Parasta etsiä virtahevon näköinen mies, niin hän on varmaankin uskollinen, koska naiset eivät piiritä häntä.
Uskollinen mies
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noissa sanoissa on totuutta.
- Anonyymi
Olet oikeassa paikassa!!
T. Ätmi - Anonyymi
Entä jos kerran ei voi kumppaniinsa luottaa, eläisikin sitten yksin?
Miksi pitäisi ottaa vaikka virtahevon näköinen tai muuten vastenmielinen vain koska se kumppani TÄYTYY olla? Miksi täytyy?
Minun mieheni ei ole virtahevon näköinen. Hän on minun silmissäni jopa komea ja niin tuntuu olevan monen muunkin mielestä vai onko suosion syynä sitten se että hän on avoin ja sosiaalinen ja tykkää kommunikoida kaikenlaisten ihmisten kanssa?
Minun ei kuitenkaan tule mieleeni että pitäisi jotenkin olla huolissaan, hän menee jos on mennäkseen ja se sitten siitä tarinasta. Sehän vain sitten todistaa sen että väärään henkilöön luotin ja valitsin tyhmästi.
Väkisin en voi häntä pitää eikä hän minua. Vapaaehtoisesti tässä ollaan oltu pian yhdeksän vuotta, hän 28-vuotias minä 29. Olemme ostaneet oman kodin, panostaneet paljon suhteeseemme ja käyneet läpi pari kriisiä, ei kuitenkaan pettämistä ja voin olla melkoisen varma että sitä ei tulevaisuudessakaan tule tapahtumaan. Ei hänen eikä minun puoleltani. Olemme kumpikin iästämme huolimatta varsin kypsiä ihmisiä ja koettu paljon. Osaamme arvostaa sitä hyvää mitä meillä on eikä tee mieli alkaa sitä turmelemaan sössimällä jotain tyhmää.
Ihmetyttää nykyajan ihmisten pinnallisuus. Mihinkään ei olla valmiita sitoutumaan. Pitää vain koko ajan olla kivaa ja hauskaa ja jännittävää. Pitää päästä liitelemään kukasta kukkaan ja p-skat välittää siitä miten paljon tuskaa ja kipua jälkeensä jättää.
Olisi vain hyvä muistaa että se riemu ei iänkaiken kestä vaan armoton arki tulee eteen, ennemmin tai myöhemmin.
Kannattaako siis huolella valita se kenen kanssa haluaa elämänsä viettää."Minun ei kuitenkaan tule mieleeni että pitäisi jotenkin olla huolissaan, hän menee jos on mennäkseen ja se sitten siitä tarinasta"
No tuohan ei yleensä ole se pahin juttu, vaan sellainen petostelu. Se, että toinen käy vieraissa, mutta silti kököttää siinä parisuhteeessa. Ikävintä usein on, että toiseen menee luottamus ja se, että on luullut välillä olevan jotain ainutlaatuista, eikä olekaan.- Anonyymi
Isotumma kirjoitti:
"Minun ei kuitenkaan tule mieleeni että pitäisi jotenkin olla huolissaan, hän menee jos on mennäkseen ja se sitten siitä tarinasta"
No tuohan ei yleensä ole se pahin juttu, vaan sellainen petostelu. Se, että toinen käy vieraissa, mutta silti kököttää siinä parisuhteeessa. Ikävintä usein on, että toiseen menee luottamus ja se, että on luullut välillä olevan jotain ainutlaatuista, eikä olekaan.Jokainen päättää mitä kestää. Jso onoli marttyyri niin kököttää huonossa suhteessa...
- Anonyymi
Ota huomioon, mitä "rumempi mies sen parempi rakastaja! Hyödyt siitä itsekin mutta maine kiirii .....
- Anonyymi
Niinhän se on naistenkin kohdalla. Vähemmän kauniit ovat yleensä parempia rakastajattaria.Sen on moni mies sanonut. Kauniit kuitenkin ovat suosiossa jostain syystä.
- Anonyymi
Harmillista miten ulkonäkö vaikuttaa parisuhteen muodostumiseen noin vahvasti.
Sen onnistuminen vaatii muutakin, kuin naisten pyörimisen ympärillä.
Ehkä komeasta voi tulla koppava, mutta myöskin ei niin komean itsetuntoon ja käyttäytymiseen vaikuttaa tämä ulkonäkö keskeisyys. Nuorena kossina ympärillä pyörivät naiset hivelee itsetuntoa. Vanhemmiten asiat muuttuu. Tusinan tilalle tulee merkitys.
- Anonyymi
Olen elämään tyytyväinen yhteishuoltaja sinkkuäiti. Ja toivon,että käsityksiä vähän hiotaan https://youtu.be/YBRP_h_H7Ho Meitä on paljon,kuten myös yh isiä. Vanhanaikaiset käsitykset huonommuudesta pois. Monessa ydinperheessä vanhemmat riitelee. Me emme.
- Anonyymi
Ota palstan ätmi, ei ne petä koska ei kukaan niitä halua muutenkaan.
- Anonyymi
Mikä ettei.
- Anonyymi
Rumallehan juurikin se pettämisen mahdollisuus on suurempi juttu, myöskin kynnys pienempi koska ei voi nirsoilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041