Mies toimii ristiriitaisesti

Anonyymi

Tapailin miestä muutaman kuukauden ja hän osoitti fyysisesti ja sanallisesti olevansa minusta kiinnostunut. Kun olimme sopimassa seuraavaa tapaamista, hän kyllä suostui tapaamiseen, mutta samana päivänä lähetti vielä viestin, että ei ole minuun ihastunut ja pitää minua kaverina. Tajua kyllä että kaikista tapailuista tms. ei kehity varsinaisia suhteita, mutta sitä en ymmärrrä, miksi joku lähettää ristiriitaisia viestejä, jos ei ole kiinnostunut? Miksi mies näkisi vaivaa ja näkisi useita kuukausia naista, jota pitää kaverina?

7

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fyysisesti ja sanallisesti osoittanut kiinnostuksensa kuulostaa siltä ettei tunteita ole ollut ja kenties seksistä olisi kiinnostunut. Tuosta kuvauksestasi voi löytää myös miehen jolla ei alun alkaenkaan ole ollut suhde ja sitoutuminen mielessä. En siis näe ristiriitaa.
      Olen ollut itse samantyyppisessä tilanteessa. Silloin koin miehen toiminnan, kiinnostuksen osoituksen hämmentävänä ja ristiriitaisena koska toisaalta sanallisesti osoitti olevansa kiinnostunut. Jälkikäteen tajusin että olin itse tulkinnut hänen kiinnostuksensa laajemmin kuin mitä hän oli sanonutkaan. Tosiasiassa häntä kiinnosti mahdollinen seksi. Hän oli johdonmukainen ja looginen, itse vain ihastuksen huumassa tulkitsin muuta.

      • Anonyymi

        Hän nimenomaan sanoi tapailua aloitettaessai, että haluaa parisuhteen. Lisäksi asuimme eri paikkakunnilla, joten jos olisi halunnut seksiseuraa, olisi kyllä sitä saanut helpommin.


    • Jospa asia on vain niin yksinkertainen, että mies lopulta myönsi asian tilan itselleen ja ehkä hiukan miesmäisesti töksäytti sen aika suoraan ja karusti?
      Ja voi tietty olla että on ollut toinenkin ihastus kierrossa ja teki lopulta valinnan kun ei halunnut ketään turhaan kiikuttaa leikissä mukana.

    • Anonyymi

      Hyviä ystäviä ei koskaan ole liikaa! pidä häntä juttelu-, maailmanparannus-, ateria-, elokuva- jne seuralaisena.
      Jatka etsinää kunnes loydät aviopuolisoehdokkaan.

    • Anonyymi

      Vähän ristiriitaista. Oletko sinä ihastuneena tapaillut miestä kuukausia, tekemättä asian eteen kuitenkaan mitään.

      Mikähän miehen sai juuri tuota kyseistä kertaa ennen ilmaisemaan olevansa vaan kaveri? Tapahtuiko jotain erilailla kuin ennen muita tapaamisia

      Tuollaista kiinnostuksen osoittamista kutsutaan muuten flirttailuksi.

    • löyti "paremman"

    • Anonyymi

      Ehkä oli alkuun kiinnostunut tutustumaan aloittajaan paremmin. Toivoi ehkä tunteiden syvenevän, mutta valitettavasti näin ei aina käy ja siksi halusi olla aloittajalle rehellinen, ettei satu enää johtamaan häntä harhaan. Kun siis tajusi, että ap toivoo enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe