Miksi naisia on nettideitissä vähemmän kuin miehiä?

Anonyymi

Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2018 lopussa (uudempia tietoja en ole löytänyt mistään, joten tyydytään vuoden vanhoihin tietoihin) Suomen väkiluku oli n. 5 518 000, josta miehiä 2 723 000 ja naisia 2 795 000. Väkiluvussa on siis pieni mutta selkeästi havaittava naisenemmistö. Naimisissa olevia miehiä oli 36 900 ja naimisissa olevia naisia 35 500. Miesenemmistö siis, mutta ei kovin suuri. . Eronneita ja leskiä oli miehissä 11 300 ja naisissa 19 800, siis nyt jo reilu naisenemmistö. (Voisiko siis olettaa, että eronneet miehet pariutuvat uudestaan naisia herkemmin ja useammin, naisen sen sijaan avioeron jälkeen jäävät meihiä useammin sinkuiksi?)

Joka tapauksessa tilastojen mukaan naisia on Suomessa kaiken kaikkiaankin enemmän kuin miehiä, tosin ero ei ole suuri. Mutta nimenomaan vapaita naisia (naimattomia, eronneita ja leskiä) on selvästi enemmän kuin miehiä.Luulisi että tilanne on miehille edullinen.

Mutta ei ainakaan nettideittailussa. Nettideitissä on nimittäin selvä miesylivoima.

Kysymys 1: Miksi nettideitissä on pula naisista, vaikka sinkkunaisia on niin paljon enemmän kuin sinkkumiehiä? Selitys on joko se, että sinkkunaiset eivät ylipäänsä halua parisuhdetta tai edes yhden illan suhdetta, tai sitten se, että naiset eivät etsi miehiä netissä vaan muualta, kuten harrastusten tai työn parista.

Kysymys 2: Tilannehan on nettideittailua harrastaville miehille epäedullinen. Mitä miehet voisivat tehdä rohkaistakseen naisia laatimaan itselleen enemmän profiileja nettideitteihin, jotta naisten määrä siellä lisääntyisi eikä lukumääräinen epäsuhta mies- ja naisprofiilien välillä olisi niin suuri?

Kysymys 3: Millä tavoin miesten ei ainakaan kannata toimia, jos he haluavat houkutella lisää naisia mukaan nettideittailuun?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tästä aiheesta keskustelua synny. Palstan miehiä ei kiinnosta pohtia sitä mitä he itse voisivat tehdä saadakseen lisää naisia Nettideittiin. He eivät ole valmiita muuttamaan omissa toimintatavoissaan yhtään mitään.

      Joskus joku mies kysyy Täällä miksei hän saa tinderissä mätsejä, ja joku nainen neuvoo panostamaan profiilitekstiin. Saman tien sata raivostunutta miestä kiljuu että "Paska puhetta, kaikki naiset katsoo vain kuvaa eikä tekstillä ole väliä. "

      Joku nainen vastaa että hän kyllä valitsee miehet nimenomaan profiilitekstin perusteella, ja siihen vastataan että "älä valehtele koska tiedän että himoitset komean miehen kikiä". Nainen vastaa että en himoitse
      vaan etsin mukavaa tavallista miestä. Siihen joku vastaa että "Etkä etsi koska minäkin olen hän itse on tavis mies (ehdottomasti erikseen kirjoitettuna) enkä löydä naista koska naiset on kaikki yli opistossa (erikseen kirjoitettuna)ja kaikki naiset kulkee ulkonäkö edellä".

      Keskustelu on miesten puolelta yhtä jankkaamista, hokemasta, ulkoa opittuja uskomuksia ja perusteettomia väitteitä. He eivät suostu muuttamaan profiilissaan mitään. Joten kohdasta kolme ei ainakaan tule keskustelua.

      • Anonyymi

        Ahahah mainiosti tiivistetty uhkaava pitkä ja jankuttava keskusteluketju yhteen kommenttiin! Bravo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahahah mainiosti tiivistetty uhkaava pitkä ja jankuttava keskusteluketju yhteen kommenttiin! Bravo!

        Totta, sieltä tuli aggressiivinen purkaus, vaikka alkup. toivoi keskustelua eikä kiukuttelua.

        Olisiko sinulla vastaus johonkin alkup. tekstissä esitettyyn kolmeen kysymykseen? Tai tekstin herättämiä ajatuksia? Mikä on syynä siihen ettei naisia ole nettideitissä tarpeeksi?


    • Anonyymi

      Naisssukupuolisia on kaikkialla, niin netissä kuin reaalissa, harrastamassa teerenpeliä noin puolet vähemmän kuin miehiä, koska naiset ovat seksuaalisesti aktiiveja vain noin puolen elinajastaan mutta miehet lähes koko elinaikansa.

      Naissukupuoliset ovat seksuaalisesti aktiiveja noin 12v ... 35v, siis esimenopausaalisen vaiheen alkuun asti. Miehet noin 12v .. 80v.

      • Anonyymi

        Totta, seksi ei ole naisille yhtä tärkeää kuin miehille, ei varsinkaan keski-iän jälkeen. Mutta onhan parisuhteessa kyse paljon muustakin kuin seksistä. Luulisi että nainen haluaa silti läheisyyttä, kumppanuutta, turvallisuutta, yhteenkuuluvuutta... Vai eikö halua sitäkään yhtä paljon kuin mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, seksi ei ole naisille yhtä tärkeää kuin miehille, ei varsinkaan keski-iän jälkeen. Mutta onhan parisuhteessa kyse paljon muustakin kuin seksistä. Luulisi että nainen haluaa silti läheisyyttä, kumppanuutta, turvallisuutta, yhteenkuuluvuutta... Vai eikö halua sitäkään yhtä paljon kuin mies?

        Oman kokemukseni mukaan ihimiset jotka ovat keski-iän tuolla puolella ja pitkässä parisuhteessa, ovat ani harvoin aidosti tyytyväisiä/onnellisia suhteeseen/kumppaniin, ehkä yksi pari 20:stä on. Muilla po ihmisistä on vain jatkuvaa piikittelyä, kiukkuamista, rähjäämistä. He sietävät niin monista eri syistä sitä tilannetta eivätkä eroa. Jos kuitenkin po henkilöt huonosta suhteesta eroavat, niin sen kokemuksen jälkeen ei kumpaakaan ihan välttämättä kiinnosta toinen aivan samanlainen parisuhde. Joillakin miehillä on "onni"/mahdollisuus valita entistä ehompi nuorikko, hyvin harvoille vanhoille naisille on mahdollista valita nuori urho.

        "Luulisi että nainen haluaa silti läheisyyttä, kumppanuutta, turvallisuutta, yhteenkuuluvuutta... Vai eikö halua sitäkään yhtä paljon kuin mies?"

        En luultavasti täysin ymmärrä kaikkia noita käsiteitä, mutta AP kyselee miksi epäsuhta. Se on siksi että odotusten/toiveiden ja halujen tulee jossain määrin kohdata jotta vanhusten välille voisi syntyä parisuhde tai "parisuhde". Kaikki vanhukset ovat tiukasti kaavoihinsa kangistuneita, jo se on valtava ongelma, sitä vaivaa ei nuoremmalla iällä ole. Mutta enisijaisesti, mies, minkä ikäinen tahansa, kaipaa nuorta, nättiä, ...aktiivista tyttöä kumppanikseen, anihava mies erityisemmin, tai ainakaan ensisijaisesti, kaipaa mitään muuta. Niin, saa tietysti olla nöyrä, kuuliainen ja tottelevainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan ihimiset jotka ovat keski-iän tuolla puolella ja pitkässä parisuhteessa, ovat ani harvoin aidosti tyytyväisiä/onnellisia suhteeseen/kumppaniin, ehkä yksi pari 20:stä on. Muilla po ihmisistä on vain jatkuvaa piikittelyä, kiukkuamista, rähjäämistä. He sietävät niin monista eri syistä sitä tilannetta eivätkä eroa. Jos kuitenkin po henkilöt huonosta suhteesta eroavat, niin sen kokemuksen jälkeen ei kumpaakaan ihan välttämättä kiinnosta toinen aivan samanlainen parisuhde. Joillakin miehillä on "onni"/mahdollisuus valita entistä ehompi nuorikko, hyvin harvoille vanhoille naisille on mahdollista valita nuori urho.

        "Luulisi että nainen haluaa silti läheisyyttä, kumppanuutta, turvallisuutta, yhteenkuuluvuutta... Vai eikö halua sitäkään yhtä paljon kuin mies?"

        En luultavasti täysin ymmärrä kaikkia noita käsiteitä, mutta AP kyselee miksi epäsuhta. Se on siksi että odotusten/toiveiden ja halujen tulee jossain määrin kohdata jotta vanhusten välille voisi syntyä parisuhde tai "parisuhde". Kaikki vanhukset ovat tiukasti kaavoihinsa kangistuneita, jo se on valtava ongelma, sitä vaivaa ei nuoremmalla iällä ole. Mutta enisijaisesti, mies, minkä ikäinen tahansa, kaipaa nuorta, nättiä, ...aktiivista tyttöä kumppanikseen, anihava mies erityisemmin, tai ainakaan ensisijaisesti, kaipaa mitään muuta. Niin, saa tietysti olla nöyrä, kuuliainen ja tottelevainen.

        Epäsuhta on vieläkin merkittävämpi kun katsoo miesten ja naisten ikäjakaumia (ns. kotimaisilla saiteilla), nettiteerenpeliä harrastavia miehiä on paljon ja kaiken ikäisiä, valtaosa "parisuhdetta" etsivistä naisista on yli 60v.


    • Anonyymi

      Uskoisin että naiset hakevat kaveripiirien kautta kumppania, miehet vastaavasti hakevat mieluummin kaveripiirien ulkopuolelta.

    • Anonyymi

      Sanotte naiset, että profiilitekstillä on merkitystä, mutta keskiverron näköinen mies saa 10 mätsiä pitkällä profiilitekstillä, ilman profiilitekstiä keskiverron näköinen mies saa ehkä 5 mätsiä kun taas komea mies saa ilman profiilitekstiä 1200 mätsiä. Vieläkö profiilitekstillä on merkitystä?

      • Anonyymi

        On sillä merkitystä.

        Ensinnäkin. Kukaan ei tarvitse tuhatta mätsiä, siinä on 95% turhaa tavaraa. Ei tuollaista määrää jaksa katsoa kun olla läpi. Toisaalta kukaan, ei mies eikä nainen, ei kaunis eikä ruma, ei saa tuhatta mätsiä ellei ensin itse osina ainakin tuhannen kuvan kohdalla sydäntä - mikä taas on idioottimaista touhua: sehän viittaa siihen että ei tiedä mitä haluaa, joten päättää varmuuden vuoksi haluta kaikkia! Mutta se joka haluaa kaikkia ei todellisuudessa halua ketään. Fiksu katsoo profiilit tarkkaan ja painaa sydäntä vain niiden kohdalla jotka saavat aivoissa ja/tai munaskuissa aikaan liikahduksen. Se, jolla on tuhat mätsiä, on aivoton ääliö. Vain aivoton ääliö painaa sydäntä tuhannelle profiilille.

        Siksi toiseksi. Viisi mätsiä siis tulee ilman profiilitekstiä, ja kymmenen eli kaksinkertainen määrä profiilitekstin kanssa? Ja vielä kysyt kannattaako tehdä profiiliinsa teksti! Sitä paitsi loppujen lopuksi se, joka etsii sielu kumppaniaan, tarvitsee vain yhden mätsin, kunhan se on se oikea. Ei normaali mies tarvitse viittä tai kymmentä naista vaan yhden naisen.


      • Anonyymi

        Naiset valehtelevat sanoessaan profiilitekstillä on merkitystä. Miten ihmeessä viisikymppisenä pystyin kirjoittelemaan vain ikä / ei kuvaa / ei kuvausta hyvän näköisen itseäni nuoremman naisen kanssa. No, jos juttu kulkee kuin Remu Aaltosella nainen on sillä otettu. Nätti nainen naapurista oli jo lämmin odotti paljon mutt minä todellisuudessa en cooli mies vaan enempi nynnymies mitä naiset kiertää kuin ruttoa tai nörtti yksinäisyydessään näytteli coolia miestä deiteillä. Tyhmä mies en ollut yrittäent tavata sillä osaan päätellä rivien välistä mitä naiset haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset valehtelevat sanoessaan profiilitekstillä on merkitystä. Miten ihmeessä viisikymppisenä pystyin kirjoittelemaan vain ikä / ei kuvaa / ei kuvausta hyvän näköisen itseäni nuoremman naisen kanssa. No, jos juttu kulkee kuin Remu Aaltosella nainen on sillä otettu. Nätti nainen naapurista oli jo lämmin odotti paljon mutt minä todellisuudessa en cooli mies vaan enempi nynnymies mitä naiset kiertää kuin ruttoa tai nörtti yksinäisyydessään näytteli coolia miestä deiteillä. Tyhmä mies en ollut yrittäent tavata sillä osaan päätellä rivien välistä mitä naiset haluavat.

        En voisi edes tuskin kuvitella tähän todellisuuteen et mainitsemani nainen olisi huoneessani haarat auki. Ikinä se nainen ei olisi halunnut tuntea paremmin kerran tavattuaan. Arvelen et tulee olemaan deitin kiintotähtiä, sitä on moni innostusta herättävä nainen deiteillä. Uusi ryhmä myöskin vanhempia ihme uteliaita hyvän osan elämänsä eläneitä naisia jotka uivat liiveihin kiinni et ei innosta profiilin tekeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voisi edes tuskin kuvitella tähän todellisuuteen et mainitsemani nainen olisi huoneessani haarat auki. Ikinä se nainen ei olisi halunnut tuntea paremmin kerran tavattuaan. Arvelen et tulee olemaan deitin kiintotähtiä, sitä on moni innostusta herättävä nainen deiteillä. Uusi ryhmä myöskin vanhempia ihme uteliaita hyvän osan elämänsä eläneitä naisia jotka uivat liiveihin kiinni et ei innosta profiilin tekeminen.

        Lasiseinä 💋 💋. Ei pääse yli eikä ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset valehtelevat sanoessaan profiilitekstillä on merkitystä. Miten ihmeessä viisikymppisenä pystyin kirjoittelemaan vain ikä / ei kuvaa / ei kuvausta hyvän näköisen itseäni nuoremman naisen kanssa. No, jos juttu kulkee kuin Remu Aaltosella nainen on sillä otettu. Nätti nainen naapurista oli jo lämmin odotti paljon mutt minä todellisuudessa en cooli mies vaan enempi nynnymies mitä naiset kiertää kuin ruttoa tai nörtti yksinäisyydessään näytteli coolia miestä deiteillä. Tyhmä mies en ollut yrittäent tavata sillä osaan päätellä rivien välistä mitä naiset haluavat.

        Mahtoiko tekstinsyöttö sotkea tekstisi kun siitä ei ymmärrä mitään? Siis teit feikkiprofiilin ilman kuvaa ja väitit olevasi Remu Aaltonen ja sait naapurin rouvalta tykkäyksiä???? Nyt en käsitä. Kerrotko uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset valehtelevat sanoessaan profiilitekstillä on merkitystä. Miten ihmeessä viisikymppisenä pystyin kirjoittelemaan vain ikä / ei kuvaa / ei kuvausta hyvän näköisen itseäni nuoremman naisen kanssa. No, jos juttu kulkee kuin Remu Aaltosella nainen on sillä otettu. Nätti nainen naapurista oli jo lämmin odotti paljon mutt minä todellisuudessa en cooli mies vaan enempi nynnymies mitä naiset kiertää kuin ruttoa tai nörtti yksinäisyydessään näytteli coolia miestä deiteillä. Tyhmä mies en ollut yrittäent tavata sillä osaan päätellä rivien välistä mitä naiset haluavat.

        Siis sait pelkällä kuvattomalla profiilitekstillä naisen innostumaan? Sehän osoittaa että profiiliteksti on a& o


        Kerron teille miehet mikä on naistemhurmaajan salainen ase. Ei, se ei ole Komeus eikä rikkaus vaan HYVÄ SUPLIIKKI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sait pelkällä kuvattomalla profiilitekstillä naisen innostumaan? Sehän osoittaa että profiiliteksti on a& o


        Kerron teille miehet mikä on naistemhurmaajan salainen ase. Ei, se ei ole Komeus eikä rikkaus vaan HYVÄ SUPLIIKKI.

        Naisiakin on laidasta laitaan. Minä olen laittanut profiiliin pelkän kuvan ilman mitään tekstiä, ja silläkin tulee matcheja vaikka itse annan tykkäyksiä alle 10:lle prosentille naisista. Olen lisäksi omasta mielestäni aika tavallisen (hyvännäköinen) mies, en mikään elokuvatähden näköinen.
        Sen jälkeen kun match tulee, kaikki on kiinni supliikista. Joidenkin kanssa juttu luistaa hyvin, osan kanssa ei. Jos juttu ei luista, en edes pyydä treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä merkitystä.

        Ensinnäkin. Kukaan ei tarvitse tuhatta mätsiä, siinä on 95% turhaa tavaraa. Ei tuollaista määrää jaksa katsoa kun olla läpi. Toisaalta kukaan, ei mies eikä nainen, ei kaunis eikä ruma, ei saa tuhatta mätsiä ellei ensin itse osina ainakin tuhannen kuvan kohdalla sydäntä - mikä taas on idioottimaista touhua: sehän viittaa siihen että ei tiedä mitä haluaa, joten päättää varmuuden vuoksi haluta kaikkia! Mutta se joka haluaa kaikkia ei todellisuudessa halua ketään. Fiksu katsoo profiilit tarkkaan ja painaa sydäntä vain niiden kohdalla jotka saavat aivoissa ja/tai munaskuissa aikaan liikahduksen. Se, jolla on tuhat mätsiä, on aivoton ääliö. Vain aivoton ääliö painaa sydäntä tuhannelle profiilille.

        Siksi toiseksi. Viisi mätsiä siis tulee ilman profiilitekstiä, ja kymmenen eli kaksinkertainen määrä profiilitekstin kanssa? Ja vielä kysyt kannattaako tehdä profiiliinsa teksti! Sitä paitsi loppujen lopuksi se, joka etsii sielu kumppaniaan, tarvitsee vain yhden mätsin, kunhan se on se oikea. Ei normaali mies tarvitse viittä tai kymmentä naista vaan yhden naisen.

        "Ei normaali mies tarvitse viittä tai kymmentä naista vaan yhden naisen."

        Normaali mies tarvitsee yhden neitokaisen. Kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sait pelkällä kuvattomalla profiilitekstillä naisen innostumaan? Sehän osoittaa että profiiliteksti on a& o


        Kerron teille miehet mikä on naistemhurmaajan salainen ase. Ei, se ei ole Komeus eikä rikkaus vaan HYVÄ SUPLIIKKI.

        "mikä on naistemhurmaajan salainen ase. Ei, se ei ole Komeus eikä rikkaus vaan HYVÄ SUPLIIKKI."

        Suunsoittaja jää häntäpäähän kun estraadille pelmahtaa matkasoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mikä on naistemhurmaajan salainen ase. Ei, se ei ole Komeus eikä rikkaus vaan HYVÄ SUPLIIKKI."

        Suunsoittaja jää häntäpäähän kun estraadille pelmahtaa matkasoittaja.

        Hyvä supliikki ei ole yhtä kuin joutava suunsoitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasiseinä 💋 💋. Ei pääse yli eikä ympäri.

        Jännittää jonkin verran kirjautua toteamaan viestin tulleen mikä on 2 sekunnin ilo ja cooli rooli. Pienistä iloista rakennettu on tavis tantteri kilometri tehtaalle kulkijan elämä. Perusasiat tarjolla vain katto peti jöö ja auto vajaalla tankilla jos ladaa voi autoksi sanoa. Ei mitään erityistä mistä voisi nuorehkon naisen kuvitella pitävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtoiko tekstinsyöttö sotkea tekstisi kun siitä ei ymmärrä mitään? Siis teit feikkiprofiilin ilman kuvaa ja väitit olevasi Remu Aaltonen ja sait naapurin rouvalta tykkäyksiä???? Nyt en käsitä. Kerrotko uudestaan.

        Yritän uudestaan. Näpyttelin viestejä ajan vietteenä. Rentouttaa.

        Ei. Remu Aalotnen oli kuvauksellinen esimerkki mielenkiintoisesta henkilöstä. Olen viileästi kirjoitteleva kaveri. Asumme lähekkäin.

        A: Hyvännäköiset naiset deiteillä tykkäävät viileästi kesustelevista miehistä. joilla juttu kulkee letkeästi.

        Ei tarvitse välttämättä kuvaa pelkkä ikä 50 nuori nainen tykästynyt läheltä naapurista minun jutusteluun. Nainen tottakai haluaa tietää lisää lisää mutta olen viileä "Remu Aaltonen" ei mupella peruna suussa vaan cooli juttelemaan kierrellen asiaa pitää naisen kiinostuneena. En tavata voi sillä tiedän et täytyisi olla jotain erityistä, saadakseen mielestäni oikein hyvännäköisen naisen kiinostuksen itselleen ei mikään tavis tantteri kilometritehtaalle kulkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän uudestaan. Näpyttelin viestejä ajan vietteenä. Rentouttaa.

        Ei. Remu Aalotnen oli kuvauksellinen esimerkki mielenkiintoisesta henkilöstä. Olen viileästi kirjoitteleva kaveri. Asumme lähekkäin.

        A: Hyvännäköiset naiset deiteillä tykkäävät viileästi kesustelevista miehistä. joilla juttu kulkee letkeästi.

        Ei tarvitse välttämättä kuvaa pelkkä ikä 50 nuori nainen tykästynyt läheltä naapurista minun jutusteluun. Nainen tottakai haluaa tietää lisää lisää mutta olen viileä "Remu Aaltonen" ei mupella peruna suussa vaan cooli juttelemaan kierrellen asiaa pitää naisen kiinostuneena. En tavata voi sillä tiedän et täytyisi olla jotain erityistä, saadakseen mielestäni oikein hyvännäköisen naisen kiinostuksen itselleen ei mikään tavis tantteri kilometritehtaalle kulkija.

        Ymmärrän. Olet siis ilman kuvaa, pelkällä kirjoitustaidolla saanut naisen kiinnostumaan. Uskon sen. Oletko ihan ihan varma ettei hän voisi tykätä sinusta livenäkin? Entä jos kerrot hänelle suoraan miten asia on: et ole nuori, et ole hyvännäköinen, sinulla on kaljunalku ja pieni vyötärömakkara, mutta olisi kiva tavata vaikka kahvinjuonnin merkeissä. Sano myös että jos olet hänelle pettymys eikä hän halua sen jälkeen uudestaan tavata, niin asia ok, ei haittaa, et suutu, et ala haukkua ja huoritella, etkä ala jälkeenpäin häiriköidä.

        Minä ainakin lähtisin noilla ehdoilla. Haluaisin tavata vanhan, ruman, älykkään, kiltin ja kivan miehen joka osaa kirjoittaa. Varsinkin jos tietäisin etten antaudu mihinkään vaaran. Tietäisin että hän ei missään nimessä ala esim. levitellä minusta törkyjuttuja tms. jos tapaaminen jääkin yhteen kertaan.

        Juttu on niin, että supliikki on se millä nainen hurmataan. Täällä monet MIEHET väittävät että ulkonäkö ratkaisee. Älä uskoa heitä. He ovat miehiä, ei mies tiedä mistä nainen tyykkää. Nainen tietää se itse. Usko minua, minä tiedän paremmin mikä naista kiehtoo, koska olen itse nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän uudestaan. Näpyttelin viestejä ajan vietteenä. Rentouttaa.

        Ei. Remu Aalotnen oli kuvauksellinen esimerkki mielenkiintoisesta henkilöstä. Olen viileästi kirjoitteleva kaveri. Asumme lähekkäin.

        A: Hyvännäköiset naiset deiteillä tykkäävät viileästi kesustelevista miehistä. joilla juttu kulkee letkeästi.

        Ei tarvitse välttämättä kuvaa pelkkä ikä 50 nuori nainen tykästynyt läheltä naapurista minun jutusteluun. Nainen tottakai haluaa tietää lisää lisää mutta olen viileä "Remu Aaltonen" ei mupella peruna suussa vaan cooli juttelemaan kierrellen asiaa pitää naisen kiinostuneena. En tavata voi sillä tiedän et täytyisi olla jotain erityistä, saadakseen mielestäni oikein hyvännäköisen naisen kiinostuksen itselleen ei mikään tavis tantteri kilometritehtaalle kulkija.

        Vähän surkea tilanne kokonaisuutena. Viestittely on ollut määrällisesti kohta ennätys. Yksi vanhempi nainen menee viestittelyssä ohi minkä totesin myöhemmin, ettei ole luotettava Voisin yrittää tavat itsepintaisesti olettaen et saan alotteita kiinostusta ikä naisilta ehkä arpapelillä sitten pärjään nuoremman naisen kanssa mut minulla ei ole varaa rahallisesti laittautua edes treffi kuntoon myöskin nainen voisi kaikki maksaa kulut. Loputtomiin ei voi teerenpeliä pitää yllä, itää tehdä ratkaisuja kadota vaikka. Elävää elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän surkea tilanne kokonaisuutena. Viestittely on ollut määrällisesti kohta ennätys. Yksi vanhempi nainen menee viestittelyssä ohi minkä totesin myöhemmin, ettei ole luotettava Voisin yrittää tavat itsepintaisesti olettaen et saan alotteita kiinostusta ikä naisilta ehkä arpapelillä sitten pärjään nuoremman naisen kanssa mut minulla ei ole varaa rahallisesti laittautua edes treffi kuntoon myöskin nainen voisi kaikki maksaa kulut. Loputtomiin ei voi teerenpeliä pitää yllä, itää tehdä ratkaisuja kadota vaikka. Elävää elämää.

        Olisiko röyhkeää ehdottaa suoraan et miten olisi pieni lahjoitus pankkitilille. Palkintona olisi cooli mies livenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko röyhkeää ehdottaa suoraan et miten olisi pieni lahjoitus pankkitilille. Palkintona olisi cooli mies livenä.

        Pieni summa olisi tarpeen, 500 euroa. Naista innostavan elegantti miehen aikaan saamiseen tarvitsee vähän pika fixausta silmällä pitäen onnistuneita treffejä. Parturi, kampaajalla, hiukan voidetta skröbön ja skrubun pintaan. Parempaa vaatetta, viidellä sadalla ei jokeri outfiittiä ei saa et kirpputorilta jotain käypää, kengätkin tarvis, hajustetta. Välttämättä täytyisi autoa siivota kiiltoa pintaan. Äkilliseen jännitys tilanteeseen itsellekin vähän juoma puolta alkosta. Nikotiinilaastaria et jaksais olla 2-3-4 tuntia tupakoimatta sekä jotain halpaa suuvettä Easy suuvesi maksaa vain 10 euroa lopuista rahoista tankkakusen jälkeen jää treffit tuttavuudelle tarjota näennäisesti jotain ilahduttavaa jos hänestä siltä tuntuu. Deittinainen ei varmaan hirveästi innostu lahjoitus ajatuksesta. Tällä hetkellä meillä täällä suomessa kilometritehtaalle tallaajat ei pikavippejä helposti saa, siis ainakaan eivät saa äkilliseen tarpeeseen lisää 😁 Olis helpompaa vain kadota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni summa olisi tarpeen, 500 euroa. Naista innostavan elegantti miehen aikaan saamiseen tarvitsee vähän pika fixausta silmällä pitäen onnistuneita treffejä. Parturi, kampaajalla, hiukan voidetta skröbön ja skrubun pintaan. Parempaa vaatetta, viidellä sadalla ei jokeri outfiittiä ei saa et kirpputorilta jotain käypää, kengätkin tarvis, hajustetta. Välttämättä täytyisi autoa siivota kiiltoa pintaan. Äkilliseen jännitys tilanteeseen itsellekin vähän juoma puolta alkosta. Nikotiinilaastaria et jaksais olla 2-3-4 tuntia tupakoimatta sekä jotain halpaa suuvettä Easy suuvesi maksaa vain 10 euroa lopuista rahoista tankkakusen jälkeen jää treffit tuttavuudelle tarjota näennäisesti jotain ilahduttavaa jos hänestä siltä tuntuu. Deittinainen ei varmaan hirveästi innostu lahjoitus ajatuksesta. Tällä hetkellä meillä täällä suomessa kilometritehtaalle tallaajat ei pikavippejä helposti saa, siis ainakaan eivät saa äkilliseen tarpeeseen lisää 😁 Olis helpompaa vain kadota.

        Parturi, kampaajalla käyntien jälkeen ei jää viidestä sadasta varoja kunnon vaatteisiin et vain kirpputorilta. Kengät voi saada uudet, vinkkinä, toki uudet kengät vasta kirpputori vaateostosten jälkeen. Viisisatanen on jo aika hyvin käytetty vain pieniin ostoksiin voi olla varaa. Halpaa? Tarjouksien perässä juokseminen maksaa lisää.


    • Anonyymi

      Voi, voi tätä viestien tasoa taas, jos keskitason naisella tai komealla miehellä on tuhat mätsiä, niin sinun mielestä painaa kaikille sydäntä ja on aivoton ääliö? Ei se tuhat mätsiä kuule ihan päivässä, eikä kahdessa tule. Yleensä keskitason naisella tai komealla miehellä on ollut tinder profiili useamman kuukauden tai jopa vuoden ja pyyhkinyt sinä aikana esim. 10.000 henkilöä, joista 1000 mätsiä eli painanut 1/10 sydäntä.

      Esim. tinder goldin ostanut komea mies voi pyyhkiä päivän aikana täysin rajattomasti vaikka tuhat naista päivässä ja saada yhden päivän aikana 100 mätsiä!

      • Anonyymi

        Gold? Miksi ostaa Gold jos muutenkin saa riitävästi tykkäyksiä? Goldin ostaa se joka ei saa ketään kiinnostumaan itsestään. Tai joku huijari jonka tarkoituksena on saada mahdollisimman moni idiootti rakastumaan ja lähettämään rahaa muka lentolippuun että päästään tapaamaan. Tai sellainen joka ei edes halua tavata ketään vaan jolle tykkäyksien ja mätsien haaliminen on vapaa-ajan harastus ja sinänsä riittävän kiehtovaa. Jos mies tai nainen on etsimässä pelkkää seksiä niin ei siihen mitään Goldia tarvita.


      • Anonyymi

        No jos niitä mätsejä on jo useampi kymmenen, niin miksi enää sen jälkeen pitää pyyhkiä ketään oikealle? Mitä ihmettä kukaan tekee sadalla, saati tuhannella mätsillä? Mätsien määrää voi vähän rajoittaa hyvin helposti: siten ettei pyyhi enää ketään oikealla eikä edes katsele profiileja eikä kuvia.

        Olen edelleen sitä mieltä että se jolla on yli sata mätsiä on täysi ääliö, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Mätsejä ei pidä olla enempää kuin mihin jaksaa kunnolla tutustua. Mitä ihmeen virkaa niillä on jos ei ehdi edes katsoa niitä, saati vastata viesteihin tai viestitellä itse? Kuin Roope Ankka joka kerää kolikkoja talon täyteen eikä koska käytä rahojaan. Ääliömäistä! Kerta kaikkiaan!


      • Anonyymi

        Suhdetta etsivät eivät notku deittisovelluksissa kuukausitolkulla. Sellaiset tyypit tapaavat potentiaaliset ihmiset pian ja katoavat sitten sovelluksesta.

        Pitkiä aikoja sovelluksissa notkuvat etsivät joko vain seksiä tai testailevat omaa markkina-arvoaan huvin vuoksi.

        Komeat miehet eivät tarvitse Goldia. Tinder on ulkonäköpeli ja komeat ja kauniit pärjäävät siinä ilman ylimääräisien maksujen pulituksia.


    • Anonyymi

      Kysymys 1: Miksi nettideitissä on pula naisista, vaikka sinkkunaisia on niin paljon enemmän kuin sinkkumiehiä? Selitys on joko se, että sinkkunaiset eivät ylipäänsä halua parisuhdetta tai edes yhden illan suhdetta, tai sitten se, että naiset eivät etsi miehiä netissä vaan muualta, kuten harrastusten tai työn parista.

      -Miehet ei ole nirsoja millaisen naisen nettideitin kautta saavat. Miehet innokkaampia kalastamaan.
      -Naiset saa miehen halutessaan vaikkapa baarista/ravintolasta. Naisilla nappaa helposti, miehillä paljon työläämpää saada naista.
      -Naiset haluavat enemmän mieheltä, vaatimustaso korkeampi eikä sellaisia miehiä nettideiteissä paljoa ole tarjolla. Naiset kokevat voimakkaammin pettymykset kuin miehet.

      Kysymys 2: Tilannehan on nettideittailua harrastaville miehille epäedullinen. Mitä miehet voisivat tehdä rohkaistakseen naisia laatimaan itselleen enemmän profiileja nettideitteihin, jotta naisten määrä siellä lisääntyisi eikä lukumääräinen epäsuhta mies- ja naisprofiilien välillä olisi niin suuri?

      -Käyttäytyä enemmän kuin tosielämässä käyttäytyvät. Nostaa omaa profiiliaan itsensä esittelyssä. Kuunnella naista, kysellä. Ei hyökätä kuin sika limppuun

      Kysymys 3: Millä tavoin miesten ei ainakaan kannata toimia, jos he haluavat houkutella lisää naisia mukaan nettideittailuun?

      - Lähetellä kikulin kuvia

      • Anonyymi

        "Kysymys 3: Millä tavoin miesten ei ainakaan kannata toimia, jos he haluavat houkutella lisää naisia mukaan nettideittailuun? - Lähetellä kikulin kuvia"

        Ei haittaa kikkelikuvat jos olet komea. 7/10 miehet estetään välittömästi, mutta ulkonäöltä 10/10 miehille sanotaan "kaunis kulli sulla" ja yritetään miellyttää kaikin tavoin, koska muuten treffejä komean 10/10 miehen kanssa ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kysymys 3: Millä tavoin miesten ei ainakaan kannata toimia, jos he haluavat houkutella lisää naisia mukaan nettideittailuun? - Lähetellä kikulin kuvia"

        Ei haittaa kikkelikuvat jos olet komea. 7/10 miehet estetään välittömästi, mutta ulkonäöltä 10/10 miehille sanotaan "kaunis kulli sulla" ja yritetään miellyttää kaikin tavoin, koska muuten treffejä komean 10/10 miehen kanssa ei tule.

        Niin paskaa kuin mikään voi olla!!!! Mistä ihmeen hatusta sinä tuonkin väitteen kehitteli?

        Joillakin mieheillä täällä on pakkomielteenä puhua komeista miehistä. Luulisi että he haluavat puuua kauniista naisista. Mutta ei. He Eivät ole kiinnostuneita kauniista naisista vaan komeista miehistä. Jaksavat jankuttaa sitä miten miten kaikki naiset muka ovat aivan hulluina komeisiin miehiin.

        Komeat miehet sitä komeat miehet tätä, blaa blaa blaa. Jankuti jankuti Jankuti. Keksikää jotain muuta välillä, yrittäkää edes! Olette tylsiä.

        Onko teillä treffeilläkin vain tuo yksi puheenaihe? Alatteko heti kättelyssä selittää treffikaverille teoriaanne siitä miten "naiset kulkevat ulkonäkö edellä, blaa blaa blaa."

        Onko tuossa pakkomielteisessä komeista miehistä jankuttamisessa kyse oman ulkonäön aiheuttamista alemmuuskomplekseista? Jos joku sanoi sinulle kymmenen vuotta sitten että et ole erityisen hyvännäköinen, niin vieläkö sinä sitä mietit? Uskotko että kaikki ongelmasi johtuvat ulkonäöstäsi? Herätys hei, se tapahtui kymmenen vuotta sitten. Olisiko jo aika päästä sen yli?

        Vai onko kyse projektista? Piilohomo haaveilee ITSE komeista miehistä mutta ei uskalla myöntää sitä. Täytyy koko ajan puhua siitä mistä puute, siitä mitä itse himoitse, joten keksitään ruveta väittämään että "enhän MINÄ niitä komeita miehiä himoitse, NAISET niitä himoitse, en minä, minä olen hetero, hetero olen, hetero mikä hetero, uskottehan?"

        Tule jo hinttari ulos kaapista!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paskaa kuin mikään voi olla!!!! Mistä ihmeen hatusta sinä tuonkin väitteen kehitteli?

        Joillakin mieheillä täällä on pakkomielteenä puhua komeista miehistä. Luulisi että he haluavat puuua kauniista naisista. Mutta ei. He Eivät ole kiinnostuneita kauniista naisista vaan komeista miehistä. Jaksavat jankuttaa sitä miten miten kaikki naiset muka ovat aivan hulluina komeisiin miehiin.

        Komeat miehet sitä komeat miehet tätä, blaa blaa blaa. Jankuti jankuti Jankuti. Keksikää jotain muuta välillä, yrittäkää edes! Olette tylsiä.

        Onko teillä treffeilläkin vain tuo yksi puheenaihe? Alatteko heti kättelyssä selittää treffikaverille teoriaanne siitä miten "naiset kulkevat ulkonäkö edellä, blaa blaa blaa."

        Onko tuossa pakkomielteisessä komeista miehistä jankuttamisessa kyse oman ulkonäön aiheuttamista alemmuuskomplekseista? Jos joku sanoi sinulle kymmenen vuotta sitten että et ole erityisen hyvännäköinen, niin vieläkö sinä sitä mietit? Uskotko että kaikki ongelmasi johtuvat ulkonäöstäsi? Herätys hei, se tapahtui kymmenen vuotta sitten. Olisiko jo aika päästä sen yli?

        Vai onko kyse projektista? Piilohomo haaveilee ITSE komeista miehistä mutta ei uskalla myöntää sitä. Täytyy koko ajan puhua siitä mistä puute, siitä mitä itse himoitse, joten keksitään ruveta väittämään että "enhän MINÄ niitä komeita miehiä himoitse, NAISET niitä himoitse, en minä, minä olen hetero, hetero olen, hetero mikä hetero, uskottehan?"

        Tule jo hinttari ulos kaapista!!!!

        Pakko se on kuule miellyttää komeaa miestä, muuten ei tuu treffejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko se on kuule miellyttää komeaa miestä, muuten ei tuu treffejä.

        No mikäpä siinä. Mielistele hinttari komeaa miestä niin pääset tapaamaan häntä. Käy ennen treffejä suihkussa, pistä dödöä kainaloon ja laita haku edellä kostutettu nenäliina povitaskuun. Ehkä piilohomolle aukeaa onni. Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus. Lykkyä tykö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäpä siinä. Mielistele hinttari komeaa miestä niin pääset tapaamaan häntä. Käy ennen treffejä suihkussa, pistä dödöä kainaloon ja laita haku edellä kostutettu nenäliina povitaskuun. Ehkä piilohomolle aukeaa onni. Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus. Lykkyä tykö!

        Ritva, sun pitäis olla jo nukkumassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paskaa kuin mikään voi olla!!!! Mistä ihmeen hatusta sinä tuonkin väitteen kehitteli?

        Joillakin mieheillä täällä on pakkomielteenä puhua komeista miehistä. Luulisi että he haluavat puuua kauniista naisista. Mutta ei. He Eivät ole kiinnostuneita kauniista naisista vaan komeista miehistä. Jaksavat jankuttaa sitä miten miten kaikki naiset muka ovat aivan hulluina komeisiin miehiin.

        Komeat miehet sitä komeat miehet tätä, blaa blaa blaa. Jankuti jankuti Jankuti. Keksikää jotain muuta välillä, yrittäkää edes! Olette tylsiä.

        Onko teillä treffeilläkin vain tuo yksi puheenaihe? Alatteko heti kättelyssä selittää treffikaverille teoriaanne siitä miten "naiset kulkevat ulkonäkö edellä, blaa blaa blaa."

        Onko tuossa pakkomielteisessä komeista miehistä jankuttamisessa kyse oman ulkonäön aiheuttamista alemmuuskomplekseista? Jos joku sanoi sinulle kymmenen vuotta sitten että et ole erityisen hyvännäköinen, niin vieläkö sinä sitä mietit? Uskotko että kaikki ongelmasi johtuvat ulkonäöstäsi? Herätys hei, se tapahtui kymmenen vuotta sitten. Olisiko jo aika päästä sen yli?

        Vai onko kyse projektista? Piilohomo haaveilee ITSE komeista miehistä mutta ei uskalla myöntää sitä. Täytyy koko ajan puhua siitä mistä puute, siitä mitä itse himoitse, joten keksitään ruveta väittämään että "enhän MINÄ niitä komeita miehiä himoitse, NAISET niitä himoitse, en minä, minä olen hetero, hetero olen, hetero mikä hetero, uskottehan?"

        Tule jo hinttari ulos kaapista!!!!

        Suotta kinaat trollin kanssa.
        Ei näillä palstoilla ole montaakaan kommentoijaa, mutta sitäkin sinnikkäämpiä. Kun oma elämä puuttuu, niin kiusataan niitä jotka yrittävät keskustella asiallisesti.

        Suosittelen unohtamaan suomi24-sivuston, ylläpito valmisteli uudistusta joka olisi vaatinut rekisteröitymisen, mutta perääntyi siitä kun puskista huutelijat aloittivat purnaamisen aiheesta. Ei täällä ole oikeaa keskustelua, häiriköt tuhoavat sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ritva, sun pitäis olla jo nukkumassa!

        Älä nyt Hinttari-Heikki, ei kello ole vielä kymmentäkään! Jännität ilmeisesti huomisia treffejä tooosikomean Pentin kanssa niin ettet tunne kelloakaan. Rauhoitu, ihan hyvin ne treffit menevät. Pentti tykkää sinusta kunhan muistat käyttäytyä nätisti ja olla kaivamatta nenää, röyhtäilemättä ja piereskelemättä. Hajuvedellä kostutettua nenäliinaa kannattaa heilutella, siitä Penttikin voi innostua. Ja ole rauhassa, kukaan nainen ei tule paikalle viemään Penttiä sinulta! Olen sopinut kaikkien tämän palstan naisten kanssa että he pysyvät poissa niin että saat pitää Pentin kokonaan itse! Hyvää yötä, Heikki, näe unta Pentistä! - No jaa, turha toivotus, mistä muusta sinä olisit viimeisen vuoden aikana nähnytkään...


    • Anonyymi

      Minkä takia komeita miehiä miellytetään kaikin tavoin? Ei ne miehet sokeita ole ja kyllä ne miehet näkee, että yrität saada etua muihin naisiin.

    • Anonyymi

      Monesti kyllä myös harmittaa, että muijat tietää kyllä varmasti millasen kaverin luo menee ja sit valitetaan jälikäteen et yhyy, en ollutkaan se ainut. No mitäs hemmettiä luulit, kun näit jo kilometrin päähän et kaveri iskee kaikkea mikä liikkuu ja puhuu mitä haluaa kuulla. Ihan älytöntä heittäytyä uhriksi et hyii mikä sika. Eikö aivot toimi, että näkee millaista kakkaa syötetään silmät ja suut täyteen. Aikuisena vois ihan itse arvioida ihan itseään, että jos panettaa, niin nou hätä tarvi itkeä perään, jos haluaa parisuhdetta, niin kaikista limasimmat ei välttis ole se vaihtoehto minne kannattais mennä luulemaan et ompas ihania sanoja.

      • Anonyymi

        Näinhän se on:D Kaverilla on ainakin kymmenen vakipanoa ja muijat luulee olevansa ainoita. Aivot ei toimi. Ei sitten yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on:D Kaverilla on ainakin kymmenen vakipanoa ja muijat luulee olevansa ainoita. Aivot ei toimi. Ei sitten yhtään.

        Onko se sitten hyvä piirre ihmisessä valehdella monille näiden olevan ainoa, vain seksintoivossa.
        Ihmeellistä että täällä tuomitaan pelkästään naiset siitä että uskovat kauniisiin sanoihin. Luulisi suuremman vihan osuvan miehiin jotka vedättävät monia naisia huijaamalla. Sitten kummastellaan kun naiset eivät enää usko "kilttien ja kunnollisten" miesten omaan sanaan siitä että nämä ovat hyviä tyyppejä. Tarpeeksi monta kertaa kun on joutunut huijatuksi niin lakkaa uskomasta niitäkin jotka ovat rehellisiä.
        Teinä syyttäisin valehtelevia miehiä enemmän kuin hyväuskoisia naisia. Usko ihmisen rehellisyyteen on toivottava piirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten hyvä piirre ihmisessä valehdella monille näiden olevan ainoa, vain seksintoivossa.
        Ihmeellistä että täällä tuomitaan pelkästään naiset siitä että uskovat kauniisiin sanoihin. Luulisi suuremman vihan osuvan miehiin jotka vedättävät monia naisia huijaamalla. Sitten kummastellaan kun naiset eivät enää usko "kilttien ja kunnollisten" miesten omaan sanaan siitä että nämä ovat hyviä tyyppejä. Tarpeeksi monta kertaa kun on joutunut huijatuksi niin lakkaa uskomasta niitäkin jotka ovat rehellisiä.
        Teinä syyttäisin valehtelevia miehiä enemmän kuin hyväuskoisia naisia. Usko ihmisen rehellisyyteen on toivottava piirre.

        Niin, ette anna edes mahdollisuuksia niille kilteille, kunnollisille ja ok näköisille miehille, mutta silti kohdistatte vihan kaikkiin miehiin, koska joku komea mies käytti vain panopuuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ette anna edes mahdollisuuksia niille kilteille, kunnollisille ja ok näköisille miehille, mutta silti kohdistatte vihan kaikkiin miehiin, koska joku komea mies käytti vain panopuuna.

        Noh et selkeästi kykene näkemään asiaa miltään muulta kuin omalta kantiltasi, joten keskustelu lienee turhaa. Joskus olisi hyvä opetella asettumaan muiden asemaan, voisi vaikka oppia jotain.


    • Anonyymi

      Johtuu siitä että harvemmin mummoikäiset naiset hakevat miestä.. Miehiä on taas joka ikäluokassa enemmän kuin naisia muistaakseni 55v? ikään asti. Vasta sen iän jälkeen naisia on enemmän kuin miehiä, siis vanhuksissa.
      Ja tuosta johtuu se miksi miehiä on enemmän nettideiteissä ym.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe