Mikä on typerintä mistä teitä on haukuttu, kiusattu tai moitittu?

Omalta yläasteajalta on jäänyt mieleen, kun yksi luokkani tyttö toitotti kaverilleen liikuntatunnin jälkeen: "Palstalutka otti pukuhuoneessa paidan pois!" (olin siis vaihtanut vaatteita liikuntatunnille mentäessä ja sieltä taas palatessa takaisin normivaatteet muille tunneille). Onneksi kaverinsa oli vähän välkympi tässä asiassa ja totesi "Sehän on normaalia, niin mäkin vaihdan vaatteet liikuntatunneille".

Jos mulla olisi tuolloin ollut kanttia, olisin sille "hurskastelijalle" todennut, että sinä se siis tykkäät notkua koko päivän samoissa hikisissä vaatteissa...

18

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koululaukkuani haukuttiin, tai itseasiassa kassihan se oli.

    • Ulkonäöstäni.

      • Sama.
        Miehet ovat hyvin ronkelia.” Mee laihuttaa, tuu sit takas” ulkopuolinen.
        Toinen sano myöhemmin ”luuviulu”


    • Bula-hatusta. Hirmu rätkätys ja keljuilu.... kohta kuitenkin vähän jokaisella oli sellainen... näppärä hattu oli....


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän onkin fiksun näkönen..
        https://pbs.twimg.com/media/BaQM8mvIMAAeYsW.jpg

        Joo. Siitä sai noi korvaläpät ylöskin. Kuoseja oli paljon.... mulla oli turkoosi, missä oli jotain keltaista....

        Mutta joo... huvittavinta oli, että eniten huutelevat sitten joskus huuteli enää sellaisille, joilla ei ollut aito Bula... öyhöttäjiä löytyy pienestä pitäen. 🤣



    • Anonyymi

      Ryhdistäni. Lapsuuteni jalkavamma aiheutti selkääni vaivoja ja kuljin jotenkin liian ryhdikkäästi. Koska treenasin, osittain vaivojen vuoksi, minun koettiin esittävän jotain.

    • Anonyymi

      Natsiksi ja rasistiksi. Suvakkien silmittömyys on häiriintynyttä.

    • Anonyymi

      Hiusten leikkaamisesta sain huutia, kun näytin muka mummolta.

    • Anonyymi

      Eräässä turkulaisessa lukiossa haukuttiin vuosina 70-73 jo pelkästä
      olemassaolostani. No, olen elämässäni pärjännyt paremmin kuin ne haukkujat.

      • Anonyymi

        Turku oli siihen aikaan rajoittuneiden ihmisten kaupunki.


    • Anonyymi

      Pitkistä kintuistani ja luonnonkiharasta tukastani :((

    • Anonyymi

      Varmasti ihan aiheesta teitä haukuttiin. Teillä ei ollut silloin kanttia panna vastaan eikä minullakaan - eikä teillä ole vieläkään! Olette tossuja ja hinttejä alenevassa polvessa.

      • Anonyymi

        Ei aiheesta, vaan KATEUDESTA. Haukkujilla heikko esiintymistaito, huono koti ja onneton koulumenestys. Haukkujat kadehtivat menestyviä ihmisiä.


      • Anonyymi

        hintitkö ne noin ahdistaa siuta??


    • Anonyymi

      Nyt kun miettii, niin jännä ettei pojat kiusanneet ikinä - muut tytöt yritti kyllä. Lukion alussa oman ikäluokan leidit nälvivät kun hoikkana urheilijana olin tissitön. Vanhemmat tytöt huutelivat huoraksi kun käytin hameita ja mekkoja kouluunkin.

      Ei paljoa haitannut että lihavat teinitytöt huutelivat "laudaksi" ja itsestään epävarmat likat jotka pukeutuivat kaikki samoihin missSixty-farkkuihin arvostelivat vaatevalintojani.

      Ei ne myöskään pitkään jaksaneet yrittää kiusata kun eivät saaneet toivomiaan reaktioita. Vaihtoivat toki kiusaamisen kohdetta herkempiin tyttöihin. Pitihän sentään joku saada kyyneliin. Typerät teinilikat.

    • Ensimmäisellä luokalla alkoivat paljon pelätyt hammaslääkärin tekemät tarkastukset. Meidän kaupunginosassamme ei ollut hammaslääkäriä, joten meidän oli käveltävä naapurikaupunginosaan asti hampaitamme näyttämään. Matka oli ilmeisesti ekaluokkalaisille pitkä, koska opettajamme lähetti meidät matkaan pareittain. Kaikeksi kauhistukseni minun parikseni opettaja oli valinnut pitkän ja nätin blonditytön.

      Yritin kävelymatkan aikana luonnollisesti pitää etäisyyttä kyseiseen tyttöön, mutta väkisinkin sitä ajautui keskusteluun ihan aikansa kuluksi. Tyttö osoittautui vastoin kaikkia ennakkoluulojani ihan mukavaksi.

      Kun sitten palasin takaisin koululle, iski arki vasten kasvoja. Suurin osa luokkamme pojista alkoi kiusata kutsuen minua hirvittävillä loukkauksilla kuten "naistenmies" jne. Tappeluhan tuollaisten herjausten jälkeen tuli.

      Meni melkein kaksikymmentä vuotta ennenkuin kehtasin lähteä saattelemaan tyttöä toisen kerran.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe