Naiset puhuu luonteen merkityksestä

Anonyymi

Aika ihme kun naiset hölöttää täällä luonteen merkityksestä. Tehtiin ihan oikea testi komean pedomiehen kuvalla joka kertoi profiilitekstissä tuomiosta naisille ja tämä mies sai tinderissä tuhansia tykkäyksiä, koska oli komea malli, mutta ilmeisesti miehellä oli niin kiva luonne vaikka pedo olikin?

Joo.. Voi olla, että just SINÄ et painaisi kyseistä miestä jatkoon, mutta kun tuhannet muut naiset painavat.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmiä ihmisiä löytyy aina. Mikä uutinen se nyt taas on?

      Osa niin miehistä kuin naisistakin pyyhkii tinderissä hyvännäköiset ihmiset oikealle lukematta bioa. Osa lukaisee, mutta sen kummemmin pohtimatta pyyhkäisee silti oikealle - vaikkei bio niin osuisikaan kohdilleen. Kunhan nyt mielenkiinnosta tsekkaavat tulisiko match, eihän sen matchin kanssa sitten kuitenkaan tarvitse jutella jos ei huvita.

      On noita tinder-testejä tehty vaikka minkälaisia. Yllättäen suuri määrä miehiä painaa sydäntä kauniille naisille, vaikka mikään bion tekstistä ei miellyttäisi. Yhtä yllättäen suuri määrä naisia kokeilee komean miehen kohdalla tulisiko match. Ajankulua siinä missä muutkin pelit.

      Aina löytyy pöljiä jotka lankeavat väkivaltaisten/ rikollisten/ feikkiprofiilien tmv pauloihin. Enemmistö kuitenkin paheksuu epänormaaliksi katsottua käytöstä.

    • Anonyymi

      Tuhannet naiset painavat aivottoman komistuksen jatkoon, mutta tuhannet eli yhtä monet naiset jättävät myös painamatta. Idiooteilta ei voi odottaa kuin idioottimaista käytöstä. Siitä ei voi suoraan päätellä että kaikki naiset ovat idiootteja.

      Idiootteja on myös miehissä. Kuva jossa hyvännäköinen nainen esiintyy avokaulaisessa puserossa esitellen tissejään saa hurjasti tykkäyksiä, vaikka profiiliteksti olisi silkkaa huonosti kirjoitettua soopaa. Mutta eivät kaikki miehet tuollaisesta innostu.

      Kaikki miehetkään eivät ole idiootteja. Eivät edes kaikki tälle palstalle kirjoittavat miehet. Tällä palstalla idioottimiesten prosentuaalimen osuus on toki huomattavasti suurempi kuin livemaailmassa.

      Alan vastedes merkitä idioottimiesten kirjoittamat tekstit koodilla T.K.V. Ä.M. Eli "tämän kirjoitti vähemmän älykäs mies".

      • Anonyymi

        "Idiootteja on myös miehissä. Kuva jossa hyvännäköinen nainen esiintyy avokaulaisessa puserossa esitellen tissejään saa hurjasti tykkäyksiä, vaikka profiiliteksti olisi silkkaa huonosti kirjoitettua soopaa."

        Tuo nainen (jos ok näköinen) saa saman määrän tykkäyksiä ilman niitä tissikuviakin.

        Älkää siis puhuko mitään luonteesta tai profiilitekstistä kun komea petomies saa tuhat mätsiä vain olemalla komea. Ei hän tarvitse siihen profiilitekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Idiootteja on myös miehissä. Kuva jossa hyvännäköinen nainen esiintyy avokaulaisessa puserossa esitellen tissejään saa hurjasti tykkäyksiä, vaikka profiiliteksti olisi silkkaa huonosti kirjoitettua soopaa."

        Tuo nainen (jos ok näköinen) saa saman määrän tykkäyksiä ilman niitä tissikuviakin.

        Älkää siis puhuko mitään luonteesta tai profiilitekstistä kun komea petomies saa tuhat mätsiä vain olemalla komea. Ei hän tarvitse siihen profiilitekstiä.

        Siis että nainen saa miehiltä hirveästi tykkäyksiä vain olemalla nainen. Mutta kyllä avokaulainen saa enemmän kuin tiukasti kaulansa peittänyt nainen.


        Miehet laskevat itselleen ansioksi että vetävät oikealle yli puolet naisten profiilista. Se on muka osoitus siitä että miehet ovat syvällisiä ja vaatimattomia.

        Sori vain mutta ette saa mitään lisäpisteitä siitä että svaippaatte puolet oikealle. Ette todellakaan. Päinvastoin.

        Mitä hienoa siinä on että hyväksyy lähes kaikki ja ettei tee karsintaa eikä pidä minkäänlaista seulaa? Minusta sellainen on täyttä typeryyttä ja naurettavaa touhua. En voi kunnioittaa miestä joka tekee niin. Sellainen mies on pelle. Osoitus atvistelukyvyttömyydestä.

        Ja kun nämä samat miehet, jotka svaippaavat oikealle naisen kuin naisen, tuntuvat kuitenkin inhoavan naisia ja kantavan naisille hirvittävää kaunaa.

        Te haukutte naisia ja silti svaippaatte heitä koko ajan oikealle. En ymmärrä. Jos naiset ovat mielestänne ylimielisiä, nirsoja, tyhmiä, itsekeskeisiä ja vaateliaita, niin MIKSI IHMEESSÄ te etsitte naisten seuraa? Miksi te haluatte saada elämäänne ylimielisen, nirso, tyhmän, itsekeskeisen ja vaateleliaan ihmisen? Sellainen ihminen kannattaa pitää loitolla eikä varta vasten hakeutua hänen seuraansa. Onko kyse vain seksistä? Haluan pillua haluan pillua - siitäkö on kysymys?

        Ainakaan ei ole kyse näiden kestosvaippaajamiesten halusta solmia lämmin, läheinen, hellä ja turvallinen suhde, koska sehän ei voi onnistua jos inhoaa ja halveksii vastapuolta niin paljon kuin te inhoatre naisia.

        Eli olette niin perverssiyteen asti seksiriippuvaisia että olette valmiita mihin tahansa saadaksenne seksiä? Naiset ovat mielestänne kamalia ihmisiä mutta pillua pitää silti saada?

        Hyi yök sanon minä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Idiootteja on myös miehissä. Kuva jossa hyvännäköinen nainen esiintyy avokaulaisessa puserossa esitellen tissejään saa hurjasti tykkäyksiä, vaikka profiiliteksti olisi silkkaa huonosti kirjoitettua soopaa."

        Tuo nainen (jos ok näköinen) saa saman määrän tykkäyksiä ilman niitä tissikuviakin.

        Älkää siis puhuko mitään luonteesta tai profiilitekstistä kun komea petomies saa tuhat mätsiä vain olemalla komea. Ei hän tarvitse siihen profiilitekstiä.

        Komea mies siis itse svaippailee oikealle ainakin tuhat kertaa. Muuten hän ei voi saada tuhatta mätsiä.

        Miksi hän svaippaili tuhat naista oikealle? Vaikka hän olisi millainen seksipeto niin ei hän voi nussia tuhannen naisen kanssa. Sellaista määrää panoja ei kukaan voi, kestä, pysty eikä edes tahdo.

        Mahtuuko tinderiin tuhat mätsiä yhdelle käyttäjälle? Eikö siinä tule jossain raja vastaan? Jos pyyhkii liikaa oikealle, jossain vaiheessa tulee raja.

        Sinä siis tiedät jonkun miehen jolla ihan oikeasti on tuhat (1000) mätsiä? Oletko itse omilla silmilläsi nähnyt? Antoiko hän kännykkänsä sinulle, sinä menit hänen tinderiinsä ja näit että joo, tuhat mätsiä täällä on? Vai kertoiko joku sinulle saaneensa tuhat mätsiä, ja sinä uskoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Idiootteja on myös miehissä. Kuva jossa hyvännäköinen nainen esiintyy avokaulaisessa puserossa esitellen tissejään saa hurjasti tykkäyksiä, vaikka profiiliteksti olisi silkkaa huonosti kirjoitettua soopaa."

        Tuo nainen (jos ok näköinen) saa saman määrän tykkäyksiä ilman niitä tissikuviakin.

        Älkää siis puhuko mitään luonteesta tai profiilitekstistä kun komea petomies saa tuhat mätsiä vain olemalla komea. Ei hän tarvitse siihen profiilitekstiä.

        T.K.V. Ä. M.


    • Anonyymi

      Tässä se nähdään. Naiset on 100-0 vietävissä kun miehellä on ulkonäköä. Ei siinä edes tuomiot vyöllä paina miehen kurssia alas päin..

      • Anonyymi

        Onneksi miehiä kiinnostaa naisissa vain ja ainoastaan kiva luonne sekä se sisäinen kaunis. Nainen saa olla minkänäköinen suohirviö tahansa kunhan on mukava.


      • Anonyymi

        Siis missä se muka taas nähdään? Siinäkö että sinä sanot niin? Missä ne todisteet muka ovat? Sinun ikiomat väitteesi, kuvitelmasi ja harhaluulo eivät ole mikään todiste. Ärsyttää tuollainen että kaksikymppinen pojankloppi muka tietää mitä nainen haluaa.

        Jos te miehet ihan oikeasti haluatte tietää mitä naiset ajattelevat, haluavat ja toivovat, niin mitä jos kerrankin kysyisitte sitä meiltä naisilta ettekä toisiltanne?


      • Anonyymi

        Massamurhaajatar Sanna, joka ampui neljä ventovierasta miestä ihan huvikseen, sai vankilaan miehiltä ihailu- ja kosintakirjeitä. Miehet osaavat olla yhtä lailla kuumina rikollisiin kuin naisetkin.


      • Anonyymi

        T. K. V. Ä. M.


    • Anonyymi

      Tuskin yksikään mies tai nainen kiistää sitä tosiasiaa, että ulkonäöllä on merkityksensä kun etsitään kumppania.
      Pariutumiseen vaaditaan kuitenkin enemmän kuin pelkkä ulkonäkö.

    • Anonyymi

      Miesten ulkonäkökeskeisyys näkyy siinäkin että Miehethän täällä koko ajan puhuvat ulkonäöstä. Voi kun se puheenaihe kiinnostaa miehiä! Komeat miehet sitä ja kauniit naiset tätä. Määrittelette tason vain ulkonäön perusteella. Annatte naisille pisteitä sen mukaan miltä nainen näyttää. Halveksitte rumia naisia. Teitä ei kiinnosta keskustella muusta kuin ihmisten ulkonäöstä. Vihaatte naisia. Ketkä täällä koko ajan puhuvat komeista miehistä? Naisetko? Ei, naisia se puheenaihe ei ihmeemmin kiinnosta. Miehet itse vaahtoavat komeista miehistä.

      Puhutte komeista miehistä niin paljon että epäilen teitä piilohomoiksi. Tulkaa reilusti kaapista ulos, ei homoseksuaalisuus ole kiellettyä.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä ja epäuskottavaa siinä on että naiset tällä palstalla puhuvat luonteen merkityksestä parinvalinnassa? Miksi se on "hölöttämistä"? Etkö mitenkään voi uskoa että puhu ne vilpittömästi?

      Se, että jotkut muut naiset (eivät siis ne samat jotka täällä keskustelevat vaan ihan muut) ehkä klikkaavat sydäntä jokaisen hyvännäköisen miehen kohdalla, ei liity meihin tänne kirjoittaviin naisiin mitenkään. En yhtään epäile etteikö löydy naisia joille riittää kun mies on hyvännäköinen: he klikkaavat sydäntä saman tien, viitsimättä sen kummemmin tutustua ko. miehen profiiliin. Mutta mitä ihmeen tekemistä sillä on minun kanssani? Se ei liity minuun eikä muihin tänne kirjoittaviin naisiin mitenkään.

      Kuule kun naiset ovat YKSILÖITÄ. Me EMME kaikki ole samanlaisia.

      Totta kai naisissa on typeryksiä, kuten myös miehissä. Entä sitten? Onko tuo joku uutinen?

      Logiikkasi on outoa.

      Jos sanon etten pidä hernekeitosta enkä veriletuista, niin se että sinä ehkä tunnet sata verilettuja ja hernekeittoa rakastavaa ihmistä, ei muuta sitä tosiasiaa että minä en noista ruoista pidä. Puhumattakaan siitä, että tuntemasi hernekeittoihmiset eivät ole todiste että valehtelen kun sanon etten pidä hernekeitosta: "älä puhu soopaa, tunnen sata ihmistä joiden lempiruokaa on hernekeitto.

      Sinä teit testin jossa feikkiprofiilissa oli komean miehen kuva, ja tykkäyksiä tili satamalla. Entä sitten? Mitä se todistaa? Se todistaa että monet naiset tykkäävät kun mies on komea, ja knys tuntuu heille ainakin alkuvaiheessa riittävänkin. Miten se muka todistaa että minä ja muut tänne kirjoittavat naiset myös klikkaamme sydäntä vain koska mies on komea?

      Sitä paitsi sinulla ei ole mitään tilastoa siitä kuinka moni nainen ohitti sen profiilin ja pyyhkäisi vasemmalle. Voit tietenkin väittää että niitä oli vähemmän, mutta se on pelkkä väite; sinä et TIEDÄ sitä asiaa.

      Niin tai näin, se, miten joku muu kuin minä itse käyttäytyy ja ajattelee, ei ole eikä voi olla todiste minua vastaan. Se miten tietyt naiset käyttäytyvät ei ole todiste kaikkien tai edes useimpien naisten käytöksestä.

      Logiikkasi on verrattavissa siihen, että väittäisin sinua tuntematta sinun himoitsevan väkivaltaisia naisia, koska miesmurhaajatar Sanna sai vankilaan paljon ihailukirjeitä miehiltä. Väittäisin että no niin, siinä se nähtiin, te miehet olette kriminaali naisten perään. Kun vastaisit että sinä et todellakaan ole, minä jankuttaisin että oletpa koska olet mies ja miehet lähettävät rakkauskirjeitä murhaajattarille.

      Naiset ovat keskenään erilaisia. Naisissa on vaikka millaisia ihmisiä.

      Toisin sanoen ÄLÄ YLEISTÄ!

    • Anonyymi

      Mikä siinä on kummallista että naiset puhuvat luonteen merkityksestä? Miten sinun muinainen feikkiprofiilikokeilusi siihen liittyy? Yritätkö vihjata että tänne kirjoittavat naiset ovat juuri niitä jotka klikkaavat sydäntä komean kriminaalimiehen kohdalla?

    • Anonyymi

      Täällä kun lukee naisia tai naista, ilmeisesti sama kirjoittaja(?), niin hänellä on näköjään joku tutka päässä minkä avulla hän tietää tinderissä swaippaus hetkellä onko tinder miehellä kiva luonne mikä on minun mielestä aika puppua. Et voi mitenkään tietää millainen luonne, koska et ole nähnyt miestä!

      Jo sanottua, että ok näköinen mies ei saa hyvällä profiilitekstillä juurikaan enempää mätsejä. Komea mies taas saa ilman profiilitekstiä huomattavan määrän mätsejä ja pitkässä juoksussa ero ok näköiseen mieheen kasvaa kasvamistaan! Joku jaksaa vielä jauhaa luonteen ja profiilitekstin merkityksestä?

      • Anonyymi

        Hyvä profiilitekstikin on vaikea määritellä, se mikä miellyttää toista, voi karkottaa toisen.
        Minä olen mies, ja minä pyyhkäisen aina vasemmalle kun naisen profiiliteksti on englanninkielinen tai teksti on korvattu emojilla. Ihan poikkeuksetta, en edes katso kuvia. Joku toinen mies voi pitää noita neutraalina asiana, tai jopa positiivisena.
        Samoin on laita kieltosanojen kanssa, yksikin kieltosana profiilitekstissä johtaa pyyhkäisyyn vasemmalle. Kieltosanojen käyttö kertoo mielestäni negatiivisesta luonteesta.
        Pyyhkäisy vasemmalle tulee poikkeuksetta myös silloin, kun nainen määrittelee mielestäni liian tarkoin ihannekumppaninsa. Mielestäni sellainen nainen ei hyväksy ihmisiä omana itsenään vaan hakee jotakin kuvaa.

        Minulle tärkeintä profiilitekstissä on fiilis, se saa minut kiinnostumaan naisesta. Harva nainen panostaa siihen, ja se on oikeastaan hyväkin. Helpottaa tinderöintiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä profiilitekstikin on vaikea määritellä, se mikä miellyttää toista, voi karkottaa toisen.
        Minä olen mies, ja minä pyyhkäisen aina vasemmalle kun naisen profiiliteksti on englanninkielinen tai teksti on korvattu emojilla. Ihan poikkeuksetta, en edes katso kuvia. Joku toinen mies voi pitää noita neutraalina asiana, tai jopa positiivisena.
        Samoin on laita kieltosanojen kanssa, yksikin kieltosana profiilitekstissä johtaa pyyhkäisyyn vasemmalle. Kieltosanojen käyttö kertoo mielestäni negatiivisesta luonteesta.
        Pyyhkäisy vasemmalle tulee poikkeuksetta myös silloin, kun nainen määrittelee mielestäni liian tarkoin ihannekumppaninsa. Mielestäni sellainen nainen ei hyväksy ihmisiä omana itsenään vaan hakee jotakin kuvaa.

        Minulle tärkeintä profiilitekstissä on fiilis, se saa minut kiinnostumaan naisesta. Harva nainen panostaa siihen, ja se on oikeastaan hyväkin. Helpottaa tinderöintiä.

        Jotenkin näin se menee minullakin. Olen nainen. Pyyhin vasemmalle mm. huonolla suomella kirjoitetut profiilit, sellaiset joista käy ilmi että elämme ihan eri maailmoissa ja olemme kuin eri planeetalta, aggressiiviset ja itsesäälissä piehtaroivat tekstit sekä sellaiset joissa mies etsii ikähaarukasta "15 vuotta nuoremmat viiva kaksi vuotta vanhemmat" (vaikka itse mahtui in siihen ikähaarukkaan). Sekä tietysti sellaiset joissa ei ole profiilitekstiä ollenkaan vaan teksti on korvattu hymiöillä ja ties millä kuvakkeilla.

        Valitettavasti tällä palstalla on sellainen meininki, että naisen sanomiset automaattisesti kyseenalaistetaan. Sinä et sellaiseen syyllisty, mutta välillä täällä on naisena puolustusasemassa ja syytettyjen penkillä vain siksi että on nainen. Olen yhä uudestaan kertonut mm. että profiiliteksti on minulle tärkeä ja että pyyhin vasemmalle jos teksti puuttuu tai jos se ei miellytä. Miehen sanomana tätä ei kukaan ihmettelisi, paheksuisi epäilisi, mutta koska olen nainen, saan vastauksia tyyliin ”älä valehtele, katsot vain kuvaa koska olet nainen ja KAIKKI naiset kuolaavat komeiden miesten perään”. Tai tyyliin ”no ehkä sinä teet niin mutta mitä sillä on väliä ja ketä se kiinnostaa, olet harvinainen poikkeus josta ei kannata puhua, etkö idioottiakka tajua että useimmat naiset katsovat vain kuvaa koska useimmat naiset ovat täysiä tolvanoita ja ulkonäkökeskeisiä egoisteja, sellaisia te naiset olette, olette nirsoja ja ylimielisiä olioita, hävetkää inhottavat ämmät!”

        Ilahduttavaa että tänne tuli mies jonka kanssa voi oikeasti keskustella. Joka lukee mitä toinen kirjoittaa ja reagoi siihen, eikä luule näkevänsä toisen pään sisälle ja jankuta vain omaa iänikuista mantraansa komeiden miesten perään kuolaavista naisista.

        Kauanko olet ollut Tinderissä?


    • Anonyymi

      Miehen luonteella on varmasti merkitystä, mutta kun nainen pyyhkii miehiä tinderissä, niin ei hän voi tietää millainen luonne miehellä on. Ihan turha tulla väittämään, että tiedät millainen luonne kun et ole tavannut miestä. Kuka vaan voi satuilla profiiliin mitä vaan..

      Naisen logiikka:
      -komea mies pitkällä ja hyvällä profiilitekstillä=uuh ihana luonne------->jatkoon
      -ok näköinen mies pitkällä ja hyvällä profiilitekstillä=huono luonne---->ei jatkoon

      • Anonyymi

        Kenen naisen logiikkaa? Minunko? Sanoinko että päättelen valokuvasta miehen luonteen? En sanonut mitään sinnepäin. Kirjoitit niin kuin tietäisit että olen sellainen idiootti joka pyyhin komeat miehet oikealle koska tyhmyyksissäni luulen että komealla on aina hyvä luonne. Sanoinko itse toimivani niin? En. Sinä keksit sen omasta päästäsi - kuten kehittele juttuja muutenkin ihan omasta päästäsi kaikkea höpöhöpöä ja pidät höpöhöpö juttujasi todisteina naisten käyttäytymisestä. Ttempaiset siis väitteitä tuulesta.

        Et sinä tiedä keitä pyyhin vasemmalle ja mistä syystä. Väität että luulen näkeväni miehen luo teen valokuvasta. Kuule kun valokuvasta ei voi päätellä mitään, ei edes sitä ulkonäköä. Valokuva voi olla 10 vuotta vanha, retusoitu tai jopa varastettu.

        En päättele luonnetta valokuvasta ollenkaan, mutta profiiliteksti kertoo jotain miehen älykkyydestä. Täysi idiootti paljastaa itsensä profiilitekstissäsi. Jos ei osaa kirjoittaa kaunista selkeää suomea, pyyhin heti vasemmalle. Samoin jos tekstistä ilmenee että odotukset ja toiveet eivät kohtaa - mikä ei tarkoita että miehessä on jotain vikaa; se tarkoittaa vain että hän ja minä emme sovi yhteen.

        Luonne selviää vasta kun tavataan, eikä silloinkaan välttämättä heti vaan ajan kanssa. Ja luonne ratkaisee. Se on A & O.


    • Anonyymi

      Aika ihme juttu että naiset hölöttää luonteen merkityksestä vaikka sinä ole tehnyt feikkiprofiilin ja saanut tykkäyksiä. Anteeksi kuinka? Miten nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? Ketä sinun feikkiprofiilisi kiinnostaa?

    • Anonyymi

      Minä kerroin toisessa ketjussa, että keskitason naiset tykkää mallimiehistä ja joku nainen kirjoitti, että "ei ulkonäkö pelkästään merkkaa vaan myös luonne" eli ihan ku nainen pystyis silloin tinderiä pyyhkiessä arvioimaan jokaisen miehen luonteen jollain tutkalla mikä päässä on "tää on komee, tällä hyvä luonne" ja "tää on ok näköinen, tällä huono luonne"

      Kyllä se päätös tehdään ulkonäön perusteella. Et voi perustella valintaa luonteella, koska et tunne, etkä ole nähnyt miestä!

      Ja jos olet ulkonäöltä keskitason mies, niin ei profiiliteksti juurikaan tuo lisää mätsejä, jos taas olet komea, niin saat tuhat mätsiä helposti vaikka et kirjoittaisi profiiliin mitään. Tähän joku nainen varmaan kirjoittaa, että en minä ainakaan paina sydäntä jos ei ole profiilitekstiä. Niih, et sinä varmaan paina sydäntä, mutta ne tuhannet muut painaa. Sama juttu äänestämisessä: yhdellä äänellä ei voiteta tuhatta ääntä.

      • Anonyymi

        Tuhat naista painaa sydäntä komean miehen kohdalla ilman profiilitekstiäkin. Tuhat naista pyyhkii sellaisen kuvan vasemmalle. Sinä huomioit vain ne naiset jotka pyyhkivät oikealle, näitä toisia et ota huomioon.

        Yksi asia on varma: jos miehellä on tuhat mätsiä, hän itse pyyhkii oikealle melkein kaikki Naiset. MÄtsi tulee vain jos molemmat pyyhkivät toisensa oikealle, eikä ole mahdollista että kaikki miehen oikealle pyyhkimät naiset itse painavat sydäntä hänelle. Sellaisen miehen täytyy olla hyyyvin tyhmä. Niin tyhmä että 90% naisista ei kestäisi hänen seuraansa minuuttia kauempaa. Nätti umpityperä poika saa pakit heti kun avaa suunsa.


      • Anonyymi

        Ei, vaan päätökseen pyyhkiä oikealle vaikuttaa kuva ja ennen kaikkea profiiliteksti!

        KUKAAN nainen ei ole väittänyt että luonne selviää kuvasta.

        Tämän palstan miehillä on kummallinen tapa argumentoida sellaisia väitteitä vastaan joita kukaan ei ole edes esittänyt. Joku neropatti täällä hokee miten epäreilua on haukkua kaikkia miehiä sioiksi. Olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä. Se on epäreilua. Mutta kun sellaista ei ole tapahtunut: KUKAAN nainen täällä ei ole haukkunut miehiä sioiksi. Miksi pitää puolustautua sellaista syytöstä vastaan jota ei ole esitetty?

        Kuvasta ei selviä kenenkään luonne eikä älykkyysosamäärä. Kuvasta ei selviä aina edes ulkonäkö, koska kuvaa voi käsitellä, voi ladata ikivanhan kuvan, voi ottaa valokuvan edullisesta kuvakulmasta. Tai voi käyttää komeamman kaverin kuvaa, tai netistä vohkittua kuvaa.

        Luonne selviää kun on ensin tavattu ja sitten tunnettu vähän aikaa.


      • Anonyymi

        Siis väitätkö että kun en paina sydäntä pelkän kauniin kuvan kohdalla, olen jokin ihmeellinen ja harvinainen poikkeustapaus naisten joukossa? En ole. Olen normaalitapaus.


    • Anonyymi

      "Tuhat naista painaa sydäntä komean miehen kohdalla ilman profiilitekstiäkin. Tuhat naista pyyhkii sellaisen kuvan vasemmalle. Sinä huomioit vain ne naiset jotka pyyhkivät oikealle, näitä toisia et ota huomioon."

      Ööh? Voi jumatsuikka! Ei kaikkien kanssa voi saada mätsiä ja ketä komeaa miestä edes kiinnostaa kuinka moni nainen on pyyhkinyt hänet vasemmalle? Ei ketään. Ihan yks hailee kuule siinä vaiheessa kun on tuhat mätsiä, joista yli puolet on kiimaisia naisia, heti valmiita seksiin ja valmiina toteuttamaan komistuksen villeimmätkin fantasiat. Tinderissä markkina-arvo mitataan mätseillä ja miten laadukkaita mätsejä on.

      "Yksi asia on varma: jos miehellä on tuhat mätsiä, hän itse pyyhkii oikealle melkein kaikki Naiset."

      Komealla miehellä on tuhat mätsiä, niin sinun mielestä hän painaa kaikille sydäntä? Ei se tuhat mätsiä kuule ihan päivässä, eikä kahdessa tule. Yleensä komealla miehellä on ollut tinder profiili useamman kuukauden ja hän pyyhkinyt sinä aikana esim. 10.000 naista ja 2000 hän on antanut sydäntä ja saanut 1000 mätsiä eli silloin mies on painanut painanut 1/5 naiselle sydäntä.

      Esim. tinder goldin ostanut komea mies voi pyyhkiä päivän aikana täysin rajattomasti vaikka tuhat naista päivässä ja saada yhden päivän aikana 100 mätsiä!

      • Anonyymi

        Ei se komistus taida niin suosittu ollakaan jos on pitänyt hankkia Gold. Gold on niille joita kukaan ei huoli.


    • Anonyymi

      En taida ymmärtää tinderin logiikkaa. Mielestäni yks oikea on parempi kuin tuhat huonoa matchia.

      • Anonyymi

        "En taida ymmärtää tinderin logiikkaa. Mielestäni yks oikea on parempi kuin tuhat huonoa matchia."

        No mutta jos mies ei saa mätsin mätsiä? Tyhjästä on paha nyhjästä.

        "Ei se komistus taida niin suosittu ollakaan jos on pitänyt hankkia Gold. Gold on niille joita kukaan ei huoli."

        Pup, pup, puppua.. Eiköhän tuollainen kaveri kuule ole vähintään ok näköinen.


    • Anonyymi

      Ulkonäkö=kemia
      Raha=rakkaus

      • Anonyymi

        Tämä.

        Tai toinen ulkonäkö=kemia=rakkaus.


    • Anonyymi

      Nettideitit ..... loputon suo... !

    • Anonyymi

      Jos luonne ratkaisisi niin minäkin pääsisin edes joskus treffeille osoittamaan millainen luonteeni on. Kun niin ei tapahdu niin on ihan selvää että ulkonäkö on ykkösasia ja muut tulevat sen jälkeen kaukana perässä.

      • Anonyymi

        Jospa sun luonne onkin sit aivan kamala? Et ehkä ite ole paras sitä objektiivisesti arvioimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe