että saatan joku päivä kertoa sulle tunteistani hyvinkin yllättäen ja suoraan. Tai leikkisästi vitsaillen. Jos sattuu sellainen villifiilis ja sä samaan hetkeen livessä. Älä säikähdä sitten. Takavasemmalla on hätäpoistumisreitti sulle, poistuminen tehdään rauhallisesti kävellen ulkotilan suuntaan.
Varoitan sua mies ihanin
72
527
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että kohdataan pian.
- Anonyymi
Toivotaan, jos hän olet. Ja niin varmaan tehdäänkin.
- Anonyymi
Juoksen sit suoraan seinään ja pyörryn. Saat tilaisuuden elvyttää.
- Anonyymi
Ihan hyvä idea tuo. Ei mulla ole ensiaputaitoja, mutta voin mä yrittää puhallella suuhun.
- Anonyymi
Hyvähän siitä on variottaa etukäteen ettei saa laakia. :)
Toivottavasti asian omainen sattuu sen täältä lukaseen.- Anonyymi
Ehkä mun pitää antaa hänelle omat ohjeet ihan käteen siltä varalta, ettei täältä satu lukasemaan.
- Anonyymi
Jos olis mulle, lähtisin lentoon ja törmäisin tähteen, tai sitten seinään. Nainen osaa elvyttää, ei huolta...
☢- Anonyymi
Se on sitten joku muu. Mulla ei ole elvytystaitoja. Kovasti puhaltelisin, painelisin ja pyytelisin anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten joku muu. Mulla ei ole elvytystaitoja. Kovasti puhaltelisin, painelisin ja pyytelisin anteeksi.
Voi se huonokin elvytys auttaa, jos auttaja vain on oikea.
- Anonyymi
Ei kiinnosta sinä ja sun tuntees.
- Anonyymi
no älä sitten siinä mulle kirjoittele. Pikkuisen annat sellaisen kuvan, että kiinnostaa paljonkin kun siihen tulit ulisemaan.
- Anonyymi
Mitä jos törmättäis sillee pehmeesti.
- Anonyymi
Se tuntuis aikaslailla kivalle. joo tehdään niin :)
- Anonyymi
Toihan kuulostaa jo ihan hyvälle. En usko, että juoksisin karkuun.
- Anonyymi
Kiva tietää.
- Anonyymi
Pidä toi miehekäs sanajärjestys. Sä olet jäänmurtaja ja majakka näihin palstan puolivillaisiin poikiin verrattuna 😁
- Anonyymi
Taas tämä "käänteinen sanajärjestys" -ihminen, Ihan oikeasti sinut tunnistaa tuosta
Kukaan ei oikeasti puhu eikä kirjoita noin. Paitsi jossain 40-luvun kotimaisissa elokuvissa.- Anonyymi
niin tai sitte on lukenu niin paljon palstaa, että vahingossa ottaa mallia siitä käänteinen-sanajärjestys-ihmisestä. Näähän tarttuu välillä tahtomattakin
- Anonyymi
Missä tuppukylässä kirjoitteletkaan? Täällä taikin nurkilla samaa sanailua tulee flirttaillessa teatraalisesti. Ihania naisia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuppukylässä kirjoitteletkaan? Täällä taikin nurkilla samaa sanailua tulee flirttaillessa teatraalisesti. Ihania naisia :)
Jotkut vanhat ihmiset puhuvat täällä Kauniaisissakin noin. Vanhojen ihmisten flirttityyli todennäköisesti . Sellaisten 40 - 60-luvuilla syntyneitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on taikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on taikki?
Taideteollinen korkeakoulu.
- Anonyymi
Hah et tainnut tunnistaa. Ei multa. Nyt oli vaan pakko sanoa. Odotatko joltakin jotakin.
- Anonyymi
En jaksa,kun et oo kuitenkaanse nainen, vaan se toinen jota en haluu
- Anonyymi
en varmaan ookaan se sun vaan haluun ihan toisen
- Anonyymi
Kuka se nainen on jota et halua? Saisinko nimen ensimmäisen kirjaimen?
- Anonyymi
Näimme,milloin?
- Anonyymi
Näimme joo. Ihana oli nähdä. Nähdään taas pian, :D
- Anonyymi
höpö höpö... et kuitenkaa uskolla sanoo mitää.. <------- tuo on pelkkää faktaa, syrjässä pimeässä nurkassa kyllä hukaillaan ..
- Anonyymi
tuo ei oo faktaa, tuo on olettamus, joka perustuu aivan liian pieneen kokemukseen
- Anonyymi
En halua enää kun ajattelen, että sä oot hän.
- Anonyymi
Olen varautunut sen suhteen osaan smaltalkia;)
- Anonyymi
no ei oo tähän mennessä toiminut, useasti on ollut olevinaa asiaa ja siihen n jäänyt. niin että elä jauha , kun et uskolla kuitenkaa lähestyä.
- Anonyymi
Sä siis tiedät, että se on tuloillaan. Sua ei tartte varoitella. Se on tulossa oikeasti:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei oo tähän mennessä toiminut, useasti on ollut olevinaa asiaa ja siihen n jäänyt. niin että elä jauha , kun et uskolla kuitenkaa lähestyä.
Mulla tapahtui tapaturma keskiviikkoa sitten nyt vasta pystyn kommonikoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä siis tiedät, että se on tuloillaan. Sua ei tartte varoitella. Se on tulossa oikeasti:)
no riippuu alueesta.. kyllä teitä kujeilijoita riittää joka puolella.. pimeissä nurkissu huokaillaan ja katotaa pitkää niikuin olisi asiaa mutta kun ei uskolla tai jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no riippuu alueesta.. kyllä teitä kujeilijoita riittää joka puolella.. pimeissä nurkissu huokaillaan ja katotaa pitkää niikuin olisi asiaa mutta kun ei uskolla tai jotain.
Ai sulla on oikea haaremi jossain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulla on oikea haaremi jossain?
ei toki haaremi.. 1 nainen riittää vallan hyvin jos sattuu olemaan täyspäinen. eikä vouhottava pintaliitäjä elikkä täysin hyödytön ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei toki haaremi.. 1 nainen riittää vallan hyvin jos sattuu olemaan täyspäinen. eikä vouhottava pintaliitäjä elikkä täysin hyödytön ihminen.
jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö
jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo viestihän ei edes ollut sulle. Älä vastaa jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla?aamu 6 ta?
- Anonyymi
Sulle nää tähän lähelle, nähtiinkö pari tuntia sitten?
- Anonyymi
ei . oli nukkumassa kun yöhön töihin pitää mennä
- Anonyymi
Ei mekään nähty pari tuntia sitten.
- Anonyymi
Näin auton eilen. Ehkä.
Sivusta. 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin auton eilen. Ehkä.
Sivusta. 😄Kenen?väri?merkki?
- Anonyymi
Ikävä esitys kaikenkaikkiaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä täysin surkea. Surkea kuten olokin tänään. T. Ap. :(
- Anonyymi
Ei tarvitse poistua takavasemmalle. Ja pennun kanssa kumpikin ollaan rauhallisia. Joten kerro vain saatat yllättyä.
- Anonyymi
Niin mä teenkin kun nähdään. Pakkohan tästä on kesäksi päästä kainaloon tai vapaaksi näistä haaveista. Aion hypätä veneesee ja jättää airot rantaan. Joko ojennat airot, autat räpiköimään rantaan tai jätät sinne, itse päätät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mä teenkin kun nähdään. Pakkohan tästä on kesäksi päästä kainaloon tai vapaaksi näistä haaveista. Aion hypätä veneesee ja jättää airot rantaan. Joko ojennat airot, autat räpiköimään rantaan tai jätät sinne, itse päätät.
Sinulle kainalopaikka on jo varattu, oli sitten takkatulen tai tv:een ääressä. Ja kyllä tulen pitämään sinua lusikassa yötkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle kainalopaikka on jo varattu, oli sitten takkatulen tai tv:een ääressä. Ja kyllä tulen pitämään sinua lusikassa yötkin.
Ihanasti sanottu, enkä tätä aiemmin huomannut. Otan kainalopaikan vastaan nöyrällä kiitollisuudella ja pidän siitä hyvää huolta :)
- Anonyymi
Kaikilla tuulilla on tarkoituksensa
https://www.youtube.com/watch?v=QHo61qbVsbg- Anonyymi
Sait mut surulliseksi viime yönä noilla biiseillä, joissa toinen on jätetty. Tuli muuallakin vastaan. Kuka olet? Kenet menetit tai hylkäsit?
- Anonyymi
Näkis vaan! ; )
- Anonyymi
näkee ;)
- Anonyymi
Toi oliskin ainoa tapa saada meidän välit läheisemmiksi, ku meikä ei uskalla enään, ku pupu mennyt pöksyyn 😊
- Anonyymi
miten niin enää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten niin enää :)
Arvaisin että tunteet ottaneet vallan eli mies on hukassa käyttäytymisensä kanssa :)
- Anonyymi
Ota se jänöjussi pois sieltä housuista ja yritä edes jotakin. Jos kumpikin ottaa edes pieniä askelia lähemmäs, niin ennen pitkää ollaan läheisiä. Mut jos toinen ei tee mitään, niin ei se toinenkaan uskalla. (En ole aloittaja)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaisin että tunteet ottaneet vallan eli mies on hukassa käyttäytymisensä kanssa :)
Hukassa käyttäytymisen kanssa. Mitenhän se näkyy ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitenkään aloittajalle. Joku muu huomannut jotain. Ei multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkuus, kylmyys, jäykkyys???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkuus, kylmyys, jäykkyys???
Arkuus kylmyys no jos ei saa sanaan suustaan nii mitä muuta odotatte kun moista käytöstä?
- Anonyymi
Mies voit ottaa yhteyttä ei tarvitse jännittää vaikka aikaa on mennyt älä anna sen estää yhteydenottoa osoita penni ajatuksissasi ja laita viesti tai jos rohkeat soita huvin vuoksi ei jäisi epäselväksi että olen ollut ajatuksissasi
- Anonyymi
No eikö nainen voi tehdä ihan saman?miksi odotatte että mies tekee aina aloitteen?ihmeenllistä ajatus toimintaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö nainen voi tehdä ihan saman?miksi odotatte että mies tekee aina aloitteen?ihmeenllistä ajatus toimintaa
Juuh. Arvatenkii ei vastausta.. röökillie röökille röökille paskalle paskalle röökille röökille voi vittu perkele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tehdä saman mutta minä odotan miehen osoittavan vuorostaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En odota miehen tekevän aloitetta. Eikö se tässä aloituksessa jo tullut ilmi. Jotenkin ajattelen, että meidän tilanteessa hän ehkä odottaisi sitä multa... t. ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1483219- 1082613
- 512591
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4832112- 1101911
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521895Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111638