Miksi mies katsoo pitkään ellei ole kiinnostunut?

Anonyymi

Olen saanut (varatulta) mieheltä parit pakit vaikka silmäpeliä ja flirttiä jatkui pitkään. Pakkiensa jälkeen hän edelleen luo minuun pitkiä katseita. MIKSI? Itse en enää flirttaa, en anna hänelle hymyä, mutta jään kiinni hänen katseeseensa. Edelleen olen häneen ihastunut mutta sain aikamoisen kolauksen pakeista. Miksi hän edelleen tuijottaa?! On kiinnostunut ja haluaisi jotain mutta ei voi tehdä mitään..? Vai pönkittää vaan omaa egoaan sillä että jään kiinni hänen katseeseensa..? Kai hän tekee asian eteen jotain jos jotain vielä haluaa?

16

1828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ehkä hän vain pitää sinun ulkonäöstä ja ajattelee että voi kun tuota pääsis panemaan mutta kun on jo vaimo.

    • Anonyymi

      Ns. Terve oma fantasiointi, ei halua pettää vaimoaan. Tai käy mielessään omaa ristiriitaansa hetken huumaa ajatuksen ja lojaalisuuden välillä. Nostan hattua aloittajalle että on kysynyt naisena, aloitteellinen asiassa ja saanut pakit (tervetuloa miesten arkeen, tuosta vaan se pois että toisinpäin nainen olisi voinut valittaa seksuaalisesta yrityksestä #metoo ja mies pulassa)

    • Anonyymi

      Mitä niistä pakeista. Ei kannata jäädä sitä miettimään, junia menee ja junia tulee, uusi tulossa jo!
      Sinänsä ihan hieno juttu varatulta mieheltä ettei lähde suhdettaan sössimään, vapaita löytyy kyllä. En ymmärrä hinkua iskeä varattuja miehiä, helpolla ne usein mukaan saa, mutta ei ole kiva ajatella että kenties rikkoo jonkun liiton. Itsellä kun ei aikomustakaan ole mihinkään pitempään, hauskanpito riittää minulle ja siihen valitsen vapaita miehiä. en ole ihan p-pää.

    • Anonyymi

      "Olen saanut (varatulta) mieheltä parit pakit vaikka silmäpeliä ja flirttiä jatkui pitkään. Pakkiensa jälkeen hän edelleen luo minuun pitkiä katseita. MIKSI? "

      Minulle niin kutsuttu pitkä katse ei ole aivan sama asia kuin silmäpeli tai flirtti, pitkät katseet saattavat johtaa flirttailuun tai ei. Siis, jos pitkä katse aiheuttaakin ...lupaavan katsekontaktin syntymisen, niin ei se automaattisesti tarkoita että ryhdytään flirttailemaan tai muutenkaan edettäisiin. Kyseessä on arviointi/tarkasteluvaihe joka voi kestää hyvinkin pitkään (runsaasti katseita).

      Minä katson aina pitkään kun katseenkantaman sisällä on huomattavan kaunis tyttö, neitokainen tai neito. Siis nautiskelen, ihailen. Siinä tilanteessa olen ollut hyvin helposti ...vietävissä, mutta nyt #metoo aikakaudella olen ollut varovaisempi, muutaman kerran olen jäävännyt itseni liian suureksi arvioimani riskin takia.

      Saatan toisinaan katsoa pitkään jos hen muutoin on varteen otettavan näköinen, pohdiskelellen jotain erityisen outoa yksityiskohtaa, piirrettä tai valintaa.

      • Anonyymi

        Älkää nyt esittäkö tyhmää, ei katseet ole metoo:ta. No, ehkä jos huulias lipoisit ym.eleitä.


    • Anonyymi

      Alkuperäinen täällä päivittää tilannetta: mies luo minuun edelleen tiiviitä katseita ja hymyilee. Eli nyt ollaan taas siinä samassa tilanteessa kuin ennenkin, olen unohtanut ne tylyt pakit ja vatsassa heittää kuperkeikkaa joka kerta kun hän minua katsoo. Eikö mies tajua, että saa toiminnallaan minussa aikaan sen, että elättelen hänestä turhia toiveita? Ja se ei ole pelkkä tavallinen katse.

      • Anonyymi

        Tää on kuin suoraan mun tilanteesta, mutta molemmat ollaan varattuja. Hyljeksitään toisiaan vuoron perään, jatkunut vuosia. Olen siinä pisteessä, että haluan puhua asiat selviksi sama miten. Tuntuu pahalta rakastaa jotain joka täysi mahdottomuus loppupeleissä, mutta jotenkin tämä meidän tilanne saatava auki./puhuttava. Pelkään enää lähestyä, kun sieltä tulee tod.näk kiitos mielenkiinnostasi kohtaani mutta..... On hienoa olla uskollinen kumppanilleen toki, mutta oma liittoni lähinnä kulissi, hänen en tiedä. Rakastan, mutta sitähän en saa sanoa ääneen, miksi? En tosiaan halua tulla nolatuksi jälleen kerran joten pidän sisälläni näinkin arvokkaita asioita kuin aidot tunteet toista kohtaan. Ymmärrän sua ap, että todella kuluttavaa.... Yksin itken katkeria kyyneleitä, kun muut eivät näe, sattuu.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kuin suoraan mun tilanteesta, mutta molemmat ollaan varattuja. Hyljeksitään toisiaan vuoron perään, jatkunut vuosia. Olen siinä pisteessä, että haluan puhua asiat selviksi sama miten. Tuntuu pahalta rakastaa jotain joka täysi mahdottomuus loppupeleissä, mutta jotenkin tämä meidän tilanne saatava auki./puhuttava. Pelkään enää lähestyä, kun sieltä tulee tod.näk kiitos mielenkiinnostasi kohtaani mutta..... On hienoa olla uskollinen kumppanilleen toki, mutta oma liittoni lähinnä kulissi, hänen en tiedä. Rakastan, mutta sitähän en saa sanoa ääneen, miksi? En tosiaan halua tulla nolatuksi jälleen kerran joten pidän sisälläni näinkin arvokkaita asioita kuin aidot tunteet toista kohtaan. Ymmärrän sua ap, että todella kuluttavaa.... Yksin itken katkeria kyyneleitä, kun muut eivät näe, sattuu.......

        Jos oma liittosi on kerran kulissi, niin mitäs jos vain pistäisit sen vaan poikki ja pakettiin? Pääsisit rehellisin mielin ainakin uusia miehiä vilkuilemaan. Hänen tilanteestaan ei tiedä, mutta ei esim. halua vahingossakaan vihaisen nyksäsi nyrkistä?


    • Anonyymi

      mul o sama ongelma mut onsk gei jutut eri

    • Anonyymi

      Mitäs vikiset. Varatusta? Oletko tyhmä? Ehkäpä arjen hauskaa pilaa olet hänelle tai mitä väliä edes? Hän on varattu niin mitä odotat? Että olet niin yli ihminen että sinuun vaihtaa naisensa ja lapsensa ja vaikka vaihtaiski niin etteikö katuisi ja entiseen palaisi. Tai johki uuteen.Mikä teitä naisia vaivaa kun maailma on vapaita pilvinpimein ja mitään oikeaa ei ole olemassakaan. Jos joku on oikeaa, se että joku on perheen perustanut. Kunnioittakaamme sitä.💎

      • Anonyymi

        mä tarviin gei ongelmii apua ei tommosii paskoihi


    • Anonyymi

      Mä haluun sen miehen varatun taikka vapaan en tiiä sen statusta mut sen miehen ihan oikeesti Vaan Sen

      • Anonyymi

        Ok. Ota se. Mulkku se on kumminki.nii muutki. Plusmiinus nolla . Et onnellisemmsksi tuu kun nytkään. Mies ei sinulle onnea tuo tai mikään muukaan ulkopuolinen. Liian usein etsitään sitä onnea ulkopuolelta.rahasta .maineesta ulkonäöstä tai vaikka rakkaudesta. Ei löydy.Ei. onnetonta elämää edessä näin.


    • Anonyymi

      Tuntuu niin tutulta. Itselläni samankaltainen tilanne. Molemmat ollaan varattuja. Hän oli kerran sinkku tässä vuosien aikana ja teki hyvin selväksi että olisi kiinnostunut minusta. Silloin en itse uskaltanut tarttua. Meillä on avointa flirttiä. Hyviä keskusteluja. Kunnioitusta. Ystävyyttä. Työkaveruutta. Sähköä ja huumoria. Tätä on tosiaan jatkunut vuosia. Välillä aktiivisemmin ja välillä toisiimme etäisyyttä ottaen. Kuitenkin aina palaamme siihen tunteeseen ja tilaan jonka taatusti molemmat vaistoavat. Olemme kumpikin varattuja joten tämä varmasti meille molemmille on este. En kuitenkaan usko, että tämä ohikaan koskaan menee. Uskalluksen puute, epävarmuus jne estävät vaikka selkeästi tunne on molemmin puolista, ei tämä muuten olisi jatkunut jo kymmenen vuotta eri aktiivisuustasoilla.

    • Anonyymi

      Katselen mielelläni kauniita naisia. Yritän olla tuijottamatta mutta anteeksi jos niin on käynyt. Olen miehenä ollut aina siinä luulossa että pieni silmäpeli on kivaa ja iloista huomiota. Ei sen tarvi sen pidemmälle johtaa.

    • Anonyymi

      Tässä ap kuvittelee että pitkä katse olis kutsu soidinmenoihin. Njääh, saa kat sitä kattella ketäs tahtoo. Se mitään vielä tarkoita. On saanu pakitkin, pitäisi tajuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe