Mitä tapahtuu kun 16v tyttäreni on tehnyt neulalla tatuoinnin ja musteen sijasta käyttänyt eyelineriä??? Onko vaarallista?
Tatuoinnin teko
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin piirtein sisältää ihan samoja myrkkyjä kuin tatuointivärit tai voi olla että myrkkyjä onkin vähemmän, sillä eyeliner on kuitenkin tarkoitettu iholle kun taas tatuointivärit sisältävät samoja ainesosia kuin seinämaalit.
Itse olen melanooman pelossa poistattanut lähes kaikki luomeni, joten tuntuu hullulta, että jotkut etsivät tapaa miten saada syöpä.- Anonyymi
"tatuointivärit sisältävät samoja ainesosia kuin seinämaalit. "
Höpöhöpö. Käypä joskus sellaisessa tatuointiliikkeessä joka tietää kenen valmistajan värejä käyttää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"tatuointivärit sisältävät samoja ainesosia kuin seinämaalit. "
Höpöhöpö. Käypä joskus sellaisessa tatuointiliikkeessä joka tietää kenen valmistajan värejä käyttää..Ei se ole mitään höpö höpöä. Kaikissa tatuointiväreissä on kemikaaleja, jotka on tarkoitettu maaleihin. Eipä ne muuten syöpävaarallisia olisikaan. Tatuointeja haluavat ottavat nämä kemikaalit vapaaehtoisesti itseensä, joten ei ole väliä tatuointiliikkeellä.
- Anonyymi
Todennäköisyys muusta kuin psyykkisestä terveyshaitasta on olematon...kyse ei kuitenkaan taida olla kovin suurikokoisesta tatuoinnista.
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa sieltä Pihtiputaalta, missä vielä tatuointeja harrastetaan jonnekin hiukan trenditietoisimmille alueille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132