Katsokaapas tuota:
https://www.is.fi/tiede/art-2000006395962.html?ref=rss
Oliskohan jenkkilöissä tai sakemanneissa dimka saanut titaanitassuja? uraa, sanon minä tähän uutiseen :)
Venäjävihaajille
9
59
Vastaukset 9
Keksivät, että ois muka paleltunut.... halusivat vaan kokeilla eläimeen noita.... samoin kun Laikan tyrkkäsivät avaruuteen aikoinaan...
Mutta Jenkit ihan samanlaisia, puhumattakaan natseista...Harmaaritari kirjoitti:
Vihernatsit taas olis lihansyöjäelukan nuijineet epäröimättä hengiltä.
Aha, vain niin tekisivät....
Kumma, ettei alkuperäistä omistajaa löydetty. Oliko kattiin kyllästynyt ja nakannut ulos tietäen sen olevan varman, mutta hitaan kuoleman?
Dimka-pololla on jalkojen lisäksi mennyt niin häntä kuin korvatkin, joten spekulaatio eläinlääkärin julmasta eläinkokeesta ei menestynyt ainakaan meikäläisellä! :D- Anonyymi
Ei realistinen suhtautuminen Venäjään ole vihaa. Sen sijaan edustamasi kritiikitön ihailu (Putinin hallintoon kohdistuva) on naurettavaa.
- Anonyymi
Disse parkaa voisi ilahduttaa tieto siitä että joku venäläistenkin kova jääspeedway-pyörä, 4-sylinterinen boxer-koneella oleva oli aikoinaan kova isoine kaliibereineen, ja ääni sellaisessa boxerissa on hyvin jytistävä... itseasiassa olen ajanutkin tuollaisella pikkupätkän :D
- Anonyymi
..oohps unohdin sanoa niin venälaisten pyörän nimi: Dnepr.
Mikä vimma nyt on eläimiä operoida. Ne kun eivät edes valita vaikka kuinka kärsisivät. Armeliaampi olisi saunan taakse...
- Anonyymi
Kaikenlaisten kokeilujen tekeminen on aina innostanut tietyn tyyppisiä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513