Naapurille meni.naiselle
Voisitko tulla kylään.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kutsu viestillä henkilökohtaisemmin niin tulee perille?
ehkäpä, voisin meillähän ei pitkä matka...
MUTTA mikäli kysyis sitä suoraan- Anonyymi
Siis se rontti joka kaiken omii ja mikään ei oileesti
Sulle ollu!
Ei ykskään naapuri ketju ei ylskään exä ketju, ei suomi iskelmä eikä edes ne ketjut baareista. Mut kaikki se lortto maksimus otti ja omi. Kahmi oikein röyhkeesti - Anonyymi
Ei olla törmätty.
En ole Niina, en Anna, enkä Sanna.
=)- Anonyymi
Mutta olet se rontti joka niin ihkupihkuna näpit syyhyten kaiken kahmii täältä itelle et ihgudaa kuinka tuo on mulle ja tuo ja tuo ja tuo
Tuokin kaipaa mua, tuo kehuu mua, tuo haukkuu, tuo pettää, tuo mulle , tuo mulle!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet se rontti joka niin ihkupihkuna näpit syyhyten kaiken kahmii täältä itelle et ihgudaa kuinka tuo on mulle ja tuo ja tuo ja tuo
Tuokin kaipaa mua, tuo kehuu mua, tuo haukkuu, tuo pettää, tuo mulle , tuo mulle!!!!tuo kyllä pitää paikkaansa.
rauhallista illanjatkoa
https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0 - Anonyymi
Sulla on nimissä väärä järjestys, Pitäisi olla "en ole Niina, Sanna, enkä Anna!"
- Anonyymi
Kauanko minulla menisi jotta olisin ovellasi? Arvio?
- Anonyymi
Ootko autossa pihallani juuri nyt
- Anonyymi
N. 10min
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N. 10min
Jaha missä kaukana asut, jos Tehtaanpolulle Porvooseen noin lyhyt matka? kotona olen, yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N. 10min
Oikein 10 min., lyhyt matka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein 10 min., lyhyt matka.
No näin menis👍
mikäli kävellen hän tulis, nii enemmän kuin 30s, siinä menis
=) mutta ei kauaa- Anonyymi
Sitten kun pyydät henk.koht :)
- Anonyymi
Naitattaa, niin voisihan sitä tulla käväsee naapurissa. Siinä naapuritalossa. Aamupäivät voisi sopia paremmin.
- Anonyymi
Sovi tapaaminen aamupäivälle sitten
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384