Sellaista josta kaivattua sinut 100% varmuudella tunnistaisi. Haluatteko vain haaveilla ja unelmoida vai mikä vaivaa?
Miksi kukaan ei ole valmis laittamaan tunnistetta?
57
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys, näytitkö esimerkkiä?
- Anonyymi
Olen jo niin tehnyt useastikin eikä niihin kukaan vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo niin tehnyt useastikin eikä niihin kukaan vastaa.
Heh, sama. Tarkoittaa sitä, että kaivattu ei käy täällä tai ei kaipas
- Anonyymi
Minä laitoin sellaisen, josta oikea hlö olisi tunnistanut itsensä. Mitä tapahtuikaan, koko viestiketju oli hävinnyt johonkin seuraavana päivänä, enkä ikinä ehtinyt edes näkemään oliko joku vastannut siihen :(
- Anonyymi
Laita tähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tähän?
En mä kehtaa enää, pää selvinnyt jo sen verran, että tajuan vain yksipuolisesti kaipailevani. Sanotaan vaan ympäripyöreästi, että yhtä remonttireiskaa kaipailin.
- Anonyymi
Ei kannata nimellä alkaa ketään kaipailla. Kukaan ei halua nimeään tänne. Siinä loppuu tunteet äkkiä, jos oman nimensä tunnistettavasti täältä löytää. Siten, että siitä voi tunnistaa oma mummokin suurinpiirtein. Onhan se noloakin, että käyttää toisen nimeä muttei omaansa. Pitää keksiä fiksummat tunnisteet tai olla hiljaa.
- Anonyymi
Koska mä aion tunnistella hänet livessä jatkossa.. jos suinkin mahdollista. Ikävä on, palstat tympii ja tunnisteita on kylvetty jo tarpeeksi. Alkaa riittää tämä pikkuseikkailu täällä. Onneksi jää lyhyeksi mun kohdalla. Tai toivottavasti. Hän tietää mun täällä olevan ja häntä ajattelevan, jos on täällä käynyt ja lukenut oikeat viestit.
- Anonyymi
Vaikea uskoa tuota, että tunnistaisi itsensä, koska harvoin täällä on yhtäkään viestiä, joka oikeasti sisältäisi jotain tunnisteita. Ympäripyöreitä tunnisteita kyll löytyy pilvin pimein, jotka sopii tuhansille ihmisille.
Mutta pidä toi, että tunnistat hänet livessä, kuulostaa hyvältä. Tunnistaisipa oma ihastuksenikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea uskoa tuota, että tunnistaisi itsensä, koska harvoin täällä on yhtäkään viestiä, joka oikeasti sisältäisi jotain tunnisteita. Ympäripyöreitä tunnisteita kyll löytyy pilvin pimein, jotka sopii tuhansille ihmisille.
Mutta pidä toi, että tunnistat hänet livessä, kuulostaa hyvältä. Tunnistaisipa oma ihastuksenikin.Lisäyksenä vielä, että minäkin olen "tunnistanut" omani viestejä täältä huomatakseni myöhemmin, että eipä ollutkaan, kun aloittaja antanut lisätietoa. Kummallisesti se vaan aiheuttaa pettymyksen, vaikka tajuaa järjellä, että epätodennäköistä se olisikin löytää täältä sen oikean viestit.
- Anonyymi
Kannattaa laittaa irl viesti ja todeta tunteiden yksipuolisuus. Siinä jää palstalla haaveilukin äkkiä. Mutta onhan täällä toki mukava haaveilla niin kauan kun ei tarvitse ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Se kun voi lopulta olla aika valaiseva kokemus, varsinkin jos tilanne on jo alkujaan mahdoton.
- Anonyymi
Jumankauta kun kaikilla ei sitä numeroa ole eikä toisten numeroa löydy edes mistään.
- Anonyymi
Eiköhän monen takaraivossa ole just tuo tiedossa. Sen takia ollaan täällä, kun tiedetään, että toinen on joko varattu tai kyseessä yksipuolinen ihastus. Itse en ota yhteyttä, koska tiedän jo, että toinen on varattu. Ei ole tarvetta ruveta vielä tiedustelemaan onko tunteetkin yksipuolisia. Yksi isku riittää jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän monen takaraivossa ole just tuo tiedossa. Sen takia ollaan täällä, kun tiedetään, että toinen on joko varattu tai kyseessä yksipuolinen ihastus. Itse en ota yhteyttä, koska tiedän jo, että toinen on varattu. Ei ole tarvetta ruveta vielä tiedustelemaan onko tunteetkin yksipuolisia. Yksi isku riittää jo.
Kannattaa, tai sitten luovuttaa. Miksi roikkua täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa, tai sitten luovuttaa. Miksi roikkua täällä.
Ei ole kytkintä, josta vääntää tunteet off-asentoon. Oliskin.
Anonyymi kirjoitti:
niinpä just, on hieman hankalaa kun tunteita on, vaikka järki sanoo toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on se, ettei ota selvää mutta elättelee silti toiveita jostain. Siksi jää roikkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on se, ettei ota selvää mutta elättelee silti toiveita jostain. Siksi jää roikkumaan.
En ota selvää, koska toinen on varattu. Se tieto riittää mulle. Mun moraalin vastaista yrittää varattua miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota selvää, koska toinen on varattu. Se tieto riittää mulle. Mun moraalin vastaista yrittää varattua miestä.
Ymmärrät kai että täällä haaveilu on moraalisi vastaista. Huijaat itseäsi. Eikö se ole sitten sama ottaa selvää. Jos et pysty luouvuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrät kai että täällä haaveilu on moraalisi vastaista. Huijaat itseäsi. Eikö se ole sitten sama ottaa selvää. Jos et pysty luouvuttamaan.
Mä voin sen verran alentaa moraalini rajoja, että jos mies itse ottaisi yhteyttä, niin voisin tavata. Muuhun en taivu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin sen verran alentaa moraalini rajoja, että jos mies itse ottaisi yhteyttä, niin voisin tavata. Muuhun en taivu.
Oletetaan että yhteydenotto tulee eteen, tilanne realisoituu. Joudut silti tekemään sen vaikean valinnan ja yhä ne samat asiat tulee eteen. Yhteydenotto on vain yksi askel monimutkaisessa kuviossa. Älä odota että toinen ratkaisee kaikki ongelmat puolestasi. Lopulta vaihtoehdot on edelleen samat. Tehdä jotain asioiden eteen tai luovuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletetaan että yhteydenotto tulee eteen, tilanne realisoituu. Joudut silti tekemään sen vaikean valinnan ja yhä ne samat asiat tulee eteen. Yhteydenotto on vain yksi askel monimutkaisessa kuviossa. Älä odota että toinen ratkaisee kaikki ongelmat puolestasi. Lopulta vaihtoehdot on edelleen samat. Tehdä jotain asioiden eteen tai luovuttaa.
Olettaisin, että jos mies ottaisi yhteyttä, niin se olisi jo osoitus jonkunlaisesta mielenkiinnosta. Ellei nyt sitten pelkkää seksiä olisi yrittämässä pelkän vaihtelun vuoksi. Yhteydenotto kieltämättä toisi lisää pohdittavaa, mutta minusta suurin ongelma on miehen itsensä, koska minä olen vapaa ja hän varattu. Ongelma siitä tulisi minulle, jos hän ei halua muuttaa elämäänsä ja minä en halua olla salasuhde.
- Anonyymi
Minä tuon on tehnyt ja ymmärtänyt ja siksi olenkin täällä. Täällä saa olla🤗.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Paitsi tämä on profiilin mukaan sinkku kenenkaa olisi kiva kirjoitella ja nähä irl ja tehtiinkin loppu-syksystä. Nytten näin. Sellasta sattuu. Elämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten huijaa itseään jos tietoisesti haluaa roikkua täällä jos ei muutakaan. Jos olisi, niin eikai sitä täällä silloin roikkuisi 🤔?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Paitsi tämä on profiilin mukaan sinkku kenenkaa olisi kiva kirjoitella ja nähä irl ja tehtiinkin loppu-syksystä. Nytten näin. Sellasta sattuu. Elämä on.
Mitä tapahtui? Oletko itse se varattu osapuoli?
- Anonyymi
ehkä näpäyttävin tunniste"bellapunkerolla on sirkussyndrooma"
hei, ehkä ei ole enää mitään aihetta, yhtään mihinkään....?
"skodabella-punkero"
:)
https://www.youtube.com/watch?v=qjuEXKwnkLE- Anonyymi
Toi on sun ajatuksen juoksu voiko olla dillempi.
- Anonyymi
Noin se kuuluiskin mennä. Ihmiset kuitenkin lataa painoarvoa merkityksettömiin viesteihin. Siltä se ainakin näyttää.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Itse olen täällä ikävöimääni miestä etunimellä kaivannut, oman etunimenkin maininnut useaan kertaan. Olen maininnut usean musiikkikipaleen, joka meitä yhdistänyt, lemmikin nimen, yksityiskohtia tapaamisistamme, paikkakunnan ym. Enkä siis ole häntä täältä tavoittanut. Jos hän täällä olisi ollut, olisi varmasti tunnistanut. Mielestäni ainakin kaivatun etunimen ja paikkakunnan voisi mainita, jos oikeasti jonkun täältä haluaa tavoittaa. Se on sitten eri asia jos haluaa muuten vaan tänne kirjoitella.
- Anonyymi
Jos hän onkin ollut ja tunnistanut, mutta ei halua kirjoittaa tälläisellä palstalla eikä puhua kasvotusten mitään asiasta. Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän onkin ollut ja tunnistanut, mutta ei halua kirjoittaa tälläisellä palstalla eikä puhua kasvotusten mitään asiasta. Mitä sitten?
Edellinen lisää: en puhu itsestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen lisää: en puhu itsestäni.
No, sillehän ei sitten mitään mahda.
- Anonyymi
Trollit kun eivät tiedä tunnisteita, parempi pysytellä ympäripyöreissä tarinoissa.
- Anonyymi
Huono selitys mut miten voi olla niin urpoa jengiä että tekee sellasta joka ei liity itseen.
- Anonyymi
Pelko siitä, että kaivattu kaipaa täällä jotain toista ja tunnistaa siinä sivussa minut. En halua että hän tiedää minun käyvän täällä jos ei pidä minusta siinä mielessä.
- Anonyymi
Tunnisteet on turhia jos juttu on jo katsottu,kokeiltu ja todettu toimimattomaksi.
- Anonyymi
Kenen kohdalla on näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kohdalla on näin?
Mun esimerkiksi. Mitä se hyödyttäisi ladella tunnisteita tänne?
Hänellä on oma elämä elettävänä. Miksi haluaisin tehdä jotain joka ehkä voisi aiheuttaa hankaluuksia esimerkiksi toisen parisuhteeseen. Tosin tiedän kyllä että hänen kumppaninsa tietää meistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun esimerkiksi. Mitä se hyödyttäisi ladella tunnisteita tänne?
Hänellä on oma elämä elettävänä. Miksi haluaisin tehdä jotain joka ehkä voisi aiheuttaa hankaluuksia esimerkiksi toisen parisuhteeseen. Tosin tiedän kyllä että hänen kumppaninsa tietää meistä.Tiedätkö varmaksi, että tietää? Vai oletatko vain?
Kuinka varma olet siitä, ettei toimi?
- Anonyymi
Epäilen vähän sitä että naista kiinnostaa itseään nuorempi mies mutta minkäs sille voi kun sydämeni vei.
itse nämä tunteet sai aikaan, täysin epätoivoinen yhtälö olisimme me, mutta siis itseäni vanhempi mies, sai jotain tunteita aikaan <3
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
M/EK/LPR no siinä on tunniste.. tosin tuskin kukaan on edes kaivannut saati haikaillut. kun satunnaisesti tätä skeidaa luen.
- Anonyymi
Kun ei ole ketään ketä kaipaa. Kun ei voi hyvin ei jaksa kiinnostua kenestäkään.
- Anonyymi
näin se menee... mutta menkööt. elämä jatkaa radallaan ja sillä sipuli. M/EK/LPR
- Anonyymi
vali vali seli seli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vali vali seli seli
ei satu olemaan vali vali seli seliä. jos jollain on asiaa niin pitää tulla rohkeesti sanomaa. M/EK/LPR
- Anonyymi
Olen tänään tehnyt niin. Kävin tontin rajalla kusella.Laskin housut alas,otin siittimeni kouraan ja suljin silmäni. Siinä kusen noruessa putken suulta hiljalleen vetelin esinahkaa edestakaisin ja haaveilin unelmieni naisesta...
Pyh,mitäs vielä.Naapurin Unskin sekarotunen piski alako haukkua räksyttämmää.Se siitä tunnelmallisesti mielikuva-aktista!! - Anonyymi
Onko täällä E-naista?
- Anonyymi
Itse kirjoitin tänne alunperin lähinnä omia tunteita ja omaa ikävääni. En edes ajatellut että kohde voisi olla täällä.
- Anonyymi
Lihaksikas, komea, pitkä ja tiukkapeppuinen salimies on aika hyvä tunniste. ;)
- Anonyymi
Mutta ei yksilöllinen tunniste.
ruskeat silmät, jo vanhempi mies =) heh
tukka nooh, pituus nooh- Anonyymi
Kymenlaaksossa.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
Ei ole Kymenlaakso kyseessä
Sit mä ihmettelen kun kirjoittelet niiden tyyliin eli "kelleen" jnje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493233- 1092644
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402268Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4902159- 1111930
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531913Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91754Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121702Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151657