Miehellä profiili deittipalstalla/sain kiinni

Anonyymi

Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä n. 20 vuotta eli lähes teini-ikäisestä saakka. Nyt sitten huomasin että miehellä on profiili deittisivustolla. Nukutaan yleensä eri sängyissä, koska mies kuorsaa. Nyt nukuttiin yhdessä ja ilmeisesti mies ei muistanut että olen hänen selän takanaan. Yöllä siis selaili deittinettiä sängyssä, eikä huomannut että minä heräsin. Siinä sitten yritin niellä suuttumuksen ja mietin mitä hittoa teen. Menin vessaan ja siltä istumalta loin itselleni profiilin. Miehen profiilia ei ollut hankala löytää kun katsoi keskellä yötä viimeksi kirjautuneita ja nimimerkin nähtyäni tiesin heti miehen profiilin. Nyt olen sitten omalla valeprofiilillä chattaillyt miehen kanssa ja urkkinut mitä hän hakee ja onko valmiina ihan oikeasti pettämään.
Yritän samalla jatkaa niin kuin ei mitään....Saa nähdä mitä tästä tulee.

116

15481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh! Mitä miehesi vastasi chatissa?

    • Anonyymi

      Odotan jatkoa...

      • Anonyymi

        ....tälle sadulle.


      • Anonyymi

        Taitaa olla trolli?


    • Anonyymi

      Käy vielä kuten yhdelle avioparille, nainen oli treffi saitilla, etsi seksiseuraa, mies sai vihiä ja kirjoitteli viestejä. Tapaaminen onnistui ja nainen vaan ihmetteli kun oli lähdössä et mihin miehellä nyt meno. No tapaamispaikalla rauhallisessa baarissa tän miehen vaimo tajusi mikä on homman juju. Mies sanoi viestiteleeensä ja vaimo suuttui, syytti miestä vakoilusta mutta itse oli pettämisjuttuihin valmis. Erohan siitä tuli. Ei tietty tarkoita et kaikilla ois noin, mies voi vaan viestitellä mielenkiinosta.

      • Anonyymi

        Me ollaan ystävättärien kanssa testattu toistemme miehiä Facebookissa. Jollakin hepsankeikkakuvalla profiili ja viestiä miehille,että Kiinnostaisko vähän... Yhden mies ei vastannut,luki kyllä , toisen mies laittoi suoraan,että on varattu,ei kiinnosta ja yhden mies oli valmis,heille tuli ero ja kerroimme tälle miehelle tästä testistä . Eli kannattaa harkita,onko se nykyinen suhde tärkeä vai ei. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan ystävättärien kanssa testattu toistemme miehiä Facebookissa. Jollakin hepsankeikkakuvalla profiili ja viestiä miehille,että Kiinnostaisko vähän... Yhden mies ei vastannut,luki kyllä , toisen mies laittoi suoraan,että on varattu,ei kiinnosta ja yhden mies oli valmis,heille tuli ero ja kerroimme tälle miehelle tästä testistä . Eli kannattaa harkita,onko se nykyinen suhde tärkeä vai ei. .

        Aika sairasta. Minusta tuo on sairasta puolison kontrolloimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairasta. Minusta tuo on sairasta puolison kontrolloimista.

        Täysin samaa mieltä. Ei vissiin muuten saa riitaa aikaiseksi 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan ystävättärien kanssa testattu toistemme miehiä Facebookissa. Jollakin hepsankeikkakuvalla profiili ja viestiä miehille,että Kiinnostaisko vähän... Yhden mies ei vastannut,luki kyllä , toisen mies laittoi suoraan,että on varattu,ei kiinnosta ja yhden mies oli valmis,heille tuli ero ja kerroimme tälle miehelle tästä testistä . Eli kannattaa harkita,onko se nykyinen suhde tärkeä vai ei. .

        Samaa olemme mekin naisystävien kanssa tehneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairasta. Minusta tuo on sairasta puolison kontrolloimista.

        Ai on vai😀😀😂😂


    • Anonyymi

      Ap jatkaa. Tosiaan viestittelin muutaman viestin miehen kanssa. Mies kertoi etsivänsä ihan vaan juttuseuraa ja naispuolista ystävää kun liitossa menee huonosti. Vähän liian agressiivisesti ahdistelin että mitä varattu mies deittipalstalla tekee ja mies katosi ja poisti profiilinsa. Ei siis paljastunut että minähän se viestittelin. Loimpa sitten itselleni kunnollisen deittiprofiilin kaikkine tietoineen ja etsin miespuolista ystävää. Ihan vaan kokeillakseni että millaisia vastauksia ystävän etsijä saa miehiltä. Vastauksia alkoi tulemaan aika liuta.
      Unohdin profiilin hetkeksi ja mitä sieltä löytyikään kun olin menossa poistamaan koko profiilin. Nyt mies vastasi minulle, tunnistin heti ensimmäisestä viestistä että oma ukkohan se siellä taas kirjoittaa. Minulla on tuossa profiilissa kuvakin, tosin vähän muokattu ja osittainen. Kaikki profiilin tiedot ulkonäköineen, harrastuksineen ym. pitää paikkansa ja mies ei minua tunnistanut!!! Voitteko uskoa? Ikäni vain feikkasin vuodella ja paikkakunnaksi laitoin naapurikaupungin/entisen asuinpaikan. Pitää kuulemma mielenkiintoisena henkilönä. No nyt olen taas miehen kanssa muutaman viestin vaihtanut. Jos mies haluaa nähdä niin varmaankin menen sitten paikalle ihan pokkana. Mies edelleen kirjoittaa että haluaa naispuolisia ystäviä, mutta ei ole kirjoittanut että mitä sitten aikoo heidän kanssaan tehdä. Eihän tuo minunkaan kanssa esim. käy kahviloissa tms.
      En tiedä miten pitäisi suhtautua jos ihan tosiaan on naispuolista ystävää vailla. Ei minulle tulisi mieleen varta vasten etsiä miehistä ystävää, varsinkaan deittipalstalla. Ymmärrän toki että esim. töissä/harrastuksissa tms. voi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ystävämielessä. Mitä mieltä olette? Sallitteko kumppanille vastakkaisen sukupuolen ystävähaut deittipalstojen kautta? Ja mitä teen tämän asian kanssa?

      • Anonyymi

        Ihmetyttää kyllä, että miksi sen kaverin pitää olla juuri naispuoleinen. Mutta ystävyyshän välillä muuttuu romanssiksi, ehkä siksi. Jos hän etsii naispuoleista ystävää nähdäkseen, että kuinka hyvin he tulisivat juttuun. Silloin hän todennäköisesti vaihtaa sinut joskus siihen uuteen ystävään ellei sitten tosiaankin vain yritä selvittää jollain oudolla ja kieroutuneella tavalla suhdettanne. Hän voi esim. haluta naisen mielipiteen asioista. Toivottavasti saatte suhteenne kuntoon ennenkuin huomaat jääneesi kakkoseksi.
        Itsekkin kerran löysin ex mieheni deittiprofiilin netistä. Olisi kyllä tehnyt mieli lähettää hänelle viesti ja katsoa mitä hän vastaisi. Suhteemme oli kuitenkin jo muutenkin niin huonossa kunnossa lukuisten pettämisten takia että päätin lopettaa sen.


      • Anonyymi

        No mikä teillä on loppujenlopuksi ongelmana suhteessanne?
        Miehesi pitää sinua mielenkiintoisena kun netissä keskustelette. Mitäpä jos koettaisit tosielämässä olla se sama sinä joka olet siellä netissä?
        Ihan oikeasti: avatkaa suunne ja puhukaa, ihan tosielämässä.


      • Anonyymi

        Mahtava provo, joo:D


      • Anonyymi

        Lähellä pettämistähän se on. Ainakin tulella leikkii ja siinä voi jäädä pelkkä tuhka käsiin. Jos aikoo onnea nauttia , ei sovi yhtään luistaa laidalta tieltä. Ei piiruakaan saa laskea edes ajatuksiinsa viettelyksiä,saati niitä salaa etsiä. Onni on yhteinen elämä oman aviopuolison kanssa . Hyvää kylvämällä ,toista palvelemalla ja huomioimalla ,yhteistä aikaa viettämällä avioliitto lujittuu.


      • Anonyymi

        Moikka, mee "yllättäen" paikalle,kysele miksi oot täällä tai vastaavaa, ehdota kavipaikkaa, näet kuinka käyttäytyy...mahdollisesti vilkuilee kelloaan,tai muuten hermoilee, voit kertoa myös totuuden miksi sinä olet paikanpäällä....lykkyä pyttyyn..


      • Anonyymi

        Pettää se. Aluksihan kaikki on niin juttuseuraa vailla,mutta sitten alkaa hiplaus....


      • Anonyymi

        Ymmärrän että olet loukkaantunut, mut etköhän sä lähesty ongelmaa hieman väärästä kulmasta. HUOMATKAA NE ONGELMIEN YTIMET!!! Mieti sun tunteita ennen kuin siihen liittää toista. Toinen miettii "heitänkö elämäni hukkaan tässä" voinut miettiä 15 vuotta enemmän tai vähemmän...sitä ei tiedä. Hän on jo tuossa pisteessä. Tolla su reaktiollas et ainakaan suhdetta pelasta. Mut jos suhde on paska niin antaa mennä. Mutta jos nyt teet treffitemput, niin mieti etukäteen mitä sä tavoittelet ja haluat. Jos se on napauttaa rysän päältä nolata ja kostaa... niin ok. Mun mielestä sä olisit aikuisempi, vahvempi ja itsellesi parempi, jos otat asian esiin ja käytät nykyistä tilanteen suomaa valtaas selkeiden ha perusteltujen vastausten tavoittelemiseen. Sillä tavoin saat tietää mikä meni pieleen, etkä jää arvuuttelemaan. Toinen on jo heikko ja raukka. Älä sä tee itsestäs sellaista. Mistä me lopulla ollaan vastuussa toisillemme? Siitä että toisella on vapaus valita ja tehdä päätöksensä itse, ilman että niihin ei vääryydellä vaikuteta. Siitä me ollaan vastuussa ihmisille, joita me itseemme sidotaan; oli se ystävä, puoliso, vanhempi tai lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että olet loukkaantunut, mut etköhän sä lähesty ongelmaa hieman väärästä kulmasta. HUOMATKAA NE ONGELMIEN YTIMET!!! Mieti sun tunteita ennen kuin siihen liittää toista. Toinen miettii "heitänkö elämäni hukkaan tässä" voinut miettiä 15 vuotta enemmän tai vähemmän...sitä ei tiedä. Hän on jo tuossa pisteessä. Tolla su reaktiollas et ainakaan suhdetta pelasta. Mut jos suhde on paska niin antaa mennä. Mutta jos nyt teet treffitemput, niin mieti etukäteen mitä sä tavoittelet ja haluat. Jos se on napauttaa rysän päältä nolata ja kostaa... niin ok. Mun mielestä sä olisit aikuisempi, vahvempi ja itsellesi parempi, jos otat asian esiin ja käytät nykyistä tilanteen suomaa valtaas selkeiden ha perusteltujen vastausten tavoittelemiseen. Sillä tavoin saat tietää mikä meni pieleen, etkä jää arvuuttelemaan. Toinen on jo heikko ja raukka. Älä sä tee itsestäs sellaista. Mistä me lopulla ollaan vastuussa toisillemme? Siitä että toisella on vapaus valita ja tehdä päätöksensä itse, ilman että niihin ei vääryydellä vaikuteta. Siitä me ollaan vastuussa ihmisille, joita me itseemme sidotaan; oli se ystävä, puoliso, vanhempi tai lapsi.

        Viilaavat viilatkoon. Teksti hieman huono, mutta pointti tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää kyllä, että miksi sen kaverin pitää olla juuri naispuoleinen. Mutta ystävyyshän välillä muuttuu romanssiksi, ehkä siksi. Jos hän etsii naispuoleista ystävää nähdäkseen, että kuinka hyvin he tulisivat juttuun. Silloin hän todennäköisesti vaihtaa sinut joskus siihen uuteen ystävään ellei sitten tosiaankin vain yritä selvittää jollain oudolla ja kieroutuneella tavalla suhdettanne. Hän voi esim. haluta naisen mielipiteen asioista. Toivottavasti saatte suhteenne kuntoon ennenkuin huomaat jääneesi kakkoseksi.
        Itsekkin kerran löysin ex mieheni deittiprofiilin netistä. Olisi kyllä tehnyt mieli lähettää hänelle viesti ja katsoa mitä hän vastaisi. Suhteemme oli kuitenkin jo muutenkin niin huonossa kunnossa lukuisten pettämisten takia että päätin lopettaa sen.

        mies vaikuttaa nahjusmaiselta ja pelokkaalta, ei uskalla sanoa mitään oleellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että olet loukkaantunut, mut etköhän sä lähesty ongelmaa hieman väärästä kulmasta. HUOMATKAA NE ONGELMIEN YTIMET!!! Mieti sun tunteita ennen kuin siihen liittää toista. Toinen miettii "heitänkö elämäni hukkaan tässä" voinut miettiä 15 vuotta enemmän tai vähemmän...sitä ei tiedä. Hän on jo tuossa pisteessä. Tolla su reaktiollas et ainakaan suhdetta pelasta. Mut jos suhde on paska niin antaa mennä. Mutta jos nyt teet treffitemput, niin mieti etukäteen mitä sä tavoittelet ja haluat. Jos se on napauttaa rysän päältä nolata ja kostaa... niin ok. Mun mielestä sä olisit aikuisempi, vahvempi ja itsellesi parempi, jos otat asian esiin ja käytät nykyistä tilanteen suomaa valtaas selkeiden ha perusteltujen vastausten tavoittelemiseen. Sillä tavoin saat tietää mikä meni pieleen, etkä jää arvuuttelemaan. Toinen on jo heikko ja raukka. Älä sä tee itsestäs sellaista. Mistä me lopulla ollaan vastuussa toisillemme? Siitä että toisella on vapaus valita ja tehdä päätöksensä itse, ilman että niihin ei vääryydellä vaikuteta. Siitä me ollaan vastuussa ihmisille, joita me itseemme sidotaan; oli se ystävä, puoliso, vanhempi tai lapsi.

        Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Nosta kissa pöydälle ja puhu puolisosi kanssa. Tästä ei hyvää seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Nosta kissa pöydälle ja puhu puolisosi kanssa. Tästä ei hyvää seuraa.

        höpö höpö! ei mykän kanssa kannata aloittaa eskustelua..... saa yksin puhua, ksyä ja vastata.


      • Anonyymi

        Selvä tarkoitushaku, seksi mielessä hakee


    • Anonyymi

      Hei. Anteeksi mutta eikö tuo ole jo vähän sairasta. Miksi vakoilet miestäsi miksi ette keskustele asioista.

      • Anonyymi

        No miehellä olisi ollut tilaisuus kertoa itse seuranhaustaan, vaikkapa jo ennen kuin teki profiilinsa. Ja toisekseen minä tein tuosta omasta oikeasta profiilista todenmukaisen ja jos miehellä yhtään aivosolua niin olisi luullut tunnistavan oman vaimonsa jo profiilin perusteella. Mies siis itse siihen vastasi ja olen vastaillut hänelle pieniä kaunisteluja lukuunottamatta omana itsenäni. Miehellä on koko ajan mahdollisuus tunnistaa kenen kanssa viestittelee. Kaiken huippu että minulla on profiilissa jopa kuva (tosin osittainen ja hieman muokattu, mutta luulisi jopa osasta tunnistavan kasvot joita on vuosikaudet tuijottanut).

        Ja itsehän tein profiilin sen takia että halusin selvittää onko oikeasti olemassa miehiä jotka etsivät naisesta vain ystävää. Vastausten perusteella ei tunnu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miehellä olisi ollut tilaisuus kertoa itse seuranhaustaan, vaikkapa jo ennen kuin teki profiilinsa. Ja toisekseen minä tein tuosta omasta oikeasta profiilista todenmukaisen ja jos miehellä yhtään aivosolua niin olisi luullut tunnistavan oman vaimonsa jo profiilin perusteella. Mies siis itse siihen vastasi ja olen vastaillut hänelle pieniä kaunisteluja lukuunottamatta omana itsenäni. Miehellä on koko ajan mahdollisuus tunnistaa kenen kanssa viestittelee. Kaiken huippu että minulla on profiilissa jopa kuva (tosin osittainen ja hieman muokattu, mutta luulisi jopa osasta tunnistavan kasvot joita on vuosikaudet tuijottanut).

        Ja itsehän tein profiilin sen takia että halusin selvittää onko oikeasti olemassa miehiä jotka etsivät naisesta vain ystävää. Vastausten perusteella ei tunnu olevan.

        Miksiköhän hän ei tunnista sinua vaimokseen deittiprofiilista ja nettikeskusteluissanne?
        Mieti sitä ihan oikeasti!
        Se että miehesi on tehnyt deittiprofiilin ei ole syy, se on seuraus.
        Avatkaa nyt hitossa ne suunne tai lopputulos on ero, joka todennäköisesti on täysin turha ja perustuu "mutku mä luulin ettet sinä enää...."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miehellä olisi ollut tilaisuus kertoa itse seuranhaustaan, vaikkapa jo ennen kuin teki profiilinsa. Ja toisekseen minä tein tuosta omasta oikeasta profiilista todenmukaisen ja jos miehellä yhtään aivosolua niin olisi luullut tunnistavan oman vaimonsa jo profiilin perusteella. Mies siis itse siihen vastasi ja olen vastaillut hänelle pieniä kaunisteluja lukuunottamatta omana itsenäni. Miehellä on koko ajan mahdollisuus tunnistaa kenen kanssa viestittelee. Kaiken huippu että minulla on profiilissa jopa kuva (tosin osittainen ja hieman muokattu, mutta luulisi jopa osasta tunnistavan kasvot joita on vuosikaudet tuijottanut).

        Ja itsehän tein profiilin sen takia että halusin selvittää onko oikeasti olemassa miehiä jotka etsivät naisesta vain ystävää. Vastausten perusteella ei tunnu olevan.

        Hei, oletko varma, ettei miehesi ole tunnistanut sinua? Entä jos onkin, mutta hän ei vaan kerro sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miehellä olisi ollut tilaisuus kertoa itse seuranhaustaan, vaikkapa jo ennen kuin teki profiilinsa. Ja toisekseen minä tein tuosta omasta oikeasta profiilista todenmukaisen ja jos miehellä yhtään aivosolua niin olisi luullut tunnistavan oman vaimonsa jo profiilin perusteella. Mies siis itse siihen vastasi ja olen vastaillut hänelle pieniä kaunisteluja lukuunottamatta omana itsenäni. Miehellä on koko ajan mahdollisuus tunnistaa kenen kanssa viestittelee. Kaiken huippu että minulla on profiilissa jopa kuva (tosin osittainen ja hieman muokattu, mutta luulisi jopa osasta tunnistavan kasvot joita on vuosikaudet tuijottanut).

        Ja itsehän tein profiilin sen takia että halusin selvittää onko oikeasti olemassa miehiä jotka etsivät naisesta vain ystävää. Vastausten perusteella ei tunnu olevan.

        Pyyä se kahville ja sit menet paikalle😂tai kysu haluuko tulla sun luo ja laitat teiän osotteen😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miehellä olisi ollut tilaisuus kertoa itse seuranhaustaan, vaikkapa jo ennen kuin teki profiilinsa. Ja toisekseen minä tein tuosta omasta oikeasta profiilista todenmukaisen ja jos miehellä yhtään aivosolua niin olisi luullut tunnistavan oman vaimonsa jo profiilin perusteella. Mies siis itse siihen vastasi ja olen vastaillut hänelle pieniä kaunisteluja lukuunottamatta omana itsenäni. Miehellä on koko ajan mahdollisuus tunnistaa kenen kanssa viestittelee. Kaiken huippu että minulla on profiilissa jopa kuva (tosin osittainen ja hieman muokattu, mutta luulisi jopa osasta tunnistavan kasvot joita on vuosikaudet tuijottanut).

        Ja itsehän tein profiilin sen takia että halusin selvittää onko oikeasti olemassa miehiä jotka etsivät naisesta vain ystävää. Vastausten perusteella ei tunnu olevan.

        Muista että miehen ei tarvitse hakea seuraa muualta jos saa kaiken tarvitsemansa kotoa. Liekkö peiliin kattomisen paikka enemmän kuin valeprofiilin tekemisen.


    • Anonyymi

      Onneksi meidän yli 20 vuotisessa suhteessa ei ole tuollaisia ongelmia. Miestäni eivät kiinnosta muutoinkaan ihmisuhteita käsittelevät artikkelit tai niihin liittyvät sivuston. Hän käy lähinnä vain tekniikka-aiheisilla sivuilla, ja joitakin uutisia lukemassa.

      Ei-Tinderprofiileja kumpaisellakaan/ mt

      • Anonyymi

        Mistäpä sä sen tiedät mitä sillä on?


      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sä sen tiedät mitä sillä on?

        Tottakai tiedän. Hän on erittäin avoin ja rehellinen ihminen. Eikä ole näiden yli 20 vuoden aikana jäänyt mistään epämääräisestä kiinni.

        Jos sinä katkera kommentoija et kykene pitkäjänteisyyteen ihmissuhteissa, vaan vaihdat kumppania kuin sukkia, käyttäen toista ihmistä alkeellisesti pelkästään omien fyysisten nautintojesi tyytyttämisen välineenä, niin kaikki miehet eivät ole sellaisia. (Aviomieheni sai pitkän, hyvän ja tasavertaisen parisuhteen mallin lapsuudenkodistaan. Hänen vanhempansa ovat olleet keskenäänään naimisissa 50 vuotta. Omien vanhempieni avioliitto päättyi 43 vuoden jälkeen, toisen puolison kuolemaan. Joten ei minullekaan ole jätetty eroamisten ja kevyiden, fyysiseen nautintoon keskittyvien parisuhteiden mallia.)

        Ei Tinderprofiileja kumpaisellakaan/ mt


      • Anonyymi

        Mut sua nähtävästi kiinnostaa


    • Anonyymi

      Jätä ihmeessä moinen mies, sen sijaan, että alentuisit hänen tasolleen. Tuskinpa kovin moni muukaan pitää aktiivista seuranhakua muka vakaassa parisuhteessa elävälle hyväksyttävänä toimintana.

      Ei-Tinderprofiileja kumpaisellakaan/ mt

    • Anonyymi

      taas tällanen provo!

    • Anonyymi

      Jep, sullahan on oikein hyvä saalis. Lojaalisuus on suhteessa numero yksi, uhrautuminen moiselle on mielenterveys vika just saying. Oma valinta..

    • Anonyymi

      Tämä ei nyt kyllä lupaa hyvää?

    • Anonyymi

      Olit sitten ilmeisesti myös itse treffipalstalla, kun miehesi profiilin huomasit?

      • Anonyymi

        En ollut, selviää aloituksesta miten löysin miehen profiilin.


      • Anonyymi

        Oot melkoinen älykkö ja lukutaito hukassa. Lueppa aloittajan jutut uusiksi niin pääset sinäkin kärryille


    • Anonyymi

      Olen ollut muutaman kerran eri deittipalstoilla, ja täytyy sanoa, ettei tuo varattujen palstalla postaaminen ole mitenkään harvinaista, he tuntuvat olevan vielä niitä kaikkein aktiivisimpia siellä. Itse en varattuun sekoa, mutta kai sitten on niitäkin jotka ovat valmiita varatuillekin. En tuota toimintaa ymmärrä, miksi hakea seuraa muualta jos kotona on kumppani. Syyksi ei riitä "kuivunut" liitto tai mikään muukaan vakkariselitys. Jos suhteessa ei suksi luista, pitää hakeutua joko pariterapiaan tai poistua suhteesta ja sitten taas vapaana liittyä deittipalstoille.

      • Anonyymi

        Tiedättekö,ettei se seksihomma vaadi kuin sen ajan,että sanoo vaikka menevänsä kaverin luo autoja rassaa . Ja oma eukko vaikka kauppaan siks aikaa. Itellä on varatun miehen kaa tämmönen ns sugar daddy homma. Hän antaa vähä korvausta ja minä annan lempeä. Monta vuotta jo toiminut eikä sen vaimo tiedä mitään.


    • Anonyymi

      Kerrotko rehellisesti oletko chatissä samanlainen kuin kotielämässä miehellesi.
      Sairasta jos ihminen ei voi keskustella toisen sukupuolen edustajan kanssa olipa se netissä, kadulla, kahvilassa jne...
      Säälittää katsoa pariskuntia jotka käsi kädessä ovat aina yhdessä maitokaupassa, pankissa, parturissa - varmaan gynegologillakin tai vastaanotolla - siellähän voisi tavata vaikka toissukupuolisen ...

      Siitäkin voi päätellä keskinäisen luottamuksen asteen ja näkyy julkisesti kaikille tuollaiset kulissiliitot.

      • Anonyymi

        Kyllä, aivan omana itsenäni vastailin. Tosin niukkasanaisesti.
        Huom: minulla ei ole mitään vastakkaisen sukupuolen ystäviä vastaan jos ne on esim. opiskelu/työ/harrastuspiireistä. Sitähän tässä mietin että onko ihan normaalia deittipalstoilta niitä hakea. Ja edelleen, en ole trolli, olisinkin.
        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, aivan omana itsenäni vastailin. Tosin niukkasanaisesti.
        Huom: minulla ei ole mitään vastakkaisen sukupuolen ystäviä vastaan jos ne on esim. opiskelu/työ/harrastuspiireistä. Sitähän tässä mietin että onko ihan normaalia deittipalstoilta niitä hakea. Ja edelleen, en ole trolli, olisinkin.
        Ap.

        No näitä ukkoja on deittipalstat pullollaan. Kotona menee niin huonosti ja häntä ei huomioida. Läpäläpä. Tietäisivätpä vaimoressukat, mitä ukko tekee työhuoneessa. Muiluta vaan ukkoas ja lähe menemään. Ei tuollaista ukkoa tartte katella. Miehet on sikoja. Ihan oikeasti. Me naiset vaan ollaan vähän liian sinisilmäisiä. Mutta kyllä meistä naisistakin munaa löytyy :)


      • Anonyymi

        No voi hyvää päivää :D Se, että jotku pariskunnat on aina yhdessä vapaa-ajalla ei todellakaan tarkoita sitä, että maitokauppaan pitää lähteä vahtimaan kumppania :D Jotkut ihmiset nyt vain sattuvat viihtymään yhdessä ja ovat naimisissa parhaan ystävänsä kanssa, jonka kanssa HALUAA käyttää kaiken mahdollisen vapaa-ajan mitä työltä ja lapsilta liikenee, oli se sitten treenisali tai maitokauppa.

        Meillä on puolison kanssa hulvattoman hauskaa yhdessä ja aidosti viihdytään toistemme seurassa ja siksi kuljemme joka paikassa yhdessä kuin paita ja perse, jos vain vähänkään mahdollista. Ja ei, kysymys ei ole mustasukkaisuudesta, vapaassa liitossa kun on jo pari vuosikymmentä eletty, niin vieraissa pedeissäkin on tullut vierailtua niin yhdessä kuin erikseen ilman mustasukkaisuusdraamoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, aivan omana itsenäni vastailin. Tosin niukkasanaisesti.
        Huom: minulla ei ole mitään vastakkaisen sukupuolen ystäviä vastaan jos ne on esim. opiskelu/työ/harrastuspiireistä. Sitähän tässä mietin että onko ihan normaalia deittipalstoilta niitä hakea. Ja edelleen, en ole trolli, olisinkin.
        Ap.

        Olette olleet 20v yhdessä, silloin pitäisi osata jo puhua avoimesti kaikesta toisen kanssa.
        Jos et ota asiaa esille mahdollisimman pian miehesi kanssa, luottamus alkaa kärsimään vaikka aihetta ei välttämättä ole. Olen huomannut et monet varatut miehet haluavat juttuseuraa koska omassa suhteessa on moki pilalla eivätkä osaa puhua siitä asiasta tai on jo siinä tilanteessa että kummatkin elävät ihan omaa elämää eikö ole enää mitään yhteistä.
        Haluavat näistä asioista puhua sitten toiselle naiselle, eikä se todellakaan ole pettämistä.
        Joten nyt ehdotan että menette syömään/tai muuten viettämään laatuaikaa ja puhutte.
        Kaksi aina suhteessa, kummankin sen eteen tehtävä paljon että olette siinä vielä 20v päästä. Toivoa on jos kunnatkin sitä haluaa! 😊


    • Anonyymi

      Hän kaipaa sua. Sitä ystävystävyyttä joka teillä onollut, lähwisyyttä. Jutustelua, vitsailua, halailua, yhdessä nukkumista. Musta on ihanaa, ettei hän hae panoseuraa, mutta haikeaa, etti kupikaan saa sanottua, että kaipaa.
      Ei pelkkä "yhteinen talo" riitä kumppanuudeksi, jos yhteinen tuli on sammuksissa.

    • Anonyymi

      upeeta nainen! olet ollut maltillinen! Hyvä että totuus tulee ilmi ennen pitkää ja toivon mukaan pääsette asioista keskustelemaan. Vaikeaa n tuollaista sulattaa...Itse en ensikädessä suosittele eroa, mutta pientä "kuritusta" mies saisi kyllä saada vaikka asian sietäminen, inhimillisyyden ymmärtäminen on tehokkaampaa ja korjaavampaa kaikille, jos pystyy.

      Ois hyvä pohtia ennen kuin tollaiseen ryhtyy, mikävoi olla hita. Kyse ei ole vain aiskuisten elämästä vaan perheestä, mihin kuulut syvästi vaikka ei aina siltä tuntuisi, lapsista vaikka olisivat aikuisia ja lapsen lapsista. Erossa et saa mitään enää takaisin eikä seksi ole perheen arvoon verrattuna mitään. Omaa kokemusta on... ja tekisin tällä viisaudella eri tavalla. Kaipaan aina perhettäni vaikka se ehkä oli unelmakupla

    • Anonyymi

      Ihmiset pettää koska haluavat seksiä jonkun toisenkin kanssa kuin vaan sen yhden. Vaikka se kulta olisi tärkein elämässä ja suhde hyvä ja seksi hyvää, niin yksi ihminen ei voi olla toinen ihminen. Eikä tuttu ihminen voi olla uusi ihminen.

      Eli jos on suhteessa niin jämäkkä päätös mitä tietystä käytöksestä seuraa ja toimii sen mukaan. Sanoja ja selityksiä voi sujuvasti soljua eli niihin en kyllä perustaisi mitään päätöksiä. Mitä enemmän ymmärtää ja uskoo selityksiä sitä rennommalla mielellä toinen sitten seikkailee lisää ilman lupaa.

      Ja ilman lupaa se seikkailu juuri voi viehättää. Luvan kanssa ei niin paljon välttämättä. Ihmisluontoa sekin. Jokainen sitten päättää mille himolle antautuu ja mitä riskejä valmis ottamaan. Miehillä riskinotto yleisempää hormoneista johtuen.

      • Anonyymi

        Olen keskustellut monien palstoilla olleiden Romeoiden kanssa. Aika paljon karanneita. Monet hakee jännitystä, uusia kokemuksia. Vaihtelua elämään. En sinällään tuomitse. Hyvään suhteeseen ei pääse kukaan väliin. Sitten metsästysvaistot iskee miehiin ja läpästä tulee peli. Peli joka toistuu. Paljon urheilijoita, joilla testosteronia muille jakaa. Eivät halua eroa vaan jotain vaihtelua. Ja jaksamista arkeen. Keskustelijaa ja pikku tuhmailua. Seksikokemusta. Vaikea laji. Osa rehellisiä ja kertoo oikean tilanteen. Aika moni satuilee ja huijaa naisia. Ota näustä nyt selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskustellut monien palstoilla olleiden Romeoiden kanssa. Aika paljon karanneita. Monet hakee jännitystä, uusia kokemuksia. Vaihtelua elämään. En sinällään tuomitse. Hyvään suhteeseen ei pääse kukaan väliin. Sitten metsästysvaistot iskee miehiin ja läpästä tulee peli. Peli joka toistuu. Paljon urheilijoita, joilla testosteronia muille jakaa. Eivät halua eroa vaan jotain vaihtelua. Ja jaksamista arkeen. Keskustelijaa ja pikku tuhmailua. Seksikokemusta. Vaikea laji. Osa rehellisiä ja kertoo oikean tilanteen. Aika moni satuilee ja huijaa naisia. Ota näustä nyt selvää.

        Juuri näitä seikkailijoita, vaihtelun hakijoita. Asenteena että elämä on seikkailu, riskejä otettava elääkseen, usein kyllä rentoja eivätkä pienistä valita, elävät hetkessä ja antavat huomionsa kun sillä päällä ovat. Paitsi ne salaa pettäjät jotka myös ovat mustasukkaisia ja kontrolloivia... pahimpia ovat. Turvallisia on kyllä naisen kannalta ne playerit jotka mennä viilettävät eivätkä tule vaatimaan, vahtimaan tai stalkkaamaan jos sanoo ei. Vaan siirtyvät rennosti seuraavaan. Mutta jos mielipahalta haluaa välttyä niin pitää jotenkin juuri yrittää selvittää ja ymmärtää millainen tyyppi on kyseessä. Ei sitten nalkuttaa, pettyä, valittaa, vaan hyväksyä että tämmöinen tyyppi ja mitäs sen kanssa sitten tekee tai ei tee. Onni ei välttämättä kestä kuitenkaan kauaa, joten hetkistäkin voi nauttia. Mutta kontrolloitavaksi ei kannata päätyä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näitä seikkailijoita, vaihtelun hakijoita. Asenteena että elämä on seikkailu, riskejä otettava elääkseen, usein kyllä rentoja eivätkä pienistä valita, elävät hetkessä ja antavat huomionsa kun sillä päällä ovat. Paitsi ne salaa pettäjät jotka myös ovat mustasukkaisia ja kontrolloivia... pahimpia ovat. Turvallisia on kyllä naisen kannalta ne playerit jotka mennä viilettävät eivätkä tule vaatimaan, vahtimaan tai stalkkaamaan jos sanoo ei. Vaan siirtyvät rennosti seuraavaan. Mutta jos mielipahalta haluaa välttyä niin pitää jotenkin juuri yrittää selvittää ja ymmärtää millainen tyyppi on kyseessä. Ei sitten nalkuttaa, pettyä, valittaa, vaan hyväksyä että tämmöinen tyyppi ja mitäs sen kanssa sitten tekee tai ei tee. Onni ei välttämättä kestä kuitenkaan kauaa, joten hetkistäkin voi nauttia. Mutta kontrolloitavaksi ei kannata päätyä .

        Minua ahdisteli YLI VUODEN tuollainen salaa vaimoltaan pettäjä,joka kyyläsi,stalkkasi,lähetti kymmeniä viestejä,tunkeutui kotiini ja työpaikalleni,ahdisteli ja vaani.Katkeroitui,kun kieltäydyin suhteesta moiseen.Hirveä taakka,oli kyllä sit loppupeleissä vähän yksinkertainen.Joudun edelleen näkemään joskus,kun samat työkuviot on ja asutaan samalla paikkakunnalla


    • Mjoo ite en ala tuollaseen leikkiin että toista vakoilisin tai muuta... Tykkäisin vaan jos hälläki olisi toinen mies eli nainen :) Kerran täällä eletään joten kannattaa miettiä noita mustasukkasuus juttuja ja muita päiväkotiaiheita :)

      • Anonyymi

        Vianhan ei tarvi olla iso jos se päähän sattuu.


    • Anonyymi

      Hyvään parisuhteeseen ei kuulu salaiset viestittelyt tms. Sellainen on puolisoa loukkaavaa.

    • Anonyymi

      Keskustelukyvyttömille, umpimielisille tuo on hyvä tilanne. Mahdollisuus selvittää mitä vailla miehesi kokee jäävänsä nykyisessä suhteessa. Tietenkin avaat myös oman sielusi syöverit!
      Jäitä hattuun! Perusteellinen ja tyhjentävä keskustelu mieliteoista ja -haluista niin hyvä tulee,

    • Anonyymi

      Kyllä se ystävää etsivä varattu etsii sitä seikkailua ja panoseuraa. On vaan kiltimpi ilmaisu.

    • Anonyymi

      Mitenköhän tämä tarina jatkuu? Jospa päädytte vielä sokkotreffeille toistenne kanssa ja opitte toisistanne jotain?

    • Anonyymi

      Nuo deittisivut pitäisi kieltää kokonaan. Onhan muitakin tapoja ratkaista parisuhde ongelmat.
      Minulta vietiin seitsemän vuoden hyvä avioliitto.

      • Anonyymi

        Ei se deittialsta sun liittoas rikkonut. Puhumattomuus tai rakkauden puuttuminen todennäköisemmin.


    • Anonyymi

      Avioliitto ei kuulu suhde-palstalle. Se on jotain skeidaa.

    • Anonyymi

      Eroa tai hyväksy. Minä erosin,kun mies jatkoi puuhiaan. Nykyisensä kanssa myös jatkaa deittailua muiden kanssa. Milloin lie uskolliseksi muuttuisi,tuskin koskaan...

    • Anonyymi

      Facen kirousta

    • Anonyymi

      Eikös niillä uusillakin ole ne tavarat samoilla kohdilla kuin entiselläkin?

      olette te ikilapsia noiden juttujenne kanssa!

      tarhaan joutaisitte.

    • Anonyymi

      Kumpi tekee suuremman vahingon - hän, joka salaa toimii jonkun intuition mukaan - vai hän joka yrittää saada aikaan kaaoksen.
      Ottaisin asian rohkeasti ja rehellisesti puheeksi. Salailu rikkoo suhteenne sata varmasti. Lisäksi uskon myös, että hän on huomannut sinussa tapahtuneen muutoksen.
      Totuus ei pala tulessakaan - Totuus tekee vapaaksi!

    • Anonyymi

      Pistäisin lusikat heti jakoon ja hankkisin itselleni uuden elämän.

    • Anonyymi

      Todella ikävää tuollainen. Samalla valehdellaan itselleen, puolisolle ja niille, jotka haluavat löytää vapaan henkilön :-( Mikä kumma nykyihmisiä turhauttaa, kun pitää aviopuolisoidenkin etsiä "jotain seuraa" deittaillen?

    • Anonyymi

      Jätä se. Menee sänkyyn jonkun kanssa ennemmin tai myöhemmin. Lopputulos sama. Ei muutu.

      Otat puheeksi ensin, että varattu mies olet palstalla ja sitten vaan ovea.

      Ihan vaan näin.

    • Anonyymi

      Miksi pitäis aina erota jos pettää.Ei ole sellaista ihmistä joka ei kävis vieraissa tilaisuuden tullen.Se on vaan kimaa ei rakkautta vieraan henkilön kans.

      • Anonyymi

        Kiusauksia voi joskus tulla. Toiset lankeaa ja toiset pääsee yli.


      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi. Miehistä ehkä 7-9 kymmenestä sen tekee. Naisilla on varmaan 4-6. Eli faktaa ei väitteesi ole.


    • Anonyymi

      Salapoliisi työtä. Etkö voisi rehellisesti sanoa ja kysyä, mitä hän haluaa. Olette kuitenkin niin kauan olleet yhdessä, että suhde han perustuu myös luottamukseelle ja rehellisyydelle.

      • Anonyymi

        kenen luottamukselle ja rehellisyydelle?


    • Anonyymi

      Nyt vaan kuule pokkanaamalla kerrot veistissä sille miehelles että oikeesti oot vaan täällä selvittämässä että hakeeko varatut miehen useinkin vaan naispuoleisia ystäviä kun oot oman miehes profiilin bongannu treffisaitilta taannoin. Samaan rahaan voit avautua siitä kuinka kurjalta se susta tuntu ja kysyä vaikka piruuttas siltä ukolta että mitä hän noin niinkun miessukupuolen edustajan pohtii aiheesta; tekikö sun mies oikein, miten asian vois korjata ja hakeeko miehet oikeesti muka jotain muutaki kun pillua deittisaitilta kun ne on parisuhteessa???

      Näin saat hyvät valmiudet eessä oottavaan keskusteluun naamatusten sen ukkos kanssa. Hyvällä lykyllä jo toi että kerrot miltä susta tuntu miehen teon paljastuminen voi herätellä sitä ukkokultaakin sopivasti.

      • Anonyymi

        Näin itseasiassa teinkin. Kerroin jo että oman ukkoni profiilin löysin ko. palstalta ja että mun sydän särkyi sillä hetkellä, vaikka kavereita väitti etsivänsä. Mies jatkoi siihen että hän on ihan tosiaan ystäviä vaan etsimässä, kun ennenkin on naisia ollut kavereina ja ukkojen jutut puuduttaa. Toki hän kertoi että omassa liitossa on lievä alamäki menossa...
        Ap.


    • Onko kukaan muu kuin miehesi ottanut yhteyttä profiiliisi?

      • Anonyymi

        Levillä oli kaakkois-suomesta kaksi varattua rouvaa vieraiden miesten kanssa karkeloimassa. Paikalla sattui olemaan myös saman kylän mies. Naiset olivat hätääntyneenä sanoneet miehelle että ethän puhu miehillemme mitään kun meille sattui näin käymään. - Suomi on edelleen pieni maa


      • Anonyymi

        No on, viestejä tulee joka päivä ja yhteensä on tullut varmaan 40 ellei enemmän. Toisista tietää jo nimimerkistä ettei kannata viestiä edes lukea. Pidemmät viestit olen lukenut ja poikkeuksetta kaikissa niissä kerrotaan että ystävyyttä haetaan, mutta samalla profiili paljastaa että seikkailua, tai itse kertoo ettei ole mitään sitä vastaan jos katsotaan kehkeytyykö ystävyydestä enempää. N. 80% vastaajista on parisuhteessa ja kaikilla menee (tietysti) huonosti.
        Parille vastasin miksi itse olin palstalla, koska kirjoittivat pitkästi ja fiksusti.
        Ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Levillä oli kaakkois-suomesta kaksi varattua rouvaa vieraiden miesten kanssa karkeloimassa. Paikalla sattui olemaan myös saman kylän mies. Naiset olivat hätääntyneenä sanoneet miehelle että ethän puhu miehillemme mitään kun meille sattui näin käymään. - Suomi on edelleen pieni maa

        Mä olen lukiossa ja olin laskettelemassa lapissa. Törmäsin samalla lailla naapurin rouvaan ja sen kaveriin. Ellei ne olisi tulleet vaatimaan lupausta vaitiolosta en olisi edes tunnistanut heitä.
        Lupasin säilyttää salaisuuden mutta palvelusta vastaan. Sinne jäi monot ja sukset huoneeseen kun sain naida Tiinaa ja Tainaa.


    • Anonyymi

      Jätä se sika. Nih.

    • Anonyymi

      No pojat on poikia, älä ota niin vakavasti , jos trillä ei ole ylitsepääsemättömiä riitoja.
      Ei muuta kun jatka deittailua miehesi kanssa jonkin aikaa , ja yritä päästä treffeille sopimaanne paikkaan, sitten kun menet , pistä kamera päälle , takaan että kuvat ovat katsomisen arvoisia.😀😀

    • Anonyymi

      Näyttää olevan paljon naimisissa olevia miehiä deittipalstalla. Minulla oli joskus profiili seillä ja tuli paljon naimisissa olevilta miehiltä viestiä, joihin en vastannut koskaan. Jotkut ovat kulissiliitossa tai kyllääntyneitä ja haluavat vaihtelua elämään. Tsemppiä kuitenkin!

      • Anonyymi

        Juuri näin.
        Itsellä oli tylsä liitto tein profiilin ja niitä viestejä miehiltä tuli ovista ja ikkunoista. Iso osa oli varattuja, hakivat ihan keskustelu ja seksi seuraa vaimon tietämättä. Yhden kanssa olikin oikein antoisa suhde sitten pitkään. Hällä vaihtui välillä jo se virallinen kumppanikin ja matkatöissä ollessaan petti reissuilla estoitta naistaan. Oli helpottunut kun minulle pystyi kertomaan niistäkin kun minulla ei ollut syytä käräyttää miestä.

        Mutta joo...aloitukseen vastaus.
        Sun mies on tympääntynyt sinujn ja teidän liittoon.
        Teillä ei ole keskustelu yhteyttä.

        Siinäpä se.
        Mut tolla sun pelillä sä et ainakaan pelasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.
        Itsellä oli tylsä liitto tein profiilin ja niitä viestejä miehiltä tuli ovista ja ikkunoista. Iso osa oli varattuja, hakivat ihan keskustelu ja seksi seuraa vaimon tietämättä. Yhden kanssa olikin oikein antoisa suhde sitten pitkään. Hällä vaihtui välillä jo se virallinen kumppanikin ja matkatöissä ollessaan petti reissuilla estoitta naistaan. Oli helpottunut kun minulle pystyi kertomaan niistäkin kun minulla ei ollut syytä käräyttää miestä.

        Mutta joo...aloitukseen vastaus.
        Sun mies on tympääntynyt sinujn ja teidän liittoon.
        Teillä ei ole keskustelu yhteyttä.

        Siinäpä se.
        Mut tolla sun pelillä sä et ainakaan pelasta mitään.

        niin..... paitsi Sinä luotettava ja rehellinen vaimoihminen pelastat itsesi ja pääset irti tuosta petolisesta " muiden ystävästä".....


    • Anonyymi

      Kopioi se sivu ja näytä ukolle. Kun ja jos eroa pyytää onpahan mitä näyttää kavereille eron syy.

    • Anonyymi

      En ole nyt miehelle vastannut enää. Jos kysyy minne katosin niin pyydän katsomaan profiiliani ajatuksella, että sieltä löytyy se syy.
      Jos mies ei kaipaile perään niin sitten varmaan otettava asia puheeksi. On sieltä sivuilta varmaan muutakin seuraa löytynyt kuin vain minä. Ainakin näyttää olevan jatkuvasti "online" (sen näkee vaikkei olisi itse kirjautunut sisään). Iltaisin näpeltää kännykkää jatkuvasti ja olenkin parina iltana kysynyt että mikä siellä on niin kiinnostavaa...
      Ap.

      • Anonyymi

        Etkö nyt vaan voisi avata sitä suutasi?? On päivänselvää että teillä olisi puhuttavaa. Kohta on liian myöhäistä, NYT se suu auki! Jos ette saa keskusteluyhteyttä avattua, on lopputulos turha ero sellaisten ongelmien takia jotka olisivat olleet puhuen ratkottavissa.


    • Anonyymi

      Hyvältä vaikuttaa! Kerro miten kävi.

    • Anonyymi

      Hyvältä vaikuttaa! Kerro miten kävi.

    • Anonyymi

      Otin popcornit ja Fantan esiin. Jatkoa odotellessa...

    • Anonyymi

      Voimia sinulle! Älä anna pahan voittaa vaan voita sinä paha hyvällä. Kannattaa pyytää ammattiapua ja jos mies siihen suostuu niin hyvä. Joka tapauksessa ole itse rehellinen ja luota siihen, että sinä olet ansainnut hyvän elämän ja olet kaiken Rakastamisen arvoinen. Nimim. Monta kertaa petetty 😞

    • Anonyymi

      Kyllä mies voi olla etsimässä juttuseuraa palstalta, ilman pettämistarkoitusta.

      • Anonyymi

        Anteeksi nyt vain, mutta empä oikein usko. Deittipalsta on aina Deittipalsta.


      • Anonyymi

        Aloittaja kertoo että mies on deiteilleen kertonut että hakee seuraa koska omassa parisuhteessa menee huonosti! Asiahan on selvää pässinlihaa!
        Mies roikkuu vielä suhteessa kun ei uskalla lähteä omilleen, hakee koko ajan uutta suhteen tynkää ja toivoo että tärppäis ja pääsisi pian muuttamaan uuden kumppanin luo asumaan. ...tai hakee pelkkää seksisuhdetta!


      • Anonyymi

        ei voi!


    • Anonyymi

      No joo.... Siltähän se (valitettavasti) näyttää, että mies etsii uutta ja turvallista syliä, jonka avulla voi aloittaa uuden suhteen.... Ja sanon tämän ihan KOKEMUKSESTA. Ei sillä, että itse olisin noin tehnyt, mutta oma vaimoni teki niin aikoinaan. Jossain vaiheessa jäi kiinni, ja selvisi, että oli käynyt läpi useammankin "uuden sulhon" ennenkuin löysi sen, kenen avulla uskalsi jättää mut... Silloin, sinisilmäisenä, uskoin selitykset reissuista kummipojan luo, sukulaisista käymisistä yms. Totuus tuli lopulta vasten kasvoja kuin märkä rätti. Siinä meni reilu 10 vuoden suhde viemäristä alas ja jäin yksin. Korjaan, jäin YKSIN, petettynä, satutettuna ja haavoitettuna.... Ja kokemuksesta voin sanoa, että vei vuosia uskaltaa luottaa enää kenenkään... Rakensin muurin sydämeni ympärille, ja päätin, että kukaan ei enää satuta mua. Koskaan. Ja kyllä, tapasin vuosien aikana monia hienoja ja hyviä naisia, joita en koskaan uskaltanu päästää sydämeen asti. No, nyt lopulta löysin sen ihmisen jonka kanssa mulla on hyvä olla, ja jota rakastan. Että lopulta meni ihan hyvin, ja löytyi valo omaan elämään taas. No joo, olikohan tää jaarittelu terapeuttista itselle enemmän kuin hyötyä aloittajalle... Mutta pointtina ihan (ja vihjeenä), että nosta hyvä neito kissa pöydälle, ja kysy mikä mättää kun etsii naisseuraa ystäväks! Pieni flirtti ei tapa ketään, mutta seuranhaku on loukkaavaa. Jos sun mies rakastaa sua, niin eikö sun pitäis samalla olla hänen "paras ystävä"? Keskustelkaa asiasta, herran tähden! Ja älkää luovuttako liian aikaisin! Oon itse sitä mieltä, että suhteissa kaikki ei mee aina niinkuin Strömsössä, ja tulee niitä alamäkiäkin, mutta niistä pitäisi selvitä. Yhdessä. Älä vakoile miestäsi siellä deitti palstalla, se vaan satuttaa sua. Kysy mieluummin, että miksi ei halua sua "ystäväks". Ja puhuminen, se on parisuhteen perusta! Puhukaa, ja hakekaa apua vaikka aviolitto neuvojalta. Oon aina sitä mieltä, että "Never give up!", mutta jos asiat on niin solmussa, että yhteinen tulevaisuus päättyy eiliseen, niin tulee myös muistaa, että elämä jatkuu. Omalla ajallaan. Ja hyvää elämä tuo myös tullessaan, se on varma. Mutta koittakaa nyt saada puhuttua asiat halki, poikki ja pinoon. Monesti ihmiset luovuttaa liian helpolla, ja luulee että vaihtamalla ne asiat paranee. Maailma on täynnä vääriä valintoja katuvia ihmisiä, älkää tehkö teistä lisäystä siihen joukkoon! Kaikkea hyvää, voimia, tsemppiä ja tehkää viisaita valintoja! JA IHAN PAKKO sanoa tähän loppuun yksi lause, mikä mua on koskettanut. Eli: "Myrskyssä kelpaa satama kuin satama". Ehkä sun miehellä on jonkinlainen henkinen myrsky menossa, ja etsii sitä satamaa, jota tulee katuu myöhemmin.... En tiedä, puhukaa, niin asiat selviää....

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä tuossa tilanteessa tulee puhua? Ilmastonmuutoksesta vai hallitsemattomasta aluepolitiikasta ? Hän, joka pelleilee ei puhu vaan pelleiee.


      • Anonyymi

        Nuoruudensuhde ei kaatunut fyysiseen pettämiseen - kumpaisenkaan!

        Erosimme aikoinaan nuoruuden kihlattuni kanssa noin 5,5 vuotta kestäneestä suhteesta kumpaisenkin kypsymättömyyden vuoksi. Kihlattuni vietti lähes kaiken aikansa muualla kuin kumppaninsa eli minun seurassani. Jos ei hän ollut töissä, hän urheili, pelasi tietokonepelejä tai tapasi harvakseltaan tuttaviaan. Itse sorruin suusanalliseen flirttailuun. Fyysistä pettämistä ei suhteessa esiintynyt. Eikä kummallakaan ollut uutta kumppania odottamassa. Löysin sellaisen, noin 1 vuoden yksin eleltyäni.


        Onneksi olet eheytynyt ja kypsynyt, ja löytänyt itsellesi mitä ilmeisimmin pysyvän parisuhteen ex-kumppanisi tavoin.

        Ei Tinder-profiilia kumpaisellakaan/mt


    • Anonyymi

      Oikein!

    • Anonyymi

      Mene treffeille hänen kanssaan. Vie avioerohakemus mukanasi ja iske se treffeillä hänelle ensitöiksi käteen. Noin minä toimisin.

    • Anonyymi

      Minä taas eron jälkeen menin deitti palstalle ja löysin sieltä ex vaimoni. Takana 25 v avioliitto. Ero tuli puskista, vaimon petettyä. Yritin keskustella eron syistä, mutta hän ei niistä tuolloin avautunut. Minuun hän ihastui deitti palstalla, ei tunnustanut kun olin ensin kuvaton, myöhemmin laitoin komean näköisen miehen kuvan ja loin itsestäni hienon menestyvän miehen profiilin, hyvä ammatti ja hieno asuinalue. Ex vaimo meni täysin halpaan, lähes vuosi kirjoitettiin ja hän olisi ollut jopa valmis muuttamaan yhteen näkemättä minua !!!. No tajusin, etten tuntenut ex vaimoa todellisuudessa yhtään näiden kirjoitusten perusteella, hän juoksi materiaalin jaj rahan perässä eli pohjimmiltaan onnen onkija. En koskaan paljastanut todellista minääni hänelle, hän joskus epäili minua exäkseen, mutta taitavasti ohitin nämä epäilyt. Sain kuitenkin kuulla ne asiat häneltä mitä kaipasin eron tullessa kohdalle ja uskomattoman seksikkäitä viestejä :)

    • Anonyymi

      seksiä mies etsii etkö sitä hokaa ..
      mun miehellä on profiili niin minessakin treffi palstalla ja vielä kuvan kera
      profiilissa ikä vaan 40 v. vaik on jo 62 v.

    • Anonyymi

      Noniin. Asia on otettu miehen kanssa puheeksi. Ja tulos oli sitä odotinkin että vannoo vain etsivänsä ystäviä. Ja siksi naisia ettei miesporukassa pysty puhumaan mm. suhteen ongelmista, Että kaverit vain käskevät hommaavan jonkun panon kun yrittää puhua mistä vain mieltä painavasta asiasta.
      Ei koe tehneensä mitään väärää, koska kuulemma mikään pettäminen ei ole ollut mielessäkään. Sen takia ei ymmärrä sitä että miksi minä pahoitin mieleni tai miksi hänen pitäisi pyytää anteeksi ystävien etsimistä.
      Ap.

      • Anonyymi

        Toihan on ihan naurettavaa. Oiskohan sun miehellä joku ikäkriisi päällä. Jos ei suostu ammattiauttajalle, anna mennä. Ei ketään voi omistaa. Tollanen reppana tulee kyllä takasin. On kyllä uudelle aika ikävää, kun on "varattu". Ja miksi suhde menee "alamäkeen".


      • Anonyymi

        Ei ne parisuhteen ongelmat kuulu kyllä kenellekään seuraa etsivälle naiselle vaan jos miehesi haluaa apua niin sitä haetaan ammattiauttajalta ja sinun kanssa yhdessä ! Voit näyttää tämän viestin miehellesi.


      • Anonyymi

        Miksi mies keskustelisi parisuhteen ongelmista jonkun vieraan naikkosen kanssa? Tekosyyltä vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Aloittaja ehkä on parasta, että otat eron ”skebelistä” miehestäsi. Ja etsit itsellesi kunnollisen kumppanin, jonka kanssa voit elää sitoutuneessa parisuhteessa vuosikymmenestä toiseen, pysyvyyttä, turvallisuutta ja keskinäistä kunnioitusta kasvattaen ja vaalien.

      Olemme olleet aviomieheni kanssa yli 20 vuotta yhdessä eikä kumpaisellakaan ole, tai ole ollut Tinder-profiilia, saatikka että olisimme vaarantaneet hyvän ja tasavertaisen parisuhteemme lähtemällä treffeille 3. osapuolien kanssa.
      Meille ei lapsuudessamme annettu lyhytjänteisten parisuhteiden mallia, joissa toisen kanssa ollaan valmiita elämään vain rakkauden ensihuuma, ja toinen nähdään pelkästään omien fyysisten nautintojen tyydyttämisen välineenä. (Mieheni vanhemmat ovat olleet 50 vuotta keskenään naimisissa. Omien vanhempieni avioliitto päättyi 44. yhteisenä vuonna, toisen heistä kuolemaan.)
      Meillä on niin paljon yhteistäkin mieheni kanssa: Kumpikaan ei tupakoi, kapakoi tai pelaa rahapelejä. (Kummankaan ei siis tarvitse kärsiä toisen syöpäpuikon käryistä, viinahuuruista tai rahapeliongelmista.) Kummallakaan ei ole takanaan avioeroja eikä lapsia edellisistä suhteista. Kummallakaan ei ole rikostuomioita eikä rikosrekisteriä. Olemme syntyneet samalla vuosikymmenellä, joten ikäeromme ei ole kovin suuri, ja vietimme lapsuutemme ja nuoruutemme samanlaisessa Suomessa. Olemme kumpainenkin eläinrakkaita luonnossa viihtyviä ihmisiä.

      Ei Tinder-profiilia kumpaisellakaan/mt

    • Anonyymi

      Aloittaja, jos sinulla ei ole lapsia, ei sinun ole mitään syytä hyväksyä myöskään uudeksi kumppaniseksesi erolla lapsiltaan perhettä rikkonut, "me first"-haihattelijaa, jolle oman nautinnon tavoittelu menee perheen edelle.

      Myöskään kaljaa lipittelevää, ja tupakkia/syöpäpuikkoa sauhuttelevaa kapakoiden kiertäjää ei ole raittiin kirkossakävijän syytä riesakseen ottaa.

      Ei Tinder-profiilia kumpaisellakaan/ mt

    • Anonyymi

      Hei. Mitä jos pyytäisit miehesi treffeille?

    • Anonyymi

      Jopas olet läjän löytänyt. Ei voi muuta todeta! Tämä henkiseltä kehitykseltään alkeellisen ihmisapinan tasolle jäänyt häntäheikki on siis valmis pettämään avioliittolupauksensa kenen tahansa satunnaisen tuttavan märkään värkkiin langeten.

      Iljettävältä huoripukilta näkyy täysin puuttuvan itsekuri. Hän näkyy papin edessä lupaamansa ”myötä- ja vastamäessä” rakastamisen sijaan pettävän tämän koko seurakunnan edessä juhlallisesti vannomansa vihkivalan, ja sanansa syöden lähtevän silmät kiiluen naisia deittisovellukseen metsästämään.

      Ota nyt hyvä vaimo vaaleanpunaiset silmälasit pois silmiltäsi, ja ymmärrä, ettei miehesi deittipalvelusta kuuntelijaa parisuhdemurheilleen etsi. Jos hän kuuntelijaa kaipaisi siksi kävisi joku yhteisistä ystävistänne, sukulainen, seurakunnan työntekijä tai kuka tahansa muu luotettava ja empaattinen henkilö, jolle miehesi jo alkuun voisi rehellisesti kertoa olevansa pitkässä, joskin vaikeuksiin ajautuneessa, avioliitossa. Viimeksi mainitussa tapauksessa kuuntelijan roolina olisi korvana ja näkökulmien tarjoajana toimiminen, ihmissuhdeongelmissa rypevälle. Sen sijaan tindereissä, ja muilla seuranhakupalstoilla miehesi saattaa esiintyä vaikka vapaana vanhanapoikana, seksiseikkailua kärkkyen ja kuola suupielistä valuen, kuin herkullisia vastapaistettuja limppuja vahtaavalla sialla!

      Taitaa olla paras, että laitat yksiselitteisesti avioeron vireille, ja lakkaat uskomasta liukaskielisen ukkosi satuiluja – ulkopuolisen kuuntelijan etsimisestä, naisten ryntäitä ja ahtereita Tinder-kuvista tiiraillen. Mokoma huoruuteen taipuvainen, pubeissa ja hubeissa pyörivä epatto, ei kaipaa muuta kuin korkokengän kuvan takalistoonsa.

      Yksiselitteisesti: Jätä mokoma alhaisen moraalin omaava, ja heikkokäytöksinen ukonkutvelo! (Solmi seuraava suhde huolellisen harkinnan jälkeen, kunnolliseen, joka suhteessa luotettavaan mieheen.)

      Lemput huoripukille!

    • Anonyymi

      Tulee mieleen oma suhde, vaimo kääntyy aina selin sängyssä kun joskus myöhäisillastakin vielä pitää jotakin chattailla ja joskus yölläkin puhelimeen syttyy valo ja aamulla ensimmäiseksi vaimolla puhelin kädessä.

      • Anonyymi

        Niinkö teillä(?) Meillä ei käännetä selkää, vaan katsellaan yhdessä minun FB-kaverieni, naisten ja miesten, julkaisuja.

        Ei Tinder-profiilia kumpaisellakaan/ mt


    • Taitaa olla tero.

    • Anonyymi

      Aika moni varattu mies heiluu näillä deittisivuilla. Kuka narahtaa mitenkin. Kävin pari päivää sitten ulkona tapaamassa erästä miestä. Onnekseni emme edes suudelleet ja nyt hän paljasti itse itsensä eli laittoi viestiä,ettei voi nähdä tänään. Kysyin oletko varattu. Täysi hiljaisuus. Poistin ja estin hänen numeronsa. Pelle mikä pelle. Mulla on kyllä muitakin miehiä,joiden kanssa juttelen😀

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe