Seksivälineet kiinnostavat suomalaisia, yhdynnät eivät – seksiajat pitäisi laittaa kalenteriin, sanoo tyydytysleluja kauppaava pariskunta
https://www.hs.fi/kaupunki/kerava/art-2000006383343.html?share=79542f6bae11b1726fde03455605c5d5
Tähän on tultu
18
308
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen ottaa mielummin Dildon kuin äänin.
- Anonyymi
Mä meen miehenä mieluiten naimisiin. Mihinkään seksileluihin en koske. Elämässä on aika paljon parempaakin tekemistä kuin hiplata alapäätään tai edes toisen alapäätä. Konservatiivinä, tänä aikana tuntee itsensä kuninkaaksi kun muut tekevät kaikkea turhaa elämällään.
- Anonyymi
joo, naimisissa ollessasi saat olla ihan omassa rauhassasi, ei tarvi kosketella naisia eikä mitään.
- Anonyymi
Huippukivassa on ale, mukavaa ja helppoa
- Anonyymi
Kiinnostaako suomalaisia muuten myös tällaiset vähän isommat seksilelut ja nuket vai onko se ihan marginaalia vielä?
Olen huomannut, että valikoimaa on koko ajan enemmän, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään kavereista myöntävän käyttävänsä mitään tuollaista. Ostin itse yhden netistä ja ainakin oma kokemus on ollut yllättävän positiivinen. Onko täällä muilla kokemuksia?
Löysin sen täältä: oohlaa.fi/collections/full-body-doll - Anonyymi
Täytyykö se kalenteri laittaa johonki näytille vai mistä naiset löytää merkittyyn aikaan paikalle?
Kalenteriseksi on sitä kylmintä seksiä mitä voin kuvitella.
Enää ei puutu kuin aikarajoitus.
Miehellä olisi 20 minuuttia aikaa laueta, jos tätä ei tapahdu, yritetään viikon kuluttua uudelleen.- Anonyymi
Liian pitkä aika, kymmenen minuuttia pitää riittää. Ei nykyajan naisilla ole aikaa laittaa tuommoiseen niin paljoa. Ja muutenkin viikko on turhan usein, realistisempi olisi 1-2 kertaa kuukaudessa.
- Anonyymi
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011591623.html
Jos hankkisi tuollaisen, niin mitenkähän kävisi... 😄
xLiner- Anonyymi
Ja kaikelle kalenteriseksille ehdoton ei. Seksi ei ole mikään velvollisuus.
xLiner - Anonyymi
Täh, Etkö ole vielä kokeillut?
Jos mulla olisi tuohon laitteeseen sopiva vastapeluri, niin tilaus olisi jo tehty. Niin maukkailta kuulosti tarinat :)
Kuka muuten nämä nimet keksii? Sohimi. Sohiminua?
Vai onko taas vaan markkinanaisten juttuja ja laite pelkkä uusintaversio pupudildosta?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh, Etkö ole vielä kokeillut?
Jos mulla olisi tuohon laitteeseen sopiva vastapeluri, niin tilaus olisi jo tehty. Niin maukkailta kuulosti tarinat :)
Kuka muuten nämä nimet keksii? Sohimi. Sohiminua?
Vai onko taas vaan markkinanaisten juttuja ja laite pelkkä uusintaversio pupudildosta?
-keinovaginamies-Höh, ei kai noita pääse mihinkään "kokeilemaan". Pitäis ostaa.
Tarinat olivat tosiaan vaikuttavia... Saisiko sitä enää mitään muuta tehdyksi? Ehkä latausajalla? Siksikö niitä täytyy ladata niin usein?
Esittelyvideossa laite piti kamalaa ääntä 😕
xLiner - Anonyymi
Miehenä mietityttää vain yksi asia tuossa laitteessa. Se että tuo "kapula" osa siinä on aika lyhyt. Riittääkö naisille oikeasti noin lyhyt "kapula"? Olen hämmentynyt...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, ei kai noita pääse mihinkään "kokeilemaan". Pitäis ostaa.
Tarinat olivat tosiaan vaikuttavia... Saisiko sitä enää mitään muuta tehdyksi? Ehkä latausajalla? Siksikö niitä täytyy ladata niin usein?
Esittelyvideossa laite piti kamalaa ääntä 😕
xLinerJag måste ladda.
Ehkä kiihkeimmät tilaa patteriversion ja lavallisen paristoja?
-keinovaginamies-
Mjaa, enpä ole tarvinut koskaan moisia. Enkä tule tarvimaan. Seksin voi niin helposti korvata millä vaan mielenkiintoisemmalla asialla ja tekemisellä. Kun ei ole mitään draivia koko touhuun suurimman aikaa elämästä, ei kuulu kohderyhmään.
- Anonyymi
Miksi ensimmäisenä tulee mieleen että vastaanottava osapuoli olisi sidottu keskiaikaiseen jalkapuuhun ja kapula suuhun, odottaen ottajaansa ;D?
- Anonyymi
Hienoa! Ei enää itsekkäitä pllun perässä juoksioita,eikä seksi tauteja. Bravooo👏
- Anonyymi
Ketjun otsikko on hieman... hmmm... funeaulainen. 🤔
🦄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719807- 766800
- 286466
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996215Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436079Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045977- 635385
- 455110
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604440- 504040