Maahanmuuttajat pelastavat Suomen ja Rovaniemen.

Anonyymi

Suomalaiset eivät osaa lisääntyä, mutta maahanmuuttajat pitävät väestön määrän kasvussa ja monipuolistavat samalla geenipohjaa sekä tekevät myös ahkerasti töitä.

Turhaan Halla-Ahot ja kumppanit kiukuttelee, maahantuloa ei voi estää!

11

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaiset ovat dynaamisia-ei tehdä lapsia kun talous on heikko sipilän jäljiltä.

mamut taas luottaa että suomi maksaa tukia loputtomiin?

kumpi parempi ajatus?

äänestä oikein

• Anonyymi

Varsinkin muslimien työllisyysaste lähenee sataa prosenttia.

• Anonyymi

oliko mamunaisilla 20% aste..

• Anonyymi kirjoitti:

oliko mamunaisilla 20% aste..

tekevät jatkuvasti töitä jalat levällään muslimimaailman levittämiseksi...ja eurooppa maksaa omasta hävityksestä.

• Anonyymi

Tulevaisuudessa kaikki ihmiset ovat mustia, islam on maailman uskonto ja vallitsee maailman rauha. Mitä sitä kehitystä hidastamaan.

• Anonyymi

Jokaisessa islami valtiossa soditaan. Yleensä keskenään omien kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisessa islami valtiossa soditaan. Yleensä keskenään omien kans

Ota koraani käteen ja valmistaudu tulevaisuuteesi.

• Anonyymi

onneksi sunnit ja shiaat tappavat toisia minkä ehtivät kristittyjen tuhoamiselta.No,vähän edes hidastaa kehitystä.Alkais jo jossakin euroopassa aseellinen vastarinta muslimimaailmaa vastaan.

• Anonyymi

Niinnoh. pizzeriatyöntekijä, postinjakaja tai prisman hyllyttäjä.
      Siinä on tytyille unelmien poikamies joka pitää vaimostaan huolta ainaki niin kauan ku pysyy nöyränä

• Anonyymi

Jenkkilässäkin rapistuvien kaupunkien katuja tallustelevat värilliset enemmistönä . Joten siittämisaikaa näyttää olevan runsain mitoin . Katselkaa joskus juutuupist katukuvia jenkeistä ja luokaa siitä todellinen tulevaisuuden kuva

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1831
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      53
      1122
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      956
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      927
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      910
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      45
      790
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      781
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      762
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe