Tapailin miestä muutaman kuukauden ja hän osoitti fyysisesti ja sanallisesti olevansa minusta kiinnostunut. Kun olimme sopimassa seuraavaa tapaamista, hän kyllä suostui tapaamiseen, mutta samana päivänä lähetti vielä viestin, että ei ole minuun ihastunut ja pitää minua kaverina. Tajua kyllä että kaikista tapailuista tms. ei kehity varsinaisia suhteita, mutta sitä en ymmärrrä, miksi joku lähettää ristiriitaisia viestejä, jos ei ole kiinnostunut? Miksi mies näkisi vaivaa ja näkisi useita kuukausia naista, jota pitää kaverina?
Mies toimii ristiriitaisesti
7
623
Vastaukset
- Anonyymi
Fyysisesti ja sanallisesti osoittanut kiinnostuksensa kuulostaa siltä ettei tunteita ole ollut ja kenties seksistä olisi kiinnostunut. Tuosta kuvauksestasi voi löytää myös miehen jolla ei alun alkaenkaan ole ollut suhde ja sitoutuminen mielessä. En siis näe ristiriitaa.
Olen ollut itse samantyyppisessä tilanteessa. Silloin koin miehen toiminnan, kiinnostuksen osoituksen hämmentävänä ja ristiriitaisena koska toisaalta sanallisesti osoitti olevansa kiinnostunut. Jälkikäteen tajusin että olin itse tulkinnut hänen kiinnostuksensa laajemmin kuin mitä hän oli sanonutkaan. Tosiasiassa häntä kiinnosti mahdollinen seksi. Hän oli johdonmukainen ja looginen, itse vain ihastuksen huumassa tulkitsin muuta.- Anonyymi
Hän nimenomaan sanoi tapailua aloitettaessai, että haluaa parisuhteen. Lisäksi asuimme eri paikkakunnilla, joten jos olisi halunnut seksiseuraa, olisi kyllä sitä saanut helpommin.
Jospa asia on vain niin yksinkertainen, että mies lopulta myönsi asian tilan itselleen ja ehkä hiukan miesmäisesti töksäytti sen aika suoraan ja karusti?
Ja voi tietty olla että on ollut toinenkin ihastus kierrossa ja teki lopulta valinnan kun ei halunnut ketään turhaan kiikuttaa leikissä mukana.- Anonyymi
Hyviä ystäviä ei koskaan ole liikaa! pidä häntä juttelu-, maailmanparannus-, ateria-, elokuva- jne seuralaisena.
Jatka etsinää kunnes loydät aviopuolisoehdokkaan. - Anonyymi
Vähän ristiriitaista. Oletko sinä ihastuneena tapaillut miestä kuukausia, tekemättä asian eteen kuitenkaan mitään.
Mikähän miehen sai juuri tuota kyseistä kertaa ennen ilmaisemaan olevansa vaan kaveri? Tapahtuiko jotain erilailla kuin ennen muita tapaamisia
Tuollaista kiinnostuksen osoittamista kutsutaan muuten flirttailuksi. löyti "paremman"
- Anonyymi
Ehkä oli alkuun kiinnostunut tutustumaan aloittajaan paremmin. Toivoi ehkä tunteiden syvenevän, mutta valitettavasti näin ei aina käy ja siksi halusi olla aloittajalle rehellinen, ettei satu enää johtamaan häntä harhaan. Kun siis tajusi, että ap toivoo enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254574
- 1102314
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981523Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731446- 611314
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561165Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041128puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo121094- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004