Kaunis hymy tuo hyvää mieltä

Anonyymi

Tai näin sen pitäisi olla, mutta itse en edes muista koska viimeksi olisin nähnyt nätin naisen hymyn. Netissä joitain ihmisiä olen seuraillut joilla on tuollainen hymy, mutta olen huomannut että on alkanut kuvienkin näkeminen masentaa koska muistuttavat siitä ettei vastaavaa näe oikeasti.

Onkos kellään muulla vastaavanlaista "ongelmaa"?

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Outoa odottaa muilta jotain mitä voi itse tehdä.
      Eikös olekin?
      Mikset hymyile itse?
      Se on tarttuvaa se ystävällisyys psyykkisesti ja jakaantuu ympäristöön.
      Huomenna aloitat heti aamusta hymyilemällä. Huomaat eron pian menneisiin päiviin.

      • Anonyymi

        Eipä täällä Suomessa kauheastikaan nättien naisten hymyilyä näe, ainakaan jos on vähänkään landella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä täällä Suomessa kauheastikaan nättien naisten hymyilyä näe, ainakaan jos on vähänkään landella.

        Ei täällä Suomessa näe myöskään miesten hymyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä Suomessa näe myöskään miesten hymyjä.

        Mitä sitten, tossa oli kyse nättien naisten hymyistä. Tuskin naisten mieltä miesten hymyilyt parantavat, jollei ole kyseessä joku uberytmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten, tossa oli kyse nättien naisten hymyistä. Tuskin naisten mieltä miesten hymyilyt parantavat, jollei ole kyseessä joku uberytmi.

        Naisten mieltä parantavat miesten hymyt aivan varmasti, mutta eipä monikaan mies hymyile. (Mikään "uberytmi"-käsite ei liity asiaan mitenkään!!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten mieltä parantavat miesten hymyt aivan varmasti, mutta eipä monikaan mies hymyile. (Mikään "uberytmi"-käsite ei liity asiaan mitenkään!!)

        Mutta muistelevatko naiset sitä miestä myöhemmin, miehet taas voivat jäädä koukkuun heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten mieltä parantavat miesten hymyt aivan varmasti, mutta eipä monikaan mies hymyile. (Mikään "uberytmi"-käsite ei liity asiaan mitenkään!!)

        Mahdan olla ainoa jota ei kiinnosta ollenkaan toisten hymyily, ei paranna mieltä eikä vaikuta mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdan olla ainoa jota ei kiinnosta ollenkaan toisten hymyily, ei paranna mieltä eikä vaikuta mitenkään.

        Ootpas kova jätkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpas kova jätkä.

        Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.

        Kova akka sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova akka sitten.

        En oikeastaan kova. Olen ehkä vain vähän välinpitämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan kova. Olen ehkä vain vähän välinpitämätön.

        Ei minuakaan paljon kiinnosta hymyt, mutta jos joku hymyilee, niin se on aivan myönteinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä täällä Suomessa kauheastikaan nättien naisten hymyilyä näe, ainakaan jos on vähänkään landella.

        Mulle sanottu että hymyilen silmillä ja paljon : ) Itse tätä en huomaa/ajattele:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minuakaan paljon kiinnosta hymyt, mutta jos joku hymyilee, niin se on aivan myönteinen asia.

        *virtuaalihymy* :)


    • Anonyymi

      Kyllä se tosi on että aito hymy antaa hyvän mielen itselle ja toiselle. Ja jos toinen ei siihen vastaisikaan, voi siitä kuitenkin jäädä joitain pieniä positiivisia siemeniä sinne mielen pohjalle.
      Itselläni on hymy herkässä, se tulee spontaanisti. Minua ei häiritse vaikka en saisi hymyä takaisin, voihan olla että sillä ihmisellä on vain paha olo eikä vain jaksa hymyillä, mutta minun hymyni voi silti lämmittää.
      Jatketaan hymyilyä ja hyvän mielen tartuttamista kanssaihmisiin! En usko niin kylmää kivipatsasta olevan joka ei mitään positiivista tunnetta. vaikka vain pientäkin saa, kun saa ystävällisen vilpittömän hymyn!

      • Anonyymi

        Niin ja vaikka en sellainen nätti nainen olekaan, hymyilen silti ja uskon että minunkin hymyni jonkun päivää piristää!


      • Anonyymi

        Niin, eihän hymyn vaikuttaakseen tarvitsekaan olla vuorovaikutuksellista, jos vaikka seuraa sivusta niin voi siitäkin tulla hyvä mieli.


    • Anonyymi

      Naiset hymyilee jännämiehille, viinamiehille ja kaikenlaisille kriminaaleille. Meille rumille ei kukaan hymyile koskaan.

      • Anonyymi

        Höpö höpö ! Naiset eivät luokittele miehiä tuolla tavalla. Hymyilevä nainen hymyilee kaikille,
        mutta tosin Suomessa hymyily on harvinaista. ( Ja hymyileviä MIEHIÄ ei Suomessa taida olla olemassakaan... )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö ! Naiset eivät luokittele miehiä tuolla tavalla. Hymyilevä nainen hymyilee kaikille,
        mutta tosin Suomessa hymyily on harvinaista. ( Ja hymyileviä MIEHIÄ ei Suomessa taida olla olemassakaan... )

        Oot väärässä, naiset hymyilee niille joita pitävät hyvännäköisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot väärässä, naiset hymyilee niille joita pitävät hyvännäköisinä.

        Useimmat naiset ei hymyile hyvännäköisille, koska Suomessa ei paljonkaan hymyillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat naiset ei hymyile hyvännäköisille, koska Suomessa ei paljonkaan hymyillä.

        Eli Suomessa ei ole naisille tarpeeksi hyvän näköisiä miehiä.


    • Anonyymi

      Mulle varmaan puolet naisista hymyilee. Otan sen vittuiluna!

    • Lapset hymyilevät paljon.

      • Oon nähnyt tänään ainakin 20 hymyä ja aitoja jo.🥰💕✨🧸
        Naurua varmasti 5
        Lapsi on onnellinen kun nousee seisoon(ymmärtää oppineen uuden taido) onnellinen kun hänelle juttelee, onnellinen kun ruokaa antaa iloinen kun mennään tissille ja se hymy on aito.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Mulle varmaan puolet naisista hymyilee. Otan sen vittuiluna!"

      Oletko miettinyt miksi koet noin?
      Arvostatko itsesi niin alas, että oletat kaikkien muidenkin niin tekevän? Vai mikä siinä hymyssä pelottaa/ärsyttää? Mietipä tätä!
      Tiesitkö, että itsetuntoaan voi kehittää ja itsestään voi opetella pitämään? Totta se on, mutta vaatii jonkin verran työtä. Sinunkin elämäsi muuttuisi valtavan paljon mukavammaksi ja valoisammaksi kun laskisit ne piikkisi ja lakkaisit olemasta puolustus- ja hyökkäysvalmiina koko ajan. Ihmisten olisi helpompi lähestyä.
      Mieti voisitko oppia arvostamaan itseäsi ja lopettaa muiden syyllistäminen omasta pahasta olostasi? Jos sinua on haavoitettu, voit opetella jättämään sen taaksesi sillä se on eilistä päivää, nyt on uusi päivä ja uusi mahdollisuus tehdä siitä hyvä.
      Jos kuljet ja haudot kokemiasi vääryyksiä, jos haudot kostoa ja vihaa, myrkytät itsesi ja elämäsi. Karsi elämästäsi ne jotka eivät halua sinulle hyvää, ja hakeudu seuraan jossa sinun on hyvä olla.
      Totta kai on ihmisiä jotka kulkevat samalla tavalla piikit pystyssä nyrkit valmiina kuin sinäkin, mutta on myös valtavan paljon ihan tavallisia mukavia miehiä ja naisia.
      Jos oppisit luottamaan ihmisiin edes vähän, huomaisit etteivät kaikki suinkaan halua sinulle pahaa, Miksi haluaisvat?
      Kannattaisiko kokeilla? Kuten sanoin, vaatii hieman työtä mutta vähitellen se muuttuu yhä helpommaksi kunnes siitä tulee elämäntapa! Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Minäkin muuten otan hymyilyn usein negatiivisena, olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin muuten otan hymyilyn usein negatiivisena, olen nainen.

        Ehkä sinunkin kannattaisi miettiä tuota yllä olevaa? Että miksi koet hymyn negatiivisena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinunkin kannattaisi miettiä tuota yllä olevaa? Että miksi koet hymyn negatiivisena?

        Ei kukaan koe hymyä negatiivisena !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinunkin kannattaisi miettiä tuota yllä olevaa? Että miksi koet hymyn negatiivisena?

        Voiska olla jos on taustaa jostain virnuilusta ja kiusaamisesta niin sen tulkitsee sitten aina siten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiska olla jos on taustaa jostain virnuilusta ja kiusaamisesta niin sen tulkitsee sitten aina siten.

        Jollei erota virnuilua oikeasta hymystä niin silloin voi tosiaan olla jotain vialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollei erota virnuilua oikeasta hymystä niin silloin voi tosiaan olla jotain vialla.

        No ihmisillä on erikoisia irvistyksiä.


    • Anonyymi

      Naiset eivät ymmärrä miten paljon miehiin naisen kauneus ja positiivisuus vaikuttaa. Ja taas tietty tulee joku valittamaan että miehet ne vain haluavat kauniita naisia, mutta kyllä asiassa merkitsee se positiivisuuskin melkoisen paljon.

      • Anonyymi

        Tässä jutskassa taitaa olla sellainen perusongelma, että ns. kaunis ihminen ei uskalla hymyillä kaikille. Jotkut voivat käsittää väärin ja luulla hymyä signaaliksi jostain muusta, koska pelkkä vilpitön ele on tuntematon käsite joillekin. - Nm. Yleensä mieähille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä jutskassa taitaa olla sellainen perusongelma, että ns. kaunis ihminen ei uskalla hymyillä kaikille. Jotkut voivat käsittää väärin ja luulla hymyä signaaliksi jostain muusta, koska pelkkä vilpitön ele on tuntematon käsite joillekin. - Nm. Yleensä mieähille

        On se kyllä kumma että missään muualla tuollaista ei ajatella ollenkaan. Täällä helkkari hävetään kaikkea, jos sattuu vaikka naurahtamaan jossain niin heti katotaan maahan ettei nyt vain kukaan huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä jutskassa taitaa olla sellainen perusongelma, että ns. kaunis ihminen ei uskalla hymyillä kaikille. Jotkut voivat käsittää väärin ja luulla hymyä signaaliksi jostain muusta, koska pelkkä vilpitön ele on tuntematon käsite joillekin. - Nm. Yleensä mieähille

        Voisikohan olla niin että koska suurin osa on aina naama norsun vitulla niin sen takia hymyily voidaan tulkita väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisikohan olla niin että koska suurin osa on aina naama norsun vitulla niin sen takia hymyily voidaan tulkita väärin.

        Niin - Suomessa kaikki asiat tehdään mahdollisimman vaikeaksi. Ulkomailla hymyily ja luonteva käytös on aivan luonnollista, mutta Suomessa ihmisillä on "voi-kauheeta"-asennevamma.


    • Anonyymi

      Muistatko hymyillä itse? - Nm. Sitä saa, mitä antaa

      • Anonyymi

        Miehille on luonnollisempaa olla vakava, joten naisille olisi helpompaa aloittaa tuollainen ketjureaktio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehille on luonnollisempaa olla vakava, joten naisille olisi helpompaa aloittaa tuollainen ketjureaktio.

        Miten niin?

        Ota kuule minusta mallia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe