen ja tyytyväinen näin sinkkuna! Ei ole tarkoitustakaan mitään riippakiveä vierelleni hakea.
        Päivänjatkoja sulle välimerkitön.
        trollikka

        arvon trollikka kyllä vankilassa aikaa on olla 24/7 niin ei siellä muuta olekkaan kuin aikaa ja vangeilla ei mitään tekemistä niin kuluttaa aikaansa esim täällä yms ja monella vangilla on mielenterveys ongelmia ja kieroutunut mieli niin vanki pystyy tekemään monia monia nikkejä niin kyllä vangeilla puhelimet tietokoneet on ja on huumetta viinaa naisia ja naisvangeilla miehiä niin eihän niitä olisi jos vartiat ei niitä päästäisi niin vangeilla ei ole muuta kuin aikaa ja toiseksi on hienoa kun kirjoittelet tänne ja kun kiva olet niin toivoisin sinulle oman miehen ja aidon rakkauden ja hyvän suhteen eli sen iki oman miehen ja se mies saisi sinusta hyvän naisen ja vaimon ja olen aina pitänyt sinusta ja jos asuisin turussa niin pyytäisin sinua treffeille ja katsoa ihastutaanko mutta ainakin toivon sinulle rakkautta ja hyvää miestä


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No kiitos että huolehdit...

        Mulla on just nyt kaikki ihan hyvin. 😊👌

        Oon mä sullekin täällä hermostunut ja hermostun kelle vaan. Ei se ole maata kaatavaa. Miten monesti ollaan vaikka Harmiksen kanssa oltu napit vastakkain? Silti se ryökäle on mun parhaita kamuja täällä.... niin kuin säkin....

        Nyt on vaan hetki kun mä mietin omia nytkähtelyjä elämässä....
        Minä olen ihan sama ihminen kun eka kertaa kirjoitettiinkin täällä toisillemme, mutta minä ymmärrän itseni kovin toisin nyt. 😊

        "Oon mä sullekin täällä hermostunut ja hermostun kelle vaan..."
        Olet vai, kas kun mä en ollenkaan ole huomannut, ... tai oikeastaan en ole pahemmin noteeranut sitä, koska mä yksinkertaisesti vaan ilmaisen omia näkemyksiäni asioista, ihan kuten muutkin.

        Tosin minäkin polttelen päreitäni aika reippaasti välillä ja ihan kelle sattuu, jos ihan hiivatisti toinen on mielestäni ns. "metsikössä". Koita vaan sietää sinäkin, kyllä mä tästä vanhenen päivä-päivältä! =)) Noteerattu on!

        Jokainen ihminen muuttuu päivien kuukausien ja vuosien mittaan, erilaisten kokemusten ja palautteiden myötä. Se kuuluu elämään.... käsittääkseni, kokemukset opettavat ja muiden suhtautuminen niihin myös.

        Vaikka mä tosin saatan olla toisista pinnallisesti ajateltuna... itseriittoinen niin... Ehkä se on pelkkää kuoripanssaria; jotkut ovat sitä mieltä ja toiset taas ihan vastakkaista mielipidettä, mä oon vähän naivi itse arvioimaan sitä!
        Se alkaa olla mulla kohta työpäivä pulkassa, porukka alkaa kokoontumaan jo rapsalle.
        Heippa! trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Oon mä sullekin täällä hermostunut ja hermostun kelle vaan..."
        Olet vai, kas kun mä en ollenkaan ole huomannut, ... tai oikeastaan en ole pahemmin noteeranut sitä, koska mä yksinkertaisesti vaan ilmaisen omia näkemyksiäni asioista, ihan kuten muutkin.

        Tosin minäkin polttelen päreitäni aika reippaasti välillä ja ihan kelle sattuu, jos ihan hiivatisti toinen on mielestäni ns. "metsikössä". Koita vaan sietää sinäkin, kyllä mä tästä vanhenen päivä-päivältä! =)) Noteerattu on!

        Jokainen ihminen muuttuu päivien kuukausien ja vuosien mittaan, erilaisten kokemusten ja palautteiden myötä. Se kuuluu elämään.... käsittääkseni, kokemukset opettavat ja muiden suhtautuminen niihin myös.

        Vaikka mä tosin saatan olla toisista pinnallisesti ajateltuna... itseriittoinen niin... Ehkä se on pelkkää kuoripanssaria; jotkut ovat sitä mieltä ja toiset taas ihan vastakkaista mielipidettä, mä oon vähän naivi itse arvioimaan sitä!
        Se alkaa olla mulla kohta työpäivä pulkassa, porukka alkaa kokoontumaan jo rapsalle.
        Heippa! trollikka

        No mitäpä niistä muistuttelemaan, pääosin mä kyllä oon monelle täällä mukava, että hetkittäiset kiukunpuuskahdukset näkyy selvemmin. Mutta en mä täällä tai irl;kään aio olla pelkkä kivs tyyppi, vaan kyllä mä katson itsellenikin oikeuden olla mulkku. Kyllä siihen on yleensä toiselta puolelta annettu aihettakin...

        Mä tänään tässä oon miettinyt huilaillessa kotosalla yksin, että 40 vuotta piti elää, että tajus elävänsä itseään varten. Mutta jos vaikka puoletkin elää sen tajuten, saattaa lukeutua sittenkin voittajiin...😁


    • Anonyymi

      On koko viikonloppu niin skeidaa, että näiden parin päivän alkuiltaan kirjoittajien osalta m eno ennustaa kyllä palstan hiipumista :/

    • Anonyymi

      En ole sinkkupalstan käyttäjä mutta välillä käyn kurkistamassa. Nyt olen pysytellyt poissa ja harkitsen koko palstan unohtamista. Täällä ei voi oikeasti keskustella mistään. On pelkkää typerää örinää, vinkumista, provoja ja naisten haukkumista.
      Rääväsuut äijät jotka eivät naista saa, käyvät purkamassa turhaumiaan. Onhan se hyvä tietysti että heille jokin kaatopaikka on olemassa minne voi pahaa oloaan oksentaa, ja onhan se vapaasti valittavissa lukeeko näitä vai ei.
      Harmittaa kuitenkin kun kaipaisi täyspäisten ihmisten kanssa ajatusten vaihtoa ihan laajemminkin, ei pelkästään kaveripiirissä. Olen selaillut muita foorumeita mutta laihalla tuloksella. Ei taida normaalit ihmiset enää netissä keskustella. ikävä juttu.
      Kun näitä lukee, tulee helposti ajatus että varjelkoon - onko tämä läpileikkaus suomalaisesta miehestä! Välillä palautettava itsensä maan päälle ja rauhoiteltava itseään että tällaisille palstoille on tilaus, ja tänne kasaantuu se tietty aines. Onneksi suurin osa suomalaisist miehistä on vielä kuitenkin ihan keskivertoihmisiä ja elämässä pärjääviä.
      Joten yksi palstan satunnainen lukija poistuu.

      • Anonyymi

        Minä taas itse kovasti nautin aina tulehtuneesta ilmapiiristä täällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas itse kovasti nautin aina tulehtuneesta ilmapiiristä täällä :)

        Minua taas naurattaa nuo kommenttisi. Hymynaama oikein perässä toivot huonoa ilmapiiriä. :)


    • Anonyymi

      Sinkut palsta ei ole onneksi läpileikkaus suomalaisesta naisesta tai miehestä. Palsta on vain vinksallaan väliaikaisesti, super häirikön vuoksi. Tarvitsemme kaikki toisiamme. Rohkeata keskustelua tunteista tunteella.

      • Anonyymi

        Kaikista pahimmat häiriköt on niitä, jotka takertuu johonkin keskustelijaan ja tekee siitä jotain vitun uutista!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista pahimmat häiriköt on niitä, jotka takertuu johonkin keskustelijaan ja tekee siitä jotain vitun uutista!!!

        Ja kyllä mulla meni hermot tähän kyseiseen porukkaan eli tunteet näkyy ja tuntuu nyt..puhun suuni puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista pahimmat häiriköt on niitä, jotka takertuu johonkin keskustelijaan ja tekee siitä jotain vitun uutista!!!

        Rakastan itse henkilöhyökkäyksiä ja kireää tunnelmaa. Jatkukoon se pitkään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan itse henkilöhyökkäyksiä ja kireää tunnelmaa. Jatkukoon se pitkään :)

        Mä taas en, siedän sitä pitkään...mutta tänään katkes kamelilta selkä ja sain hepulin. Kirosin ja öykkäsin, käskin suksia v jne..:)

        Onneks nyt jo taas helpotti, enkä ajatellut räjähtää taas ehkä puoleen vuoteen tai vuoteen.. :P


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe