Suomi24 ja puh.numero

Anonyymi

Yritin rekisteröidä itselleni nimimerkin mutta jostain syystä kaksnelonen kysyy käyttöönsä puhelinnumeroani jota en halua antaa. Nyt palvelin ei päästä minua keskusteluihin vaan tivaa kännynumeroani. Tietääkö kukaan mitään keinoa ohittaa tuo numeronkysely.

T: Veneenkokka_mies

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olla vanha palstalainen , varmaan ainut keino.

    • Anonyymi

      No eikö sen vois prepaid-numerolla hoitaa?

    • Anonyymi

      Tervetuloa! :)

    • Prepaid numero, jos vaki numeroa et halua antaa.

      • Anonyymi

        En halua antaa mitään puhelinnumeroa sellaiselle kortille,joka on ollut kiinni missään puhelimessani tai älylaitteessani.

        Veneenkokka_mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua antaa mitään puhelinnumeroa sellaiselle kortille,joka on ollut kiinni missään puhelimessani tai älylaitteessani.

        Veneenkokka_mies

        sit ei voi mitään. olet nyt ja ikuisesti hyljeksitty ja halveksittu anonyymi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        sit ei voi mitään. olet nyt ja ikuisesti hyljeksitty ja halveksittu anonyymi!

        Kyllä voi, olin senverran juoni, että lainasin työpaikalta erästä kännykkää ja annoin sen numeron. Nyt on sininen nikki käytössä.


      • Veneenkokka_mies kirjoitti:

        Kyllä voi, olin senverran juoni, että lainasin työpaikalta erästä kännykkää ja annoin sen numeron. Nyt on sininen nikki käytössä.

        Bussifirman vuoropäällikkö ripitti minut tästä...mutta sanomista enempää ei tullut.


      • Anonyymi
        Veneenkokka_mies kirjoitti:

        Bussifirman vuoropäällikkö ripitti minut tästä...mutta sanomista enempää ei tullut.

        Sillä puhelimella voi varmaankin ottaa käyttöönsä sun nikin, jos tietää sen.

        Tuleeko numeronsa antaneille viestejä S24:sta?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä puhelimella voi varmaankin ottaa käyttöönsä sun nikin, jos tietää sen.

        Tuleeko numeronsa antaneille viestejä S24:sta?

        xLiner

        Ei ole tullut... tuskin sitä mihinkään niin käytetään. Mutta jos unohtaa salasanan niinkuin sinä, sen voi laittaa siihen numeroon. Nykyäänhän microsoftkin laittelee jotain varmistusviestejä, ainakin meillä töissä..


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ei ole tullut... tuskin sitä mihinkään niin käytetään. Mutta jos unohtaa salasanan niinkuin sinä, sen voi laittaa siihen numeroon. Nykyäänhän microsoftkin laittelee jotain varmistusviestejä, ainakin meillä töissä..

        Ai unohdinko salasanani.. en muista enää. Numeroa se joka tapauksessa vaati että pääsi omalle nikille tauon jälkeen. En antanut. Enkä anna.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai unohdinko salasanani.. en muista enää. Numeroa se joka tapauksessa vaati että pääsi omalle nikille tauon jälkeen. En antanut. Enkä anna.

        xLiner

        Äkä äkä... 😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Äkä äkä... 😂

        Hahaa, Disse on sitten laittanut herutuskuvan!


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Äkä äkä... 😂

        Mitä tuo kuvasi esittää? Naistako? Eijeijei älä nyt sinäkin naiseksi muutu. Laita vaikka ennemmin oma kasvokuva niin nään kui komea olet😉😚


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Äkä äkä... 😂

        Äläs ny siinä..!

        Pertillä oli kova hinku saada ylläpitoon kaikkien yhteystiedot. Rähisi nikkipakosta silloin aikoinaan ihan kunnolla, kaikkine konnankoukkuineen. Mä uskon edelleen että sillä pellellä on tai oli jotain tekemistä moderoinnin kanssa. Se uuden moden esittely ylläpidon sivuilla kuulosti täysin Pertiltä. Tollasille sekopäille sitten omat yhteystiedot..

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa, Disse on sitten laittanut herutuskuvan!

        Pullat ei mahtunut kuvaan. 😁

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo kuvasi esittää? Naistako? Eijeijei älä nyt sinäkin naiseksi muutu. Laita vaikka ennemmin oma kasvokuva niin nään kui komea olet😉😚

        Hyvä kuvahan tuo on.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuvahan tuo on.

        xLiner

        Ööööööö🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä puhelimella voi varmaankin ottaa käyttöönsä sun nikin, jos tietää sen.

        Tuleeko numeronsa antaneille viestejä S24:sta?

        xLiner

        Ei ainakaan mulle ole tullut, ei edes mainoksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo kuvasi esittää? Naistako? Eijeijei älä nyt sinäkin naiseksi muutu. Laita vaikka ennemmin oma kasvokuva niin nään kui komea olet😉😚

        Täh? Näänkö mä saman kuvan?


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Täh? Näänkö mä saman kuvan?

        miksi pidät wuppista seksi orjanasi niin saako se edes mennä ulos kanssasi tai viemään edes roskia


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi pidät wuppista seksi orjanasi niin saako se edes mennä ulos kanssasi tai viemään edes roskia

        No sehän vaan tykkää siitä..😘


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        No sehän vaan tykkää siitä..😘

        mitä se joutuu usein tekemään


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä se joutuu usein tekemään

        Tiskaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny siinä..!

        Pertillä oli kova hinku saada ylläpitoon kaikkien yhteystiedot. Rähisi nikkipakosta silloin aikoinaan ihan kunnolla, kaikkine konnankoukkuineen. Mä uskon edelleen että sillä pellellä on tai oli jotain tekemistä moderoinnin kanssa. Se uuden moden esittely ylläpidon sivuilla kuulosti täysin Pertiltä. Tollasille sekopäille sitten omat yhteystiedot..

        xLiner

        No voihan se olla, että joku tietäis, mutta veikkaan, että paljastuessaan aika sksndaali. Ei vaan tyypille itselleen vaan koko tietoja keräävälle firmalle. Asiakastietoja keräävillä firmoilla luulis olevan kovat vaatimukset... mä uskon, ettei niihin kovin moni pääse käsiks... vaikka mikä mode tai luotsi oiskin. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo kuvasi esittää? Naistako? Eijeijei älä nyt sinäkin naiseksi muutu. Laita vaikka ennemmin oma kasvokuva niin nään kui komea olet😉😚

        Se esittää yhtä tyyppiä. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullat ei mahtunut kuvaan. 😁

        xLiner

        Eikös ne siinä näy???😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo kuvasi esittää? Naistako? Eijeijei älä nyt sinäkin naiseksi muutu. Laita vaikka ennemmin oma kasvokuva niin nään kui komea olet😉😚

        Mulla näkyy komea mies kuvassa. Mikä kuva sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkyy komea mies kuvassa. Mikä kuva sulla on?

        Sama kuva😆tuolla toisessa ketjussa puhuttiin parrasta ja siellä sen hoksasin. Kuin voikin nähdä nii toisin ihan saman kuvan🤭 parta on puspus


      • Veneenkokka_mies kirjoitti:

        Bussifirman vuoropäällikkö ripitti minut tästä...mutta sanomista enempää ei tullut.

        Ei oo pomolla kiinnostusta nikkikaappailuun.


    • Anonyymi

      Ei näytä olevan. Siksi ei meikäkään rekisteröidy

    • Anonyymi

      Samoin kysyi meiliboxit tarkkoja tietoja. En ole koskaan antanut omiani vaan ”tuunaillut” hivenen. Sillä monessa kohtaa on liitoskohta. Niin kuin kanavan sulku, josta lasketaan materiaa toiselle puolelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe