Kumpaako sarjaa voitte suositella? Ihoni on herkkä, lievää couperosaa ja erittäin pintakuiva.
Avene vai La roche posay ?
1
661
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käyttänyt samanlaiseen ihooni tuotteita kummastakin sarjasta. Ehkä Avene on ollut enemmän suosikkini, mutta riippuu siitä mistä tuotteesta kyse.
Kummassakin merkissä on omat tuotteensa herkälle couperosaiholle. LRP:ssä Rosaliac ja Avenessa Anti-Redness. Kummallakin on päivävoide sekä kuivalle että sekaiholle. Riche/creme on kuivan/normaalin ihon tuote, kun taas legere/emulsion on sekaihon tuote.
Sun pitäisi nyt tietää mikä sun ihotyyppi on. Onko ihon "pintakuivuus" merkki siitä että iho on kuiva tyypiltään vai siitä että sulla on sekaiho, jossa oireena on pintakuivuutta.
Jos ihossa on kuumotusta ja punoitusta, sitten pitää hoitaa couperosaa. Silloin pitää ottaa noiden merkkien hoitovoide ja muutakin. Itse olen tässä tarkoituksessa suosinut Avenen Antiredness FORT hoitovoidetta. LPR:llä taas on seerumi - en ole kokeillut mutta on suunnitelmissa.
Jostain syystä Avenen antiredness päivävoide vaihtui jossain vaiheessa ja tämä uusin versio ei oikein sopinut mulle. Olen käyttänyt saman merkin Hydrance voidetta, jossa myös nuo täyteläinen ja kevyt vaihtoehdot. Se sopii jos iho ei ole pahassa couperosavaiheessa, vaan tarvitsee enemmän kosteutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029414Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El235282Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1505213Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta653461Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102841Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä442800