Ärräpäitä !!

Anonyymi

Miksi ihmisiä luullaan homoksi jos ne näyttää samanlaisilta.

Olin veljen kanssa baarissa ja jo 8 kerta kuin joku luulee homoksi meitä.

Eihän homot näytä samanlaisilta ???.

Pukeutumistyyli ja ulkonäkö on vähän samanlaiset.

t. Hetero

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi, mutta repesin. Kahdeksas kerta ;D

• Anonyymi

Mutta entäs jos laittaa kihlasormuksen vahingossa pikkuvarpaaseen tai isopartaiseen varpaaseen?

• Anonyymi

Partakaveri niin siinä hyvä lämminhenkinen lempinimi lempinimellesi: Partavarvas.

• Anonyymi kirjoitti:

Partakaveri niin siinä hyvä lämminhenkinen lempinimi lempinimellesi: Partavarvas.

No mulla on kyllä karvaset varpaat.

• Anonyymi

Homon tunnistaa helpoiten väärässä korvassa olevasta korvarenkaasta, jos on kummassakin korvassa rengas, on joko transvestiitti tai sitten vahingossa laittanut aluksi homo-korvaan renkaan ja kun sen tajunnut on muuntautunut transuksi. Tai merirosvoksi.

• Urbaania legendaa. :D

• Heh, jättäkää nahkalakit kotiin.

• Anonyymi

Onkos opiskelijoiden rahapäivä tänään, joskus oli ainakin 4.päivä ... josta voi aiheutua älämölöä.

Kun musiikkijuttuja, itsekin tekijänä kuuntelin ja muita sovittuja tapaamisia, tämä Steppenwolf - Born to be wild... on paljon muistoja tuosta, en tiedä mitä hiton porukkaa tuli kerran vastaamme: ilman paitaa ja kypärää tulee letkan kärjessä vastaan, mustat lasit vain päässä, nosti korkealle käden pystyyn, sivuvaunulla olimme silloinkin matkalla veljen kanssa.

Hauskoja juttuja seikkalla tuolla tavoin jota harrastelemme joskus, josta tuli mieleen että; jos onkin kypärät päässä, ei viitsi ottaa pois jos käy vaikka vain huoltoasemalla tankilla välillä: mustat kypärät päässä naamioitumisvälineenä jos ryöstäisi kaupan. Visiirin avaa ja sanoo myyjälle vain jotain sanoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50