Poistuisimmeko palstalta?

Ainakin kuukaudeksi. Sinä, joka suollat rokotevastaisia kirjoituksiasi. Sinä, joka kopypasteat muiden tai omia kirjoituksiasi. SInä, joka kiusaat naapuriasi. Ja sitten minä, jolla kuulemma on leegio nickejä, kuten vackelin ja jotka jostakin syystä ahdistavat sinua. Ollan helmikuu poissa. Kumpikaan/kukaan ei postaa VH-palstalle, lukee vain. Jos on jokin kirjoitus, jota ei ylläpito kehotuksista huolimatta poista ja joka sisältää jotakin loukkaavaa, terveyttä tai henkeä vaarantavaa tms. väittämää (*), voimme kommentoida sitä asiallisesti. Sellaisessa tapauksessa minä kommentoin sellaista kirjoitusta vain rekisteröidyllä nimimerkilläni. Sitten kuukauden kuluttua listaamme linkit niihin kirjoituksiin, jotka olivat välttämättömiä tänä aikana. Sen jälkeen voimme sitten kommentoida kaikkia kirjoituksia, myös helmikuun aikana kirjoitettuja.

Vastaa asiallisesti lauantain 25.1.2020 aikana. Ota haaste vastaan kuten ns. mies. Tässä on tilaisuutesi.

(*) ei koske uskomuspohjaisia esim. rokotteisiin liittyviä asioita.

19

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn, että onko Siiri Suutin sinun siskosi?
      Jotenkin tuntuu siltä, että olette lähisukulaisia!

    • Anonyymi

      Asuin vuosia sitten Kirsin naapurustossa ja muistaakseni hänellä oli myös veli, joka oli nimeltään Veli Pirinen.
      Muistankohan oikein?

    • Anonyymi

      Asuin vuosia sitten Kirsin naapurustossa ja muistaakseni hänellä oli myös veli, joka oli nimeltään Veli Pirinen.
      Muistankohan oikein?

    • Anonyymi

      On siis kaksi puolta. Tosin elämä voittaa omansa.

    • Anonyymi

      Haluan nähdä ihmismuotoiset kasvot.

      • Anonyymi

        Älä vain katso peiliin!!!
        Vaan muita asiallisia ihmisiä!!


    • Anonyymi

      Ei meidän tarvitse poistua palstalta!
      Mutta olet aivan oikeassa, että sinun täytyy poistua palstalta!
      Se on kaikille palstalaisille hyväksi, että poistut palstalta!

    • Anonyymi

      Kukapa sen estäisi!!!!!!!????
      Poistu vaan , niin päästään asialliseen keskusteluun takaisin, mikä oli sinun vuoksesi mahdotonta!

      • No, missä oli asiallinen keskustelu helmikuun aikana?


    • Anonyymi

      Juuri niin ja niinpä niin , ihan mitä sanoin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Olet paljastettu!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      No pukki, jokos olet syönyt kaikki kaalimaan kaalit????

    • Anonyymi

      Olet näköjään VarsiNainen nero!
      Kerro nyt sitten, että missä Viljo ob?
      Kun ei oo Viljoo näkyny.

    • Helmikuun aikana palstahäirikkö, joka ei jaksanut olla poissa palstalta, postasi jatkuvasti samoja kirjoituksiaan:
      20200129
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16140516/ihan-vaan-muistutuksena!#comment-100745715
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15031926/palstan-ymmartamisen-mahdottomuus-#comment-100749935
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16209708/hyva-alku-vaihtoehtoisista-hoitomenetelmista-keskusteluun#comment-100750014
      Kurjan noppa
      16 poistettua viestiä
      Hassu tumppu
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16133915/hassu-tumppu-#comment-100750169
      Herttoniemen poppi
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16195448/herttoniemen-poppi-#comment-100750117
      Ihan vaan muistutuksena!
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16140516/ihan-vaan-muistutuksena!#comment-100745715
      Poistuisimmeko palstalta?
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16218146/poistuisimmeko-palstalta#comment-100749823

      20200131
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15770971/joko-kohta-tulee-lisatietoa-niista-luontaisista#comment-100777570
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15770971/joko-kohta-tulee-lisatietoa-niista-luontaisista#comment-100777572
      (ylläpito ehkä poisti)
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15579531/olen-palstan-paras-sananmuuttaja-#comment-100777681
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15579531/olen-palstan-paras-sananmuuttaja-#comment-100777682
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15579531/olen-palstan-paras-sananmuuttaja-#comment-100777685
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15527819/kannattaa-ohittaa-kaikki-quotrokotevaaraquot--aloitukset-#comment-100777716
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15527819/kannattaa-ohittaa-kaikki-quotrokotevaaraquot--aloitukset-#comment-100777718
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16218146/poistuisimmeko-palstalta#comment-100777924
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16218146/poistuisimmeko-palstalta#comment-100777927
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/11436813/kynsisienen-hoito-3-vetyperoxidilla#comment-100777752
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14165673/tuomme-tieteen-100-prosenttisesti-talle-palstalle#comment-100777780
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15031926/palstan-ymmartamisen-mahdottomuus-#comment-100777865
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15031926/palstan-ymmartamisen-mahdottomuus-#comment-100777969
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15579531/olen-palstan-paras-sananmuuttaja-#comment-100778030
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15579531/olen-palstan-paras-sananmuuttaja-#comment-100778034
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15579531/olen-palstan-paras-sananmuuttaja-#comment-100778035
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16209708/hyva-alku-vaihtoehtoisista-hoitomenetelmista-keskusteluun#comment-100778068
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16209708/hyva-alku-vaihtoehtoisista-hoitomenetelmista-keskusteluun#comment-100778072

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16195448/herttoniemen-poppi-#comment-100778127

      20200204
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15527819/kannattaa-ohittaa-kaikki-quotrokotevaaraquot--aloitukset-#comment-100837674
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14165673/tuomme-tieteen-100-prosenttisesti-talle-palstalle#comment-100837692
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15031926/palstan-ymmartamisen-mahdottomuus-#comment-100837707

      20200210
      poistuisimmeko palstalta:
      Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
      roiskauspostauksia

      20200214
      roiskauspostaukset 00:40 - 01:15
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15031926/palstan-ymmartamisen-mahdottomuus-#comment-100979285
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15031926/palstan-ymmartamisen-mahdottomuus-#comment-100979323
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16218146/poistuisimmeko-palstalta#comment-100979175
      jne.

      20200219
      "BMJ 13%"
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16238751/saako-keskustella-koronaviruksen-luonnonmukaisesta-ennaltaehkaisemisesta-#comment-101062717
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16248390/kylla-nyt-pitaa-ottaa-homeopatia-jo-avuksi!#comment-101062747

      20200221
      "BMJ-roiskaisu", 7 kohtaa
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14165673/tuomme-tieteen-100-prosenttisesti-talle-palstalle#comment-101096900

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16140516/ihan-vaan-muistutuksena!#comment-101096976

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15479120/hoitamattomuus-ei-ole-vaihtoehto#comment-101097011

      20200222
      "BMJ 13%"
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/14653474/tarkea-muistutus-vuoden-alkuun-#comment-101097051
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15770971/joko-kohta-tulee-lisatietoa-niista-luontaisista#comment-101097070
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/13610937/usko-uskonto-ja-energiahoito#comment-101097097
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/13610937/usko-uskonto-ja-energiahoito#comment-101097100

      Jne. Eivät mahdu edes kaikki tuohon 5000:een merkkiin.

    • Huomasin virheeni kirjoitettuani aloituksen, mutten korjannut, koska lupasin olla poissa palstalta. Tässä:

      > Ollan helmikuu poissa
      *Ollaan

      > on leegio nickejä, kuten vackelin ja jotka jostakin syystä ahdistavat sinua.
      * on leegio nickejä, kuten vackelin, jotka jostakin syystä ahdistavat sinua.

    • Anonyymi

      Meidän jengi on noudattanut tiukasti ohjettasi ja emme ole käyneet kuukauteen palstalla. Voisitko nyt palkita meidät vaikka hyvällä päivällisellä?
      Eräs ystäväperhe kertoi olleensa luonasi hyvällä päivällisellä ja se oli ollut seuraavanlainen:
      Alkupaloiksi: Kuutin-silliä testerirommilla.
      Pääruoka: Turon-possua pasta-pedillä.
      Jälkiruoka: Wiskiä-tutuille kahvin kera.
      Oli kuulemma ollut oikein hyvää ja maukasta.
      Koska kutsut meidät päivälliselle luoksesi?

      Kutsua odotellen meidän jengi:
      Nälkäpalkkasoturi nimeltään Matti, tutuille Masi,
      Paperiarkkipiispa alias Jällivaaran-Kurkimies,
      Keppihellari, tutuille Veli Pirinen,
      Kuhne-Alli alias paavin anoppi,
      ja tietysti MINÄ, palstan paras Toivo!

    • Anonyymi

      Meidän jengi on noudattanut tiukasti ohjettasi ja emme ole käyneet kuukauteen palstalla. Voisitko nyt palkita meidät vaikka hyvällä päivällisellä?
      Eräs ystäväperhe kertoi olleensa luonasi hyvällä päivällisellä ja se oli ollut seuraavanlainen:
      Alkupaloiksi: Kuutin-silliä testerirommilla.
      Pääruoka: Turon-possua pasta-pedillä.
      Jälkiruoka: Wiskiä-tutuille kahvin kera.
      Oli kuulemma ollut oikein hyvää ja maukasta.
      Koska kutsut meidät päivälliselle luoksesi?

      Kutsua odotellen meidän jengi:
      Nälkäpalkkasoturi nimeltään Matti, tutuille Masi,
      Paperiarkkipiispa alias Jällivaaran-Kurkimies,
      Keppihellari, tutuille Veli Pirinen,
      Kuhne-Alli alias paavin anoppi,
      ja tietysti MINÄ, palstan paras Toivo!

    • Anonyymi

      Meidän jengi on noudattanut tiukasti ohjettasi ja emme ole käyneet kuukauteen palstalla. Voisitko nyt palkita meidät vaikka hyvällä päivällisellä?
      Eräs ystäväperhe kertoi olleensa luonasi hyvällä päivällisellä ja se oli ollut seuraavanlainen:
      Alkupaloiksi: Kuutin-silliä testerirommilla.
      Pääruoka: Turon-possua pasta-pedillä.
      Jälkiruoka: Wiskiä-tutuille kahvin kera.
      Oli kuulemma ollut oikein hyvää ja maukasta.
      Koska kutsut meidät päivälliselle luoksesi?

      Kutsua odotellen meidän jengi:
      Nälkäpalkkasoturi nimeltään Matti, tutuille Masi,
      Paperiarkkipiispa alias Jällivaaran-Kurkimies,
      Keppihellari, tutuille Veli Pirinen,
      Kuhne-Alli alias paavin anoppi,
      ja tietysti MINÄ, palstan paras Toivo!

    • Anonyymi

      Meidän jengi on noudattanut tiukasti ohjettasi ja emme ole käyneet kuukauteen palstalla. Voisitko nyt palkita meidät vaikka hyvällä päivällisellä?
      Eräs ystäväperhe kertoi olleensa luonasi hyvällä päivällisellä ja se oli ollut seuraavanlainen:
      Alkupaloiksi: Kuutin-silliä testerirommilla.
      Pääruoka: Turon-possua pasta-pedillä.
      Jälkiruoka: Wiskiä-tutuille kahvin kera.
      Oli kuulemma ollut oikein hyvää ja maukasta.
      Koska kutsut meidät päivälliselle luoksesi?

      Kutsua odotellen meidän jengi:
      Nälkäpalkkasoturi nimeltään Matti, tutuille Masi,
      Paperiarkkipiispa alias Jällivaaran-Kurkimies,
      Keppihellari, tutuille Veli Pirinen,
      Kuhne-Alli alias paavin anoppi,
      ja tietysti MINÄ, palstan paras Toivo!

    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe