Pihatieavustus

Anonyymi

Menin hakemaan eläkeläisen lume poisto avustusta tekniseltä puolelta. En saanut. Nyky valtuusto oli siirtänyt sen sosiaalipuolelle. Kriteerit ovat kuulema sosiaalipuolen mukaan niin vaikeat etten tule saamaan. Mitä teit olettaen pöljyyessä tehneet. Entinen oli hyvä ja yksinkertainen systeemi.

9

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En saanut miekhän. 100 euroa menetin

• Anonyymi

Kittilän ahkerille yrittäjille avustuksisa myönnetään. Joku ahkeristä yrittäjistä on tälläkin palstalla retostellut että kunnan tehtävä on avustaa yrityksiä. Ei maininnut että pitääkö kuulua johonkin viitepiiriin että tukea myönnetään. Toden näköisesti pitää.

• Anonyymi

Aloittaja nostaa erittäin tärkeän asian keskusteluun. Pari Kittilän ahkeraa, nähtävästi autoalan yrittäjää, aloitaa höpinän autoilusta. Oiva esimerkki miksi Kittilän yrittäjiä täytyy niin Kittiläläisten kuin muidenkin veronmaksajien tukea.

Pitää osata pysyä asian ytimessä eikä lähteä laukalle!!!

• Anonyymi

Toivanen, Rajala, Nevalainen. Nukuttako yöt hyvin, kun köyhiltä viettää viimeiseksi tuet

• Anonyymi

Näen unta että olen Kittilän kaliffi, että köyhät kyykkyyn. Oon onnellinen

• Anonyymi

Kaiki rahatko ne menee sinne hiihtohissiin. Me veronmaksajat maksetaan melkein 4000 €/hlö köyhäinapua Kittilään ja silti apua vailla olevia ei auteta.

Olen sitä mieltä että Kittilän ahkerien yrittäjien tukeminen on lopetettava ja sutki luottamusmiehiltä perittävä takaisin kaikki sutkuttamansa rahat.

Joku roti sentään on oltava röyhkeidelläkin!!!

• Anonyymi

Luulen että köyhät eläkeläiset eivät niistä valtionavustuksista paljoakaan kostu.

• Anonyymi

Kaiken takana on teknisen lautakunnan pj ja yhdyskuntainsinööri omine mietintöineen. Tätä ei voi mitenkään perustella. Samaan aikaan luotot antoivat levin köyhälle rinneyhtiölle ja vesiyhtiölle muutaman miljoonan. Sillä rahalla ois hoitanu näitä avustuksia noin 300 vuotta. Pistäkää tarkasti muistiin tämän(kin) hässäkän ja epäoikeudenmukaisuuden aiheuttaneet henkilöt. Heidän pitäisi todellakin edustaa teitä eikä toimia teitä vastaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      5989
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3686
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2891
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2548
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2351
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1905
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1848
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1620
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1580
    Aihe