Mielipiteeni on se, että yhdelläkään tyypillä, joka on hetkeäkään käyttänyt Miehen Logiikka (ML) palstaa, ei olisi mitään asiaa tänne. Yhdelläkään niistä henkilöistä.
Palstalle toivotaan normaaleja sinkkumiehiä ja -naisia. Terveitä rehellisiä ajatuksia ja tavallisten ihmisten välistä keskustelua.
Tästä itsensä tunnistavat voivat tehdä omalla kohdallaan viisaat ratkaisunsa. Työmaailmassakin tulee monesti oma-aloitteinen ”viran jättö” ennen kuin erotetaan.
Tärkeää! Huom.
185
<50
Vastaukset
Heh, päivän paras.
- Anonyymi
Järkevät ymmärtävät. Ei siinä ole nauramista. Jos on, ehkä kuuluu ilveilijöihin.
Anonyymi kirjoitti:
Järkevät ymmärtävät. Ei siinä ole nauramista. Jos on, ehkä kuuluu ilveilijöihin.
Spontaani reaktio.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Spontaani reaktio.
Jotkut asiat ovat vakavia ja ihan kaikki ei naurata.
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut asiat ovat vakavia ja ihan kaikki ei naurata.
Keskimmäinen kappale huvitti.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Keskimmäinen kappale huvitti.
Mikä siinä? Tavanomainen toivehan se oli.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Kuulosti utopialta.
Tuo vastaus kertoo paljon.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Kuulosti utopialta.
Ei kaikille.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vastaus kertoo paljon.
Määrittele ensin normaali, sitten seulot pois ne mielestäsi epänormaalit pois porukasta. Kuka päättää millainen on normaali(a)?
Utopiaa.Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikille.
Loogisille tuo on utopiaa. Normaali on musta tuntuu määritelmän varassa täällä.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Määrittele ensin normaali, sitten seulot pois ne mielestäsi epänormaalit pois porukasta. Kuka päättää millainen on normaali(a)?
Utopiaa.Se, joka pysyy omissa asioissaan omalla nimellä. Salaliitoton selväpää. Keskustelee yleismaailmallisesti ja käyttäytyy niin kuin käyttäytyisi kasvokkain. Pitää asian asiana. Ei harrasta urkintaa eikä yökkäile pahaa oloa vain siksi ettei ole muutakaan. Kertoo asiallisen asiansa ja poistuu. Reagoi toisen vastaukseen perusteilla eikä lähde kaivamaan kotiosoitetta tai puhelinnumeroa.
Mikä tavallisessa valtakunnallisessa yleispalstassa on niin helvetin vaikeaa? - Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Loogisille tuo on utopiaa. Normaali on musta tuntuu määritelmän varassa täällä.
Niille, jotka sitä eivät pysty määrittelemään =musta tuntuu.
Anonyymi kirjoitti:
Se, joka pysyy omissa asioissaan omalla nimellä. Salaliitoton selväpää. Keskustelee yleismaailmallisesti ja käyttäytyy niin kuin käyttäytyisi kasvokkain. Pitää asian asiana. Ei harrasta urkintaa eikä yökkäile pahaa oloa vain siksi ettei ole muutakaan. Kertoo asiallisen asiansa ja poistuu. Reagoi toisen vastaukseen perusteilla eikä lähde kaivamaan kotiosoitetta tai puhelinnumeroa.
Mikä tavallisessa valtakunnallisessa yleispalstassa on niin helvetin vaikeaa?Suotavaa on eri asia, kun normaalia. Edellämainitunlainen on suotavaa, toivottavaa ja ehkä jopa kannattavaa, mutta ei se ole normaalin määritelmä.
Vaikeaksi menee, kun halutaan sanella normaalille omat henkilökohtaiset ehdot.Anonyymi kirjoitti:
Niille, jotka sitä eivät pysty määrittelemään =musta tuntuu.
Kuten. Mielipiteeni on se, että yhdelläkään tyypillä, joka on hetkeäkään käyttänyt Miehen Logiikka (ML) palstaa, ei olisi mitään asiaa tänne. Yhdelläkään niistä henkilöistä.
Susta tuntuu, että nämä pitää sulkea ulos.- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Suotavaa on eri asia, kun normaalia. Edellämainitunlainen on suotavaa, toivottavaa ja ehkä jopa kannattavaa, mutta ei se ole normaalin määritelmä.
Vaikeaksi menee, kun halutaan sanella normaalille omat henkilökohtaiset ehdot.Normaalit kyllä ymmärtävät.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Kuten. Mielipiteeni on se, että yhdelläkään tyypillä, joka on hetkeäkään käyttänyt Miehen Logiikka (ML) palstaa, ei olisi mitään asiaa tänne. Yhdelläkään niistä henkilöistä.
Susta tuntuu, että nämä pitää sulkea ulos.Onpa se nyt vaikeaa. Mikä tässä on pahaa?
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Suotavaa on eri asia, kun normaalia. Edellämainitunlainen on suotavaa, toivottavaa ja ehkä jopa kannattavaa, mutta ei se ole normaalin määritelmä.
Vaikeaksi menee, kun halutaan sanella normaalille omat henkilökohtaiset ehdot.Luitko edes vastausta? Siinä on hyvin monelle vinkkejä.
- Anonyymi
Kala koukussa. Neljä minuuttia.
Anonyymi kirjoitti:
Onpa se nyt vaikeaa. Mikä tässä on pahaa?
Akkaa ja kissiä pitää potkaasta aina kun muilta askarehilta joutaa; Jos ne ei tee pahaa, niin ne aikoo.
Etukäteen tuomitseminen.- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Akkaa ja kissiä pitää potkaasta aina kun muilta askarehilta joutaa; Jos ne ei tee pahaa, niin ne aikoo.
Etukäteen tuomitseminen.Pari minuuttia ja näytöt ennakointi= hyvä tulos, sopuisa ratkaisu ja tilanteen siivous.
No sittenhän minä saan olla täällä ihan luvan kanssa.
- Anonyymi
Jokainen tietää sen itse, mihin on kuulunut tai ollut kuulumatta. Siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tietää sen itse, mihin on kuulunut tai ollut kuulumatta. Siitä.
Jos ei kuulu mihinkään?
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Jos ei kuulu mihinkään?
Yksinkertaisella kysymyksellä saat vastauksen itsellesi vääntelemättä ”olenko käyttänyt vai enkö ole käyttänyt?”
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaisella kysymyksellä saat vastauksen itsellesi vääntelemättä ”olenko käyttänyt vai enkö ole käyttänyt?”
Ei. Kirjoitit; 'Jokainen tietää sen itse, mihin on kuulunut tai ollut kuulumatta. Siitä.'
Olen ollut monessa paikassa kuitenkaan kuulumatta sinne. Käyttäminen ei välttämättä vaadi kuulumista sinne tai siihen mitä käyttää. Silti sitä voi käyttää.- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Ei. Kirjoitit; 'Jokainen tietää sen itse, mihin on kuulunut tai ollut kuulumatta. Siitä.'
Olen ollut monessa paikassa kuitenkaan kuulumatta sinne. Käyttäminen ei välttämättä vaadi kuulumista sinne tai siihen mitä käyttää. Silti sitä voi käyttää.Pannaan sitten ”ollut osallisena”.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Olen ollut monessa paikassa kuitenkaan kuulumatta sinne. Käyttäminen ei välttämättä vaadi kuulumista sinne tai siihen mitä käyttää. Silti sitä voi käyttää.Koska niinhän se vähän on, että kun p.skavaunu lähtee tyhjennyspaikaltaan niin kaikki tietävät, miten se mennessään tiputtaa. Se vana seuraa perässä.
Anonyymi kirjoitti:
Pannaan sitten ”ollut osallisena”.
Ei. Antaa väärän vaikutelman. Osallisena mihin?
Anonyymi kirjoitti:
Koska niinhän se vähän on, että kun p.skavaunu lähtee tyhjennyspaikaltaan niin kaikki tietävät, miten se mennessään tiputtaa. Se vana seuraa perässä.
Tätä epäilinkin syyksi, kyseisen ml käyttäjiä syrjitään epänormaaleina, paskaan osallisina syntipukkeina.
viriviri kirjoitti:
Tätä epäilinkin syyksi, kyseisen ml käyttäjiä syrjitään epänormaaleina, paskaan osallisina syntipukkeina.
Hähää. Te olette toisen luokan palstalaisia.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Ei. Antaa väärän vaikutelman. Osallisena mihin?
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää!?
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Niin?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Näistä jokainen kantaa mukanaan sen, mikä on tullut. Mitä suurempi haloo (kuten nähdään), sitä enemmän syytä. So simple as that.
Partakaweri kirjoitti:
Niinhän tuo besserwisseri yrittää väittää.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää!?
Ymmärrän liiankin hyvin. Ymmärrätkö sinä?
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Niinhän tuo besserwisseri yrittää väittää.
Näin juuri, äkkiä se henkilöityy. Monesti ehkä sinäkin huomaat vastauksissasi miten ei pitäisi lähteä mukaan. Tulee hyökkäyksiä, nimittelyä, viedään alatasolla vaikka tässäkin yritetään puhua asiaa.
Besserwisser kiittää. - Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Niinpä niin.
Keskusteluissa toivotaan asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri, äkkiä se henkilöityy. Monesti ehkä sinäkin huomaat vastauksissasi miten ei pitäisi lähteä mukaan. Tulee hyökkäyksiä, nimittelyä, viedään alatasolla vaikka tässäkin yritetään puhua asiaa.
Besserwisser kiittää.Voisinhan minäkin sanoa nimimerkille ”viriviri”, että ota sinäkin vaihdevuosilääkkeesi äläkä v.ttuile, mutta järkevänä keskustelijana en tee sitä.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Ymmärrän liiankin hyvin. Ymmärrätkö sinä?
Nyt huomataan, että vastakeskustelijana on nainen. Miehet eivät sorru mainitunlaiseen jatkojankkaukseen.
Keskustelu päättyy silloin kun se menee lapsellisen inttämiseen kuten viriviri tuossa mallia näyttää.
(No kesti siinä sinulla aikansa). Anonyymi kirjoitti:
Keskusteluissa toivotaan asiaa.
Asiallisella asialla ei tuomita varmuuden vuoksi kaikkia, jotka on joskus olleet rikospaikalla. Aloitus oli epäasiallinen.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Asiallisella asialla ei tuomita varmuuden vuoksi kaikkia, jotka on joskus olleet rikospaikalla. Aloitus oli epäasiallinen.
Aloitus on asiallisista asiallisiin, erittäin ajankohtainen ja kuuma peruna. Mikäli synninpistoja on, niille ei ap:kään mahda mitään. Kuten sanottua, jokainen tietää itse, mihin on ollut osallisena/kuulunut/osallistunut/roikkunut/keskustellut/maannut p.rse homeessa ML:ssä jne.
Anonyymi kirjoitti:
Voisinhan minäkin sanoa nimimerkille ”viriviri”, että ota sinäkin vaihdevuosilääkkeesi äläkä v.ttuile, mutta järkevänä keskustelijana en tee sitä.
Juuri teit.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Juuri teit.
Ihmisillä on taipumus pyrkiä tasatilanteisiin.
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on asiallisista asiallisiin, erittäin ajankohtainen ja kuuma peruna. Mikäli synninpistoja on, niille ei ap:kään mahda mitään. Kuten sanottua, jokainen tietää itse, mihin on ollut osallisena/kuulunut/osallistunut/roikkunut/keskustellut/maannut p.rse homeessa ML:ssä jne.
Olisit pitänyt mielipiteesi omanasi, niin olisin ymmärtänyt aloituksen asialliseksi. Tuomitsemalla osoitit todellisen tarpeesi. Vahinko kävi jo. Ensi kerralla teet solidaarisemman avauksen. Vastaanotto on parempi.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Olisit pitänyt mielipiteesi omanasi, niin olisin ymmärtänyt aloituksen asialliseksi. Tuomitsemalla osoitit todellisen tarpeesi. Vahinko kävi jo. Ensi kerralla teet solidaarisemman avauksen. Vastaanotto on parempi.
