Mikä on tuo kirkas valo taivaalla, liikkuu hitaasti. Ei lentokone...
Juuri nyt valoilmiö eteläkeskuksessa
10
84
Vastaukset
Mun mällit siel vaa lenteli
- Anonyymi
Hei.Minkälainen se valoilmiö oli??
Marraskuussa olenmme nähneet sellaisen valoilmiön yö aikaan noin klo; 01.15 aikoihin. Oli 5 tai 6 valoa sellaisessa muodostelmassa.Jokin alus se oli.Ääntä ei kuulunut ,ei mitään muuta kuin se vaan oli siellä taivaalla paikoillansa. EI ollut helikopteri,ei mikään selitettävissä oleva asia. Tästä kirjoitin myös silloin.- Anonyymi
Etsippäs googlella drone lights. Ja katso kuvia.
Näyttäskö tutulta?
- Anonyymi
Sama näky sodankylässäki samoihin aikoihin. Semmonen vähä isompi ku tähti mutta näytti kuitenki ihmisen tekemältä
- Anonyymi
Ufohan se siellä lentelee.
- Anonyymi
Se on Venus-planeetta.Näkyy hyvin kirkkaana .Nousee etelän taivaalle klo 15 aikoihin.
- Anonyymi
Ahaa kiitoksia. Hämmästelly töissä sitä monena iltana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole kun ufo. Miksei Lapin kansa tee siitä juttua? Ovat salaliitossa alienien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asti rekkakuskit on alkaneet käydä töissä eteläkeskuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asti rekkakuskit on alkaneet käydä töissä eteläkeskuksessa.
Vissiinki näkyy muuallaki ku eteläkeskuksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623