NIINISTÖ YLLÄTTÄVÄN KESY !

Anonyymi

Ote alkaa lipsumaan, kalusi puheessaan vanhoja luita, olisi ollut hiljaa vihapuheesta, sellaista ei suomessa ole, kuten ei rasismiakaan. Olisi pureutunut epäkohtiin, mikä aiheuttaa terrorismia, miten tavallinen kansalainen voi vaikuttaa kuviteltuun ilmastomuutokseen jne

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän on viherkommunismin ainoa asia, minkä osaavat ulkoa. Kansa vaiennetaan kun luodaan uutta euvostoliittoa. Saatanan töitä!

• Anonyymi

Minun asiani ei kuulunut sinulle, Sauli!

Nyt minä vetäydyn lopullisesti pois täältä. Muista mitä olen kirjoittanut.

Elämässä on kaksi päätä, ja siinä välissä meitä voi kiusata, virallisestikin, perusteetta tai väärin perustein. Mutta lopulta meistä jokainen joutuu luopumaan tästä elämästä.

Minä olen pitänyt leiviskääni täällä, enkä kaivanut sitä maahan. Kaikki, jotka kieliä ymmärtävät, voivat lukea niitä kaikkialla, missä internet on. Ellei sensuuri ole niihin iskenyt poliittisia kynsiään. Olen kirjoittanut kaiken oikein. Eikä niitä voi kumota tai todistaa vääriksi Raamatulla, eikä lakikirjalla.

Kunpa tähän maahan saisimme totuuden, onnen ja sisäisen rauhan ihmisten sydämiin. Rauhan joka kestää meissä jokaisessa kuoleman rajan yli iankaikkisuuteen asti.

Voikaa hyvin!

• Anonyymi

Kansalaisia olisi kiinnostanut miten esim hallitsematonta maahanmuuttoa hallitaan, pressa oli vain huolestunut muutamien laitosasukkien "vihapuheesta"..

• Anonyymi

Miksi keskustelu loppui kuin seinään ?

• Anonyymi

Niinistön olisi syytä pohtia MIKSI on rasismia ja antisemitismiä. Mikä on syys siihen? Ei se ole ongelma, että niitä on, vaan se, että miksi niitä on. Jos jalkaan tulee syyhy, ei se lähde siten, että sanotaan, että syyhyä ei saa olla. Pitää olla lääkkeet sen syyhyn poistamiseen. Yksi lääke voisi olla vaikka se, että täällä ei hoivattaisi elintasopakolaisia. Se herättää oikeutetusti katkeruutta ja saa aikaan niitä rasistisia nimittelyjä.

• Anonyymi

Lähtökohtana voi pitää että suomi on monikulttuurinen maa, mutta suomessa pitää käyttäyä suomalaisten tavoin, taustasta riippumatta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökohtana voi pitää että suomi on monikulttuurinen maa, mutta suomessa pitää käyttäyä suomalaisten tavoin, taustasta riippumatta..

Jutta Urpilainenkin on antanut ainakin yhden viisaan lausunnon: "Maassa maan tavalla tai maasta pois". Mutta uskaltaako Sauli sanoa tuota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutta Urpilainenkin on antanut ainakin yhden viisaan lausunnon: "Maassa maan tavalla tai maasta pois". Mutta uskaltaako Sauli sanoa tuota?

Tuo nähtiin, ei uskalla..

• Anonyymi

Näyttää sille, että Presidenttiämme ei huolestuta yhtään se, kuinkaa maatamme johdetaan, minne maa on menossa. Lakkoja piisaa, talousennusteet on synkkiä, rahaa ei riitä oikeisiin tarpeisiin. Onko Sauli jo vanha, kun menee aidan yli siitä kohtaa missä aita on matalin. Juttelee niitä näitä siitä asiasta, josta vihervasemmisto ja osaa kokoomustakin tykkää. Ei saa sanoa rasistisesti, ei fasistisesti yms. Isompiakin murheita on Suomessa. Mutta on tietysti niin, että jos rupee puuttumaan oikeisiin asioihin, niin siitä ei tykätä ja suosioluvut laskee. Pitää pysyä mukavan miehen maineessa. Suomi on siinä tilassa, että Presidentin olisi syytä oikeasti ärähtää. On turha paeta sen taakse, että valtaa ei ole. Sitä vaikutusvaltaa tulee, kun karjahtaa.

• Anonyymi

Mitätön mies presidentiksi, kaikin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitätön mies presidentiksi, kaikin puolin.

Suuri pettymys viime vuoden aikaan. Vanhuusko lienee syynä.

• Epäilin Niinistöä jo dmentoituneeksi linnajuhlilla, kun vaapppui ja sekoili, että Jenni sai kokoajan ohjata.

• Anonyymi

Niinistö saattaakin olla maamme viimeinen presidentti. Nykyinen eduskunta pohjustaa sekoiluillaan vallankeikausta joka johtanee siihen, että maastamme on tullut jonain aamuna venäjän luoteisosassa oleva maakunta.

• Anonyymi

Jahka saamme uudet hävittäjät.......................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      236
      8014
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5670
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4862
    4. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      156
      4182
    5. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      89
      3754
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2081
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2065
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1879
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      46
      1779
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1727
    Aihe