Yritin rekisteröidä itselleni nimimerkin mutta jostain syystä kaksnelonen kysyy käyttöönsä puhelinnumeroani jota en halua antaa. Nyt palvelin ei päästä minua keskusteluihin vaan tivaa kännynumeroani. Tietääkö kukaan mitään keinoa ohittaa tuo numeronkysely.
T: Veneenkokka_mies
Suomi24 ja puh.numero
32
80
Vastaukset
Olla vanha palstalainen , varmaan ainut keino.
- Anonyymi
No eikö sen vois prepaid-numerolla hoitaa?
- Anonyymi
Tervetuloa! :)
Prepaid numero, jos vaki numeroa et halua antaa.
- Anonyymi
En halua antaa mitään puhelinnumeroa sellaiselle kortille,joka on ollut kiinni missään puhelimessani tai älylaitteessani.
Veneenkokka_mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua antaa mitään puhelinnumeroa sellaiselle kortille,joka on ollut kiinni missään puhelimessani tai älylaitteessani.
Veneenkokka_miessit ei voi mitään. olet nyt ja ikuisesti hyljeksitty ja halveksittu anonyymi!
Anonyymi kirjoitti:
sit ei voi mitään. olet nyt ja ikuisesti hyljeksitty ja halveksittu anonyymi!
Kyllä voi, olin senverran juoni, että lainasin työpaikalta erästä kännykkää ja annoin sen numeron. Nyt on sininen nikki käytössä.
Veneenkokka_mies kirjoitti:
Kyllä voi, olin senverran juoni, että lainasin työpaikalta erästä kännykkää ja annoin sen numeron. Nyt on sininen nikki käytössä.
Bussifirman vuoropäällikkö ripitti minut tästä...mutta sanomista enempää ei tullut.
- Anonyymi
Bussifirman vuoropäällikkö ripitti minut tästä...mutta sanomista enempää ei tullut.
Sillä puhelimella voi varmaankin ottaa käyttöönsä sun nikin, jos tietää sen.
Tuleeko numeronsa antaneille viestejä S24:sta?
xLiner Anonyymi kirjoitti:
xLinerEi ole tullut... tuskin sitä mihinkään niin käytetään. Mutta jos unohtaa salasanan niinkuin sinä, sen voi laittaa siihen numeroon. Nykyäänhän microsoftkin laittelee jotain varmistusviestejä, ainakin meillä töissä..
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei ole tullut... tuskin sitä mihinkään niin käytetään. Mutta jos unohtaa salasanan niinkuin sinä, sen voi laittaa siihen numeroon. Nykyäänhän microsoftkin laittelee jotain varmistusviestejä, ainakin meillä töissä..
Ai unohdinko salasanani.. en muista enää. Numeroa se joka tapauksessa vaati että pääsi omalle nikille tauon jälkeen. En antanut. Enkä anna.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ai unohdinko salasanani.. en muista enää. Numeroa se joka tapauksessa vaati että pääsi omalle nikille tauon jälkeen. En antanut. Enkä anna.
xLinerÄkä äkä... 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Äkä äkä... 😂
Hahaa, Disse on sitten laittanut herutuskuvan!
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Äkä äkä... 😂
Mitä tuo kuvasi esittää? Naistako? Eijeijei älä nyt sinäkin naiseksi muutu. Laita vaikka ennemmin oma kasvokuva niin nään kui komea olet😉😚
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Äkä äkä... 😂
Äläs ny siinä..!
Pertillä oli kova hinku saada ylläpitoon kaikkien yhteystiedot. Rähisi nikkipakosta silloin aikoinaan ihan kunnolla, kaikkine konnankoukkuineen. Mä uskon edelleen että sillä pellellä on tai oli jotain tekemistä moderoinnin kanssa. Se uuden moden esittely ylläpidon sivuilla kuulosti täysin Pertiltä. Tollasille sekopäille sitten omat yhteystiedot..
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa, Disse on sitten laittanut herutuskuvan!
Pullat ei mahtunut kuvaan. 😁
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo kuvasi esittää? Naistako? Eijeijei älä nyt sinäkin naiseksi muutu. Laita vaikka ennemmin oma kasvokuva niin nään kui komea olet😉😚
Hyvä kuvahan tuo on.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuvahan tuo on.
xLinerÖöööööö🙄
Anonyymi kirjoitti:
xLinerEi ainakaan mulle ole tullut, ei edes mainoksia.
Anonyymi kirjoitti:
Täh? Näänkö mä saman kuvan?
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Täh? Näänkö mä saman kuvan?
miksi pidät wuppista seksi orjanasi niin saako se edes mennä ulos kanssasi tai viemään edes roskia
Anonyymi kirjoitti:
miksi pidät wuppista seksi orjanasi niin saako se edes mennä ulos kanssasi tai viemään edes roskia
No sehän vaan tykkää siitä..😘
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
No sehän vaan tykkää siitä..😘
mitä se joutuu usein tekemään
Anonyymi kirjoitti:
Äläs ny siinä..!
Pertillä oli kova hinku saada ylläpitoon kaikkien yhteystiedot. Rähisi nikkipakosta silloin aikoinaan ihan kunnolla, kaikkine konnankoukkuineen. Mä uskon edelleen että sillä pellellä on tai oli jotain tekemistä moderoinnin kanssa. Se uuden moden esittely ylläpidon sivuilla kuulosti täysin Pertiltä. Tollasille sekopäille sitten omat yhteystiedot..
xLinerNo voihan se olla, että joku tietäis, mutta veikkaan, että paljastuessaan aika sksndaali. Ei vaan tyypille itselleen vaan koko tietoja keräävälle firmalle. Asiakastietoja keräävillä firmoilla luulis olevan kovat vaatimukset... mä uskon, ettei niihin kovin moni pääse käsiks... vaikka mikä mode tai luotsi oiskin. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Se esittää yhtä tyyppiä. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla näkyy komea mies kuvassa. Mikä kuva sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla näkyy komea mies kuvassa. Mikä kuva sulla on?
Sama kuva😆tuolla toisessa ketjussa puhuttiin parrasta ja siellä sen hoksasin. Kuin voikin nähdä nii toisin ihan saman kuvan🤭 parta on puspus
Ei oo pomolla kiinnostusta nikkikaappailuun.
- Anonyymi
Ei näytä olevan. Siksi ei meikäkään rekisteröidy
- Anonyymi
Samoin kysyi meiliboxit tarkkoja tietoja. En ole koskaan antanut omiani vaan ”tuunaillut” hivenen. Sillä monessa kohtaa on liitoskohta. Niin kuin kanavan sulku, josta lasketaan materiaa toiselle puolelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174456
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261394Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 115951
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon19944Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 20931
- 171914