Omalta yläasteajalta on jäänyt mieleen, kun yksi luokkani tyttö toitotti kaverilleen liikuntatunnin jälkeen: "Palstalutka otti pukuhuoneessa paidan pois!" (olin siis vaihtanut vaatteita liikuntatunnille mentäessä ja sieltä taas palatessa takaisin normivaatteet muille tunneille). Onneksi kaverinsa oli vähän välkympi tässä asiassa ja totesi "Sehän on normaalia, niin mäkin vaihdan vaatteet liikuntatunneille".
Jos mulla olisi tuolloin ollut kanttia, olisin sille "hurskastelijalle" todennut, että sinä se siis tykkäät notkua koko päivän samoissa hikisissä vaatteissa...
Mikä on typerintä mistä teitä on haukuttu, kiusattu tai moitittu?
18
163
Vastaukset
- Anonyymi
Koululaukkuani haukuttiin, tai itseasiassa kassihan se oli.
Ulkonäöstäni.
Sama.
Miehet ovat hyvin ronkelia.” Mee laihuttaa, tuu sit takas” ulkopuolinen.
Toinen sano myöhemmin ”luuviulu”
Bula-hatusta. Hirmu rätkätys ja keljuilu.... kohta kuitenkin vähän jokaisella oli sellainen... näppärä hattu oli....
Wwuwuw kirjoitti:
Sehän onkin fiksun näkönen..
https://pbs.twimg.com/media/BaQM8mvIMAAeYsW.jpgJoo. Siitä sai noi korvaläpät ylöskin. Kuoseja oli paljon.... mulla oli turkoosi, missä oli jotain keltaista....
Mutta joo... huvittavinta oli, että eniten huutelevat sitten joskus huuteli enää sellaisille, joilla ei ollut aito Bula... öyhöttäjiä löytyy pienestä pitäen. 🤣Wwuwuw kirjoitti:
Sehän onkin fiksun näkönen..
https://pbs.twimg.com/media/BaQM8mvIMAAeYsW.jpgHei! Kärsin bula-ajasta! ☝️
- Anonyymi
Ryhdistäni. Lapsuuteni jalkavamma aiheutti selkääni vaivoja ja kuljin jotenkin liian ryhdikkäästi. Koska treenasin, osittain vaivojen vuoksi, minun koettiin esittävän jotain.
- Anonyymi
Natsiksi ja rasistiksi. Suvakkien silmittömyys on häiriintynyttä.
- Anonyymi
Hiusten leikkaamisesta sain huutia, kun näytin muka mummolta.
- Anonyymi
Eräässä turkulaisessa lukiossa haukuttiin vuosina 70-73 jo pelkästä
olemassaolostani. No, olen elämässäni pärjännyt paremmin kuin ne haukkujat.- Anonyymi
Turku oli siihen aikaan rajoittuneiden ihmisten kaupunki.
- Anonyymi
Pitkistä kintuistani ja luonnonkiharasta tukastani :((
- Anonyymi
Varmasti ihan aiheesta teitä haukuttiin. Teillä ei ollut silloin kanttia panna vastaan eikä minullakaan - eikä teillä ole vieläkään! Olette tossuja ja hinttejä alenevassa polvessa.
- Anonyymi
Ei aiheesta, vaan KATEUDESTA. Haukkujilla heikko esiintymistaito, huono koti ja onneton koulumenestys. Haukkujat kadehtivat menestyviä ihmisiä.
- Anonyymi
hintitkö ne noin ahdistaa siuta??
- Anonyymi
Nyt kun miettii, niin jännä ettei pojat kiusanneet ikinä - muut tytöt yritti kyllä. Lukion alussa oman ikäluokan leidit nälvivät kun hoikkana urheilijana olin tissitön. Vanhemmat tytöt huutelivat huoraksi kun käytin hameita ja mekkoja kouluunkin.
Ei paljoa haitannut että lihavat teinitytöt huutelivat "laudaksi" ja itsestään epävarmat likat jotka pukeutuivat kaikki samoihin missSixty-farkkuihin arvostelivat vaatevalintojani.
Ei ne myöskään pitkään jaksaneet yrittää kiusata kun eivät saaneet toivomiaan reaktioita. Vaihtoivat toki kiusaamisen kohdetta herkempiin tyttöihin. Pitihän sentään joku saada kyyneliin. Typerät teinilikat. Ensimmäisellä luokalla alkoivat paljon pelätyt hammaslääkärin tekemät tarkastukset. Meidän kaupunginosassamme ei ollut hammaslääkäriä, joten meidän oli käveltävä naapurikaupunginosaan asti hampaitamme näyttämään. Matka oli ilmeisesti ekaluokkalaisille pitkä, koska opettajamme lähetti meidät matkaan pareittain. Kaikeksi kauhistukseni minun parikseni opettaja oli valinnut pitkän ja nätin blonditytön.
Yritin kävelymatkan aikana luonnollisesti pitää etäisyyttä kyseiseen tyttöön, mutta väkisinkin sitä ajautui keskusteluun ihan aikansa kuluksi. Tyttö osoittautui vastoin kaikkia ennakkoluulojani ihan mukavaksi.
Kun sitten palasin takaisin koululle, iski arki vasten kasvoja. Suurin osa luokkamme pojista alkoi kiusata kutsuen minua hirvittävillä loukkauksilla kuten "naistenmies" jne. Tappeluhan tuollaisten herjausten jälkeen tuli.
Meni melkein kaksikymmentä vuotta ennenkuin kehtasin lähteä saattelemaan tyttöä toisen kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1327827- 555818
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803293Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72943Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091640Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341350Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091