Naiset haluavat miehekkään miehen

Anonyymi

39

134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komea pitää toki olla että tuollainen maskuliininen käytös sallitaan, rumilta miehiltä odotetaan nykyisin alistuvaa soijapoikamaista käytöstä.

      • Mikä helvetti on soijapoikamainen käytös?


      • Anonyymi

        Ruma mies on maskuliininen mies, kaunis mies on neitimäinen soijapoika


    • Anonyymi

      Aina pitää olla juuri sitä mitä naiset kulloinkin sattuvat haluamaan. Toki voi kyse olla myös siitä että kolumnin kirjoittajan oma taso ei riitä niihin alfauroksiin.

      • Anonyymi

        Kirjoittaja on joutunut tyytymään persuun.


      • Anonyymi

        Naisen kuukautiskierto vaikuttaa siihen millaisen miehen nainen haluaa.Ovulaation aikana nainen haluaa maskuliinisen superkarjun ja muuten pehmeämmän miehen. Naisen pitäisi olla moniavioinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kuukautiskierto vaikuttaa siihen millaisen miehen nainen haluaa.Ovulaation aikana nainen haluaa maskuliinisen superkarjun ja muuten pehmeämmän miehen. Naisen pitäisi olla moniavioinen.

        Heeh..., vaikka asia huvittaa(kin) useita, siinä voi olla perää. Monesti tulee mietityksi, miten miehet siinä halussa pysyvät mukana? Mistä mikään mies voi ikinä vaistota, mikä aika on kyseessä :D no ei mistään! Se pitää vaan elää :D Mutta että jos miehet ottavat sen asian vaikka positiivisena niin väriähän se miehenkin elämään tuo (siis sen yhden, ei siinä miestä sentään tarvitse vaihtaa). :D


    • Hehheh. Voin kuvitella paskamyrskyä minkä "feministit" kohta lennättävät kohti kolumnistia.

      Stoalaisuus on hieno termi. Naisia vaivaa toksinen stoalaisuuden puute. Ja menkat!

    • Anonyymi

      eihän tässä ole mitään uutta.

      Paitsi siinä olen eri mieltä, että Homer Simpson olisi epäkiihottava.

    • Anonyymi

      Asiaahan tuo on.
      Samasta syystä hyviä vinkkejä miehille seksuaaliseen suhteeseen pääsemiseen ei ole ”avaa ovi ja sano kyllä kulta ja anna kukkia ja sano kaikki käy”.
      Kunnon vinkit löytyvät sen sijaan ns. pelimiesoppaista.

      • Anonyymi

        PUA opit fiksusti ripoteltuna auttavat näppärää kaveria seksin saantiin, mutta eivät juurikaan parisuhteen löytämiseen. Tai ehkä jos on valmis ylläpitämään PUA opeilla rakennettuja kulisseja lopun ikäänsä niin sitten voipi saada naisen suhteeseenkin.


    • Anonyymi

      No sittenhän mies voikin komentaa naista, eikä olla tossun alla, kuten moni mies, joka elää suhteessa naisen kanssa myöntelee vaan naisen vaatimuksille, että kyllä kulta.
      Jos nainen haluaa miehekkään miehen, niin se tarkoittaa että mies määrää talossa ja määrää kaapin paikan, eikä nainen miestä komentele.
      Sellainen on tosimies, eikä mikään tossun alla oleva vässykkä, jollaista nainen ei halua, tuossahan nainen se selvästi sanoo.

      Se pätee myös kaikkeen muuhun, vai tälle naiselle taitaa miehinen mies olla sellainen, että se maksaa ravintolalaskun ja sen jälkeen miehen pitäisi olla tossun alla ja nainen vaihtua komentajan paikalle.
      Varmaan tuo nainen tukehtuisi jälkiruokaviiniinsä, jos hän esittäisi miehelle, että lähdetäänpä nyt ostamaan minulle uutta mekkoa ja mies karjaisisi, että nyt akka pysyt kotona, sinulla on jo kaappi täynnä mekkoja, et sinä uutta mekkoa enää tarvitse.

    • Minä kärsin ilmastoahdistuksesta, sillä minun farmari-Octavian CO2-päästöt ovat korkeammat kuin työkaverini Tompan Toyota Prius hybridissä. Työterveyslääkäri oli aikeissa määrätä ahdistukseen Opamox 15mg lääkettä 1 tabletti vuorokaudessa tarvittaessa, mutta kieltäydyin, koska vaimollani on aiemmista parisuhteista jäänyt huonoja kokemuksia jos mies käyttää huumaavia lääkkeitä. Siispä pyysin beetasalpaajia jotka auttavat ilmastopaniikkiin.

      Torstai kun on, niin työpaikkani lounasravintolassa oli hernekeittoa hintaan 8,90€. Oivoi.. kallista... Mutta onneksi siitäkin on olemassa vege-vaihtoehto, joka oli varsin hyvää ja samalla osallistuin ilmastotalkoisiin kun keitossa oli possunlihan sijasta soijarouhetta.

      • Otithan myös pannukakkuja? Nepä vasta ovatkin hyviä tehtynä ilman maitoa ja kananmunia.


      • Anonyymi

        Kiva Peris kun toit Timpan kehiin. Ollut turhan kauan poissa.


    • Ei tulis mitään naisen elämästä minunkaan kanssa. Silti heitä itsepäisesti yrittää välillä mukaan änkeä.

    • Anonyymi

      Ihan oikein, mutta naisilla on väärä käsitys siitä miten tuollaisia miehiä tulee.

      Niitä ei tule kouluista ja päiväkodeista, jossa pihalla on kielletty kaikki, missä voi loukata itsensä.

      Mies e myöskään muutu miehekkäämmäksi, kun hänen halutessa mennä parille, kalaan, punttisalille, höntsäämään ruvetaan itku silmässä valittamaan miksi sinulla ei ole koskaan aikaa meille.

      • Anonyymi

        Mutta nainen voi helposti muuttua ylipainoisesta alipainoiseksi jos jotain urheilua ehdottaa ja opettaa.

        Alipainoisuus on suuri yhteiskunnallinen terveysongelma nyt.... kuvittele vaikka jallis harkimokin: jätti suuri pää ja maha, tulitikun kokoiset jalat.


    • Jooh minulla on mies joka panee ja maksaa ja se on mahtavaa tykkään hän päättää isot ikävimmät päätökset kuten rahasta.

      • Mutta koko juttua en jaksanut lukea.


      • No mie olen tuossa samaa mieltä, että on jotenkin luontaista, että mies voi katsoa vaikka niitä talouden isoja ”linjoja”. Kun pitää tehdä sopimuksia, kilpailuttaa maksuja, tai kun hankkii jotain isompaa niin, niin voi siinä mies suuntia miettiä...aina parempi kun loogisempi tekee. Mut yhdessähän ne silti pitää vielä lopuks tuumata.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No mie olen tuossa samaa mieltä, että on jotenkin luontaista, että mies voi katsoa vaikka niitä talouden isoja ”linjoja”. Kun pitää tehdä sopimuksia, kilpailuttaa maksuja, tai kun hankkii jotain isompaa niin, niin voi siinä mies suuntia miettiä...aina parempi kun loogisempi tekee. Mut yhdessähän ne silti pitää vielä lopuks tuumata.

        Kyllä niitä on yhdessä mietitty hommataanko, mies tuuma rahat riittääkö.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No mie olen tuossa samaa mieltä, että on jotenkin luontaista, että mies voi katsoa vaikka niitä talouden isoja ”linjoja”. Kun pitää tehdä sopimuksia, kilpailuttaa maksuja, tai kun hankkii jotain isompaa niin, niin voi siinä mies suuntia miettiä...aina parempi kun loogisempi tekee. Mut yhdessähän ne silti pitää vielä lopuks tuumata.

        On se nyt ihan selvä juttu että valitsen mitä itse syön ja mies valitsee onko sitten missä syödää ,onko varaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä niitä on yhdessä mietitty hommataanko, mies tuuma rahat riittääkö.

        No niin niin. Juuri niin :)


      • valtakunta kirjoitti:

        On se nyt ihan selvä juttu että valitsen mitä itse syön ja mies valitsee onko sitten missä syödää ,onko varaa.

        Minä ajattelin esim. auton ostoa, muuttoa, kiinteistö- & veroasioita, sähköjä, vakuutuksia jne.... minulla palaa hermo niissä jos pitää pitkään ja tarkkaan miettiä ja vielä laskea. Pikaistuksissani teen karkean ratkaisun ja länttään menemään.

        Ruoat päättää jokainen itse :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä ajattelin esim. auton ostoa, muuttoa, kiinteistö- & veroasioita, sähköjä, vakuutuksia jne.... minulla palaa hermo niissä jos pitää pitkään ja tarkkaan miettiä ja vielä laskea. Pikaistuksissani teen karkean ratkaisun ja länttään menemään.

        Ruoat päättää jokainen itse :)

        Juuri niin toin vain hyvän esimerkin minusta pätee samallailla kaikissa noissakin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Juuri niin toin vain hyvän esimerkin minusta pätee samallailla kaikissa noissakin.

        Jees, näin on :)


    • Anonyymi

      Kaikkihan tietävät että niin naiset kuin miehetkin kunnioittavat enemmän miehistä miestä kuin jotain nyyhkyttävää nössöä, niin kuka sitten väittää että nykymiehen pitäisi olla tunteellinen yms.? Onko tuon virheellisen väittämät`n nämä nössöt miehet aloittaneet vai kuka?

      • Anonyymi

        Maskuliinisia miehiä halveksuvat telaketjufeministit ja vihreä lehdistömme tuputtaa tavan kansalle ajatusta että miehen kuuluisi olla naisen tiskirätti. Valtaosa väestöstä pitää edelleen traditionaalisista sukupuolimalleista. Klassiseen miehisyyteen kuuluu vahvasti naisen kunnioittaminen. Mutta se ei ole sama kuin naisen tossun alle alistuminen. Kun mies kunnioittaa naista naisena, nainenkin kunnioittaa miestä miehenä. Jos mieheltä vaaditaan naisellisuutta ja naiselta miehisyyttä niin siinä vähenee samalla kunnioituskin. Arvostan naisellisia naisia ja näytän sen. Sillä jo on saanut naisten arvostuksen osakseen. Miehekkäiden feministinaisten mielipiteet eivät kiinnosta pätkääkään enkä heitä suuremmin arvosta. Ovat aika näkymättömiä mulle. En avoimesti heitä halveksu, mutta jää kyllä ovet availematta näille "minähän en miestä mihinkään tarvitse" tyypeille. Naisellisille naisille ovet aukeaa ikään katsomatta.


    • Anonyymi

      Tottahan tuo alotus on, mutta mitä järkee siinä on. Jos nainen ottaa miehen niin kaipa hän nyt haluaa, että se panee kuin mies, muutenhan nainen varmaan ottais naisen. Ja jos saman miehen sais rahakkaana tai tyhjätaskuna niin totta hitossa sillon ottais rahakkaan. En ymmärrä ap:n pointtia.

      • Anonyymi

        Juuri näin!


    • Anonyymi

      Moni sinkku onkin pysynyt tiellään ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Kohta kirjoitellaan kaikille prinsessoille jotka sitten ihastuvat itseen jotta ei pääse rauhaan ollenkaan... omassa rauhassa oleminen on rikkauden tunnusmerkki... voi olla omia harrasteitakin vaikka mitä, ja voi sotkeakin välillä, ei ole naista valittamassa, seksiä aina tarvittaessa.


    • Anonyymi

      tuollainenkin juttu voisi olla: nainen ihmettelee: mikä tuo on ja miksi se on tuossa sinappituubin vieressä... se on kiikaritähtäin, sitten nainen: mutta mitä se tekee tuossa keittiön pöydällä sitten?

      • Anonyymi

        Sinun jutuissa sitä ei ole päätä eikä häntää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naise ne kitisee ja ovat useimmiten äänessä ettei löydy kunnollista miestä mut kuitenkin sitten kitisee kun se jännämies on otettu kotiinsa asumaan. Jännämies sitten ei tee muuta kun ryystää kaljaa ja komentelee naista soppaa keittämään.

    • Anonyymi

      Tältä palstalta olemme myös oppineet, että sellainen mies murisee pannessaan kuin raivo härkä, ja pantuaan pyyhkii tatuoidun mulkkunsa makuuhuoneen verhoihin, juo jääkaapista kaikki kaljat ja vääntää vessanpönttöön paskat ja jättää vetämättä. Lopuksi hän sanoo: "Olit tämän viikon toiseksi huonoin pano." ja lähtee jyystöautollaan kohti parempia panoja.

    • Anonyymi

      Mun mies on ryhdikäs ja itsevarma miehekäs mies ihmisten ilmoilla. Kotona huomioi kaikin tavoin, ja on todella ystävällinen. Niin minäkin hänelle. Ei silti pätkääkään nössö. Ei miehekkyys tarkoita törkeää ja öykkärimäistä käytöstä. Ihmisessä voi olla monia puolia. Kaikin tavoin hyvä kirjoitus. Miehet olkoot kaikesta vouhotuksesta huolimatta edelleen miehiä, ja naiset naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      54
      1911
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1617
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1163
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1140
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      149
      1094
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      849
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      828
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      694
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      682
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe