Pelkään rummunsoiton opettajaani

Anonyymi

Olen Mikke ja hommasin soitonopettajan. En tajua mikä mulla on kun soittotunnille mentäessä tunnen osaavani läksyni. Olen harjoitellut ja harjoiteltaessa kappaleet menee ihan kivasti. Mutta sitten kun opettajani tulee sisään, tuntuu kun en osaa soittaa mitään tai en edes halua soittaa hyvin...Vihaan sitä miten se käyttäytyy mua kohtaan kun soitan hyvin. Ne kehut eivät tule mulle vaan hän kehuu itseään ja omaa erinomaisuuttaan opettajana mitä ei luultavasti todellakaan ole. Kukaan ei ole!
Saan kuulla aina samat asiat. Ne puutteet tekniikassani. Teen niiden eteen töitä, mutta aina tuntuu ettei mikään riitä.
Sitten opettajani on myös niin kiireinen, että tuntuu siellä tunnilla, että pitäisi vain soittaa nopeasti jotain niin hän voi taas lähteä parempiin soittoihin!
Ja inhoan sen kaksimielisiä juttuja!!! Inhoan kun se katsoo mua niin sen silmät on jatkuvasti ihan punaiset! Olen jatkuvasti ihan vaivaantunut siellä tunnilla. Olen siis miespuolinen ja opiskelen soittoa tulevaksi ammatikseni ja opettajani on mies.
Mitä mun pitäisi oikein tehdä?
Pitäisi vaihtaa opettajaa mutta olen keskustellut ystäväni kanssa tamän minun instrumenttini opettajista ja niin NIIN monet tuntuvat olevan samanlaisia pervoja vanhoista miehistä haaveilijoita!
Loukkaannun kun se matkii mun soittoa! Ihan kun mun itsetunto muutenkin ei olisi lähes nollassa. Vaadin itseltänikin kokoajan niin paljon, perfektionisti kun olen...
Että sellasta. Helpotti kun sain valitettua tänne.

241

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikke parka. Eikö kannattaisi vaan niellä oma ylpeys ja noudattaa kokeneen opettajan rumpuvinkkejä?

      • Anonyymi

        ketä "kokenutta" opettajaa tarkoitat?

        millä tavalla on "kokenut"?


      • Anonyymi

        Mitä "vinkkejä" tarkoitat ja missä?


      • Anonyymi

        Laitatko linkin vinkkiin?


      • Anonyymi

        Mitä vinkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vinkkejä?

        Varmaan jotain halvatunmoisia tykitysvinkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jotain halvatunmoisia tykitysvinkkejä.

        Ihan mahtavaa on tykitys, boooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jotain halvatunmoisia tykitysvinkkejä.

        ei oo linkkejä vinkkeihi näkynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo linkkejä vinkkeihi näkynä

        Edelleen odotan linkkejä vinkkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen odotan linkkejä vinkkeihin.

        Ei ole vinkkejä näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahtavaa on tykitys, boooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

        hyvä vinkki on tykityksen arvoinen


    • Anonyymi

      Moi! Minutkin tunnetaan Mikkenä netissä ja soitan myös. Itselläni ei ole ollut koskaan mitään opettajaa, joten vaikea minun sinua kauheasti on auttaa, mutta hyvä jos ihan jo sydämen purkaminen täällä auttoi sinua.

      • Anonyymi

        minä olen mikke ja oman sydämeni purkaminen on suurempi juttu kuin sinun sydämen purkaminen. Koska ette pysty esittämään todisteita, ettei minulla ole sarvia päässä, niin se todistaa että minulla on sarvi päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen mikke ja oman sydämeni purkaminen on suurempi juttu kuin sinun sydämen purkaminen. Koska ette pysty esittämään todisteita, ettei minulla ole sarvia päässä, niin se todistaa että minulla on sarvi päässä.

        Hienoa, että purat sydäntäsi täällä. Toivottavasti opit soittamaan joskus ja sinusta tulee ammattilainen. Muista myös, että huono opettaja pilaa hyvänkin oppilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen mikke ja oman sydämeni purkaminen on suurempi juttu kuin sinun sydämen purkaminen. Koska ette pysty esittämään todisteita, ettei minulla ole sarvia päässä, niin se todistaa että minulla on sarvi päässä.

        Yritätkö"pete" taaskin esiintyä mikkenä, vaikka et ole hän? Tosi sairasta käytöstä sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen mikke ja oman sydämeni purkaminen on suurempi juttu kuin sinun sydämen purkaminen. Koska ette pysty esittämään todisteita, ettei minulla ole sarvia päässä, niin se todistaa että minulla on sarvi päässä.

        Netissä on varmaan monta mikkeä. Yksi heistä on jopa maailman paras rumpuimprovisaatiossa. Ammattilaistenkin kehuma. Löytyy Googlella. "Parhaista parhaimmat rumpalit " Hienoa, että suomalainen taas paras jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on varmaan monta mikkeä. Yksi heistä on jopa maailman paras rumpuimprovisaatiossa. Ammattilaistenkin kehuma. Löytyy Googlella. "Parhaista parhaimmat rumpalit " Hienoa, että suomalainen taas paras jossain.

        Tuo kertomasi Mikke ainakin tarvitsee kipeästi soitonopetusta. Toivottavasti soitonopetuksessa oleva avauksentekijä on juuri hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertomasi Mikke ainakin tarvitsee kipeästi soitonopetusta. Toivottavasti soitonopetuksessa oleva avauksentekijä on juuri hän.

        Opettajan suhteen kannattaa olla valikoiva, koska opettajakunnassakin on ns. mulkkuja, joiden suurin pelko tuntuu on se, että oppilaasta tulee opettajaa parempi. Monissa tapauksissa se ei edes paljon vaadi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertomasi Mikke ainakin tarvitsee kipeästi soitonopetusta. Toivottavasti soitonopetuksessa oleva avauksentekijä on juuri hän.

        joss haluut opetella nopeutta tossa sulle ope.:

        https://www.youtube.com/watch?v=kd1TvMaZ1eE


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverilla ihan omat levelit.

        kyl kyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverilla ihan omat levelit.

        Eipä ole vastaavaa vielä koskaan maailmassa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole vastaavaa vielä koskaan maailmassa ollut.

        Ensimmäinen on "lajiaan" motorisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverilla ihan omat levelit.

        näyttää olevan joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen on "lajiaan" motorisesti.

        ensimmäinen ihmiskunnan historiassa.

        sen verran pitää täsmentää.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskomatonta settiä, nopee virppakäsi

        On kyllä nopea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskomatonta settiä, nopee virppakäsi

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        Etkö osaa lukea? Kyseessä ei olekaan mikään kappaleen soittaminen, vaan pelkkä soiton harjoittelu yleisellä tasolla, jossa kappale on vain pelkkä metronomi, joka voisi olla mikä tahansa muukin kappale.

        "PRACTISE_TOMS_SNARE"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        Kerrotko minkälaisia soittoharjoituksia itse teet rummuilla, ja käytätkö metronomia vai taustanauhaa kun harjoittelet? Tuskin ihan kauheasti olet harjoitellut kun et erota treeniä soittamisesta vaikka asia jopa kerrotaan videon kuvauksessakin. Eli se, että kyseessä on vain harjoittelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        Kuvittetko taas ymmärtäväsi jotain soittamisesta, vaikka et ole tuntiakaan harjoitellut oikeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        Motorisesti näyttää olevan ensimmäinen "lajiaan" maailmassa. Hieno saavutus itseoppineelta soittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motorisesti näyttää olevan ensimmäinen "lajiaan" maailmassa. Hieno saavutus itseoppineelta soittajalta.

        Kyllä, kyllä. Kova saavutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä. Kova saavutus.

        melkoinen on ollut treeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverilla ihan omat levelit.

        joo on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        Taustanauhan päälle soitettu improvisaatio on vain yksi improvisaation muoto musiikissa, ja soitosta pitäminen taas on vain mielipidekysymys. Jos et pidä jonkun improvisaatiosta, älä sitten kuuntele sellaista. Mikken improvisaatio on saanut paljon kehuja ympäri maailman. Paljon enemmän kuin yhdenkään Muusikko.netin "ammattilaisen" improvisaatiot. Paljon enemmän. Pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin Muusikko.netin "ammattilaisilla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        mitä tarkoitat "tykityksellä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä tarkoitat "tykityksellä"?

        sitä että tykittää halvatusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motorisesti näyttää olevan ensimmäinen "lajiaan" maailmassa. Hieno saavutus itseoppineelta soittajalta.

        suommmalainen taas jossain paras.

        hyvä leijonat, hyvä suomi24!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä että tykittää halvatusti.

        Sehän on hieno kehu jos sanotaan että on halvatunmoinen tykittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hieno kehu jos sanotaan että on halvatunmoinen tykittäjä.

        on on ooooonnn jooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        "selkeästi aloittelija."

        Mitähän nyt oikein mahdat selittää? Näyttää olevan motorisesti yksi taitavimpia maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        armottomasti joo tykittää kaveri. ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        mitä helvettiä oikein lässytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on varmaan monta mikkeä. Yksi heistä on jopa maailman paras rumpuimprovisaatiossa. Ammattilaistenkin kehuma. Löytyy Googlella. "Parhaista parhaimmat rumpalit " Hienoa, että suomalainen taas paras jossain.

        melkone treenis ollu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        melkone treenis ollu

        joops!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensimmäinen ihmiskunnan historiassa.

        sen verran pitää täsmentää.

        Ensimmäinen tapaus on kyllä ihan musiikinkin historiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen tapaus on kyllä ihan musiikinkin historiassa.

        samaa sano mun soiton opettaja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "selkeästi aloittelija."

        Mitähän nyt oikein mahdat selittää? Näyttää olevan motorisesti yksi taitavimpia maailmassa.

        Ensimmäinen on motorisesti lajiaan maailmassa. Melkoinen saavutus on kyllä itseoppineelta soittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motorisesti näyttää olevan ensimmäinen "lajiaan" maailmassa. Hieno saavutus itseoppineelta soittajalta.

        Johonkin nyt hävinny mun viesti. Mut joo, eka soittaja on tosiaan maailmassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        armottomasti joo tykittää kaveri. ,

        Aika tykki joo, tykittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertomasi Mikke ainakin tarvitsee kipeästi soitonopetusta. Toivottavasti soitonopetuksessa oleva avauksentekijä on juuri hän.

        Ei ole sama. Eri henkilöt on kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä on varmaan monta mikkeä. Yksi heistä on jopa maailman paras rumpuimprovisaatiossa. Ammattilaistenkin kehuma. Löytyy Googlella. "Parhaista parhaimmat rumpalit " Hienoa, että suomalainen taas paras jossain.

        "Parhaista parhaimmat rumpalit."

        Varmaan hienoa olla paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihaan hienosti "tykittää".

        Aika tykki on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Improvisaatio on musiikissakin vaikea laji.

        Ei ole vaikea, vaan vaikein. Siinä on iso ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen on motorisesti lajiaan maailmassa. Melkoinen saavutus on kyllä itseoppineelta soittajalta.

        Tässä on kertakaikkiaan vaan hämmentävä meininki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joss haluut opetella nopeutta tossa sulle ope.:

        https://www.youtube.com/watch?v=kd1TvMaZ1eE

        Tämä oli paras postaus aikoihin. loistavaa! Juuri tällaista treeniä olen kaivannut pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        Millä tavalla mielestäsi on "maneerinen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen mikke ja oman sydämeni purkaminen on suurempi juttu kuin sinun sydämen purkaminen. Koska ette pysty esittämään todisteita, ettei minulla ole sarvia päässä, niin se todistaa että minulla on sarvi päässä.

        Oletko jotenkin sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen mikke ja oman sydämeni purkaminen on suurempi juttu kuin sinun sydämen purkaminen. Koska ette pysty esittämään todisteita, ettei minulla ole sarvia päässä, niin se todistaa että minulla on sarvi päässä.

        On siis kaksi "mikkeä". Toinen on improvisaatiossa maailman paras ja toinen vasta opettelee ensimmäistä kappalettaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siis kaksi "mikkeä". Toinen on improvisaatiossa maailman paras ja toinen vasta opettelee ensimmäistä kappalettaan.

        Varmaan hienoa olla paras maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taustanauhan päälle soitettu improvisaatio on vain yksi improvisaation muoto musiikissa, ja soitosta pitäminen taas on vain mielipidekysymys. Jos et pidä jonkun improvisaatiosta, älä sitten kuuntele sellaista. Mikken improvisaatio on saanut paljon kehuja ympäri maailman. Paljon enemmän kuin yhdenkään Muusikko.netin "ammattilaisen" improvisaatiot. Paljon enemmän. Pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin Muusikko.netin "ammattilaisilla".

        Improvisaatiota siis tykittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä. Kova saavutus.

        Yks maailman kiinnostavimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverilla ihan omat levelit.

        Taidetta. Ja taitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Improvisaatiota siis tykittää.

        kyllä tämä vaan on parhautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Parhaista parhaimmat rumpalit."

        Varmaan hienoa olla paras.

        Voin sanoa olevani jopa hieman kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olen mikke ja oman sydämeni purkaminen on suurempi juttu kuin sinun sydämen purkaminen. Koska ette pysty esittämään todisteita, ettei minulla ole sarvia päässä, niin se todistaa että minulla on sarvi päässä.

        Miten sulla vois ollakaan kun et oo ees treenannu useita vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen on motorisesti lajiaan maailmassa. Melkoinen saavutus on kyllä itseoppineelta soittajalta.

        On joo kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Improvisaatiota siis tykittää.

        Hyvin "tykittää" improvisaatiota.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskomatonta settiä, nopee virppakäsi

        Plaanaa ihan omassa tasossaan. Strukturoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kertakaikkiaan vaan hämmentävä meininki.

        Hämmentävä tykki kertakaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sulla vois ollakaan kun et oo ees treenannu useita vuosia.

        Niinpä. Ei sarvia laiskoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plaanaa ihan omassa tasossaan. Strukturoi.

        On nyanssi ns. mallillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei sarvia laiskoille.

        Joo, Paljon pitää treenistä tehä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hienoa olla paras maailmassa.

        On varmasti joo. Harva on paras maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti joo. Harva on paras maailmassa.

        pätkät groovaa


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Paljon pitää treenistä tehä.

        Kun paljon treenaa niin lopulta tykki tykittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Improvisaatiota siis tykittää.

        Hienosti tykittää.

        T: muusikko.netin soittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plaanaa ihan omassa tasossaan. Strukturoi.

        Mitäs joo kyll


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti joo. Harva on paras maailmassa.

        Paras on paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa sano mun soiton opettaja.

        Opettajallani on yli 30 vuoden kokemus ammattisoitosta ja opetustyöstä ja hän totesi, että ei ole koskaan nähnyt vastavaa motoriikkaa ja improvisaatiotaitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidetta. Ja taitoa.

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        Taidat olla hivenen tyhmä. Kyseessähän ei ole minkään kappaleen soittaminen vaan vain soiton harjoittelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hieno kehu jos sanotaan että on halvatunmoinen tykittäjä.

        Minunkin mielestä on joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samaa sano mun soiton opettaja.

        Näin se joo onn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidetta. Ja taitoa.

        On melkoista "tykitystä"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika huono. maneerinen. ei märrä dynamiikasta ja selkeästi aloittelija. Soittaa melko tykittäen, mutta niinkuin halvaantuneena. Soiton ja harjoituksen puute havaittavissa.

        kekä mielestäsi on suomen paras rumpu-improvisaatiosssa?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa soittoa. Mikä lie pelle.

        Varmaan vaan joku vitsi ollu kyseessä.


      • Anonyymi

        paras ja ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan historiassa.

        mahtava suoritus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paras ja ensimmäinen lajiaan ihmiskunnan historiassa.

        mahtava suoritus!

        ON tosiaan! Kakkula-rapsis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uskomatonta settiä, nopee virppakäsi

        kyllä tykittää....!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tykki joo, tykittää.

        Tykittää metsään ja ojanpohjalle.


    • Anonyymi

      Kannattaa varmaan vaan hankkia toinen opettaja. Siltä se minusta nyt vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Mitä kappaleita olet harjoitellut?

      • Anonyymi

        "Tik tok tikka hakkaa puita nokallansa."

        En vielä muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tik tok tikka hakkaa puita nokallansa."

        En vielä muita.

        Se on hyvä kappale aloittelijalle. Siinä on puuhaa moneksi kuukaudeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä kappale aloittelijalle. Siinä on puuhaa moneksi kuukaudeksi.

        Hyvä aloitusbiisi tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä aloitusbiisi tosiaan.

        Mitä muita olette aloitusbiiseinä käyttäneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä kappale aloittelijalle. Siinä on puuhaa moneksi kuukaudeksi.

        Tosi hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä aloitusbiisi tosiaan.

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tik tok tikka hakkaa puita nokallansa."

        En vielä muita.

        Mikä sulla on se suurin ongelma siinä kappaleessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sulla on se suurin ongelma siinä kappaleessa?

        Tik tulee yleensä timessä mutta Tok kiilaa tai sleebaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tik tulee yleensä timessä mutta Tok kiilaa tai sleebaa.

        Monella ollut sama ongelma. Ei ole helppo kappale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella ollut sama ongelma. Ei ole helppo kappale.

        rautaista keskittymistä vaatii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rautaista keskittymistä vaatii

        Ja pitkää pinnaa. Mutta lopulta tykki tykittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitkää pinnaa. Mutta lopulta tykki tykittää.

        sibelius-akademiin proffa totes nähtyään halvatunmoista tykityssoittoo että hyvää oppia saanut soittaja on.

        jes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitkää pinnaa. Mutta lopulta tykki tykittää.

        Hyvää komppia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää komppia

        on joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää komppia

        TYKKI!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TYKKI!!!!

        Aivan mahtava meno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rautaista keskittymistä vaatii

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää komppia

        Hyvää tykitystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää komppia

        gruuvii syklii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        gruuvii syklii

        Totta. 16-osat syklissä kruunaa tykityksen.


    • Anonyymi

      Moi pete! Miksi esiinnyt taas Mikkenä? Oletko jotenkin sairas tai jotain sellaista?

      • Anonyymi

        pete ei tosiaan ole mikken kaveri, vaikka sellaisena esiintyykin muusikko.netissä.

        petellä ei varmaan kaikki asiat ole ihan hyvin.

        todennäköisesti on jollain tavalla mielisairas, sillä normaali ihminen ei väitä olevansa sellaisen ihmisen kaveri jota ei edes tunne.

        "NOTICE: Pete Kettula is not my friend. I don't know why he lie about that and send my improvisation videos to Drummerworld and beg comments. Kettula is well-known troll in Finnish music forums like "Muusikoiden.net". "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pete ei tosiaan ole mikken kaveri, vaikka sellaisena esiintyykin muusikko.netissä.

        petellä ei varmaan kaikki asiat ole ihan hyvin.

        todennäköisesti on jollain tavalla mielisairas, sillä normaali ihminen ei väitä olevansa sellaisen ihmisen kaveri jota ei edes tunne.

        "NOTICE: Pete Kettula is not my friend. I don't know why he lie about that and send my improvisation videos to Drummerworld and beg comments. Kettula is well-known troll in Finnish music forums like "Muusikoiden.net". "

        petellä selvästi jotain ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        petellä selvästi jotain ongelmaa.

        pete elää kyllä ihan jossain omassa keinotodellisuudessaan.


      • Anonyymi

        "peten" häiriköinti netissä on muusikko.netissä mainittu jo monta vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "peten" häiriköinti netissä on muusikko.netissä mainittu jo monta vuotta sitten.

        Yle Suomi tuntuu olevan täynnä näitä petejä musiikkivalikoimasta päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "peten" häiriköinti netissä on muusikko.netissä mainittu jo monta vuotta sitten.

        Joo. Muistan sen keskustelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pete ei tosiaan ole mikken kaveri, vaikka sellaisena esiintyykin muusikko.netissä.

        petellä ei varmaan kaikki asiat ole ihan hyvin.

        todennäköisesti on jollain tavalla mielisairas, sillä normaali ihminen ei väitä olevansa sellaisen ihmisen kaveri jota ei edes tunne.

        "NOTICE: Pete Kettula is not my friend. I don't know why he lie about that and send my improvisation videos to Drummerworld and beg comments. Kettula is well-known troll in Finnish music forums like "Muusikoiden.net". "

        Eli tilanne on siis se, että joku kylähullu yrittää netissä esiintyä toisena henkilönä ja kirjoittelee tämän nimissä. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pete elää kyllä ihan jossain omassa keinotodellisuudessaan.

        Vaikuttaa jotenkin pakko-oireiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa jotenkin pakko-oireiselta.

        Petekin yritti tykitellä, mutta eipä siitä tullut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Muistan sen keskustelun.

        Muistan myös. Sen mikke-kaverin nimissä siis joku esiintynyt useitakin kertoja netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan myös. Sen mikke-kaverin nimissä siis joku esiintynyt useitakin kertoja netissä.

        ja nyt alottanu tän ketjun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petekin yritti tykitellä, mutta eipä siitä tullut mitään.

        Peten tykittelyt on tykitelty ja laulut lauleltu. Ei oo kaveria enää näkynyt Musiikki.netissäkään selittämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peten tykittelyt on tykitelty ja laulut lauleltu. Ei oo kaveria enää näkynyt Musiikki.netissäkään selittämässä.

        Muusikko.netissähän peteä pidetään ns. hulluna.


      • Anonyymi

        Pete on vajakki-narsisti ja palstan moderaattori on myös. Kaksi paskakikkaretta.


      • Anonyymi

        Toisista tulee legendoja, toisista vain kuppaisen suomi-palstan moderaattoreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisista tulee legendoja, toisista vain kuppaisen suomi-palstan moderaattoreita.

        Toiset tykittää, toiset ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset tykittää, toiset ei.

        Hyvä hyvä.

        t: musiikkipedagogi AMK ja KM / musiikkikasvatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä.

        t: musiikkipedagogi AMK ja KM / musiikkikasvatus.

        Hyvänkuuloista mulle ennestään tuntemattoman hepun toimesta. Kulkeepi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä.

        t: musiikkipedagogi AMK ja KM / musiikkikasvatus.

        mulla myös kiva hyvä

        t: musaaja-DDt ja VMP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänkuuloista mulle ennestään tuntemattoman hepun toimesta. Kulkeepi.

        Hyvä on jolkotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on jolkotus

        Näyttää olevan maailman parhaita. Jos ei vallan paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan maailman parhaita. Jos ei vallan paras.

        Paras on. Tykki tykittää, joops!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muusikko.netissähän peteä pidetään ns. hulluna.

        Pete selvitti hienosti, että Mikkeä pidetään muusikoiden netissä trollina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Muistan sen keskustelun.

        Hienosti Kettula selvitti, että Mikeä pidetään ammattilaisten keskuudessa floppina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan maailman parhaita. Jos ei vallan paras.

        Mikke ei yllä soitossaan edes huonolle tasollle.


    • Anonyymi

      Opettaja on siinämielessä todella merkittävä henkilö että hän voi oikeasti motivoida sua soittamaan, tai sitten jos tuntuu että harjoittelet opettajaasi varten, esim. pelon kautta, niin sillon musaa ja soittamista voisi verrata velvollisuuden suorittamiseen, esim. armeijaan.
      Jos sulla ei toimi kemiat sun opettajan kanssa ja pelkäät hänen reaktiota jos soitto ei suju, kannattaa vaihtaa opea. Niitä hyviä musa opettajia on olemassa, jotka osaa tukea oppilaan soitta ja joiden kanssa on vaan ihan perkeleen kiva soittaa- ja siinä oppii samalla paljon paremmin. Hyvältä opelta on myös paljon mukavampi kysyä, jos tarvitsee neuvoa johonkin ja oppi menee paljon paremmin perille, kun opettajalta jonka kanssa ei tule toimeen....

    • Anonyymi

      Puhuuko opettajasi liikaa kapulakieltä?

    • Anonyymi

      Kuka opettaja kyseessä? Se olisi hyvä tietää että osataan muut vältellä ja tieto leviää huonosta opettajasta .

      • Anonyymi

        eikös se sen jaxxmiehen juttuja ollut.

        keskinkertaisuus luulee olevansa joku opettaja kun on päässyt jonkun peruskurssin läpi.


    • Anonyymi

      kannattais varmaan käsitellä noita sun juttuja sen opettajan kanssa. netissä vinkuminen ei auta asiaa millään tavalla.

    • Anonyymi

      Hurjaa shittiä.. ja nimenomaan sitä itseään...

      Kannattaa miettiä jotain muuta opettajaa jo tässä vaiheessa.

    • Anonyymi

      "Mitä mun pitäisi oikein tehdä?"

      lopettaa tollasten sekojuttujen keksiminen.

    • Anonyymi

      Kannattaisikohan kokeilla huilua vaihteeksi? Etsi jostain huilisti opettajaksi. Huilunsoittajat ovat näppärän näköisiä ja muutenkin kiihkeän oloisia.

      • Anonyymi

        Niin totta. Hakusanalla "huilisti" löytyy paljon kauneutta.


    • Anonyymi

      Fagotti sopii aloittajalle parhaiten,

    • Anonyymi

      Moikka! Miten sulla ja opellasi nykyään menee? Joko oot oppinut sen biisin jota kerrot harjoittelevasi?

      • Anonyymi

        Iskussa kakkonen ja nelonen menee edelleen sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskussa kakkonen ja nelonen menee edelleen sekaisin.

        Kannattaa ajatella kolmimuunteisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ajatella kolmimuunteisesti.

        Lisäksi tahdissa voi laskea viiteen, ja jos tulee tosi kiire, niin kuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi tahdissa voi laskea viiteen, ja jos tulee tosi kiire, niin kuuteen.

        Kuuden kanssa menee tasan, mutta viiden kanssa jää 32-osanuotti "roikkumaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuden kanssa menee tasan, mutta viiden kanssa jää 32-osanuotti "roikkumaan".

        joo on joskus tosi haasteellinen ainakin jos on upbeat mihin pitää upottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo on joskus tosi haasteellinen ainakin jos on upbeat mihin pitää upottaa.

        Sopivasti tykittämällä kyllä osuu kohdalleen nuottikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivasti tykittämällä kyllä osuu kohdalleen nuottikin.

        Tykityksessä on tärkeintä tähtäys. Eli se mihin aina kulloisenkin nuotin pitää osua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ajatella kolmimuunteisesti.

        Tai sitten vartti per kantti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykityksessä on tärkeintä tähtäys. Eli se mihin aina kulloisenkin nuotin pitää osua.

        näin, näin juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin, näin juuri

        Jos veivaa ympyrää ei kannata päästää lässähtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos veivaa ympyrää ei kannata päästää lässähtämään.

        Totta. Tulee äkkiä ovaali ja aika heittää reunoilla kun kollektiivin rajaenergia tulee liian lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tulee äkkiä ovaali ja aika heittää reunoilla kun kollektiivin rajaenergia tulee liian lähelle.

        Negatiivisen polarisaation korjaus voi olla ongelma "rajan" pinnassa. Riippuu tietysti paljon nopeudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivisen polarisaation korjaus voi olla ongelma "rajan" pinnassa. Riippuu tietysti paljon nopeudesta.

        Ja liikkeen suunnasta. Suorassa linjassa tulee usein enemmän ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja liikkeen suunnasta. Suorassa linjassa tulee usein enemmän ongelmia.

        Näin on. Nopein reitti ei aina ole suora kahden pisteen välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Nopein reitti ei aina ole suora kahden pisteen välillä.

        Näin se on. Hämmentävää mutta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivisen polarisaation korjaus voi olla ongelma "rajan" pinnassa. Riippuu tietysti paljon nopeudesta.

        Taju voi lähtee jos liikaa koittaa "kammeta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taju voi lähtee jos liikaa koittaa "kammeta"

        joops!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vartti per kantti.

        piti sanoo sama mutt ehit ekaks


    • Anonyymi

      Talk the talk, walk the walk.

      • Anonyymi

        Walkie-Talkie? Salut!


    • Anonyymi

      Harjottelet vaan enemmän niin kyllä se siitä lähtee tykitys sullakin jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        Joo. Ei se rakettitiedettä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei se rakettitiedettä ole.

        Melko all-star meno. Hieno homma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko all-star meno. Hieno homma!

        Joops, sano Raakkuna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joops, sano Raakkuna!

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Ei kannata pelätä. Tykität vaan menemään.

      • Anonyymi

        Näin on marjat!


      • Anonyymi

        totta.

        tykki vaan laulamaan booom!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta.

        tykki vaan laulamaan booom!

        Raskaasti laittaa. Taito se on sekin. Nyt kuuntelen 75-luvun singsong-kinkykong hilibatizippaa ja juon keppanaa. Kohta varmaan tykittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaasti laittaa. Taito se on sekin. Nyt kuuntelen 75-luvun singsong-kinkykong hilibatizippaa ja juon keppanaa. Kohta varmaan tykittää.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaasti laittaa. Taito se on sekin. Nyt kuuntelen 75-luvun singsong-kinkykong hilibatizippaa ja juon keppanaa. Kohta varmaan tykittää.

        Keveällä kengityksellä tykki kyllä tykittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskaasti laittaa. Taito se on sekin. Nyt kuuntelen 75-luvun singsong-kinkykong hilibatizippaa ja juon keppanaa. Kohta varmaan tykittää.

        Ehheheheheeheehh! HE!

        Itekin kuuntelen kaikenlaista kräppiä nykyään sujuvasti ja otan toki samalla keppanaa. Voi kuin itsekin saisi joskus keppanalla samanlaisen blofwn'n kuin mitä monella moottoritykittäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keveällä kengityksellä tykki kyllä tykittää.

        Jos kenkä lipsuu niin sukalla voi sudittaa. Tykittäessä siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kenkä lipsuu niin sukalla voi sudittaa. Tykittäessä siis.

        Nahkakenkä hyvä soittokenkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nahkakenkä hyvä soittokenkä.

        Kenkä jalassa on kyllä vaikeampi tykittää, koska tuntuma on huonompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenkä jalassa on kyllä vaikeampi tykittää, koska tuntuma on huonompi.

        Ei ole, tuntuma on veltompi mutta ei erilainen kuin veltto.


    • Anonyymi

      Jos tekee baarissa salitreeniä niin kannattaa tehdä kevyemmällä pikkutuopilla ja huolehtia ottokäden lämmittelystä ennen treeniä. Itse treenaan baarissa enimmäkseen keskivartalon kaljamahaa ja ottokäden lihaksia. Ne kuitenkin näin musiikin ammattilaisena pitävät luut kasassa ja ruodon ryhdissä kun tykki tykittää.

      • Anonyymi

        olet tosi mahtava jazzmies.

        miten voitkin olla noin mahtava?


      • Anonyymi

        Kusta kiukaalle. Haluan tähän taaskin kerran todeta, että pahimmillaan keskikalja voi aiheuttaa kovan kännin, josta ei parane koskaan.


      • Anonyymi

        Kunnon keppanassa tykki kyllä tykittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusta kiukaalle. Haluan tähän taaskin kerran todeta, että pahimmillaan keskikalja voi aiheuttaa kovan kännin, josta ei parane koskaan.

        Joku mun viestin taas poistanut. Kolme ihan melkein harrastuksekseen keppanan ottoa ja soittimenkin soittoa opettavaa on neuvonut ihan hyviä asoita huomioon otettavaksi kun soittaa ja juo kaljaa. Puhun siis keppanan tärkeydestä musiikin saralla. Joku muu taas vetelästä rentoudesta joka voi tulla housuun ja kyllä siihen muusikon ilmaisuun pääsee kun jaksaa juoda kaljaa.

        Suosittelen, että käyt Antti Pekkalan luona ottamassa tuopin tai pari. Hänellä on tosi paljon osaamista pedaalin ja rummunkin soittamisessa ja kaikki hänen soittelutunneilla käyneet ovat kovasti kehuneet kunnon känniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusta kiukaalle. Haluan tähän taaskin kerran todeta, että pahimmillaan keskikalja voi aiheuttaa kovan kännin, josta ei parane koskaan.

        Joku kakkara taaskin mun viestin poistanut. Kolme siis melkein harrastuksekseen keppanan ottoa ja ihan soittimenkin soittoa opettavaa on neuvonut ihan hyviä asoita huomioon otettavaksi kun soittaa ja juo kaljaa. Puhun siis keppanan tärkeydestä musiikin saralla. Joku muu taas vetelästä rentoudesta joka voi tulla housuunkin ja kyllä siihen muusikon ilmaisuun pääsee kun jaksaa juoda kaljaa.

        Suosittelen, että käyt Antti Pekkalan luona ottamassa tuopin tai pari. Kertoo olevansa paras ja hänellä on varmaan tosi paljon osaamista pedaalin ja rummunkin soittamisessa ja kaikki hänen soittelutunneilla käyneet ovat kovasti kehuneet kunnon känniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon keppanassa tykki kyllä tykittää!

        TOTTA!

        t: keppanoitsija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA!

        t: keppanoitsija

        keppanatykki paras tykki, booooommssss!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keppanatykki paras tykki, booooommssss!

        Näin on. Keppanassa tykittää mahtavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon keppanassa tykki kyllä tykittää!

        samaa sano blazzzzzzzzzzzzzzzmies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keppanatykki paras tykki, booooommssss!

        Viimeks viime viikolla viimeks kuuntelin vanhaa Yamahanan
        Propniggia ja Edwardinon vanhaa Stainless Crräppiä saman kokoisilla "stetsoneilla" ja samassa viilitilassa. Pröölin Sexportit ja Yamahamanan Rockfaardid löytyy myös samasta huoneistosta jossa juon keppanaa.

        Grosterixsetin rungotolpat tölkit soivat kirkkaalla juomalla ja sävelellä ja Brohonicit taas matalalla. Sexportit ja Bollockstarit ei oikeastaan soi ollenkaan, kun rungon kylkeen keppanassa kumauttaa nyrkillä silloin, kun niissä ei ole immen- tai muita -kalvoja. Siksi niihin ei saa mieleistä soundia edes keppanassa, vaikka mitä tekisi pöhnäspäiten. Soittajan 140% soundinmuodostuksesta katoaa jos keppanaa on liian vähän.

        Yleinen käsitys siitä, että hyvä soittaja saa rummut kuulostamaan hyvältä ei ole oikein pitävä, kun sama rumpali soittaa halpista ja kunnollista samassa tilassa. Halpa rumpu hyvin viritettynä yksistään bändin kanssa on ihan kohtuullinen, mutta kunnon setti vetää verohon pois.

        Symbaalit sitten vielä: Kukaan ei kehtaa sanoa, että hyvä soittaja saa huonot symbaalit kuulostamaan hyvältä. Metsästetään sitä hyvää ridea vuosikaudet kuitenkin. Niin minäkin olen tehnyt. Samoin muidenkin symbaalien osalta.


    • Anonyymi

      Mitä siinä pelkäät? Hanki tykki jos pelottaa kovin.

      • Anonyymi

        Mitä isompi tykki, sen halvatunmoisempi pamaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä isompi tykki, sen halvatunmoisempi pamaus.

        Mostest of the bestest! ==


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mostest of the bestest! ==

        boom, boom - tykitellään!

        t: seppo


    • Anonyymi

      Mites haitarin soiton opettaja? Pelkäätkö häntäkin?

      • Anonyymi

        Jos se humpalle rupiaa niin sillon kyllä.


    • Anonyymi

      Näyttää kikke olevan ensimmäinen lajiaan koko kuppaisen ihmiskunnan historian aikana. Siinä vähän faktaa.

    • Anonyymi

      Ottaisin itse vastaavassa tapauksessa yhteyttä suosiolla mielenterveystoimistoon ja mitä niitä lie olemassa.

      • Anonyymi

        tolle kaverille on sanottu toi moneen kertaan kymmenen vuoden aikana.

        esiintyy siis vihaamanaan mikkenä ja häiriköi netissä sen nimissä.

        facebook yms.

        hullu tosiaan kyseessä.


    • Anonyymi

      Moi! Miten sulla ja opettajalla menee nykyään?

      • Anonyymi

        Lopetin soittamisen. Opettaja sanoi että turha on jatkaa jos en edes tee annettuja harjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin soittamisen. Opettaja sanoi että turha on jatkaa jos en edes tee annettuja harjoituksia.

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin soittamisen. Opettaja sanoi että turha on jatkaa jos en edes tee annettuja harjoituksia.

        Itsekin olen antanut lähtöpassit muutamalla oppilaalle, jotka eivät viitsineet tehdä harjoituksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin olen antanut lähtöpassit muutamalla oppilaalle, jotka eivät viitsineet tehdä harjoituksiaan.

        Olen antanut kenkää suuremmalle osalla oppilaita mitä niitä on monella edes ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen antanut kenkää suuremmalle osalla oppilaita mitä niitä on monella edes ollut.

        Mitä opetat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä opetat?

        Jousisoittimen soittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin soittamisen. Opettaja sanoi että turha on jatkaa jos en edes tee annettuja harjoituksia.

        Oikeassa oli opettajasi.


    • Anonyymi

      Aloittajalle kysymyksiä: Miksi keksit tuollaisia typeriä satuja, ja mihin pyrit kun satuilet?

      • Anonyymi

        Aloittaja on mielisairas, joka vainoaa jotain soittajaa. Tehnyt samaa useita vuosia.


    • Anonyymi

      Ota seuraavaksi kerraksi Fiskarsin kirves rumpusettisi päälle ja jysäytät sitä välillä lattiaan mieluummin aina epäsopivassa tahdissa. Opettajan uhoilut loppuu hyvin nopeasti.

      • Anonyymi

        Vastailetko useinkin itsellesi vuoden viiveellä?


    • Anonyymi

      boom, tykki tykittää.

      • Anonyymi

        tykittää kuin norjalainen...

        badabooms!


      • Anonyymi

        Misse tykittää ojanpohjalle hyvin nopeasti ja suuntaa suolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misse tykittää ojanpohjalle hyvin nopeasti ja suuntaa suolle.

        kuka misse?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      joops.

      norjalaisuus ja nopea tykityssoitto tuplilla kiinnostaa.

      ota yhteyttä.

      t: blaergh

    Ketjusta on poistettu 301 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe