Suomalaiset ilmastoasiantuntijat

Anonyymi

16

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan niitä sää meteorologeja pilvin pimein, telkkarissakin monia.

    • Anonyymi

      "Asiantuntijoiden mukaan ilmastokokouksessa esitellyt keinot eivät riitä tekemään Suomesta hiilineutraalia vuoteen 2035 mennessä".

      Eihän tuon toteamiseksi tarvitse olla mikään ilmastoasiantuntija. Sokea reettakin näkee, että tavoite on mahdoton. Jos sen toteuttamista tosissaan yritetään, niin edessä on kansannousu.

      • Anonyymi

        On hyvä muistaa, että Suomen tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitään vaikutusta ilmastomuutoksen lopputulokseen, ei mitään.

        Esimerkkinä ja mallioppilaana tietysti voidaan yrittää olla, sikäli kun varat sallii. Ja päästövähennysteknologiaa kannattaa kehitellä ja myydä maailman suurille saastuttajille.


      • Anonyymi

        juuri näin kapina on muutenkin tulossa kun meille mainostetaan amerikkalaista unelmaa ja toteutetaan Itä-Europpalaista harvainvaltaa.
        Kertakäyttökulttuuri ja ylikulutus tuhoaa maailman. Sama asia väestöräjähdyksen kanssa.


    • Anonyymi

      Samalla korkealla tieteellisellä tasolla nuo näyttävät olevan kuin muutkin ilmastonlämmitysuskovaiset wannabe-ilmastoteologit joita tälläkin palstalla jokunen pesii julistamassa Mammin lätkämailan autuaaksi tekevää voimaa ja muuta astrologiaa.

    • Anonyymi

      Jokainen persu on ilmastoasiantuntija, koska ei suomalaisten tekemisillä ole mitään väliä. Ulkomaan epelit ovat persujen mukaan syyllisiä ilmastonmuutokseen. Kysy vaikka Halla-Aholta, hän on ilmastoasiantuntija.

      • Anonyymi

        Persut ovat ilmastoasiantuntijoita kun kerran muut heidät sellaisiksi nimittää. Vihervasuripellejen pitää ihan itse väittää olevansa ilmastoasiantuntija. Tuossa on se ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat ilmastoasiantuntijoita kun kerran muut heidät sellaisiksi nimittää. Vihervasuripellejen pitää ihan itse väittää olevansa ilmastoasiantuntija. Tuossa on se ero.

        Persut on vain realisteja. Se ei sovi kaikkien unelmiin.


      • Anonyymi

        Valehtelet. Ei persut noin ole väittänyt.

        Väite on, että suomalaisten tekemisillä ei ole mitään vaikutusta. Ja väite on täysin tosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet. Ei persut noin ole väittänyt.

        Väite on, että suomalaisten tekemisillä ei ole mitään vaikutusta. Ja väite on täysin tosi.

        Suomen taloutta ja hyvinvointia ei pidä tuhota yltiöpäisillä ilmastotoimilla, kun emme pysty lopputulokseen vaikuttamaan. Tämä on vain realismia ilman tunteilua ja unelmointia.


      • Anonyymi

        En tiedä ainoatakaan persua joka olisi pikkutyttöjä ilmastoasiantuntijoiksi nimittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen taloutta ja hyvinvointia ei pidä tuhota yltiöpäisillä ilmastotoimilla, kun emme pysty lopputulokseen vaikuttamaan. Tämä on vain realismia ilman tunteilua ja unelmointia.

        Fossiilikapitalismin aiheuttama ilmastomuutos on pska juttu, mutta me emme voi tehdä muuta kuin yrittää selviytyä muutoksen seurauksista.

        Ilmastomuutosta torjuvaa teknologiaa pitää kehittää ja myydä sitä isoille saastuttajille. Lisäksi voisi lahjoittaa ehkäisyteknologiaa kehitysapuna rahan sijasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fossiilikapitalismin aiheuttama ilmastomuutos on pska juttu, mutta me emme voi tehdä muuta kuin yrittää selviytyä muutoksen seurauksista.

        Ilmastomuutosta torjuvaa teknologiaa pitää kehittää ja myydä sitä isoille saastuttajille. Lisäksi voisi lahjoittaa ehkäisyteknologiaa kehitysapuna rahan sijasta.

        Evoluutiossa menestymisessä tärkeintä ei ole voima eikä järki vaan sopeutumiskyky.


    • Anonyymi

      Eikös tämä elokuvamagisteeri ollut ihan maamme hallituksen virallinen ilmastopoliittinen asiantuntija?

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe