atkins fanien mielestä näkkileipä korkeahiilihydraattisena valmisteena olisi mukamas lihottavaa
hah hah
painonvartijoiden mukaan ko elintarvike on äärimmäisen VÄHÄPISTEISTÄ eli sitä saat syödä melkein niinpaljon kuin huvittaa etkä liho
näkkileipäkö lihottavaa
18
4298
Vastaukset
- ....
Oikeessa olet :D
- Kati
Mutta jos olet hiilihydraatittomalla dieetillä, niin silloin näkkileipäkin on pahasta, koska jos luet paketin kyljestä, niin näkkileivässä on aika paljon hiilihydraatteja. Atkinshan perustuu siihen, että kun elimistö ei saa sokereita ja hiilihydraatteja alkaa se polttaa olemassa olevista rasvavarastoista itselleen "polttoainetta".
Itse olen laihduttanut kaksi kertaa atkinsin avulla, ja voin sanoa että pari ensimmäistä kertaa se on todella tehokas ja helppo tapa laihta. Usein sen kanssa laihdutettua ei elimistö mene enää niin helpolla retkuun ja laihtuminen atkinsin neuvoin on vaikeampaa jo.
Mutta ero siis painonvartijoihin ja atkinsiin suhtautumisessa näkkileipään on se, että atkinssissa ei tarvitse laskea mitään muuta kuin se, ettei syö mitään hiilihydraatti pitoista. - hermot menee...
Miksi te hyvät ihmiset ette osaa kirjoittaa niinpä-sanaa oikein????!!!!! Eikö oppi koulussa ole mennyt perille? Ja esim. kunpa on oikea sanamuoto eikä kumpa.
- Nanna
Se on näkö- ja mukavuuskysymys. Rento kirjottaa ämmällä kun se puheessa kuitenki kuulostaa siltä. Kumpa ja ompa ja niimpä jne jne. :)
- ...oikeasti..
Nanna kirjoitti:
Se on näkö- ja mukavuuskysymys. Rento kirjottaa ämmällä kun se puheessa kuitenki kuulostaa siltä. Kumpa ja ompa ja niimpä jne jne. :)
....kuitenkin se tulee n-kirjaimella kun itse olen viidennellä luokalla ja sitä on "päntätty" vaikka kuinka paljon!
- Mitä ihmettä
...oikeasti.. kirjoitti:
....kuitenkin se tulee n-kirjaimella kun itse olen viidennellä luokalla ja sitä on "päntätty" vaikka kuinka paljon!
..teet yleensä tällä palstalla? Leiki sinä barbeilla ja nukeilla ja mieti laihdutuksia vähän myöhemmin, jooko?
- Bomera
Mitä ihmettä kirjoitti:
..teet yleensä tällä palstalla? Leiki sinä barbeilla ja nukeilla ja mieti laihdutuksia vähän myöhemmin, jooko?
Kyllä sopii että laihdutuksia mietin myöhemmin.... En minä itse sitä laihdutusta varsinaisesti miettinytkään....
Mutta en kyll kerkee millää leikkii barbeilla ta nukeilla! =)
- Fineli
Oletko mahtanut huomata, että tämä palsta käsittelee vahilla hiilihydraateilla eikä vahilla pisteilla laihduttamista? Kertoo kyllä jotain paikkareiden uhrien tasosta...
- ShoGun1966
ovat sitten absoluuttisen oikeassa? Mitenkäs niillä vaan jatkuvasti riittää asiakkaita, joista useimmat vielä ovat "vanhoja" asiakkaita, jos heidän ohjeidensa mukaan ei lihota?
- Luolamies
Eihän nyt olekaan kyse siitä, että paljonko yhdessä näkkileipäsiivussa on energiaa, vaan siitä, että jos on dieetillä missä ei syödä nopeita hiilihydraattaja, niin silloin ei syödä elintarvikkeita jotka ovat valmistettu nopeista hiilihydraateista. Näkkileipä on sellainen elintarvike.
- Kati
Eri dieteissä saa syödä eri juttuja, ei niitä voi suoraan verrata keskenään.
Ja kaikki ihmedieetit on P.....stä, jos rehellisiä ollaan. Ainoa varma ja pysyvä keino laihtua on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Elikkäs syö vähemmän ja liikkuu paljon enemmän. Ei siinä pisteitä tarvita, eíkä poppa-konsteja. Jos ihmedieetit ja pisteiden laskut ois tie pysyvään laihtumiseen, niin tässä maassa ei pullukoita enää oliskaan. Mutta kun se on ikävä kyllä jokaisen itsekurista kiinni. - höpö höpö
Kati kirjoitti:
Ja kaikki ihmedieetit on P.....stä, jos rehellisiä ollaan. Ainoa varma ja pysyvä keino laihtua on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Elikkäs syö vähemmän ja liikkuu paljon enemmän. Ei siinä pisteitä tarvita, eíkä poppa-konsteja. Jos ihmedieetit ja pisteiden laskut ois tie pysyvään laihtumiseen, niin tässä maassa ei pullukoita enää oliskaan. Mutta kun se on ikävä kyllä jokaisen itsekurista kiinni.kas kun JUURI NE pisteet auttavat ihmistä syömään vähemmän kuin kuluttaa
JUURI NIILLÄ PISTEILLÄ kontrolloidaan mitä syöt ja miten paljon
JUURI NE PISTEET ovat ihan sama asia kuin kilokalorit paketin kyljessä, ainoastaan ovat selvemmät ja havainnollisemmat
NIITÄ KILOKALOREITA KUN ei ilmoiteta jokaisen esson baarin kahvitiskillä.,.... - hiihu
Kati kirjoitti:
Ja kaikki ihmedieetit on P.....stä, jos rehellisiä ollaan. Ainoa varma ja pysyvä keino laihtua on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Elikkäs syö vähemmän ja liikkuu paljon enemmän. Ei siinä pisteitä tarvita, eíkä poppa-konsteja. Jos ihmedieetit ja pisteiden laskut ois tie pysyvään laihtumiseen, niin tässä maassa ei pullukoita enää oliskaan. Mutta kun se on ikävä kyllä jokaisen itsekurista kiinni.Sulla on kyllä pointtia, mutta unohdat sen, että päämäärään pääsemiseksi tarvitaan tietoa :P Ei se itsekuri paljoa auta, jos tekee asioita tietämättään väärin.
- hiihu
höpö höpö kirjoitti:
kas kun JUURI NE pisteet auttavat ihmistä syömään vähemmän kuin kuluttaa
JUURI NE PISTEET ovat ihan sama asia kuin kilokalorit paketin kyljessä, ainoastaan ovat selvemmät ja havainnollisemmat
NIITÄ KILOKALOREITA KUN ei ilmoiteta jokaisen esson baarin kahvitiskillä.,....Minäkään en tiedä noista pisteistä yhtään mitään. Muutaman juttu kuitenkin kovasti huvittaa painonvartijoissa:
1. Painonvartija-myslissä on suunnilleen saman verrran sokeria kuin tavallisissa corn flakesissa. Se on siis paha asia :P
2. Painonvartijat poistivat ruisleivän "kielletyltä listaltaan". Eli sitäkö saa sitten syödä niin paljon kuin haluaa ja aivan koska tahansa? No lol xD
Sekin on siis paha asia.
Eli johtopäätös --> hiilareiden sekä määrällistä että laadullista merkitystä aliarvioidaan!
Paha paha asia! - Azalea
höpö höpö kirjoitti:
NIITÄ KILOKALOREITA KUN ei ilmoiteta jokaisen esson baarin kahvitiskillä.,....syön ruokaa, enkä pisteitä. On maukkaampaa. suosittelen.
Painonvartijat on ihan kuin joku uskonlahko... - Kati
höpö höpö kirjoitti:
NIITÄ KILOKALOREITA KUN ei ilmoiteta jokaisen esson baarin kahvitiskillä.,....Painonvartijoitakin kokeilleena, sekä myös tuttavapiiriini kuuluu myös näitä pisteiden laskijoita. Jopa yksi vuoden laihduttaja palkinnolla palkittu joka jätettyään pisteiden laskemisen pulskistui entisiin mittoihinsa.
Ne pisteet ja niiden laskeminen ei laihduta, vaan se, että syö vähemmän kuin kuluttaa. Koko painonvartija systeemi on aikamoista rahastusta ylipainoisten ihmisten kukkaroilla.
Mutta se on vain minun mielipiteeni, muut saavat olla mitä mieltä haluavat. Mutta muidenkaan mielipide ei tee minun mielipidettäni vääräksi, koska maku-asioistahan ei voi kiistellä. :) - Kati
hiihu kirjoitti:
Sulla on kyllä pointtia, mutta unohdat sen, että päämäärään pääsemiseksi tarvitaan tietoa :P Ei se itsekuri paljoa auta, jos tekee asioita tietämättään väärin.
Jos vain haluaa katsoa totuutta silmiin :)
Jokainen varmaan tietää, että keitetyssä perunassa on vähemmän kaloreita kuin ranskanperunoissa, tai että vesi on parempaa juotavaa kuin limsa, tai että viineri on rasvaisempi kuin tavallinen pulla..
Se on vain siitä kiinni, haluatko ottaa sen kevyemmän vaihtoehdon vai et.
Olen 37v, ja kokemusta on dieteeistä, painonvartioista ym. ym. Adkinssin kanssa sain pudotettua kevyesti painoa, mutta kun luonto on heikko vääriin valintoihin, ja hyvä ruoka maistuu niin kyllä ne kilot takaisin tulevat. Itse en loppuelämääni halua viettää sairaaloisesti pisteitä laskien ja suupalojani vahtien. :) - hiihu
Kati kirjoitti:
Jos vain haluaa katsoa totuutta silmiin :)
Jokainen varmaan tietää, että keitetyssä perunassa on vähemmän kaloreita kuin ranskanperunoissa, tai että vesi on parempaa juotavaa kuin limsa, tai että viineri on rasvaisempi kuin tavallinen pulla..
Se on vain siitä kiinni, haluatko ottaa sen kevyemmän vaihtoehdon vai et.
Olen 37v, ja kokemusta on dieteeistä, painonvartioista ym. ym. Adkinssin kanssa sain pudotettua kevyesti painoa, mutta kun luonto on heikko vääriin valintoihin, ja hyvä ruoka maistuu niin kyllä ne kilot takaisin tulevat. Itse en loppuelämääni halua viettää sairaaloisesti pisteitä laskien ja suupalojani vahtien. :)"Jos vain haluaa katsoa totuutta silmiin :)"
Tämä on toisinaan hieman hankalaa, sillä kaikki toitottavat sitä omaa pyhää totuuttaan, painonvartijat ja muut sellaiset :P
Me lähdimme näemmä liikkeelle erilaisista lähtökohdista. Itse olen aktiivinen salilla kävijä, urheilu on siis lähinnä elämäntapa, ja kokemukseni mukaan sopivan reeni ravinto lepo- kombinaation löytyminen vaatii ennenkaikkea tietoa asioista. Minulle ei riittäisi vain sen kevyemmän vaihtoehdon valitseminen.
Noh, eipä tässä tämän kummempia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1373832Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682711Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492699Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852483Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332350Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051468SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past821342Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6381309Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1631163Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066