Uskollinen mies

Anonyymi

Parasta etsiä virtahevon näköinen mies, niin hän on varmaankin uskollinen, koska naiset eivät piiritä häntä.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noissa sanoissa on totuutta.

    • Anonyymi

      Olet oikeassa paikassa!!


      T. Ätmi

    • Anonyymi

      Entä jos kerran ei voi kumppaniinsa luottaa, eläisikin sitten yksin?
      Miksi pitäisi ottaa vaikka virtahevon näköinen tai muuten vastenmielinen vain koska se kumppani TÄYTYY olla? Miksi täytyy?
      Minun mieheni ei ole virtahevon näköinen. Hän on minun silmissäni jopa komea ja niin tuntuu olevan monen muunkin mielestä vai onko suosion syynä sitten se että hän on avoin ja sosiaalinen ja tykkää kommunikoida kaikenlaisten ihmisten kanssa?
      Minun ei kuitenkaan tule mieleeni että pitäisi jotenkin olla huolissaan, hän menee jos on mennäkseen ja se sitten siitä tarinasta. Sehän vain sitten todistaa sen että väärään henkilöön luotin ja valitsin tyhmästi.
      Väkisin en voi häntä pitää eikä hän minua. Vapaaehtoisesti tässä ollaan oltu pian yhdeksän vuotta, hän 28-vuotias minä 29. Olemme ostaneet oman kodin, panostaneet paljon suhteeseemme ja käyneet läpi pari kriisiä, ei kuitenkaan pettämistä ja voin olla melkoisen varma että sitä ei tulevaisuudessakaan tule tapahtumaan. Ei hänen eikä minun puoleltani. Olemme kumpikin iästämme huolimatta varsin kypsiä ihmisiä ja koettu paljon. Osaamme arvostaa sitä hyvää mitä meillä on eikä tee mieli alkaa sitä turmelemaan sössimällä jotain tyhmää.
      Ihmetyttää nykyajan ihmisten pinnallisuus. Mihinkään ei olla valmiita sitoutumaan. Pitää vain koko ajan olla kivaa ja hauskaa ja jännittävää. Pitää päästä liitelemään kukasta kukkaan ja p-skat välittää siitä miten paljon tuskaa ja kipua jälkeensä jättää.
      Olisi vain hyvä muistaa että se riemu ei iänkaiken kestä vaan armoton arki tulee eteen, ennemmin tai myöhemmin.
      Kannattaako siis huolella valita se kenen kanssa haluaa elämänsä viettää.

      • "Minun ei kuitenkaan tule mieleeni että pitäisi jotenkin olla huolissaan, hän menee jos on mennäkseen ja se sitten siitä tarinasta"

        No tuohan ei yleensä ole se pahin juttu, vaan sellainen petostelu. Se, että toinen käy vieraissa, mutta silti kököttää siinä parisuhteeessa. Ikävintä usein on, että toiseen menee luottamus ja se, että on luullut välillä olevan jotain ainutlaatuista, eikä olekaan.


      • Anonyymi
        Isotumma kirjoitti:

        "Minun ei kuitenkaan tule mieleeni että pitäisi jotenkin olla huolissaan, hän menee jos on mennäkseen ja se sitten siitä tarinasta"

        No tuohan ei yleensä ole se pahin juttu, vaan sellainen petostelu. Se, että toinen käy vieraissa, mutta silti kököttää siinä parisuhteeessa. Ikävintä usein on, että toiseen menee luottamus ja se, että on luullut välillä olevan jotain ainutlaatuista, eikä olekaan.

        Jokainen päättää mitä kestää. Jso onoli marttyyri niin kököttää huonossa suhteessa...


    • Anonyymi

      Ota huomioon, mitä "rumempi mies sen parempi rakastaja! Hyödyt siitä itsekin mutta maine kiirii .....

      • Anonyymi

        Niinhän se on naistenkin kohdalla. Vähemmän kauniit ovat yleensä parempia rakastajattaria.Sen on moni mies sanonut. Kauniit kuitenkin ovat suosiossa jostain syystä.


    • Anonyymi

      Harmillista miten ulkonäkö vaikuttaa parisuhteen muodostumiseen noin vahvasti.
      Sen onnistuminen vaatii muutakin, kuin naisten pyörimisen ympärillä.
      Ehkä komeasta voi tulla koppava, mutta myöskin ei niin komean itsetuntoon ja käyttäytymiseen vaikuttaa tämä ulkonäkö keskeisyys.

    • Nuorena kossina ympärillä pyörivät naiset hivelee itsetuntoa. Vanhemmiten asiat muuttuu. Tusinan tilalle tulee merkitys.

    • Anonyymi

      Olen elämään tyytyväinen yhteishuoltaja sinkkuäiti. Ja toivon,että käsityksiä vähän hiotaan https://youtu.be/YBRP_h_H7Ho Meitä on paljon,kuten myös yh isiä. Vanhanaikaiset käsitykset huonommuudesta pois. Monessa ydinperheessä vanhemmat riitelee. Me emme.

    • Anonyymi

      Ota palstan ätmi, ei ne petä koska ei kukaan niitä halua muutenkaan.

      • Anonyymi

        Mikä ettei.


    • Anonyymi

      Rumallehan juurikin se pettämisen mahdollisuus on suurempi juttu, myöskin kynnys pienempi koska ei voi nirsoilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe