Rikas pitää olla

Anonyymi

Jos haluu naisen thaimaasta. Ette saa mitään naista edes alaskasta koska ette saa suomestakaan. Sen verran köyhii olette kuitenkin ettei tavallinen palkkatyö riitä että olisitte naisista kiinnostavia thaimaassa. Maksullisen voitte saada yhdeksi yöksi 30 eurolla, eikö se pitäis riittää.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö se naisenpito vie muutenkin kaiket rahat ja vapaa-ajan? Ja jos yhtälöön vielä lisätään hevonen niin otan osaa, itsesuojeluvaisto ei toimi.

• Miehen kanssa eläminen tulee halvemmaksi.

• Anonyymi

Suurin osa köyhistä on ilman kumppania.

• Anonyymi

Suomessa maailman itsenäisimmät naiset rahan suhteen. En ikimaailmassa maksais siitä, että joku nainen on mun kanssa. Niin huonosti ei mene koskaan.

• Anonyymi

Monella menee niin huonosti.

On näitä kotimaisia vähän tuhdimpia tai vähemmän hyvännäköisiä tai vanhempia daameja, jotka ylläpitävät huomattavasti itseään salskeampaa ulkomaantuliaista.

Sitten on näitä kotimaisia vähän tuhdimpia tai vähemmän hyvännäköisiä tai vanhempia herroja, jotka ylläpitävät huomattavasti itseään koreampaa ulkomaantuliaista.

Näistä liitoista ehkä 5% on puhtaasti rakkausliittoja.
        Vaikka sitä ajan kanssa oppisikin toista rakastamaan niin satavarmasti sillä nuorikolla pyörii takaraivossa miten hyötyä rahallisesti siipastaan. Voihan sitä vaaleanpunaiset lasit silmillä itselleen valehdella, että "kyllä tämä 30v itseä nuorempi lihaksikas adonis/ hoikka kaunotar rakastui luonteeseeni", ei se ole keltään muulta pois jos joku oikeasti haluaa niin uskoa. He sitten tyytyväisinä elättävät nuorikkoaan - siippa nauttii hyödyistä ja suomalainen itsensä huijaamisesta. Kaikki voittavat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella menee niin huonosti.

On näitä kotimaisia vähän tuhdimpia tai vähemmän hyvännäköisiä tai vanhempia daameja, jotka ylläpitävät huomattavasti itseään salskeampaa ulkomaantuliaista.

Sitten on näitä kotimaisia vähän tuhdimpia tai vähemmän hyvännäköisiä tai vanhempia herroja, jotka ylläpitävät huomattavasti itseään koreampaa ulkomaantuliaista.

Näistä liitoista ehkä 5% on puhtaasti rakkausliittoja.
        Vaikka sitä ajan kanssa oppisikin toista rakastamaan niin satavarmasti sillä nuorikolla pyörii takaraivossa miten hyötyä rahallisesti siipastaan. Voihan sitä vaaleanpunaiset lasit silmillä itselleen valehdella, että "kyllä tämä 30v itseä nuorempi lihaksikas adonis/ hoikka kaunotar rakastui luonteeseeni", ei se ole keltään muulta pois jos joku oikeasti haluaa niin uskoa. He sitten tyytyväisinä elättävät nuorikkoaan - siippa nauttii hyödyistä ja suomalainen itsensä huijaamisesta. Kaikki voittavat!

Ai joo. Naisetkin ostavat seuraa. Ei tarvitse edes hakea ulkomailta. Kiits selvennyksestä. En vaan itse pystyisi maksamaan seurasta. Liian nöyryyttävää.

• Anonyymi

Muistakaa nyt ainakin avioehto ennen kun alatte naimiisiin mennä. Köyhäkin saa naisen suomesta ja vieläpä kauniin voi saada. Itse olen saanut. Veljeni on köyhä kun rotta ja teki lapsen hoikan nätin naisen kanssa ja veljeni on lihava itse. Tunnen paljon köyhii seurustelevia pareja. Jos se lottovoitto osuu kohdallesi eikä sulla ole avioehtoa niin sitten ei kannata itkeä koska nainen haluaa eron ja puolet rahoistasi. Avioehdon kanssa naisella ei ole syytä erota mut jos sitä ei ole ja rikastut niin miettikää mitä tapahtuu

• Anonyymi

Miehellä pitää olla sen verran rahaa että saa maksettua viinat ja yökerhon sisäänpääsymaksun. Ehkä taksinkin kotiin jos asuu kauempana. Ei naisten löytämiseen sen enempää rahaa tarvita.

t. viinamies

• Anonyymi

Paljonko pitää olla rahukkaa jos haluaa naisen Islannista? Veljen puolesta kysyn.

• Anonyymi

Akka tulee aina kalliiksi oli se mistä maasta tahansa

Edullisinta ja helpointa on pysyä sinkkuna

• Anonyymi

Kelasta olen saanut rahaa ja
      käynyt baareissa josta löysin naiseni jonka kanssa olen ollut vuosia.

• Anonyymi

Kelasta olen saanut rahaa ja
      käynyt baareissa josta löysin naiseni jonka kanssa olen ollut vuosia.

• Anonyymi

Amalia eksyi sitten tälle palstalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe