Kun Suomea painetetaan tiukkoihin päästö normeihin niin eikö yksi ratkaisu olisi ylitse muiden ja periaatteessa helppo toteuttaa elikkå kielletåån yksityis autoilu kehä kolme sisäpuolella siellä kun on jo aika hyvä tämä infra mitä ei esim,Kainuussa ,itäsuomi elikkä muu suomi ole ,Sieltä etelästä on aina hyvä antaa tänne maaakuntiin vinkkejä korottamalla veroja ja jne.Pidä suomi asuttuna.
Muutos ja sen hallinta Suomessa
13
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siellä olevilla ei ole milloinkaan asiaa sieltä pois..?
- Anonyymi
Ehkä, ja päättyisi nuo nätit auringonlaskutkin.
- Anonyymi
Kehä3:n ulkopuolella asuvat tulee siirtää reservaatteihin. Meillä ei tule enää olemaan mahdollisuutta hajauttaa asutusta nykyisen kaltaisesti.
- Anonyymi
Väestön siirtäminen on niin tyypillistä metropoliajattelua. Ajatellaan, että jossain politbyroossa on suurin viisaus joka tietää missä ihmisten pitäisi asua.
Entäpä, jos ihmiset saisi ihan vapaasti päättää missä asuvat, ilman että poliitikot sorkkivat asiaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väestön siirtäminen on niin tyypillistä metropoliajattelua. Ajatellaan, että jossain politbyroossa on suurin viisaus joka tietää missä ihmisten pitäisi asua.
Entäpä, jos ihmiset saisi ihan vapaasti päättää missä asuvat, ilman että poliitikot sorkkivat asiaa?Suuret muutokset ja uhraukset tulee vain hyväksyä. Ei ole millään tavalla ilmastohyväksyttävää että jokainen talous hakee eineksensä, postinsa ja asperiininsa kymmenien kilometrien päästä. Tiiviisti rakennetut keskitetyt ilmastoreservaatit ovat sitä esimerkin näyttäjyyttä jota Suomelta nyt vaaditaan.
Anonyymi kirjoitti:
Suuret muutokset ja uhraukset tulee vain hyväksyä. Ei ole millään tavalla ilmastohyväksyttävää että jokainen talous hakee eineksensä, postinsa ja asperiininsa kymmenien kilometrien päästä. Tiiviisti rakennetut keskitetyt ilmastoreservaatit ovat sitä esimerkin näyttäjyyttä jota Suomelta nyt vaaditaan.
No tietenkin.
Taidat olla tuon Agenda21:n kannattaja.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/riikkasoyring/54093-perhe-ei-sallittu-agenda-21/- Anonyymi
Yllätys kasvihuonepäästöistä – Yle: Kaupunkiasuminen saastuttaa eniten.
Meillä ei tule enää olemaan mahdollisuutta keskittää asutusta nykyisen kaltaisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret muutokset ja uhraukset tulee vain hyväksyä. Ei ole millään tavalla ilmastohyväksyttävää että jokainen talous hakee eineksensä, postinsa ja asperiininsa kymmenien kilometrien päästä. Tiiviisti rakennetut keskitetyt ilmastoreservaatit ovat sitä esimerkin näyttäjyyttä jota Suomelta nyt vaaditaan.
Nimenomaan ilmastohyväksyttävää eivät ole nuo poliittisella ohjauksella toteutettavat asutuksen siirrot. Ensinnäkin on tutkimuksin todettu, että suurkaupungeissa asuvat tuottavat enemmän hiilidioksidipäästöjä per henkilö kuin syrjäseuduilla asuvat. Toisekseen, väestösiirrot vaativat uusien asuntojen ja infrastruktuurin rakentamista mistä siitäkin koituu suuret ympäristöhaitat ja kasvihuonekaasujen päästöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan ilmastohyväksyttävää eivät ole nuo poliittisella ohjauksella toteutettavat asutuksen siirrot. Ensinnäkin on tutkimuksin todettu, että suurkaupungeissa asuvat tuottavat enemmän hiilidioksidipäästöjä per henkilö kuin syrjäseuduilla asuvat. Toisekseen, väestösiirrot vaativat uusien asuntojen ja infrastruktuurin rakentamista mistä siitäkin koituu suuret ympäristöhaitat ja kasvihuonekaasujen päästöt.
Suomalaisten ilmastoreservaatteihin riittävät hyvin yksinkertaiset parakkityyppiset asuinsuojat. Kulutusta tulee painaa alas kovilla ohjaustoimilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätys kasvihuonepäästöistä – Yle: Kaupunkiasuminen saastuttaa eniten.
Meillä ei tule enää olemaan mahdollisuutta keskittää asutusta nykyisen kaltaisesti.Ei EU sattumalta määrittänyt ilmastonmuutosta hätätilaksi. Sen avulla voidaan määrätä voimaan kriisiajan pakkokeinolait. Omakotitalot tullaan pakko-ottamaan valtion haltuun, parempilaatuiset uudelleenkäytetään siirtolaisasutukseen, loput ilmastosyöpöt talot puretaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten ilmastoreservaatteihin riittävät hyvin yksinkertaiset parakkityyppiset asuinsuojat. Kulutusta tulee painaa alas kovilla ohjaustoimilla.
Kulutus ei ole se juttu vaan yksilöiden tehokkuus työssä ja suhteessa siihen käytettyyn koulutukseen.
Mehän voidaan olla kaikki työttömänä ja saada kulutuksen pieneksi pienillä korvauksilla ja raha otetaan velkana ulkomailta niinkauan kuin sitä saa.
Toki Euroopankin talous voidaan tuhota näillä vihervaarojen aivopieruilla. Sitten emme saa enää velkaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väestön siirtäminen on niin tyypillistä metropoliajattelua. Ajatellaan, että jossain politbyroossa on suurin viisaus joka tietää missä ihmisten pitäisi asua.
Entäpä, jos ihmiset saisi ihan vapaasti päättää missä asuvat, ilman että poliitikot sorkkivat asiaa?Väestösiirtämisiä tehtiin kommariKiinassa ja hirmuhallinnon Kamputseassa.
Kapinaan jos täällä tehdään moisia hullutuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väestösiirtämisiä tehtiin kommariKiinassa ja hirmuhallinnon Kamputseassa.
Kapinaan jos täällä tehdään moisia hullutuksia.Viimeksi eräs meppimme kertoi että muutokset ovat "mannerlaattoja liikuttavia" https://www.uusisuomi.fi/uutiset/meppi-sirpa-pietikainen-nostaa-esiin-mannerlaattoja-liikuttavan-mullistuksen-ja-kopernikaanisen-ongelman-en-usko-etta-ihmiset-tahallaan-haluavat-tuhota-maapallon/c8419472-d4b7-4609-8266-24dd274e39b6
Voi heitä jotka ovat sitoneet rahansa OK-taloihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372