Ensikerralla(kin) kirjoittaja tekee juuri niin kuin tahtoo. Jos mielipidettä ei ilmaise sitä et tiedä sinäkään eikä kukaan muu. Asia on ainakin osin saavuttanut kohteitaan reaktion perusteella. Totuuden sanominen ei ole koskaan ollut tuomitsemista. Olen oikeassa. Niin oikeassa.
Anonyymi kirjoitti:
Ensikerralla(kin) kirjoittaja tekee juuri niin kuin tahtoo. Jos mielipidettä ei ilmaise sitä et tiedä sinäkään eikä kukaan muu. Asia on ainakin osin saavuttanut kohteitaan reaktion perusteella. Totuuden sanominen ei ole koskaan ollut tuomitsemista. Olen oikeassa. Niin oikeassa.
Heh, sinun totuus on sinun totuus, totuus on totuus jota sinä vain spekuloit.
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä on taipumus pyrkiä tasatilanteisiin.
Jep. Vaikka olisi viisi kerrosta alempana.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Jep. Vaikka olisi viisi kerrosta alempana.
Asiakirjoittaja vauhdissa. Tosin en minä voi sille mitään, että noin alas on ko. nimimerkki jäänyt. Ehkä saatte hissin kuntoon?
Anonyymi kirjoitti:
Asiakirjoittaja vauhdissa. Tosin en minä voi sille mitään, että noin alas on ko. nimimerkki jäänyt. Ehkä saatte hissin kuntoon?
Tasatilanteeseen pyrkivän pitää tulla hissillä alemmas se viisi kerrosta tai huudella siellä viidennessä yksinään. Tuutko?
😉- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Heh, sinun totuus on sinun totuus, totuus on totuus jota sinä vain spekuloit.
Ohjaan palstaa asiakeskusteluun, että asiattomat ymmärtävät poistua.
Anonyymi kirjoitti:
Ohjaan palstaa asiakeskusteluun, että asiattomat ymmärtävät poistua.
Uhkarohkea luottamus.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Uhkarohkea luottamus.
Aina on ollut pioneereja.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Toinen nimi pioneerille, pommin ruoka.
Tuli mikä tuli. Ainakin se on näyttävää.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Uuu.
Uu uu.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
U uuu uu uu.
Tällä kai sitten mennään, otetaan taso sille: U uu uuu uuuu uuuuu u.
Anonyymi kirjoitti:
Tällä kai sitten mennään, otetaan taso sille: U uu uuu uuuu uuuuu u.
U Can’t...
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
U Can’t...
U2:sta sitten vaan.
- Anonyymi
mitä porukkaa lie ml-palstalla sitten aikanaan ollut, narkkareita, hihhuleita, persuja,salaliitto teorioijia, muuten vain selkokieltä tarvitsevia "puupäitä", ...?
Joka tapauksessa jotain omituista menoa, kun palsta on puheitten mukaan hapantunut täysin - Anonyymi
Sptontaani Erektio naiselta.
Minun mielipiteeni on, että aloittaja voi pitää mielipiteensä kyllä, mutta kusta omaan sukkaansakin. 🤣
- Anonyymi
Muistutus asiakirjoituksesta ja kirjoittamisesta. Edellä on jo yksikin esimerkki liikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Muistutus asiakirjoituksesta ja kirjoittamisesta. Edellä on jo yksikin esimerkki liikaa.
Plääh.... tälläset jutut on aivan naurettavia....
Palaahan maanpinnalle...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Palaahan maanpinnalle...Sinä et ole mikään Jumala, edes palstasellainen, sitä sanomaan. On oikeus vaatia aikuismaisuutta ja järkevyyttä. Jos tähän ei ole mainittavaa asiaa lisättäväksi, voi poistua vaikka kotitaloustöille. Ole hyvä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Palaahan maanpinnalle...Kokeilkaapa joskus, pystyttekö keskustelemaan viemättä sitä henkilötasolle. Se voi olla yllättävänkin vaikeaa. Tässä ketjussa eskaloitui huomattavan nopeasti. Mistä se ikinä kertookaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole mikään Jumala, edes palstasellainen, sitä sanomaan. On oikeus vaatia aikuismaisuutta ja järkevyyttä. Jos tähän ei ole mainittavaa asiaa lisättäväksi, voi poistua vaikka kotitaloustöille. Ole hyvä.
Voit sinä vaatia vaikka mitä, mutta mitä sitten?
Tämä on kuule ihsn ksikille avoin keskistelupalsta ja täällä voi kirjoitella kuka vaan... ne trollitkin.... että ihan suotta sä alat mitään satuilemaan...
Ota vaan iisisti..Anonyymi kirjoitti:
Kokeilkaapa joskus, pystyttekö keskustelemaan viemättä sitä henkilötasolle. Se voi olla yllättävänkin vaikeaa. Tässä ketjussa eskaloitui huomattavan nopeasti. Mistä se ikinä kertookaan.
Henkilötasolle? Minä luulen, että monella muulla on vaikeaa kirjoittaa täällä asioista henkilötasolla. Se vaan henkilöityy helpommin meihin rekkautuneisiin, kun anonyymina voi kuka tahaansa kirjoittaa mitä lystää... tai korottaa itsensä olevinaan fiksummaksi kuin mitä onkaan, niinkuin sinä nyt.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Voit sinä vaatia vaikka mitä, mutta mitä sitten?
Tämä on kuule ihsn ksikille avoin keskistelupalsta ja täällä voi kirjoitella kuka vaan... ne trollitkin.... että ihan suotta sä alat mitään satuilemaan...
Ota vaan iisisti..Eli sulla ei sitten ollut mitään asiaa. Mikä tästä maailmasta tulisi jos kaikki ovat vellip.rseitä eikä kukaan vaadi järkevää tulosta? Tässä suoritetaan keskustelua. Ehkä ihan muilla on ollut iltapäivän aikana syytä ottaa iisisti? En tunne tarvetta. Menen lähemmäksi päämäärää.
Anonyymi kirjoitti:
Eli sulla ei sitten ollut mitään asiaa. Mikä tästä maailmasta tulisi jos kaikki ovat vellip.rseitä eikä kukaan vaadi järkevää tulosta? Tässä suoritetaan keskustelua. Ehkä ihan muilla on ollut iltapäivän aikana syytä ottaa iisisti? En tunne tarvetta. Menen lähemmäksi päämäärää.
Suoritahsn toki asiallista asiakeskustelua asiallisesta asiasta asiaksesi.
Kuten Keravan kollit aikoinaan tuumas: Asiaa!!! 🤣🤣🤣- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Henkilötasolle? Minä luulen, että monella muulla on vaikeaa kirjoittaa täällä asioista henkilötasolla. Se vaan henkilöityy helpommin meihin rekkautuneisiin, kun anonyymina voi kuka tahaansa kirjoittaa mitä lystää... tai korottaa itsensä olevinaan fiksummaksi kuin mitä onkaan, niinkuin sinä nyt.
Joku sua tässä harmittaa? Aloitustako ei olisi saanut mielestäsi tehdä? En ole korottanut mihinkään, mutta kiitos kun teette niin puolestani. Se on ihan hyvän merkki. Mutta edelleen, kokeilkaa joskus kirjoittaa asiasta. Tässäkin ketjussa kylläkin rekkautunut hyökkäsi anoa vastaan jos ollaan tarkkoja ja mehän olemme.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Suoritahsn toki asiallista asiakeskustelua asiallisesta asiasta asiaksesi.
Kuten Keravan kollit aikoinaan tuumas: Asiaa!!! 🤣🤣🤣Eläköön hymiöt ja sivistys...
Anonyymi kirjoitti:
Eläköön hymiöt ja sivistys...
Kohottakaamme 3-kertainen eläköön-huuto hymiöille!
Eläköön!
Eläköön!
Eläköön!
💪😁👌Anonyymi kirjoitti:
Joku sua tässä harmittaa? Aloitustako ei olisi saanut mielestäsi tehdä? En ole korottanut mihinkään, mutta kiitos kun teette niin puolestani. Se on ihan hyvän merkki. Mutta edelleen, kokeilkaa joskus kirjoittaa asiasta. Tässäkin ketjussa kylläkin rekkautunut hyökkäsi anoa vastaan jos ollaan tarkkoja ja mehän olemme.
Harmittaa? Ei harmita. Minua naurattaa, huvittaa ja pidän tälläistä pösilönä touhuna....
Mutta ei mittään.... kyllä tänne vaikka mitä sopii...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Harmittaa? Ei harmita. Minua naurattaa, huvittaa ja pidän tälläistä pösilönä touhuna....
Mutta ei mittään.... kyllä tänne vaikka mitä sopii...Kuten myös sinun osallistumisesi..
Anonyymi kirjoitti:
Kuten myös sinun osallistumisesi..
Kyllä vain.... olet terävänä, Cherlock! ☝️😁
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä vain.... olet terävänä, Cherlock! ☝️😁
Joo. Nyt on nähty tasot. Tässä sitten asiakeskustelua. Sulle vastakeskustelijaksi voisi ehkä sopia ”viriviri”. Jatkossa älkää pilatko asiallisia aloituksia tyhjillä välihuudoilla, missä ei sanota edes kokonaista lausetta vaan antakaa ihmisten kirjoittaa otsikon asiasta. Onko vaikeaa?
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Nyt on nähty tasot. Tässä sitten asiakeskustelua. Sulle vastakeskustelijaksi voisi ehkä sopia ”viriviri”. Jatkossa älkää pilatko asiallisia aloituksia tyhjillä välihuudoilla, missä ei sanota edes kokonaista lausetta vaan antakaa ihmisten kirjoittaa otsikon asiasta. Onko vaikeaa?
Palaisin alkumielipiteeseeni, varsinkin siihen urean sukkaan laskemiseen....
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Palaisin alkumielipiteeseeni, varsinkin siihen urean sukkaan laskemiseen....
Mikä on ongelmasi?
Anonyymi kirjoitti:
Niin pupuseni, kuulin nimeni.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ongelmasi?
Aamulla autosta sippas akku, mutta ei sekään enää ongelma oikeastaan ole, kun tiedän sen.... eli ei ongelman ongelmaa. Kaikki helkatin hyvin.
viriviri kirjoitti:
Altto vai sopraano?
😉Kaikki käyp... vaikka kirjoittaminen ei näköjään tänään..🤣
Disse kirjoitti:
Kaikki käyp... vaikka kirjoittaminen ei näköjään tänään..🤣
Soittelet besserwisserin uneen.
🖐🏻viriviri kirjoitti:
Kobra Kai.
https://youtu.be/dkWPXvkrsHULuulisin, että pysyisin yhtähyvin nuotissa..🤣
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Epävirettä ap kaipaakin.
Kobrat tykkäävät tiluliluliistä.
Anonyymi kirjoitti:
Kobrat tykkäävät tiluliluliistä.
Aamulla ei kyllä ennen kahvia jaksais tiluliluliitä yhtään....🤔
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Give me an fife, bro!✋ 😁
give me five bro
Anonyymi kirjoitti:
give me five bro
Give me five wives bro. One for each of my fingers. Multiply that by two.
- Anonyymi
Ainoa, joka Miehen Logiikassa pilasi kyseisen palstan oli genio. Hän itse viime yönä tunnusti trollaamisella aiheuttaneensa palstan kaatumisen. Kaikki nämä genion tunnustuksen muistuttamiset ja tunnustus itsessään tietysti poistettiin, kuten myös tämä menee todennäköisesti poistoon. Mistä se kertoo? Ei Miehen logiikkalaisten omituisuudesta vaan yhden kirjoittajan, Genion sekopäisyydestä.
- Anonyymi
Kuten jo sanottua, jokainen ITSE tietää, missä on ollut mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo sanottua, jokainen ITSE tietää, missä on ollut mukana.
Okei, eli jos on ollut Miehen Logiikassa kirjoittamassa, mutta ei ole trollannut siellä, voi jatkaa Sinkuissa. Tämä selvä.
- Anonyymi
Ei kai yksi persoona ns.normaaliporukkaa saa nurin, eri osalliset ovat jotenkin altistuneet/herkistyneet/kinnittyneet yhden provoiluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai yksi persoona ns.normaaliporukkaa saa nurin, eri osalliset ovat jotenkin altistuneet/herkistyneet/kinnittyneet yhden provoiluun
Trollaaja karkoitti kaikki normaalit kirjoittajat. Palsta kuoli kasaan, koska kaikki haukuttiin ja solvattiin puskista ja paljasteltiin henkilötietoja. Kukaan ei halunnut enää olla palstalla, joka aiheutti vain pahaa mieltä ja jopa ongelmia, koska oma nimi saatettiin googlaamalla yhdistettyä palstaan. Ei hyvä asia, esim. töitä etsiessä tai työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, eli jos on ollut Miehen Logiikassa kirjoittamassa, mutta ei ole trollannut siellä, voi jatkaa Sinkuissa. Tämä selvä.
Jos pitää jotain vakuutella ei voi jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pitää jotain vakuutella ei voi jatkaa.
Ei tulisi mieleenkään alkaa vakuutella kenellekään. Tiedän mitä olen kirjoitellut, se riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään alkaa vakuutella kenellekään. Tiedän mitä olen kirjoitellut, se riittää.
??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??
= Koska tiedän kirjoitelleeni vain asiallisesti Miehen Logiikassa, minun ei tarvitse vakuutella kenellekään yhtään mitään saadakseni kirjoitella myös täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
= Koska tiedän kirjoitelleeni vain asiallisesti Miehen Logiikassa, minun ei tarvitse vakuutella kenellekään yhtään mitään saadakseni kirjoitella myös täällä.
Näytät kuitenkin olevan siinä vakuuttelemassa. Kuten sanottua:Jokainen ITSE tietää mitä on tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaaja karkoitti kaikki normaalit kirjoittajat. Palsta kuoli kasaan, koska kaikki haukuttiin ja solvattiin puskista ja paljasteltiin henkilötietoja. Kukaan ei halunnut enää olla palstalla, joka aiheutti vain pahaa mieltä ja jopa ongelmia, koska oma nimi saatettiin googlaamalla yhdistettyä palstaan. Ei hyvä asia, esim. töitä etsiessä tai työpaikalla.
Okei, palsta ollut pulinapalsta, ilman varsinaista aihetta (teemaa). Sellaisesta kiinnostuneet usein eivät malta olla paljastematta itsestään liikoja, jolloin (totta kai! ) toiset samanhenkiset ottavat työkseen yrittää googlettaa tai muuten sovitella, saatuja tiedonmurusia, ja siihen hommaan joillakin joutilailla sitkeyttyä riittää loputtumiin... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, palsta ollut pulinapalsta, ilman varsinaista aihetta (teemaa). Sellaisesta kiinnostuneet usein eivät malta olla paljastematta itsestään liikoja, jolloin (totta kai! ) toiset samanhenkiset ottavat työkseen yrittää googlettaa tai muuten sovitella, saatuja tiedonmurusia, ja siihen hommaan joillakin joutilailla sitkeyttyä riittää loputtumiin... ;)
Ja pointti on nyt se ettei niitä persoonia kaivata tänne sitä jatkamaan. Kun näette pienenkin vinkin ihmisestä, kaivatte tiedot esiin. Ei kuulkaas, ei se enää huumorilla kuittaannu.
- Anonyymi
Spontaani Erektio on hyvä määritelmä, mutta kun joku tuo tyttö teki pelin, ei saisi kiusata, hienokin peli.
- Anonyymi
Haluaisit siis valita henkilöt, jotka saisivat kirjoittaa palstalle. Voi kun jako pyrkimys.
xLiner- Anonyymi
*jalo
xL - Anonyymi
anoppi, pakkaisiipa ja enoppi?
Anoppi vastaan Enoppi, kum voittaa? - Anonyymi
Haluaisin, valitettavasti (ja suuresti valitellen) en voi. Monessakaan kohtaa elämässään ihminen ei pysty valitsemaan mukavinta A vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin, valitettavasti (ja suuresti valitellen) en voi. Monessakaan kohtaa elämässään ihminen ei pysty valitsemaan mukavinta A vaihtoehtoa.
Oot näemmä varma, että sinä itse olet mukavin vaihtoehto seuraksi kaikille palstalaisille. Onpas jännä lähtökohta.. 🤣
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot näemmä varma, että sinä itse olet mukavin vaihtoehto seuraksi kaikille palstalaisille. Onpas jännä lähtökohta.. 🤣
xLinerSanotaanko näin ettei minulla ole tarvetta kaivaa esim. sinun henkilöllisyyttäsi esiin joten saatan olla kohtalainen, vanhemmiten sitten ehkä täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko näin ettei minulla ole tarvetta kaivaa esim. sinun henkilöllisyyttäsi esiin joten saatan olla kohtalainen, vanhemmiten sitten ehkä täydellinen.
Niin sehän mokasit sen S24-sähköpostin kanssa muutama vuosi sitten. Naputtelit siihen oman nimesi.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sehän mokasit sen S24-sähköpostin kanssa muutama vuosi sitten. Naputtelit siihen oman nimesi.
xLinerKaikkihan ”James Bondia” käyttävät.
007 ja isoimmat vehkeet?
- Anonyymi
Pertillä olisi taas hinku tulla palstailemaan, mutta foliohattu on hävinnyt jonnekin.
- Anonyymi
Kukaan ei ole kaipaillut minkään sortin ”perttejä” pitkään aikaan eikä yhtään minnekään. Vain hyödyllisiä keskustelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole kaipaillut minkään sortin ”perttejä” pitkään aikaan eikä yhtään minnekään. Vain hyödyllisiä keskustelijoita.
Miten ajattelit kirjoittajista hyötyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei neropatti, hän varmaan tarkoitti hyödyllisellä sitä että vastassa on normaaleja keskustelu halukkaita ihmisiä, ei näitä palstoja tukkivia keskenään jaarittelevia keski-ikäisiä varattuja huomionkipeitä jotka rakastavat omaa ääntänsä/tekstiänsä/oman nimimerkin näkymistä.
Ja todella kulunutta pistää perttiä joka väliin, täällä pesii lauma muitakin. Anonyymi kirjoitti:
Hei neropatti, hän varmaan tarkoitti hyödyllisellä sitä että vastassa on normaaleja keskustelu halukkaita ihmisiä, ei näitä palstoja tukkivia keskenään jaarittelevia keski-ikäisiä varattuja huomionkipeitä jotka rakastavat omaa ääntänsä/tekstiänsä/oman nimimerkin näkymistä.
Ja todella kulunutta pistää perttiä joka väliin, täällä pesii lauma muitakin.Tulit kuitenkin siihen meitä jututtamaan. Mielesi tekee jumittua meidän seuraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteitä.
Siis omia mielipiteitäsi vahvistavista mielipiteistä. Muulla tavalla ajattelevat saisivat lähteä.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis omia mielipiteitäsi vahvistavista mielipiteistä. Muulla tavalla ajattelevat saisivat lähteä.
xLinerEi vaan mielipiteitä ilman ML:n painolastia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja todella kulunutta pistää perttiä joka väliin, täällä pesii lauma muitakin.Juuri näin.
- Anonyymi
Tankkaaminen ja maailmankaikkeus, kyllä joo tuoksahtaa 95-bensakin jos tankkaa zippo-sytytintä, Bensa palaa ja tuoksahtaa kyllä sen hetken ajan.
Minun mielipiteeni taas on se, että vanilja maistuu ja tuoksuu hyvälle. ☝️
- Anonyymi
Se on toinen ketju se Mielipide-ketju...
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sittenhän aloituskin kuuluu sinne.
Leikkaa ja liitä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Älä komentele, leikkaa kuule iha ite.
Itte halusit siirrellä.
Anonyymi kirjoitti:
Itte halusit siirrellä.
Ei vattu mikä vajakkien vapaapäivä tänään oikein on..
Sinä, sinä siinä aloitit. Sinä. Niin. Piste.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei vattu mikä vajakkien vapaapäivä tänään oikein on..
Sinä, sinä siinä aloitit. Sinä. Niin. Piste.Ottaa kauniiseen käteen vaan. Saat simpanssitarran, okei?
Huihai! Älä jaksa pomottaa siellä. Tuossa palstan tervehdyksessä lukee aivan selvästi "Lue aiheen Sinkut keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun." Ei siinä rajata ketään ulkopuolelle. Kaikille annetaan mahdollisuus osallistua.
Teen viisaaan ratkaisun ja jään palstailemaan (ainakin toistaiseksi).
Voit lopettaa sen päällepäsmäröinnin ja hyväksyä tosiasiat. Näin toimimalla helpotat myös omaa oloasi. Kiitos. :)- Anonyymi
Tuskin. Se päivä ei tule.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Se päivä ei tule.
Hyväksymällä realiteetit, teet elämästäsi ja olostasi huomattavasti helpompaa. Koitahan nyt sopeutua tilanteeseen. :)
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Hyväksymällä realiteetit, teet elämästäsi ja olostasi huomattavasti helpompaa. Koitahan nyt sopeutua tilanteeseen. :)
Päivän ketju on osunut ja upottanut. Siinä realiteettia kylliksi. :) Omakin hyväksyntäsi alkaa minusta, yritäpä.
Anonyymi kirjoitti:
Päivän ketju on osunut ja upottanut. Siinä realiteettia kylliksi. :) Omakin hyväksyntäsi alkaa minusta, yritäpä.
Nääh! Ei huvita. Menee tylsäksi.
Miksi haaskaisin aikaani keskinkertaisuuksiin, kun voin viihtyä ja keskustella mukavia. Valinta on edelleen minun.
Tällä(kin) palstalla on hyviä ketjuja, joihin osallistun oikein mielelläni. :)- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Nääh! Ei huvita. Menee tylsäksi.
Miksi haaskaisin aikaani keskinkertaisuuksiin, kun voin viihtyä ja keskustella mukavia. Valinta on edelleen minun.
Tällä(kin) palstalla on hyviä ketjuja, joihin osallistun oikein mielelläni. :)Siinä kuitenkin haluat lukea minua ja kuulla, mitä on sanottavana. En ole estänyt poistumista mikäli ei miellytä. Alunperinkään ei ole ollut pakko tulla jos joku tässä erityisesti harmittaa. Ketjuja on paljon sekä palstoja, niistä voi valita. En pidättele jos tykkäät poistua.
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kuitenkin haluat lukea minua ja kuulla, mitä on sanottavana. En ole estänyt poistumista mikäli ei miellytä. Alunperinkään ei ole ollut pakko tulla jos joku tässä erityisesti harmittaa. Ketjuja on paljon sekä palstoja, niistä voi valita. En pidättele jos tykkäät poistua.
En ole suunnitellut poistumista, joten voit rauhoittua ja lopettaa huolehtimisen. Avaan ja luen ketuja, mikäli aihe kiinnostaa, muuten en. Vastaan, jos huvittaa.
Jos sinulla on kykyä luoda mielenkiintoisia aloituksia ja pitää ketjua yllä, varmasti tulen lukemaan, mutta en voi taata, että tulen vastaamaan.
Mikäli jäät odottamaan poistumistani, suosittelen ettet pidätä hengitystäsi. Se odotus saattaa käydä pitkäksi ja kohtalokkaaksi. Ei tule tapahtumaan ainakaan lähiaikoina. :)- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
En ole suunnitellut poistumista, joten voit rauhoittua ja lopettaa huolehtimisen. Avaan ja luen ketuja, mikäli aihe kiinnostaa, muuten en. Vastaan, jos huvittaa.
Jos sinulla on kykyä luoda mielenkiintoisia aloituksia ja pitää ketjua yllä, varmasti tulen lukemaan, mutta en voi taata, että tulen vastaamaan.
Mikäli jäät odottamaan poistumistani, suosittelen ettet pidätä hengitystäsi. Se odotus saattaa käydä pitkäksi ja kohtalokkaaksi. Ei tule tapahtumaan ainakaan lähiaikoina. :)Yritäpä nyt päättää kultaseni. Juuri totesit ettet haaskaa aikaasi keskinkertaisuuksiin, silloin pitää joko tulla tai mennä. Naiset. Minä en odota mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Yritäpä nyt päättää kultaseni. Juuri totesit ettet haaskaa aikaasi keskinkertaisuuksiin, silloin pitää joko tulla tai mennä. Naiset. Minä en odota mitään.
Yritäpä nyt harrastaa hieman luetun ymmärtämistä. Sanoin, mikäli aihe on mielenkiintoinen, katson ja luen ketjun, mutta en haaskaa aikaani keskinkertaisuuksiin. Kysymykseksi jää, oletko vaivan arvoinen?
Kaipaatko lisää selvennystä? Menehän nyt muualle leikkimään. Voit poistua! Ole hyvä. :)- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Yritäpä nyt harrastaa hieman luetun ymmärtämistä. Sanoin, mikäli aihe on mielenkiintoinen, katson ja luen ketjun, mutta en haaskaa aikaani keskinkertaisuuksiin. Kysymykseksi jää, oletko vaivan arvoinen?
Kaipaatko lisää selvennystä? Menehän nyt muualle leikkimään. Voit poistua! Ole hyvä. :)Voivoi, no ole nyt siinä täti.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Jäikö meillä vielä joku asia kesken?
No kerropa jos jäi. Istun tässä vielä vartin.
Anonyymi kirjoitti:
No kerropa jos jäi. Istun tässä vielä vartin.
Sinun aikataulullasi ei ole minulle mitään merkitystä. Halusitko avautua jostain?
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Sinun aikataulullasi ei ole minulle mitään merkitystä. Halusitko avautua jostain?
Mummo, puhu. Mitä on sydämelläsi? Haluat kiehnätä minussa kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Mummo, puhu. Mitä on sydämelläsi? Haluat kiehnätä minussa kiinni.
Minähän yritän parhaani mukaan osallistua tähän sinun keskusteluketjuusi. Senhän takia avasit tämä ketjun, jotta keskustelua syntyisi, vai kuinka? Huomionhalusi on imartelevaa.
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Minähän yritän parhaani mukaan osallistua tähän sinun keskusteluketjuusi. Senhän takia avasit tämä ketjun, jotta keskustelua syntyisi, vai kuinka? Huomionhalusi on imartelevaa.
Eli mitä haluat vielä todeta?
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitä haluat vielä todeta?
Olitko vihdoinkin sanomassa jotain tärkeää?
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Olitko vihdoinkin sanomassa jotain tärkeää?
Odotan kun sanoit haluavasi keskustella? Onko tämä nyt sitä kauan kaivattua keskustelua? Hukkaat aikaani jos et kykene ilmaisemaan mitään sisällöllistä. Lapset inttävät tuohon tapaan, siihen en lähde.
Anonyymi kirjoitti:
Odotan kun sanoit haluavasi keskustella? Onko tämä nyt sitä kauan kaivattua keskustelua? Hukkaat aikaani jos et kykene ilmaisemaan mitään sisällöllistä. Lapset inttävät tuohon tapaan, siihen en lähde.
Tämähän on sinun ketjusi. Määrää suunta. Miksi odotat, kun voisit olla johtaja?
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Tämähän on sinun ketjusi. Määrää suunta. Miksi odotat, kun voisit olla johtaja?
Etkö tajua, että tulit myöhässä? Tarkkaavaiset ovat asian keskustelleet. Kokous ja puheenpito puheenjohtajan johdolla on pidetty. Kaikki näkyvillä. Aloita ylhäältä. Katso kellonaikoja äläkä myöhästy ensi kerralla. Toisto on tylsämielisyyttä. Lähden p.skalle jos haluat tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua, että tulit myöhässä? Tarkkaavaiset ovat asian keskustelleet. Kokous ja puheenpito puheenjohtajan johdolla on pidetty. Kaikki näkyvillä. Aloita ylhäältä. Katso kellonaikoja äläkä myöhästy ensi kerralla. Toisto on tylsämielisyyttä. Lähden p.skalle jos haluat tietää.
Miksi jahkaat merkityksettömiä asioita? Jos olisit aikaisemmin ollut tarkkaavaisempi ja käyttänyt vastauksissasi enemmän harkintaa, et olisi nyt tässä tilanteessa. Tietysti voisin helposti ja sopuisasti auttaa sinut ulos tästä ahdingosta, mutta miksi niin tekisin? Tässä vaiheessa se ei ole enää itselleni viihdyttävää ja mielekästä.
Miten ajattelit arvokkaasti kiemurrella ulos tästä tappitilanteesta?- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Miksi jahkaat merkityksettömiä asioita? Jos olisit aikaisemmin ollut tarkkaavaisempi ja käyttänyt vastauksissasi enemmän harkintaa, et olisi nyt tässä tilanteessa. Tietysti voisin helposti ja sopuisasti auttaa sinut ulos tästä ahdingosta, mutta miksi niin tekisin? Tässä vaiheessa se ei ole enää itselleni viihdyttävää ja mielekästä.
Miten ajattelit arvokkaasti kiemurrella ulos tästä tappitilanteesta?Minulla ei ole ”tilannetta”. Myös nimimerkkisi on jatkossa muistissani. Ohitan sen sujuvasti tietäen etten tule saamaan asiallista keskustelua. Hyviä hetkiä keskusteluissa jossakin muualla missä koet ympäristön omankaltaiseksesi.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole ”tilannetta”. Myös nimimerkkisi on jatkossa muistissani. Ohitan sen sujuvasti tietäen etten tule saamaan asiallista keskustelua. Hyviä hetkiä keskusteluissa jossakin muualla missä koet ympäristön omankaltaiseksesi.
Kannattaa ehdottomastin laitaa nikki muistiin ja pysyä kaukana, ettei sinulle tule taas pakottavaa tarvetta käydä päällepäsmäröimään ja käskyttämään. Kuten huomaat, se oli virhe!
En ota määräyksiä ja kyykytystä vastaan anonyymeilta palstalaisilta. Minua ei ohjailla ulkopuolelta. Tämä kannattaa myös laittaa sinne märän korvan taakse.
Nyt voit poistua. Olen antanut sinulle luvan!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole ”tilannetta”. Myös nimimerkkisi on jatkossa muistissani. Ohitan sen sujuvasti tietäen etten tule saamaan asiallista keskustelua. Hyviä hetkiä keskusteluissa jossakin muualla missä koet ympäristön omankaltaiseksesi.
Taitaa tuo vastakeskustelijasi olla 15 v. Vielä kasvamaan typyt..
Haha! Tämä oli ennalta arvattavissa. :)
Oikea argumentointi loppuu, kun vastapuoli on hävinnyt väittelyn ja haistattelu/ herjaaminen alkaa.
Meni täysin kaavan mukaan. :)- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Haha! Tämä oli ennalta arvattavissa. :)
Oikea argumentointi loppuu, kun vastapuoli on hävinnyt väittelyn ja haistattelu/ herjaaminen alkaa.
Meni täysin kaavan mukaan. :)Sulla ei oikeaa ollutkaan, toisella sentään oli ;)
Taisit nolata itsesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei oikeaa ollutkaan, toisella sentään oli ;)
Taisit nolata itsesi?No ainakin täytti ketjua ihan turhalla jos lähtökohtaa katsotaan. Mitä toi tähän asiaan? Ei mitään. Vaikka useampi oli vastaankin, näiden kommenteissa sentään oli yritys osallistua. Toisin kuin tämä nimimerkki, joka ei päässyt sillekään asteelle.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei oikeaa ollutkaan, toisella sentään oli ;)
Taisit nolata itsesi?Millä tavoin oman mielipiteen ilmaiseminen on itsensä nolaamista? Nyt ei ihan avaudu.
Olen eri mieltä aloittajan kanssa ja ilmaisin mielipiteeni. Hän valitsi ikävän tavan vastata takaisin, siitä se sitten eskaloitui.- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Millä tavoin oman mielipiteen ilmaiseminen on itsensä nolaamista? Nyt ei ihan avaudu.
Olen eri mieltä aloittajan kanssa ja ilmaisin mielipiteeni. Hän valitsi ikävän tavan vastata takaisin, siitä se sitten eskaloitui.Illanjatkoja ;)
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin täytti ketjua ihan turhalla jos lähtökohtaa katsotaan. Mitä toi tähän asiaan? Ei mitään. Vaikka useampi oli vastaankin, näiden kommenteissa sentään oli yritys osallistua. Toisin kuin tämä nimimerkki, joka ei päässyt sillekään asteelle.
Kuinka keskustelufoorumilla ketjuihin kommentoiminen voi olla muka turhaa? Sehän on näiden palstojen tarkoitus.
Minulla(kin) on oikeus esittää mielipiteeni ja niin tein. En tarvitse siihen kenenkään erityistä lupaa.
Mielipiteitä maailmaan ja palstalle mahtuu.
Vai vielä se vanha miehenlogiikka -palsta pitää tätäkin palstaa pystyssä. Reippaasti kommentteja tässäkin ketjussa.
Terveisiä vuosikymmenten takaa ML-palstalta.- Anonyymi
No sittenhän ovi on tiedossa, mihin suuntaan. Jatkatte siellä.
- Anonyymi
Mikä oli nikkisi M.L:ssä? :) Kiitos terkuista.
Aika hyvin arvattu.
Huru-ukko oli toinen mustista nikeistä, jota käytin.
Oli mulla joku rekisteröity nimimerkkikin, mutta sitä ei kukaan muista.
- Anonyymi
Vuosia ml-palstailin. Kerran vähän trollaasinki.
Nyt ei siis asiaa tänne olis. Höpö oot. Ei vanhoja piä muistaa. Tikulla tökkään, jos et nyt lopeta höperehtimistäsi.- Anonyymi
Pitää ”vanhojen tekijöiden” sitten lopettaa se muistuttaminen ettei tikku osu niin kuin tänäänkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ”vanhojen tekijöiden” sitten lopettaa se muistuttaminen ettei tikku osu niin kuin tänäänkin?
Vähänkin kun horjuttaa palsta-rottien asemaa alkaa hyökkäily, huomaatko? Silleen ne muutkin palstat kuolevat..pitäisköhän näille muumioille ja niiden alteregoille hommata joku tuholaismyrkyttäjä.
Kyllä täällä muutkin ovat saaneet jo tarpeeksi tästä touhusta. Saisivat painua takaisin mistä tulivatkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähänkin kun horjuttaa palsta-rottien asemaa alkaa hyökkäily, huomaatko? Silleen ne muutkin palstat kuolevat..pitäisköhän näille muumioille ja niiden alteregoille hommata joku tuholaismyrkyttäjä.
Kyllä täällä muutkin ovat saaneet jo tarpeeksi tästä touhusta. Saisivat painua takaisin mistä tulivatkin.No niin. Huomaan. Ja, mitä pidit tästä päivästä? Jos nyt ajatellaan tätä.
- Anonyymi
Relako siellä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku s...na pena edelleen kai nyt Pena ite tietää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku s...na pena edelleen kai nyt Pena ite tietää!
- Anonyymi
ML? Sehän oli eläkeläisten iltapäiväkerho :D
Mikäs tämä sitten on?
Jossain keskustelussa joku esitti, ettei saa heittää noin rivoja, kun lapset ja nuoretkin täällä käyvät. Hah.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Mikäs tämä sitten on?
Jossain keskustelussa joku esitti, ettei saa heittää noin rivoja, kun lapset ja nuoretkin täällä käyvät. Hah.Pitäisi olla Sinkkujen. Tiedoksi vielä täällä loppupuolella tulleillekin. -Sinkkujen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla Sinkkujen. Tiedoksi vielä täällä loppupuolella tulleillekin. -Sinkkujen.
Useimmilla ihmisillä on ihan omakohtaista kokemusta sinkkuudesta, enemmän tai vähemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla Sinkkujen. Tiedoksi vielä täällä loppupuolella tulleillekin. -Sinkkujen.
Kyllähän tämä on tällainen täti- ja setäpalsta, oli sitten sinkkuja tai ei, nämä kankeat heilujat. Eläkeläisten iltapäiväkerhosta ei paljon puutu.
Ps.
Lasken itseni täysin tuohon täti- ja setäjoukkoon.
- Anonyymi
Olet väärässä paikassa, jos kantikset ei kelpaa. Häivy!!!! :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042