Kelpaako naisille 160 cm mies tai alle 170 cm mies.
Kuinka lyhyt mies kelpaa?
63
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaa, oma mieheni on 168cm pitkä. Itse olen huimat 3cm häntä lyhyempi mutta ei se ole meidän menoa haitannut.
- Anonyymi
harvinaista että on järkeviäkin naisia jotka huolii lyhyemmänkin miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harvinaista että on järkeviäkin naisia jotka huolii lyhyemmänkin miehen
Ei se ole huolimisesta kiinni. Kun jonkun kanssa kemiat kohtaa, ei pikkujutuilla kuten pituudella ole merkitystä. Nettideitit on varmaan eri juttu jos siellä ihmiset tuijottaa pelkkiä lukemia. Livenä kun tapaa ihmisiä niin ei kukaan mittanauhan kanssa tule tarkistamaan onko toinen varmasti 175cm vai vaan 174,5cm...
- Anonyymi
160 ja 168m on jo aika iso ero. Normaali suomalaisen ihmisen pituus lienee tuossa n. 175 cm kohdalla.
Itse on n. 157cm pitkä mies ja joskus 30v sitten kun olin kait pituuteni huipussa n. 161, nii tapasin itseän vajaat 10cm pidemmän naisen joka itse oli aloitteellinen.
Mutta kun olisi itminen joka osaisi muutakin puhua! Ja ei se pituus ole se oma ongelma, se juttu on muu!- Anonyymi
noikin voi olla vähemmän kuitenkin lienee ellei hyvinkin harvassa naisia joille ei mihen pituus
ole se maailman tärkein asia
- Anonyymi
Ihan käsi sydämellä : minulle kelpaisi jos henkinen puoli olisi kondiksessa. Ts. itsetunto kohdillaan, itsensä kanssa turvallinen ja kypsä aikuinen mies.
Elämänarvot kohdillaan eikä tarvetta hyökätä eikä olla piikit pystyssä mihinkään suuntaan.
Olen elänyt pitkään sinkkuna, ja päättänyt että sinkkuna myös kuolen. Nyt jostain syystä olen avannut mahdollisuutta että j o s sellainen mies vastaan tulisi, voisin e h k ä jopa harkita... etsimään en kuitenkaan lähde, vaan annan tilaisuudelle mahdollisuuden jos sellainen aukeaa.
En ole tippaakaan pinnallinen ihminen. Olen niin kovissa liemissä keitetty että kaikki sellainen on karissut jo ajat sitten. Olen oppinut läksyni ja käsitykseni ihmisistä ja elämästä on kokenut rajun maanjäristyksen. Hyvässä mielessä siis. Osaan totisesti arvostaa sitä kuuluisaa sisäistä kauneutta ulkoisen sijasta.
Minulle pituus ja ulkonäkö ovat sivuseikkoja, samoin muut ulkoiset ominaisuudet. Sen verran kuitenkin edellytän, että toisen täytyy myös kunnioittaa itseään ja rakastaa itseään niin paljon että pitää itsestään huolen. Terveydestään ja hygieniastaan ym perusjutuista, sekä hyväksyy itsesnä ja sitä kautta muut.Harvinaisen hyvä kommentti. Ne ovat aika harvassa nykyään, varsinkin kun saa kommentoida nimettömänä. Minä en siihen lähde, vaan seison kirjoitusteni takana. Toivon ja uskon, että sinulle puoliso tupsahtaa jostain. Yleensä se käy yllättäen, joten turha suunitella tahi stressata mokoman asian kanssa.
- Anonyymi
Mene nyt edes treffipalstalle, "vaikka ei olisikaan sun juttu". Jollain on edes mahdollisuus sinut löytää. Kaikki tuntemani ihmiset, jotka ovat sanoneet noin ovat olleet vuosikymmeniä yksin. Kaduttaa 7-kymppisenä.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus! Selvästi elämänkokemusta takana ja oikeaa asennetta. Ensin pitää olla sinut itsensä kanssa, oppii paremmin ymmärtämään toista ja hyväksymään erilaisuutta.
Sulla jossain vaiheessa ollut pettymystä miehen/miesten suhteen?
Ihmisen pituus, ulkonäkö, miltä ulkoisesti näyttää on vain kuori. Samoin kuin lahjapaketti. Tärkeintä sisältö.
Jos ulospäin natsaa viimeisen päälle, isompi riski aikaa myöden tulla pettymään. Ja toisinpäin.
Minusta "sisäinen kauneus" ilmaantuu toisesta ajan kanssa. Sen huomatessa, tiedostaessa, toinen "kaunistuu" myös ulkoisesti. Siinä rakastuminen on lähellä. Tällainen sisäisen kauneuden kautta tapahtunut rakastuminen on mielestäni kestävämmällä pohjalla.
Kun hyväksyy ja on sinut itsensä kanssa, melkeinpä automaattisesti myös kunnioittaa itseään jos yhtään positiivisella asenteella osaa suhtautua. Siitä seuraa, että haluaa huolehtia terveydestään, hygieniastaan ja elämästään. Silloin myös osaa hyväksyä muutkin ihmiset.
- Anonyymi
Itse 178cm naisena en usko että lyhyemmät miehet minut kelpuuttaisi. Itseä ei pituusero haittaisi. Amatsooni-kommentteja koko ikäni kuunnelleena todennut että pitkä nainen ei ole erityisen haluttua seuraa.
- Anonyymi
Tykkään todella paljon isoista naisista 178. mm 💋
- Anonyymi
valitettavasti se on noin miehet suorastaan ihannoi sellaisia naisia joiden pituus
on suunnilleen 160 -165 tienoilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valitettavasti se on noin miehet suorastaan ihannoi sellaisia naisia joiden pituus
on suunnilleen 160 -165 tienoillaHöpö höpö. Kaikilla megastaroilla on pitkä huippumalli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään todella paljon isoista naisista 178. mm 💋
Tykkään hoikista siroista pitkistä naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikilla megastaroilla on pitkä huippumalli.
Langanlaiha huippumalli on toki oma kategoriansa. Keskimäärin pitkät naiset eivät kuitenkaan ole VS-alusvaatemallien mitoissa noin muuten.
- Anonyymi
Kyl itsetunto on kunnos mut jostain syystä en saa naista koska olen 166 cm. Suurella osalla naisista treffipalveluissa on miehelle ihannepituus reippaasti yli 170 cm. Joku nainen alko huutaa mut olen lyhyt olen lyhyt.
- Anonyymi
Olet saman pituinen, kuin Suuri Rakkauteni nuoruudessani. Hän oli kuitenkin naistenmies, eikä itselleni sopinut olla yksi haaremista. Niinpä tiemme sitten erkanivat.
- Anonyymi
et ole yksin kohtalotovereita lienee melkoisen paljon siis miehiä joiden pituus on alle 170
naisia on hyvin vaikea saada tuolla pituudella valitettavasti asia on näin
- Anonyymi
Jokaisella on se oma ihanne vastakkaisen sukupuolen ulkonäön ja pituuden suhteen. Ideaalipituus on miehelle mielestäni 180-195cm. Lyhyemmissäkin miehissä on hyviä miehiä, jotka ovat hyviä puolisoita ja vanhempia ja työntekijöitä. Pituus ei määrittele miehen hyvyyttä seurustelukumppanina ja puolisona. Pituus on osa ulkonäkökokonaisuutta. Toiset tykkää lyhyistä, toiset pitkistä. Jokaiselle varmaan löytyy joku, joka pitää ja hyväksyy.
- Anonyymi
niinhän sinä sanot ja asetat miehelle ihannepituudeksi lähes 2 metriä tässä sen näkee että
naiset haluaa VAIN pitkiä miehiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinhän sinä sanot ja asetat miehelle ihannepituudeksi lähes 2 metriä tässä sen näkee että
naiset haluaa VAIN pitkiä miehiäTässäkin ketjussa moni nainen on todennut pitävänsä miehen pituutta sivuseikkana. Sinä päätit sitten tarttua siihen ainoaan kommenttiin jossa esitettiin pituus preferenssinä. Bravo.
- Anonyymi
jos sönkö on ihan oikesti jätkä se on lyhyt ja naiset karttaå xD
Ei pituudella ihmissuhteita luoda. Saisin vaikka 120cm hattu päässä pituudella kumppanin. Lyhyt tai pitkä, joku tykkää.
- Anonyymi
Minun mies 167 cm ihan hyvin on kelvannut.
Joku kutsui minua palstalla pikkumieheksi, kun olen vaan 180 cm. Naisille ei riitä mikään.
- Anonyymi
Yksi ihminen sanoo pikkumieheksi ja yhtäkkiä kaikki naiset on sitä mieltä?
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ihminen sanoo pikkumieheksi ja yhtäkkiä kaikki naiset on sitä mieltä?
Nii no se sivalti sopivasti itsetuntoani, kun olen tällainen hobitti :D
- Anonyymi
Et ole kyllä mikään lyhyt. Hyvä pituus sinulla! Lyhyt mies on alle 175cm. Pikkumies on alle 170cm.
- Anonyymi
"Joku kutsui minua palstalla pikkumieheksi,"
Tarkoitti ehkä luonnetta? Anonyymi kirjoitti:
"Joku kutsui minua palstalla pikkumieheksi,"
Tarkoitti ehkä luonnetta?Ei kun nimenomaan pituudesta oli kyse 🤣
- Anonyymi
joopa joo juuri noin on asia tiukkaa todella tekee vaikka mies olisi 185 pitkä toki tuolla pituudella jo alkaa naisia saada mutta jos olisi vaikkapa 195 pitkä niin kyllä naisia olisi
jonoksi asti edellytyksellä että pitää kaiken lisäksi olla vielä komea ja sharmikaskin
kelpaa, hän on lyhyt mies
<3- Anonyymi
Kysyttäessä kelpaa alle 170 cm mies mut todellisuudessa niin lyhyt mies ei pääse treffeille kun todella harvoin. Laittakaa vaan treffeihin että olette 165 cm niin vasaukset on aika vähissä.
- Anonyymi
Pituus ei ole syy torjumiseen vaan ihan joku muu mitä et myönnä tai ymmärrä tai halua nähdä. Ikävä käytös tai luonnevika on se mikä käännyttää naiset pois. Toisekseen huono hygienia, epäsiisteys ja huonot hampaat.
Pituus, paino, tulot, silmien väri jne on toisarvoisia jos haluaa tai etsii rakkautta ja kumppanuutta. On niitä tietty jotka etsii vain rahoittajaa jne mut nää silikonitissinaiset ei edusta taviksia.
Ketään miestäkään ei vedä puoleensa epäsiistit tai luotaantyöntävät naiset. Sama pätee miehiin. Kun rakastaa niin hyväksyy toisen luineen nahkoineen ja rakastaa niitä ruttuja ja kuprujakin mitä ilman toinen ei olisi niin ihana. 🥰 - Anonyymi
tuskin noin lyhyt mies saa yhtään vastausta !!!!!
pitää olla vähintään 185 s pitkä ja todella komea vielä parempi jos olisi
niin sanottu "jännämies" harmi kyllä sellaisia naiset nykyään ovat ei mahda mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin noin lyhyt mies saa yhtään vastausta !!!!!
pitää olla vähintään 185 s pitkä ja todella komea vielä parempi jos olisi
niin sanottu "jännämies" harmi kyllä sellaisia naiset nykyään ovat ei mahda mitäänSitten kannattaa varmaan alkaa deittaamaan miehiä, kun KAIKKI naiset noin kovasti risoo.
- Anonyymi
Suomalaisen työikäisen miehen keskipituus on 178cm ja naisen 164.cm.
- Anonyymi
Totta. Sitten nuoremmilla ikäluokilla (18-25) nuo taitaa olla 181cm miehet ja 167cm naiset. Ne on silti keskiarvoja. Suurin osa täysi-ikäisistä naisista ei välttämättä ole 164-167cm tai suurin osa täysi-ikäisistä miehistä ei välttämättä ole 178-181cm. Alle ja yli on myös aika moni.
Kunhan osaa villitä, pituudesta viis.
- Anonyymi
Naisille ei kelpaa edes pitkä mies.
- Anonyymi
Niin siis Suomessahan suurin osa naisista on lyhyitä ja paksuja. Etköhän kelpaa.
- Anonyymi
Kannaisi olla alle 140cm mies.
- Anonyymi
Onhan noita alle 170 cm pitkiä julkkismiehiä vaikka huru mycket, joilla on puolisot ja perheet. Nimiä en nyt viitsi luetella. Formula kuskeilla usein itseään pitempi vaimo, ovat itsevarmoja ja varakkaita miehiä.
Jos hakee seuraa ilmoitusten perusteella, joissa on ulkonäkö vaatimuksia, ei se pitkälle kanna. Opiskelu piireissä, harrastuksissa, työelämässä ym tutustutaan luonteen ja muiden ominaisuuksien kautta, se on parempi tapa löytää kumppani. - Anonyymi
Miksi ei kelpaisi? Ihmettelen näitä kysymyksiä.
- Anonyymi
EI naisille kelpaa 195 cm mies
- Anonyymi
En ymmärrä näitä aloituksia joissa kyselllään kelpaako pitkä ja kelpaako lyhyt, kelpaako kalju ja kelpaako punatukkainen ja kelpaako se tämä tai tuo.
Ja sitten kun näihin vastataan myönteisesti, alkaa kauhea vastalauseitten kuoro miesten puolelta että ei kelpaa ei kelpaa!
Miksi sitten kysytte kun kerran tiedätte mitä kaikki maailman naiset ajattelevat?
Eiköhän ihminen ole paljon muutakin kuin pituus, paino, ikä, ulkonäkö jne? Jos tuijotan pelkkään pituuteen, voin valita sähkötolpan. Se ainakin on pitkä. Mutta kun haluan paljon muutakin kuin sen pituuden joka minulla henk. koht. ei ole tärkein kriteeri. Hohhoijaa. Kyllä kannattaa katsoa itseä syvälle sisimpään jos kuvittelee seuranpuutteen olevan pituudesta kiinni.
- Anonyymi
Naisilla huono itsetunto eikä ne sen takia kelpuuta lyhyttä miestä. Eivät kehtaa kavereilleen esitellä eikä ne kehtaa lyhyen kanssa kulkea käsi kädessä koska se näyttää tyhmältä. Niin se vaan on pituus vaikuttaa ulkonäköön ja lyhyitä pidetään rumina automaattisesti.
- Anonyymi
No jos kerta en ole lyhyt mies ja olen pitkä, miksi sitten en saa naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos kerta en ole lyhyt mies ja olen pitkä, miksi sitten en saa naista?
Koska olet allu, allu nimiset ei ole koskaan saaneet naista.
- Anonyymi
Ei alle 175cm. Joustan ennemmin muusta.
- Anonyymi
Ehkä se on toisinpäin. Tunnen useammankin n 165-170cm pitkän miehen, jotka ovat naimisissa 155-160 cm pitkän naisen kanssa. Samoin yli 185 cm miehet naimisissa 160 cm naisen kanssa.
- Anonyymi
Siis miehet itse haluavat olla reippaasti pitempiä kuin vaimonsa ja vain taskuvenukset kelpaavat.
- Anonyymi
Ei se pituudesta ole kiinni vaan siitä, ettei kukaan kiinnosta. Aika näyttää muuttuuko mieli joskus vuosien päästä.
Ei kelepaa..
:D- Anonyymi
Miksi miehillä niin usein pituuskompleksi?
- Anonyymi
Se on tarkkaa tuo senttimetripeli pojilla vähän kaiken suhteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tarkkaa tuo senttimetripeli pojilla vähän kaiken suhteen...
Näin taitaa olla.
- Anonyymi
Thaimaassa kauniit naiset eivät katso pituutta.
- Anonyymi
Thaimaassa kauniit naiset eivät katso pituutta.
- Anonyymi
Juu niitä kiinnostaa vaan eurot - iät, kilot ja senttimetrit ei oo niin justiinsa.
- Anonyymi
Setelit "in gold cash" riittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2246908Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442907- 442357
- 1022250
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382061Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321530- 911527
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141401Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71345Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901329