Miten , voi miten, saan yhteyden ihmiseen, josta en tiedä edes nimeä.
Enhän voi hänelle puhelinnumerolappuakaan sujauttaa , jos olenkin tulkinnut väärin.
Kaipaan kommunikointia. Olisi niin paljon kerrottavaa. Miehelle, ei nuorelle
Meidän olisi helpompi kirjoittaa toisillemme. Tai soitella
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin voit sujauttaa. Niin minäkin olen tehnyt. Silloin selviää helpoiten oletko tulkinnut oikein. 😍
- Anonyymi
En uskalla enää. Olen niin monesti mokannut. Nuorempi olin toki silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla enää. Olen niin monesti mokannut. Nuorempi olin toki silloin.
Turhaan mietit mokailuja, kaikki me mokaillaan välillä. Sitä paitsi ehkä tilanne jossa tapailette on sellainen että mies ei pysty kertomaan omia mietteitä. Ja jos on vielä kohtalaisesti ikäeroa, ei mies sinua tule iskemään suoraan. Usein miten ne kyllä vihjailevat (esim. Että ovat sinkkuja, eronneita tai jopa että sinun takia käy siellä missä tapailette).🤗
Eli luultavasti sinun vastuulle jää. 😢
- Anonyymi
Mulla oli sama ajatus, en saanut tilaisuutta. :(Mielestäni hän myös ehkä myös vähän vältteli kun näin viimeiksi.
- Anonyymi
tai sitten jännitti todella paljon (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten jännitti todella paljon (sivusta)
Voihan se olla. Ongelma on vain se etten tiedä hänen nimeään enkä enää mene takaisin paikkaan missä hän työskentelee. Jos joskus menisin en tietäisi onko hän silloin töissä.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla. Ongelma on vain se etten tiedä hänen nimeään enkä enää mene takaisin paikkaan missä hän työskentelee. Jos joskus menisin en tietäisi onko hän silloin töissä.
missä hän on töissä?
missä päin suomea olet ja hän, jota kaipaat?
- Anonyymi
Niin olisi huimasti helpompi kommunikoida kasvokkain tai edes puhelimessa kuin täällä anonyymien joukossa. Ja häivyn täältä kokonaan kun numerot on vaihdettu.
Mulle voi sujauttaa numeron ja itse olen aikonut sujauttaa käyntikorttini hänelle, vielä on jäänyt aikomuksen asteelle sekin.
Miten voi olla näin järisyttävä ikävä.. olis helpompaa, todellakin
itse kaipaan itseäni vanhempaa miestä =)- Anonyymi
Hämeestä!
jeph
- Anonyymi
Mitäs mies on tehnyt/sanonut? Ehkä me palstalaiset osaisi auttaa arvioinnissa!?
- Anonyymi
Kahden vähäpuheisen ja varovaisen ihmisen tutustumisesta toisiinsa ei taida tulla mitään. Itse en uskalla enää juurikaan katsoa kohti. Voi olla, että olen kuvitellut vaan koko jutun.
Melko todennäköisesti niin onkin. Kun ihastuu, sitä on vaan jotenkin niin toiveikkaan tyhmä.
-ap
- Anonyymi
Auttaisi jos kertoisit tuntomerkkejä tms.
- Anonyymi
Yli 50-vuotias, pitkä , hoikka. Siniset silmät. Ajaa punaisella klassikkoautolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472