Miten , voi miten, saan yhteyden ihmiseen, josta en tiedä edes nimeä.
Enhän voi hänelle puhelinnumerolappuakaan sujauttaa , jos olenkin tulkinnut väärin.
Kaipaan kommunikointia. Olisi niin paljon kerrottavaa. Miehelle, ei nuorelle
Meidän olisi helpompi kirjoittaa toisillemme. Tai soitella
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin voit sujauttaa. Niin minäkin olen tehnyt. Silloin selviää helpoiten oletko tulkinnut oikein. 😍
- Anonyymi
En uskalla enää. Olen niin monesti mokannut. Nuorempi olin toki silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla enää. Olen niin monesti mokannut. Nuorempi olin toki silloin.
Turhaan mietit mokailuja, kaikki me mokaillaan välillä. Sitä paitsi ehkä tilanne jossa tapailette on sellainen että mies ei pysty kertomaan omia mietteitä. Ja jos on vielä kohtalaisesti ikäeroa, ei mies sinua tule iskemään suoraan. Usein miten ne kyllä vihjailevat (esim. Että ovat sinkkuja, eronneita tai jopa että sinun takia käy siellä missä tapailette).🤗
Eli luultavasti sinun vastuulle jää. 😢
- Anonyymi
Mulla oli sama ajatus, en saanut tilaisuutta. :(Mielestäni hän myös ehkä myös vähän vältteli kun näin viimeiksi.
- Anonyymi
tai sitten jännitti todella paljon (sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten jännitti todella paljon (sivusta)
Voihan se olla. Ongelma on vain se etten tiedä hänen nimeään enkä enää mene takaisin paikkaan missä hän työskentelee. Jos joskus menisin en tietäisi onko hän silloin töissä.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla. Ongelma on vain se etten tiedä hänen nimeään enkä enää mene takaisin paikkaan missä hän työskentelee. Jos joskus menisin en tietäisi onko hän silloin töissä.
missä hän on töissä?
missä päin suomea olet ja hän, jota kaipaat?
- Anonyymi
Niin olisi huimasti helpompi kommunikoida kasvokkain tai edes puhelimessa kuin täällä anonyymien joukossa. Ja häivyn täältä kokonaan kun numerot on vaihdettu.
Mulle voi sujauttaa numeron ja itse olen aikonut sujauttaa käyntikorttini hänelle, vielä on jäänyt aikomuksen asteelle sekin.
Miten voi olla näin järisyttävä ikävä.. olis helpompaa, todellakin
itse kaipaan itseäni vanhempaa miestä =)- Anonyymi
Hämeestä!
jeph
- Anonyymi
Mitäs mies on tehnyt/sanonut? Ehkä me palstalaiset osaisi auttaa arvioinnissa!?
- Anonyymi
Kahden vähäpuheisen ja varovaisen ihmisen tutustumisesta toisiinsa ei taida tulla mitään. Itse en uskalla enää juurikaan katsoa kohti. Voi olla, että olen kuvitellut vaan koko jutun.
Melko todennäköisesti niin onkin. Kun ihastuu, sitä on vaan jotenkin niin toiveikkaan tyhmä.
-ap
- Anonyymi
Auttaisi jos kertoisit tuntomerkkejä tms.
- Anonyymi
Yli 50-vuotias, pitkä , hoikka. Siniset silmät. Ajaa punaisella klassikkoautolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681