Jos miehet ja neitsyet menevät seksiorgioihin paratiisiin, minne menevät käytetyt naiset?
Kysymys islamista
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös islamin poikien pitänyt suorittaa jotain "mahtavaa" kulttinsa eteen jotta paratiisipaikka aukenee? Että ei sinne noin vaan marssita neitsytpippaloihin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Riittää kun tappaa itsensä näyttävällä tavalla niin, että tulee sivullisia uhreja.
Jos tulee tapetuksi jonkun "vääräuskoisen" taholta / ei onnistu tuottamaan sivullisia uhreja / jänistää iskusta / kuolee luonnollisen kuoleman ... niin silloin ei paratiisiin ole asiaa?
Ootko islamistiksi nyt sit aatellu ruveta?
- Anonyymi
Hornantuuttiin?
- Anonyymi
Hornantuuttiin?
- Anonyymi
Osassa lähi-itää käytetyt naiset joutuvat pitämään punaista, ns huoranhuntua. Tämä on suomalaisten käännynnäisten vaatekappale.
- Anonyymi
On parempi jos et puhu Islamista kun et ymmärrä siitä mitään muuta kun sen mitä luet mediasta. Olet Tyhmä Suomalainen mies joka ei kunnioita naista. Äitisi taisi jättää sinut.
Siksi kysyinkin. Eli miten käytetyille naisille käy? Pääseekö niihin orgioihin vai ei?
Onko yleistäkin että islamissa ollaan suhteessa äitinsä kanssa? Ootte te erikoista sakkia.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Siksi kysyinkin. Eli miten käytetyille naisille käy? Pääseekö niihin orgioihin vai ei?
Onko yleistäkin että islamissa ollaan suhteessa äitinsä kanssa? Ootte te erikoista sakkia.Neinen ei ole mikään käyttö tavara Islamissa. Toisin kun teillä missä naisten mielenterveys raiskataan. Pukeudu näin näytä tältä, olet sitä olet tätä, olet käyttö tavaraa blä blä.
Islamissa äiti tulee ennen isää. Nainen tulee ennen miestä. Näin lukee Koraanissa jos olet vihainen naisille sekä islamille, miksi purat sen muihin varsinkin naisiin.
Olet mielentään hyvin epätasapainoinen, ei ole mitään orgioita jos se suo kiinnostaa miksi et osallistu sellaisiin tää ei ole seksi sivusto. Sitä paitsi nainen jos tekee hän jotain väärää niin kun mieskin Islamissa jossa ihminen on tasa-arvoinen tuomitaan samalla tavalla. Jumala on kuitenkin anteeksi antava! Kaiken saa anteeksi jos parantaa tapansa. Ja noi säännöt suojelee vaan suo tollasillta orgioilta missä saisi vaan tauteja. Ihminen on kuitenkin host.
- Anonyymi
Miksi suomalaiset akat näyttää miehiltä?!
- Anonyymi
Pässtessään mies marttyyrinä (taivaaseen ) häneltä poistetaan vehkeet ettei ainoa neitsyt mentä arvoa. Neitsythän säästeään imaamia varten . Hänhän ei ymmärrä naisesta mitään .
- Anonyymi
Islami on täyttä paskaa,ja heidän paratiisinsa sontapatteri ,missä onkimatoset
ja koppakuoriaiset kastematojen kanssa myllertävät.
Herra anntaa anteeksi teidän mielikuvituksenne,ja toiveajattelunne koska
teidät on saatana johtanut harhaan,niin että , ette tiedä mitä teette. - Anonyymi
Islami on täyttä paskaa,ja heidän paratiisinsa sontapatteri ,missä onkimatoset
ja koppakuoriaiset kastematojen kanssa myllertävät.
Herra anntaa anteeksi teidän mielikuvituksenne,ja toiveajattelunne koska
teidät on saatana johtanut harhaan,niin että , ette tiedä mitä teette. Ehkä kannattaa kysyä sen uskonnon edustajalta kahdenkesken asiaa, kun miettiä keskustelupalstalla sitä. Täällä jos kysyy kysymyksen, että miten pääsen katolta alas, on yleisin vastaus se ilmeisin... mutta ei se mitä todellisuus vastaisi...
Vai mitäpä itse luulet? Neuvottaanko käyttämään maan vetovoimaa surutta hyödyksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804