Mikä on tuo kirkas valo taivaalla, liikkuu hitaasti. Ei lentokone...
Juuri nyt valoilmiö eteläkeskuksessa
10
91
Vastaukset
Mun mällit siel vaa lenteli
- Anonyymi
Hei.Minkälainen se valoilmiö oli??
Marraskuussa olenmme nähneet sellaisen valoilmiön yö aikaan noin klo; 01.15 aikoihin. Oli 5 tai 6 valoa sellaisessa muodostelmassa.Jokin alus se oli.Ääntä ei kuulunut ,ei mitään muuta kuin se vaan oli siellä taivaalla paikoillansa. EI ollut helikopteri,ei mikään selitettävissä oleva asia. Tästä kirjoitin myös silloin.- Anonyymi
Etsippäs googlella drone lights. Ja katso kuvia.
Näyttäskö tutulta?
- Anonyymi
Sama näky sodankylässäki samoihin aikoihin. Semmonen vähä isompi ku tähti mutta näytti kuitenki ihmisen tekemältä
- Anonyymi
Ufohan se siellä lentelee.
- Anonyymi
Se on Venus-planeetta.Näkyy hyvin kirkkaana .Nousee etelän taivaalle klo 15 aikoihin.
- Anonyymi
Ahaa kiitoksia. Hämmästelly töissä sitä monena iltana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole kun ufo. Miksei Lapin kansa tee siitä juttua? Ovat salaliitossa alienien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asti rekkakuskit on alkaneet käydä töissä eteläkeskuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asti rekkakuskit on alkaneet käydä töissä eteläkeskuksessa.
Vissiinki näkyy muuallaki ku eteläkeskuksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588