Jos tulisin sua vastaan vaikka kaupassa ja katsoisin sua syvälle silmiin. Sanoisin vaan, että hei ja hymyilisin. Mitä tekisit? Juoksisitko karkuun? T: one and only - N->M
Mitä ajattelet minusta?
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoisin ujosti silmiin, sitten katsoisin lattiaan ja mumisisin jotakin sekavaa.
- Anonyymi
Mitä mumisisit?
- Anonyymi
Päästäisitkö myös jupinaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästäisitkö myös jupinaa?
Nolostuisin ja punastuisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolostuisin ja punastuisin.
Olet niin suloinen kun punastut <3
- Anonyymi
Pelkäisin sinua. Olet täälläkin narkomaani jolla mielenterv ongelmii. En löhestyisi
- Anonyymi
Tekisin ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä!
- Anonyymi
Älkää nyt enää menkö näihin trolleihi
- Anonyymi
Puristaisin sua pepusta :)
- Anonyymi
Et uskaltais!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et uskaltais!
;) vähän vaan
- Anonyymi
Viimeksi juoksin, nyt en..
- Anonyymi
Uskaltaisitko sanoa hei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisitko sanoa hei?
Nyt ei ole mitään esteitä eli normaalin mut saat vastaamaan ja se vastaus on enemmän kuin pelkkä 'hei', olet mun unelma.
- Anonyymi
Kerro mitä ajattelet minusta. Anna tulla. Kestän kyllä kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ole mitään esteitä eli normaalin mut saat vastaamaan ja se vastaus on enemmän kuin pelkkä 'hei', olet mun unelma.
Olisi hassua jos... minä olisin sinun unelma ja sinä minun. Ei oikeessa elämässä mene niin. Tai onhan se ennenkin mennyt, mut ei varmaan enää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hassua jos... minä olisin sinun unelma ja sinä minun. Ei oikeessa elämässä mene niin. Tai onhan se ennenkin mennyt, mut ei varmaan enää..
Jos olet kaipaamani nainen niin voit uskoa kirjoitukseni aivan täysin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kaipaamani nainen niin voit uskoa kirjoitukseni aivan täysin. :)
Ei minun unelmani kirjoita tänne kuitenkaan :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun unelmani kirjoita tänne kuitenkaan :(
Kuka sun unelmasi on?? Ja mitä jos vaikka olenkin juuri hän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastaa kysymyksiini. Otan selvää. Oletko ollut tekemisissä kanssani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei älä säikähdä :)
- Anonyymi
En tiedä kuka olet niin en voi vastata.
- Anonyymi
Voit kuvitella, että olisin se ketä ajattelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit kuvitella, että olisin se ketä ajattelet.
Ai tavja halonen? No juoksisin pakoon tietenkin!
- Anonyymi
Hymyilisin takaisin ja vastaisin hei ja katsoisin josko johtais johonkin.
- Anonyymi
Minä siitä varmaan lähtisin siitä ujosti jalat notkuen (jalat aina menee velliksi, kun sut nään) ettimään jotain hyllyn toiselle puolelle.. Tai sitten... saattaisin jutella lisää välittämättä ajasta ja paikasta.
silmiin hänen kans ollaan tuijoteltu..
pelkkä tervehtiminen ei johtais mihinkään sen tiedän.- Anonyymi
Livauttaisin: Lohikäärmeitä liikkeellä!
- Anonyymi
Kokeile.
- Anonyymi
Yrittäisin mennä piiloon.
- Anonyymi
Hei ja jatkaisin matkaa
- Anonyymi
Sanoisin:
Rakas keiju....
Olet varas..
Veit mun sydämen...
Anna takas!...
Kiittäisin ja poistuisin takaovesta....
Huoooh väsyttää.niin paljjooon ettei romatiikasta tuu mittää
...
22
Öitä yökyöpelit- Anonyymi
<3
- Anonyymi
Hymyilisin ja vastaisin takaisin hei. Ei pidä siis liikaa jännittää asioita tai mahdollisia tapaamisia.
Mukavaa sunnuntaita :) - Anonyymi
Sanoisin pokkana hei takaisin sille miehelle.
- Anonyymi
Ja siinä hetkellä olisin varmasti hämmentynyt ja kohtaaminen ei unohtuisi ihan helpolla.
- Anonyymi
Miellyttävää olisi nähdäkkin.
- Anonyymi
Hymyilisin ja sanoisin: Hei, mitä sulle kuuluu? Ei olla nähtykään pitkään aikaan..
- Anonyymi
sanoisin miehelle myös vähän punastellen 🙂
- Anonyymi
Minun exäni jos tulis vastaan hymyilisin takaisin 20v suhteesta ja erosta on päässy ajat sit yli. Voisin pyytää kahville jos hänen miehellään ei olis sitä vastaan. Kerran nähnyt hänet kymmeneen vuoteen hän ei nähny minua koska oltiin valoissa autoilla. No heart feelings!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801924- 1101881
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91704Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151627R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241482